جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۰۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 13 خرداد 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 خرداد 1397 تدبیر و امید 2 خرداد 1397 تدبیر و امید 3 خرداد 1397 تدبیر و امید 4 خرداد 1397 تدبیر و امید 5 خرداد 1397 تدبیر و امید 6 خرداد 1397 تدبیر و امید 7 خرداد 1397 تدبیر و امید 8 خرداد 1397 تدبیر و امید 9 خرداد 1397 تدبیر و امید 10 خرداد 1397 تدبیر و امید 11 خرداد 1397 تدبیر و امید 12 خرداد 1397 تدبیر و امید 13 خرداد 1397 تدبیر و امید 14 خرداد 1397 تدبیر و امید 15 خرداد 1397 تدبیر و امید 16 خرداد 1397 تدبیر و امید 17 خرداد 1397 تدبیر و امید 18 خرداد 1397 تدبیر و امید 19 خرداد 1397 تدبیر و امید 20 خرداد 1397 تدبیر و امید 21 خرداد 1397 تدبیر و امید 22 خرداد 1397 تدبیر و امید 23 خرداد 1397 تدبیر و امید 24 خرداد 1397 تدبیر و امید 25 خرداد 1397 تدبیر و امید 26 خرداد 1397 تدبیر و امید 27 خرداد 1397 تدبیر و امید 28 خرداد 1397 تدبیر و امید 29 خرداد 1397 تدبیر و امید 30 خرداد 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۹:۳۸    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محدوده گزنک تا آب اسک محور هراز به صورت سنگین و در محدوده ورودی محور کندوان به صورت نیمه سنگین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۰    
اظهارات غیر واقع یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری بخشی از زمین های کیش به خارجیان بلافاصله تبدیل به خوراک معاندین نظام و دستاویزی برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۶    
یک روز اپ استور دسترسی ما را می بندد و روز دیگر برای رفتن به یک سایت با آی پی ایران اجازه دسترسی داده نمی شود و همین مسایل باعث می شود که به فکر دور زدن بیفتیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۷:۴۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی توانسته بودند 150 میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کنند، شناسایی و دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۴:۴۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد خاطرات دوران کودکی که بخش عمده ای از آن ریشه درادبیات و داستان های نوستالژیک دارد می توانند کمک بزرگی به افراد بالغ برای غلبه بر مشکلات و مرهمی بر زخمهایشان باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۲۸    
ساعد هدایتی از قطعی شدن ساخت شب های برره 2 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۸    
به گفته توکلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 97 می توانند تا روز شنبه 19 خرداد 97 برای انتخاب 100 کدرشته از میان کدرشته امتحانی مجاز خود اقدام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۶:۴۰    
ضدعفونی کننده های قوی مانند سفیدکننده، کلر و آمونیاک می توانند برای افراد مبتلا به بیماری های ریه، مانند آسم و بیماری مزمن انسدادی ریه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۶:۰۱    
رضا رویگری این عکس را بدون شرح در اینستاگرامش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۴:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره کلاهبرداری کارت به کارت با 25 فقره کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد ریال در شیراز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۲    
برای ما که پیراهن تیم ملی مان هم از قرار معلوم از بازار منیریه خارج تهیه شده، این موضوع خیلی هم دردناک نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۷:۴۱    
تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار مقابل کرواسی به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۷:۲۰    
وزارت امور خارجه روسیه ضمن اعلام همکاری نزدیک با سفارت تیم های ملی کشورهای صعود کننده به جام جهانی 2018 از جمله ایران از تامین امنیت هواداران خارجی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۷:۰۱    
سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی کسب اطلاع از ورود یک محموله بار تریاک از شهرهای شرقی کشور، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۶:۴۰    
لابه لای صحبت هایی که با پندار توفیقی داشتیم درباره مامه بابا تیام هم صحبت هایی به میان آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۶:۲۲    
مطالعات جدید نشان می دهد داروهای مهار کننده نوعی پروتئین در درمان ایمن و موثر لوسمی حاد میلوئیدی (AML) تاثیرگذار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۵:۴۰    
روده بخش مهمی از دستگاه گوارش است که از دوازدهه (اثنی عشر) تا مقعد را تشکیل می دهد. روده در انسان و بسیاری از پستانداران به دو بخش رودهٔ باریک و رودهٔ بزرگ تقسیم می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۵:۰۱    
خوردن سیب بسیار مفید است ولی هیچ کس دقیقا نمی داند چرا هسته سیب را نمی خوریم. همه از خوردن کل سیب اجتناب می کنند و یا نهایتا هسته آن را نمی خورند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۴:۰۱    
دستیار وینفرد شفر در گفت وگو با یک رسانه جمهوری چک در مورد فوتبال ایران و تجربه حضورش در این کشور سخن گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۳:۴۱    
علیرضا جهانبخش با فصل بی نظیری که در هلند سپری کرد، محبوبیت خود را کیلومترها این طرف تر یعنی در ایران افزایش داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۳:۰۲    
محرومیت از دو نقل و انتقالات باعث شده تا پرسپولیس علیرغم تکرار قهرمانی، فصل را با بیم و هراس فراوان آغاز کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۲:۲۰    
امسال اپل در WWDC18 تمرکز کامل خود را روی نرم افزار، خدمات و سرویس های نرم افزاری کرده است و خبری از رونمایی سخت افزاری نخواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۲:۰۲    
هافبک باتجربه و تاثیرگذار سپیدرود رشت مدعی است این تیم باید بار دیگر به دست علی کریمی سپرده شود تا خواسته هواداران نیز برآورده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۱:۲۰    
حمیدرضا گرشاسبی چند روز پیش گفته بود 10 خرداد رأی دادگاه تجدید نظر ورزش (CAS) در مورد پرونده پرسپولیس صادر خواهد شد اما 10 خرداد آمد و رفت و رأی صادر نشد و پنجره همچنان به روی تیم پرسپولیس بسته است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۵۳    
فردا 14خرداد ماه بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی است. رهبری که در روز تشییع پیکرش بیش از 10میلیون نفر از مردم کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۴    
جشنواره بالون های هوای داغ در گیخون اسپانیا برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۱    
خودکشی پدیده مبهم و رازآلودی است که سراسر جهان را درگیر خود کرده و همانطور که از قرن ها پیش وجود داشته، انتظار می رود در آینده نیز با شدت بیشتری ادامه داشته باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۲    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در یک گزارش تازه اعلام کرد، ناامنی و ادامه جنگ در افغانستان سبب شده است تا نیمی از کودکان این کشور مدرسه نروند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۶    
دادستانی عربستان از بازداشت 17 تن از فعالان حقوق زنان در این کشور به اتهام تلاش برای ایجاد اختلال در نظم عمومی، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی اورژانس مازندران از مرگ 2 تن بر اثر تصادف زنجیره ای در جاده هراز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۳    
یک روزنامه روسی از موضع جدید مکرون درباره برجام خبر داده و نوشته است که فرانسه قصد مذاکره جدید با تهران را دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۳    
چین در تازه ترین دور مذاکرات اقتصادی با آمریکا که امروز یکشنبه در پکن برگزار شد هشدار داد اگر این کشور بخواهد تعرفه هایی را علیه کالاهای چینی اعمال کند توافق تجاری میان دو کشور حاصل نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۰    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جهانی بودن چهره امام خمینی(ره) تاکید کرد: باید جهانیان را با شخصیت امام خمینی(ره) آشنا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۱۷    
هند روز یکشنبه موشک بالستیک 'آگنی 5' با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را در جزیره عبدل الکلام واقع در نزدیکی سواحل اودیسا با موفقیت آزمایش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۲    
با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و موافقت فدراسیون کشتی، حسن حمیدی، قهرمان سابق کشتی آزاد آسیا به عنوان سرپرست هیأت کشتی استان تهران منصوب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۲    
یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده انتخاب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۲    
یکی از عکاس های خبرگزاری جمهوری اسلامی که شب پیش از اعلام خبر رحلت امام خمینی(ره) جلو بیمارستان حضور داشته، خاطره ای را از آن شب تعریف می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۹    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، با پیشنهاد وزارت نیرو مبنی بر جابجایی ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۶    
رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۷    
در پایان مبارزات روز اول و دوم نخستین مرحله مسابقات گرندپری تکواندوی 2018 در رم، نفرات اول تا سوم اوزان مختلف معرفی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۷    
در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست؛ زیرا ماهی است که خداوند آن را جهت اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریّت، یعنی قرآن مجید برگزیده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۴    
تیم ملی فوتبال برزیل توانست با دو گل برابر کرواسی به برتری برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۶    
ژاوی هرناندس اسطوره سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا و البته بازیکن فعلی باشگاه السد قطر، به تازگی گفت وگوی بسیار مفصلی با لاناسیون اسپانیا داشته و درباره شرایط خودش، بارسلونا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۳    
شماری از نمایندگان کنگره آمریکا با ارائه طرح 6 بندی در تلاش برای به رسمیت شناخته شدن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۳    
بیش از 150 خبرنگار، عکاس و تصویربردار خارجی از 20 کشور جهان مراسم راهپیمایی روز قدس امسال را پوشش می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۱    
مرفاوی با اعلام کناره گیری خود از سرمربی گری تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی خواهم تحت هر شرایطی کار کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۱    
رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح تکلیف باشگاه تراکتورسازی درباره بازیکنان سرباز را روشن کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۸    
در حالی که کشورهای ژاپن، کره و چین از سرانه کار مفید بالایی برخوردارند، در ایران متوسط سرانه کار مفید به دلایل مختلفی پایین است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۸    
رییس مرکز تحقیقات سلامت و ایمنی غذای یزد، با اشاره به شیوع یک اپیدمی ویروسی در شمال کشور، گفت: مسافران یزدی که قصد سفر به شمال کشور دارند با رعایت بهداشت فردی، مراقب اپیدمی ویروسی باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران می گوید که می خواهد بیشتر از بازیکنان زیر 21 سال در این تیم استفاده کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۵    
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۶    
دونالد ترامپ به همتای سابق خود مدام انتقاد می کند که او نمی دانست چگونه به یک توافق دست یابد. سال 2016 در توییتی نوشت: "اوباما ذاتا استعداد رسیدن به توافق را ندارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۰    
استعفای زیدان هم باعث نشده تا پروژه انتقال نیمار به رئال مادرید متوقف شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۲    
نخست وزیر انگلیس و ولیعهد عربستان در یک گفت وگوی تلفنی با یکدیگر درباره توافق هسته ای با ایران که لندن یکی از امضاکنندگان آن است، رایزنی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای تهران - قم وتهران - پاکدشت - سمنان پرحجم و در محور تهران - کرج ترافیک نیمه سنگین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد در سفرش به اروپا درباره موضع خود در قبال برجام و ایران با سران آلمان، فرانسه و انگلیس گفت وگو خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۱    
نمایش سیلانس به نویسندگی و طراحی و کارگردانی مسلم خراسانی از 18 خردادماه در تئاتر باران روی صحنه می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۱    
مربی تیم فوتبال امید ایران می گوید که هدف آنها در ابتدا حضور در المپیک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۱    
روسیه که نگران قدرتنمایی روز افزون ناتو در نزدیک مرزهایش است، چنین اقدامی را مملو از خطراتی می داند که می تواند به شعله ور شدن تنش ها میان دشمنان سابق جنگ سرد بینجامد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۳    
روزنامه تلگراف انگلیس در مطلب خود نوشت: تیم ملی ایران که پس از حضور در جام جهانی 2014 برزیل، پنجمین حضورش را در این رویداد بزرگ تجربه می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۲    
ولیعهد عربستان، برای حمایت از تیم فوتبال کشورش در مراسم افتتاحیه شرکت خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۲    
یک مقام ارشد پلیس انگلیس گفت: کشور همچنان با سطح بالای تهدید تروریستی روبه رو است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۹    
رسانه های مالزیایی گزارش دادند: نجیب رزاق نخست وزیر پیشین مالزی که در کانون بحران رسوایی مالی 'صندوق توسعه مالزی واحد' قرار گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز مانور نظامی در نزدیکی مرز نوار غزه و جنوب سرزمین اشغالی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه خود، خروج آمریکا از برجام را نقطه اوج تلاش های مسبوق به سابقه آمریکا در نقض و تضعیف برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی سخنان خود با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و اهمیت خودسازی در این شب ها، اهتمام به انجام اقدامات مهم در حوزه مسئولیت حرفه ای و وجدانی را متذکر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۰    
حقوق خرداد ماه کارکنان دولت در خوزستان 10 روز زودتر پرداخت می شود .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۷    
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: عدم تحویل محصولات به مشتریان به بهانه افزایش قیمت محصولات کذب محض است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
وزارت دفاع یمن از سرنگون کردن یک بالگرد ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۱    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19خرداد ماه را دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۸    
براساس گزارش رسانه های ژاپنی، کره شمالی در آستانه نشست با ایالات متحده یک وزیر دفاع میانه روتر معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۸    
رییس جمهور آمریکا، رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا را متهم کرد که از قصد یکسری سندهای مربوط به این تحقیقات را به رسانه ها می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۸    
ترامپ با گفتن اینکه "جنگ کره طولانی ترین جنگ تاریخ است" بر لیست اشتباهاتش افزود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۵    
حجاجی که در روزهای اولیه به حج اعزام شوند طول سفرشان 40روزه خواهد بودو به گفته رئیس سازمان حج و زیارت در این مرحله کسانی که تا پایان دی ماه سال 85 ثبت نام کرده اند جزو گروه فراخوان حج تمتع 97 هستند و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان با توجه به اینکه در آزار جنسی معمولا فرد آسیب دیده به دلیل شرمساری، اتفاق را مخفی می کند، گفت: والدین باید حواسشان به تغییر رفتار ناگهانی فرزندشان باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۰    
یک جمعیت شناس با استناد بر امارها گفت که 38 درصد دلیل کاهش باروری در ایران، افزایش سن ازدواج است. در سال 42 میانگین سن ازدواج زنان کشور حدود 18 سال بوده که در حال حاضر به 23 سال رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۴    
برای غیر از دین نباید ارزشی قائل شد و جز دین هیچ چیز برای ما ارزش ندارد. دنباله روی سیاست اگر برای غیر از دین باشد راه به جایی نمی برد و درست نیست. نمی توانیم بگوییم در عرصه سیاسی به دین کاری نداریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۵    
فاحش ترین ادعای ترامپ در روز 31 مه (10 خرداد) اتفاق افتاد و وی در توئیتی نوشت که هیچگاه جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی را بخاطر پرونده روسیه اخراج نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۲    
پیش از این اصغر نصیری به مدت 7 ماه سکاندار شهرداری کرج بود که به علت اختلاف با برخی اعضای شورای اسلامی شهر کرج اواخر فروردین ماه سال جاری استعفا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۶    
اکنون که باید این باغات را به منظور استفاده شهروندان در اختیار شهر قرار بدهد ، جای سوال است که چرا بنیاد مستضعفان این باغ ارزشمند را علی رغم پیگیری های زیاد شهرداری تهران و شهرداری منطقه 14 در اختیار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۳    
بر این اساس رئیس جمهور آمریکا با توجه به وضعیت موجود، انتظارات خود در خصوص این دیدار را کاهش داده و از پیش شرط های خود عقب نشینی کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۳    
امروز و فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید گاهی همراه با پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد. همچنین فردا افزایش دمای پنج تا هفت درجه ای در نواحی شمالی کشور پیش بینی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۰    
یعنی در شهر، سن ازدواج مردان 2 سال و 7 ماه و در روستا 3 سال و 8 ماه اضافه شده است. به عبارتی به سن ازدواج مردان روستایی نسبت به مردان شهری در سال 1395، در مقایسه با سال 1355 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۷    
داستان فیلم که با بازی حسین محجوب و پریوش نظریه به تصویر درآمده است؛ درباره دوران نوجوانی و حدود 13 سالگی حضرت امام (ره) است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۴    
پلیس راه تمام اتوبوسهای زائران را از مبداء تا مقصد برای برگزاری این مراسم اسکورت خواهد کرد که پیش بینی می شود در این مراسم نزدیک به 6000 اتوبوس و خودرو جهت انتقال زائران به کار گرفته شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۴    
طرف عراقی بارگیری ها را انجام داده و 22 کامیون پشت مرز و منتظر مجوز هستند. در واقع در حال حاضر مشکل طرف ایران است نه طرف عراق.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۸    
رد پای تحریم ها در فوتبال هم خودش را نشان داده است و کمپانی آمریکایی نایکی اعلام کرده محصولاتش را به بازیکنان ایرانی ارائه نمی دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۸    
هادی ساعی در بازید از پشت صحنه فیلم سونامی در رابطه با ساخت درام های ورزشی گفت: وقتی یک ورزشکار در میدان هست، فقط خودش است و مرحله ای در زندگی اوست تا تمام تلاش هایی که کرده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۳    
این حادثه در محل میدان شهربازی و داخل کانکس اتفاق افتاده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۳    
چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تاریخ کشور، با نام و شخصیت گرانقدر و تاریخ سازی پیوند خورده است که انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن و انفجار نور در عصر جاهلیت مدرن تحت اراده و رهبری حکیمانه و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۰    
بی تردید دور جدید تحریم ها نیز که تنها حربه باقی مانده امریکا در مقابله با ملت توانا و هوشیار ایران است به برکت انسجام ملی در سایه تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۰    
از سویی دیگر امروز 4 نماد فولاد با 57 واحد، فخاس با 28 واحد، شاراک با 15 واحد و جم با 15 واحد بیشترین تاثیر مثبت و 3 نماد ومعادن با (35) واحد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۷    
مرکل در گفت وگو با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه گفت که کشورش، به عنوان اقتصاد برتر حوزه یورو، از بودجه سرمایه گذاری حمایت می کند که مجموع آن از کمترین میزان بودجه های میلیارد یورویی اتحادیه اروپا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۴    
این شرکت کننده در پایان خاطر نشان کرد: در آینده تجمعات دیگری نیز از سوی معترضان به سهمیه پنج درصدی خانواده های ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصد انجام خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۸    
اول مرداد ماه 94 توفیق داشتم در همایش ملی سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، در خدمتشان باشم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۲    
مهدی صابری- رئیس بخش معاینات روانپزشکی- سازمان پزشکی قانونی کشور نیز گفت: دانش آموزان حادثه غیر اخلاقی دبیرستان تهران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری انتشار این گزارش از قول کلاهی درباره ورود میرحسین موسوی به حزب را از اساس کذب خوانده و در عین حال گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران در خصوص علل بارندگی های اخیر عنوان کرد: جبهه بارش در شمال غرب و شمال کشور وجود داردکه بخشی از آن تهران را در بر گرفت و باید گفت که بارندگی های اخیر دلیلی غیر از این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۰    
دولت سوریه در راستای اداره جنگ پیچیده کنونی روش ترکیبی را با تکیه بر ابزارهای سیاسی در پیش گرفته و اگر این گزینه ها سودی نداشته باشد هیچ گزینه ای جز اعمال زور نظامی نمی ماند.
  • ۱