پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۵۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 17 فروردین 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 فروردین 1397 تدبیر و امید 2 فروردین 1397 تدبیر و امید 3 فروردین 1397 تدبیر و امید 4 فروردین 1397 تدبیر و امید 5 فروردین 1397 تدبیر و امید 6 فروردین 1397 تدبیر و امید 7 فروردین 1397 تدبیر و امید 8 فروردین 1397 تدبیر و امید 9 فروردین 1397 تدبیر و امید 10 فروردین 1397 تدبیر و امید 11 فروردین 1397 تدبیر و امید 12 فروردین 1397 تدبیر و امید 13 فروردین 1397 تدبیر و امید 14 فروردین 1397 تدبیر و امید 15 فروردین 1397 تدبیر و امید 16 فروردین 1397 تدبیر و امید 17 فروردین 1397 تدبیر و امید 18 فروردین 1397 تدبیر و امید 19 فروردین 1397 تدبیر و امید 20 فروردین 1397 تدبیر و امید 21 فروردین 1397 تدبیر و امید 22 فروردین 1397 تدبیر و امید 23 فروردین 1397 تدبیر و امید 24 فروردین 1397 تدبیر و امید 25 فروردین 1397 تدبیر و امید 26 فروردین 1397 تدبیر و امید 27 فروردین 1397 تدبیر و امید 28 فروردین 1397 تدبیر و امید 29 فروردین 1397 تدبیر و امید 30 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۸    
به گفته قائدیان بیشترین ورود مسافر به جزیره کیش مربوط به سوم فروردین 97 است که این منطقه آزاد کشور میزبان 15 هزار و806 نفر مسافر ورودی از دو مسیر هوایی و دریایی بوده است و آمار بیشترین گردشگر حاضر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۴    
امام جمعه شهر کرج با بیان اینکه اقدامات بانک شهر در تعطیلات سال جدید موجب تسهیل در دریافت خدمات بانکی به شهروندان شد، افزودند: توجه به نیاز مشتریان از ویژگی های مهم این بانک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۲    
بازارهای هدف صادراتی قطعات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، ترکیه و برخی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، ایتالیا و اسپانیاست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۹    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه تا سه ماهه دوم سال جاری، طرح استحقاق درمان در کل کشور اجرا خواهد شد، گفت: فاز نخست طرح در استان های فارس، مازندران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
سرهنگ عباس احمد پور اظهار داشت: ضارب در مراسم عروسی برای شاد باش به سمت جمعیت تیراندازی می کند که در این حادثه دو کودک مورد اصابت گلوله قرار می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: دفاتر ثبت نام کارت ملی هوشمند موظف هستند تا کمتر از یک ماه کارت ملی را تحویل شخص دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
واژگونی یک خودروی پژو در محور مهریز انار در استان یزد، 4کشته و 11مصدوم بر جا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
قیمت نفت روز جمعه پس از اینکه دونالد ترامپ تهدید کرد تعرفه های جدیدی علیه واردات کالاهای چینی اعمال خواهد کرد، کاهش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده گفت:خرده فروشان به بهانه نوسان نرخ دلار در سطح عرضه گوشت گرانی ایجاد کردند در حالیکه هیچ نوع افزایش قیمتی در سطح عمده فروشی نداریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
جمشید مشایخی با بیان اینکه هنوز بهبودی کاملی از نظر وضعیت جسمانی پیدا نکرده است، از ایجاد یک موسسه برای حمایت از هنرمندانی که در تمام رشته های هنری فعالیت می کنند خبر داد و همچنین گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
بارسای والورده که تیمی جذاب نیست و با خستگی نیز به ماه آوریل رسیده، توانایی متوقف کردن رئال در لیگ قهرمانان برای رسیدن به سه گانه را دارد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
سه تن از لژیونر های تیم ملی رقابت سختی برای حضور در ترکیب فیکس دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
برادرزاده جاسوس دوجانبه سابق روس مدعی شد، سرگئی اسکریپال و دخترش در حمله عامل عصبی از جانب روسیه مسموم نشده اند. وی دلیل مسمومیت این پدر و دختر را مصرف ماهی فاسد دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در حالی مدعی دعوت از کشورهای منطقه خاورمیانه برای ایفای نقشی بزرگ تر برای برقراری ثبات در سوریه شده که ترامپ دستور خروج نیروهای کشورش از سوریه را بدون مشخص کردن جدول زمانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
خواسته مشترک بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
مشاور رئیس جمهوری با حمایت تمام قد از گران شدن نرخ دلار، تلاش دولت برای جلوگیری از افزایش نرخ ارز را عبث عنوان کرد و "شلخته بودن" را یکی از ویژگی های تولید خودرو و قطعه در کشور دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
پس از ابراز نگرانی کشورهای آسیای مرکزی درباره افزایش حضور تروریست های داعش در افغانستان، معاون اول سرویس امنیت فدرال روسیه مدعی شد که حدود 8 هزار تروریست از سوریه به افغانستان کوچ کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از کشف و ضبط 180 لیتر انواع مشروبات الکلی در تورهای ایست و بازرسی بسیج در این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۲    
مدیرکل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می گوید عنوان اتهامی مزاحمت که در سال 95 در بین 10 عنوان اتهامی نخست کشور قرار داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از صفر شدن آمار قاچاق موبایل برای برندهای تحت پوشش طرح رجیستری و درآمد بی سابقه در این بخش پس از اجرای طرح مذکور در سال 96 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت:6 اسکی باز در ایستگاه 7 توچال پیدا شدند که به علت بدی هوا کار انتقال به پایین با کندی انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در 10 استان کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در اظهاراتی روز جمعه گفت که کشورش وارد دوران جدیدی در روابط با ایران شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه شنبه جزو روزهای پرترافیک پایتخت است گفت: شهروندانی که برایشان مقدور است در ساعات پیک ترافیک تردد نکنند یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۸    
محققان در حال طراحی و توسعه اپلیکیشن هایی هستند که می تواند در جراحی قلب به صورت موثری به جراحان و متخصصین قلب کمک کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۸    
از قرار معلوم دواین جانسن نمی خواهد از جنگل های سرسبز راهی فضای شهری شود. به همین خاطر نسخه احیاشده جومانجی صاحب قسمت دوم می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۸    
انرژی های تجدیدپذیر بخش بزرگی از آینده را تشکیل می دهند، آینده ای نه چندان دور زمانی که سوخت های فسیلی به اتمام برسند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: هشدار می دهیم همه توطئه های تفرقه افکنانه سالیان اخیر در منطقه با هدف بروز نفاق و انشقاق در جهان اسلام و ایجاد حاشیه امن برای رژیم جعلی صهیونیستی طراحی و اجرا شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۶    
استاندار خوزستان از ادامه تلاش ها برای دستگیری ضارب نماینده شادگان خبر داد و تاکید کرد: آقای ناصری نژاد در حادثه شب گذشته آسیبی ندیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
سازمان نظارت بر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه درخواست کرد دسترسی کاربران به نرم افزار پیام رسان تلگرام مسدود شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۹    
پارک گئون هه در پرونده فساد مالی گسترده خود، مجرم شناخته و به 24 سال زندان محکوم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۱    
طبق اعلام فیس بوک، اطلاعات 87 میلیون نفر از کاربران این شبکه اجتماعی با موسسه مشاوره سیاسی و تحقیقاتی کمبریج آنالیتیکا به اشتراک گذاشته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۸    
به نوشته رسانه های آلمانی مرکل در ماه جاری میلادی به واشنگتن سفر می کند و تلاش برای متقاعد کردن ترامپ برای ماندن در برجام از محورهای مذاکرات وی با رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
منابع مطلع می گویند رئیس جمهور آمریکا در گفت وگوی تلفنی با پادشاهان یکی از کشورهای منطقه به او گفته در صورتی که حمایت های آمریکا نباشد، کشورهای عربی ظرف دو هفته سرنگون می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: خونخواری در ذات صهیونیستهای جنایتکار است و تا خونخواری نکنند نشئه نمی شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۷    
این روزها با اکران فیلم به وقت شام تقریبا همه مردم با تصویر یک داعشی با ریش های نارنجی و بلند و دیالوگ چطوری ایرانی آشنا هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۷:۲۷    
انجماد یکی از بهترین روش های نگهداری انواع گوشت ها نظیر گوشت قرمز، سفید و فرآورده های دریایی است. انجماد به معنای استریل شدن مواد غذایی نیست و فقط رشد و نمو میکروب ها را به تاخیر می اندازد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۲:۵۷    
پشتیبانی از نسخه اپل واچ اینستاگرام پایان یافت. نه تنها اینستاگرام، بسیاری از اپلیکیشن های دیگر نظیر توییتر، گوگل و آمازون نیز به این جمع پیوسته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۱:۰۱    
دقایقی پیش زلزله ای با قدرت 5.3 ریشتر حوالی شهر لس آنجلس در جنوب غربی آمریکا را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۴    
با پایان سریال های نوروزی شبکه های سه و پنج سیما پخش مجموعه هایی که قبل از تعطیلات راهی آنتن شده بودند را از سر می گیرند. شبکه یک سیما هم در انتظار تصمیم معاون سیما برای پخش سریالی جدید است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۱    
سردار قاسم سلیمانی در پیامی به نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان در گذشت برادر وی را تسلیت گفت.