پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۵۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 18 فروردین 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 فروردین 1397 تدبیر و امید 2 فروردین 1397 تدبیر و امید 3 فروردین 1397 تدبیر و امید 4 فروردین 1397 تدبیر و امید 5 فروردین 1397 تدبیر و امید 6 فروردین 1397 تدبیر و امید 7 فروردین 1397 تدبیر و امید 8 فروردین 1397 تدبیر و امید 9 فروردین 1397 تدبیر و امید 10 فروردین 1397 تدبیر و امید 11 فروردین 1397 تدبیر و امید 12 فروردین 1397 تدبیر و امید 13 فروردین 1397 تدبیر و امید 14 فروردین 1397 تدبیر و امید 15 فروردین 1397 تدبیر و امید 16 فروردین 1397 تدبیر و امید 17 فروردین 1397 تدبیر و امید 18 فروردین 1397 تدبیر و امید 19 فروردین 1397 تدبیر و امید 20 فروردین 1397 تدبیر و امید 21 فروردین 1397 تدبیر و امید 22 فروردین 1397 تدبیر و امید 23 فروردین 1397 تدبیر و امید 24 فروردین 1397 تدبیر و امید 25 فروردین 1397 تدبیر و امید 26 فروردین 1397 تدبیر و امید 27 فروردین 1397 تدبیر و امید 28 فروردین 1397 تدبیر و امید 29 فروردین 1397 تدبیر و امید 30 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۶    
تاکنون 70 هزار واحد از 95 هزار واحد مسکن مهر پرند تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده یا در شرف تحویل است که در صورت تامین انشعابات، پرونده مسکن مهر پرند در سال جاری بسته خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۴    
فرمانده انتظامی روانسر از دستگیری فردی که در این شهرستان به قصد ایجاد مزاحمت و تهدید، اقدام به انتشار تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی می کرد، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
بانک مرکزی پاکستان با انتشار دستورالعملی از تمام شرکت ها و سازمان ها، موسسات مالی و اعتباری همچنین ارائه دهندگان خدمات مالی خواست استفاده از ارزهای دیجیتال یا پول مجازی را متوقف کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۷    
الان متاسفانه این منابع تاریخی و میراث فرهنگی که در کشور داریم روی دوش عده ای سنگینی می کند و فکر می کنند اگر این آثار تخریب شوند و برج به جای آنها ساخته شود از شرشان راحت می شویم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۱    
در این گزارش نگاهی داریم به پدیده طوفان شن و ریزگردها در نقاط مختلف جهان.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۲    
رودخانه ای عجیب در روسیه که بیشتر از آب، ماهی دارد
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۴:۳۶    
سبزیجات، به طور عمده انواع برگدار سبز تیره، فواید بسیاری برای سیستم عصبی دارند. سبزیجات برگدار سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۱:۳۶    
در غسالخانه ها و قبرستانها اتفاقاتی عجیب می افتد که خیلی از ماها از آن بی خبریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۸    
علیرغم اینکه برخی از محصولات تولید داخل از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار هستند اما با این وجود واردات صورت می گیرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۸    
صداوسیما با برش سخنان فردوسی پور حمایت او از حضور زنان در ورزشگاه را به مخالفت تبدیل کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۸    
یک ساعت بعد از تحویل سال چمدان های مسافرت را آماده کردم و به خانه مادر زنم رفتم و از او خواستم برای صبح روز بعد آماده مسافرت باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
سود وام ها به جیب بانک ها می رود لذا باید وابستگی خود را به بانک ها کم کنیم بانک ها در عین حال خیلی بی رحم هستند و سود روی سود و بهره روی بهره می گذارند لذا تا مجبور نشدید از آنها وام نگیرید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۷    
محمدجواد آذری جهرمی به توضیحات خود در توئیتر اکتفا نکرد و در گفت وگوی خبری درباره حمله سایبری توضیح داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
بر اساس حکمی از سوی دکتر مرتضی شهیدزاده، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی؛ رضا لیاقت ورز عهده دار مسوولیت حوزه ریاست و روابط عمومی این صندوق شد. وی پیش از این مدیرکل روابط عمومی بانک کشاورزی بود. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۷    
شما گفته اید اگر خودمان را سانسور نکنیم، اکثرا این هنرمند را به خوبی می شناسیم .اما مگر نه اینکه این خانم رقاصه کاباره بوده و صرفا آنها که اهل کاباره و اینگونه مکان های مفسده انگیز بودند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
مارتین اشتلتنر به اشپیگل گفته است که تحقیقات دادستانی درباره بیروت، در 21 مورد در جریان است که مبالغی تا 5هزار یورو رشوه پرداخت شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۶    
دانشمندان اروپایی روشی جدیدی برای پاکسازی زباله های فضایی ابداع کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۸    
فرمانده انتظامی ملایر گفت: یک گاو خشمگین با حمله به صاحبش در یکی از روستاهای بخش جوکار این شهرستان، وی را کشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۶:۵۷    
در بازی با پدیده هم تعویض تکراری هفته های اخیر پرسپولیس اتفاق افتاد و حوالی دقیقه 70 احمد نوراللهی جانشین سیامک نعمتی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۶:۳۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت ملی انگور ملایر به عنوان انگور دره جوزان به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۵:۵۸    
کارشناسان تردید دارند که دولت روسیه بتواند با فشار یک دگمه، کانال تلگرام را مسدود کند و این اقدام که به نظر رهبران خود این پیام رسان، غیرقانونی است، در صورت ممکن بودن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۴:۳۸    
ناصر رضایی پور اظهار داشت: در فصل بهار باید از زیادخوردن غذاهای خون ساز (مانند شیرینی ها، آجیل، کیک و خامه زیاد)، پرهیز و مصرف انواع گوشت را تا اندازه ای کم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۴:۱۷    
بسیاری از مردم به دلایل مختلف وراثتی یا محیطی به فشار خون بالا مبتلا می شوند، اما روش های بسیار ساده ای وجود دارد تا شما فشار خون خود را همواره در محدوده ایمن نگه دارید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۳:۵۶    
محمود نبوی در خصوص اخبار مربوط به قرنطینه چند فرد مبتلا به بیماری تب مالت در بیمارستان لاله تهران گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۳:۱۷    
محققان در پی پژوهشی جدید دریافته اند که مصرف هر روزهٔ سبزیجات کلمی همچون کلم، کلم پیچ، و... بویژه کلم بروکلی ممکن است باعث جلوگری از سفت و سخت شدن رگهای گردن در سنین بالا و افراد مسن شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۲:۵۶    
پست اینستاگرامی AFC برای قهرمانی پرسپولیس را در قسمت عکس مشاهده می کنید. AFC: تبریک به پرسپولیس برای دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۲:۳۸    
پس از افشای دسترسی یک شرکت تحلیل داده به داده های خصوصی کاربران فیس بوک و سوءاستفاده آن از این اطلاعات برای تحلیل وضعیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سخت گیری در این زمینه افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۱:۵۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر اینکه هیچ الزام شرعی و قانونی برای پرداخت حق بیمه نیروی کار غیرایرانی وجود ندارد از مسئولان خواست تا در بحران بیکاری با کارفرمایانی که استخدام نیروی کار بیگانه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۱:۳۸    
آمار حاکی از آن است که بارسلونا امشب به رکورد 38 بازی بدون شکست در لالیگا خواهد رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۱:۱۷    
هنوز 24 ساعت از اظهارت ولی عهد سعودی در تمجید از ارتش عربستان نگذشته است که منابع یمنی اعلام کردند که این کشور برای دفاع از مرزهای خود در برابر نیروهای یمنی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۵۶    
مجله آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: ولیعهد 32 ساله عربستان به مردم کشورش قول داده است فضای باز و پویای اجتماعی را برای آنان به ارمغان بیاورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۴    
با صدور دستور از سوی قاضی احمدی نژاد (بازپرس ویژه قتل عمد مشهد) صبح امروز، 18 فروردین، صحنه جنایت هولناک قتل ندا کودک 7ساله با حضور متهم بازسازی شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۳۸    
بانک مرکزی هند (RBI) از ابلاغ قانون جدیدی خبر داده که به موجب آن بانک ها از هرگونه داد و ستد یا ارائه خدمات به افراد و کسب و کارهای فعال در حوزه ارزهای مجازی منع شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۱۷    
در حالی که تنها چند روز تا سفر ولیعهد عربستان به فرانسه باقی مانده، فشارها بر رئیس جمهور این کشور برای تعلیق صادرات سلاح به عربستان و امارات افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۸    
عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که کمیته ویژه رسیدگی به استعفای شهردار تهران تشکیل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۶    
چه کسی بدش می آید در یک شهر بسیار لوکس و زیبا زندگی کند؟ اما هزینه های زندگی در این شهر رویایی چگونه است؟ فکر می کنید گرانترین شهرهای جهان برای زندگی کردن کدامند؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۳    
مدیر اجرایی اپل می گوید با دیدن تبلیغات اینترنتی می ترسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۳    
نخست وزیر عراق می گوید عملیات نظامی نیروهای امنیتی این کشور برای پاکسازی برخی مناطق از بقایای عناصر تروریستی ادامه خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۶    
مسافران می توانند برای تهیه بلیت این پروازها با نرخ مصوب به دفتر فروش بلیت پروازهای شرکت هواپیمایی کیش واقع در فرودگاه بین المللی کیش مراجعه کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
'فتح الله حسینی' نماینده نیروهای کرد سوری در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد آمریکاییها در حال تشکیل یک ارتش مسلح در شمال سوریه بوده که 70 درصد نیروهای آن را کردها تشکیل می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر در هفته بیست و هفتم در برابر پدیده مشهد به قهرمانی لیگ هفدهم دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: هتل های خوبی اجاره و سعی شده تا هتل های مشکل دار از لیست خارج شوند، البته در مدینه منوره با توجه به این که ساختمان جدیدی ساخته نشده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۸    
سرمربی استقلال گفت که با سرمربی تیم ملی برای کمک به یکدیگر به توافق رسیده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۶    
انتظار دو هفته ای پرسپولیسی ها برای تماشای جشن قهرمانی، نتوانست خدشه ای به اقتدار و عناوین آن ها وارد کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی دادستانی آلمان گفته که با دریافت گزارشات مبتنی بر دریافت رشوه از متقاضیان روادید آلمان در سفارتخانه های این کشور در تهران و بیروت، تحقیقاتی به جریان افتاده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۰    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در طول اجرای طرح نوروزی پلیس در سال نود و هفت و براساس آمار موجود عدم توجه به جلو, سرعت و سبقت غیرمجاز عامل وقوع 85 درصد تصادفات بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۰    
پلیس آگاهی با دستگیری سارقان به عنف خانه ها در شهر مشهد پرده از پنج فقره سرقت برداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۷    
برگزاری کنسرت های هنرمندان مطرح کشور در دو مجموعه تالار شهر کیش و سالن آوای خلیج فارس از دیگر برنامه های نوروزی بود که از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 اجرا شد و در این مدت تالار شهر پذیرای 22 هزار و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۷    
منابع خبری از سقوط یک فروند بالگرد نظامی ایتالیایی در سواحل لیبی خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۸    
واکنش علی پروین به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را در قسمت عکس مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۹    
هرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام خبر فوق گفت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه از عصر فردا در صدر هیاتی بلندپایه سیاسی و اقتصادی به چند کشور آفریقایی و آمریکای جنوبی سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۶    
صفحه طنز روزنامه شهروند به دو موضوع سانسور لوگوی باشگاه رم در تلویزیون و حکم زندان سلمان خان پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افکار مختلف در سیاسیون و رسانه ها وجود دارد ولی وقتی به کُنه قضیه توجه می کنیم متوجه می شویم که در چالش های مهم کشور این ها وفاق دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به عنوان مدعی العموم و در راستای احقاق حقوق عامه و با توجه به اهمیت موضوع حادثه تلخ و دلخراش تصادف اتوبوس در محور کرمان به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۲    
پلیس اعلام کرد که مهاجم این خودرو پس از زیرگرفتن حاضران در یک رستوران در حاشیه خیابان، به خود تیراندازی کرده و کشته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۹    
در سال جاری، حق بیمه وسایل نقلیه کمتر از چهار سیلندر 836 هزار تومان، پیکان، پراید و سپند 990 هزار تومان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۶    
بانک صادرات ایران در راستای اجرای سیاست های پولی بانک مرکزی، بهبود استانداردهای رتبه سنجی مشتریان و افزایش اعتبار چک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۳    
پیروزبخت افزود: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، استاندارد باید به همه کالاهای تولیدی داخل کشور تسری یابد و ما در این زمینه نحوه اخذ مجوز استاندارد را تسهیل کرده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۴    
مدیریت استان تهران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی در مقطع زمانی ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه از محل اعتبارات قرض الحسنه موفق به کسب رتبه نخست دربین تمام مدیریت های کشور شد . ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۱    
در ایام نوروز با توجه به حجم مبادلات پولی بالا، دستگاه های خودپرداز پاسخگو نیستند و نیاز به خدمات شعب بانکی بسیار ضروری است که در این میان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۶    
مرگ فجیع یک زن در میان شعله های آتش در کاشمر همه را شوکه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۶    
جیکوب زوما، رئیس جمهوری مستعفی آفریقای جنوبی با حضور در دادگاه عالی این کشور تفهیم اتهام شده است. او متهم است که در جریان یک قرارداد تسلیحاتی در دهه 90 میلادی رشوه دریافت کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۳    
طیبه سیاوشی گفت: عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال باعث شده تا کی روش به هر موضوع و انتقادی واکنش نشان دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۳    
خبرگزاری اسپوتنیک در مطلبی نوشت به رغم اعطای حقوق اولیه به زنان سعودی، آنها با آپارتاید جنسیتی مواجه هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۳    
پلیس برزیل علیرغم حکم دادگاه عالی این کشور اعلام کرد که فعلاً رئیس جمهوری پیشین را بازداشت و روانه زندان نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۰    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل پدیده جشن قهرمانی در لیگ هفدهم را برپا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۷    
یک متخصص تغذیه در واکنش به گرایش زیاد برخی افراد به مصرف دنبه حیوانی گفت: اگرچه استفاده محدود از دنبه حیوانی خالی از فایده نیست، اما مصرف بیش از حد آن موجب بروز مشکلات جدی برای سلامت افراد می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۷    
مهاجم سابق پرسپولیس به سبک خودش قهرمانی سرخپوشان را تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۸    
مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران هرساله به همت کمیته ملی ربوکاپ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان روز 23 آوریل(3 اردیبهشت) برای سخنرانی در مورد خاورمیانه و برنامه هسته ای ایران در شورای روابط خارجی آمریکا در نیویورک حضور خواهد یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۸    
تصادف اتوبوس حامل یک تیم هاکی در کانادا منجر به مرگ 14 عضو این تیم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۵    
وینفرد شفر و مسئولان استقلال بر سر تمدید قرارداد بحث دارند. بحث ها هم در دو زمینه است. اول بحث مالی است و دوم درباره مدت زمان قرارداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل پدیده مشهد به پیروزی رسید تا قهرمانی خود را قطعی کند. این چهارمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۴    
پلیس ایتالیا می گوید که یکی از گریزپاترین سران مافیا را در "کالابریا" در جنوب این کشور دستگیر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با تاکید بر اینکه شکست برجام نشان دهنده عدم اعتماد به الگوی گفت وگو در جهان خواهد بود گفت: خروج ترامپ از برجام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۶    
یک بانک اسپرم در پکن، پایتخت چین در بیانیه ای گفته تنها اسپرم مردانی را قبول می کند که به حزب کمونیست چین وفادار باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی مدعی شد که حمله موشکی جدید حوثی ها(انصارالله) نشان دهنده حمایت ایران از آن هاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۳    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مرگ مشکوک دختری 24 ساله خبر داد که براساس شواهد اولیه پس از درگیری لفظی با نامزدش از طبقه پنجم یک برج مسکونی به پائین سقوط کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا از یکی از مقام های آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا پرسیده است که چرا این آژانس در جریان حمله پهپادی، خانواده مظنون تروریستی را هدف قرار نداد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
عضو زرتشتی شورای شهر یزد در توییتر خود خبر حضور امروزش در جلسه شورا را تکذیب کرد و گفت: موضوع دیگر سپنتا نیست؛ موضوع حقوق اقلیت های مذهبی در ایران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۹    
دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوریه لغو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۹    
مهتاب کرامتی به عنوان "سفیر حُسن نیت صندوق کودکان ملل متحد - یونیسف" متن پیامی را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۷    
در پی اعتراض هواداران لاتزیو پلیس ایتالیا از داور فینال جام جهانی 2014 و رئیس انجمن داوران سری آ. بازجویی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۴    
اسکناس جدید ده فرانکی، سوئیس به عنوان زیباترین اسکناس سال شناخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در صورت ادامه دار بودن سخنان پرحاشیه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، مجلس از طریق وزارت ورزش و جوانان این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱    
امشب در هفته سی ام لیگ هلند، از ساعت 22:15 دو تیم آلکمار و آیندهوون در یکی از حساس ترین بازی های فصل مقابل هم قرار می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
در این حادثه که در کیلومتر 43 محور سیرجان- کرمان رخ داد، خودروی پژو 206 به علت توجه نکردن راننده به جلو واژگون و سپس دچار آتش سوزی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
هرچند در این سال ها با توجه به ارتقای سطح دانش و فرهنگ جامعه بسیاری افراد جامعه رفتارهای مناسبی با حیوانات داشته و به تعبیری با این موجودات انس گرفته اند و مهربانانه با آن ها رفتار می کنند اما برخی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
تصور ذهنی شما از وضعیت مشاغل در سایر کشورهای دنیا چیست؟ شبکه CNN در ابتدای سال میلادی جدید اقدام به انتشار فهرستی از مشاغل درآمدزا در کشورهای پیشرفته جهان کرد که در سال گذشته برای متخصص های این رشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
از آنجا که پلتفرهای قدیمی امکان رسیدن به استانداردهای 85 گانه را ندارند باید کنار گذاشته شوند که نمونه آن پراید، پژو 405 و سمند است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
اعتراضات اخیر دی ماه، رفراندوم، حجاب اجباری، رفتارهای محمود احمدی نژاد و ... به جرات از مهم ترین و اصلی ترین اتفاقات سال 96 بوده که حتی باعث شده آیت الله خامنه ای عالی ترین مقام نظام جمهوری اسلامی هم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
سینمای جهان در سال 2017 میلادی با رشد 7 درصدی در گیشه بین الملل و نزول 2 درصدی در گیشه آمریکا و کانادا همراه بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۲    
تنها یک نفر در ونزوئلا توانسته به عنوان رقیب اصلی در برابر نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور قد علم کند و در انتخابات ماه آینده حاضر شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۹    
آرزو می کند برای همه بچه های بهزیستی در سال جدید اتفاق های خوب بیفتد. می گوید آنها که رفته اند دانشگاه یا سر کار و موفق شده اند، وقتی به دیدن شان می آیند همه را خوشحال می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۶    
یکی از کارهایی که سال ها پیش با یکدیگر دوبله کردیم، سریال محافظان بود که مجتبی کدخدازاده مدیر دوبلاژ آن بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۳    
این هنرمند سرپرستی گویندگان را در سریال های ایرانی از جمله امام علی (ع) و مدار صفر درجه و مدیریت دوبلاژ را در مجموعه های خارجی مانند جنگجویان کوهستان ، شرلوک هلمز و ناوارو عهده دار بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۰    
براساس اعلام مرکزماهر، مرکز آپای دانشگاه همدان پیش از وقوع حمله موضوع را در دست تحلیل و پایش داشته و منتظر تکمیل پایش تجهیزات کشور بوده که متاسفانه قبل از تکمیل گزارش نهایی حمله مذکور اتفاق افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۸    
این هنرمند سرپرستی گویندگان را در سریال های ایرانی از جمله امام علی (ع) و مدار صفر درجه و مدیریت دوبلاژ را در مجموعه های خارجی مانند جنگجویان کوهستان ، شرلوک هلمز و ناوارو عهده دار بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۵    
در سال 91 وقتی هزینه های درمان خانوارها را محاسبه کردیم، دیدیم با محاسبه مخارج درمانی پرهزینه، 7 درصد به خانوارهای فقیر اضافه شده است و آنها به زیر خط فقر سقوط کرده اند ...
  • ۱