جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۴۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 14 خرداد 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 خرداد 1397 تدبیر و امید 2 خرداد 1397 تدبیر و امید 3 خرداد 1397 تدبیر و امید 4 خرداد 1397 تدبیر و امید 5 خرداد 1397 تدبیر و امید 6 خرداد 1397 تدبیر و امید 7 خرداد 1397 تدبیر و امید 8 خرداد 1397 تدبیر و امید 9 خرداد 1397 تدبیر و امید 10 خرداد 1397 تدبیر و امید 11 خرداد 1397 تدبیر و امید 12 خرداد 1397 تدبیر و امید 13 خرداد 1397 تدبیر و امید 14 خرداد 1397 تدبیر و امید 15 خرداد 1397 تدبیر و امید 16 خرداد 1397 تدبیر و امید 17 خرداد 1397 تدبیر و امید 18 خرداد 1397 تدبیر و امید 19 خرداد 1397 تدبیر و امید 20 خرداد 1397 تدبیر و امید 21 خرداد 1397 تدبیر و امید 22 خرداد 1397 تدبیر و امید 23 خرداد 1397 تدبیر و امید 24 خرداد 1397 تدبیر و امید 25 خرداد 1397 تدبیر و امید 26 خرداد 1397 تدبیر و امید 27 خرداد 1397 تدبیر و امید 28 خرداد 1397 تدبیر و امید 29 خرداد 1397 تدبیر و امید 30 خرداد 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
دانش آموز یا اولیای دانش آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) هستند و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۶:۴۱    
زاگرچه خیلی از مردم معتقدند سن فقط یک عدد است ، خیلی ها دوست دارند همواره در سنین جوانی باقی بمانند و برای رسیدن به این خواسته گاهی حتی از برخی کارهای خطرناک همچون عمل جراحی رویگردان نیستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۴۱    
شاید در نگاه اول عادت های روزمره ما بی اهمیت به نظر برسند اما روانشناسان معتقدند برخی از این عادت ها اطلاعات زیادی را درباره شخصیت ما آشکار می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۰۰    
نتایج تازه ترین تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد، افرادی که با صدای بلند موسیقی گوش می دهند، در معرض آلزایمر هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۲:۲۱    
یک متخصص بیماری های قلب و عروق روزه داری در افرادی که دارای فشار خون کنترل شده هستند را بدون مشکل خواند و گفت: این افراد می توانند داروهایشان را در وعده افطار و سحر مصرف کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۴۷    
زمین لرزه ای با شدت 3.4 ریشتر ساعت 19 و 32 دقیقه امروز، دزفول در استان خوزستان را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۴    
زن جوان که برده شیطانی مرد عربستانی شده بود برای رسیدگی به سرنوشت زندگی سیاهش از مردم مغرب و پادشاه کشورش در خواست کمک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۱    
ناسا تصمیم دارد تا 2024 میلادی ماموریتی را انجام دهد که به دانشمندان کمک می کند به درک بهتری از حباب اطراف منظومه شمسی دست یابند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۸:۲۱    
فشار خون بیماری که از آن به عنوان قاتل خاموش یاد می شود؛ این قاتل در سکوت و بدن هیچ علائمی به سراغ فرد می آید، رژیم های نادرست غذایی، مصرف الکل و دخانیات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۳:۲۱    
شرکت های صادرکننده میوه و سبزی در جهان برای اولین بار موفق به تولید موز هوشمندی شده اند که از آن با عنوان محصول پوشیدنی و خوردنی یاد می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۱    
فرشته حسینی بازیگر افغانستانی فیلم های رفتن و سونامی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از مخاطبان پرسید که آیا نژاد باعث می شود که انقدر نسبت به هم بی رحم باشیم؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۴۲    
آن ها شرکت های فرانسوی را تهدید می کنند که در صورت سرمایه گذاری در ایران تحریم می شوند، حتی اگر این تعامل به اندازه بسیار کوچکی مرتبط با آمریکا باشد یا حتی پرداخت های آن ها به دلار باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۰۰    
گرچه به دلایل مختلف در مدت اخیر فروش آیفون تا حدودی با رکود مواجه شده، اما یک بررسی جدید نشان می دهد که تمایل کاربران رای خرید گران ترین آیفون اپل به تدریج در حال افزایش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۴۲    
مدیر کل پزشکی قانونی فارس گفت: 28 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۲۱    
متخصصان معتقدند، هوش مصنوعی (AI) و ربات ها می توانند به گونه ای برنامه ریزی شوند تا عواطف و احساسات انسان را درک کنند؛ این فرآیند در حقیقت، درجه ای از شبیه سازی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۷:۰۱    
آهن در زمره مواد معدنی ضروری قلمداد می شود. با این وجود، همانند بسیاری از دیگر مواد معدنی مصرف بیش از حد آن برای سلامت مضر است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۶:۲۲    
عفونت ریه بر همه بدن تاثیر می گذارد چرا که مستقیما با وضعیت تنفس ارتباط دارد. بهترین درمان های خانگی عفونت ریه را در این مطلب بخوانید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۵:۴۰    
انویدیا در جریان رویداد کامپیوتکس 2018، از هوش مصنوعی جدید خود با هدف هوشمندی بیشتر ربات های خودکار رونمایی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۵:۲۱    
اپل همچون گذشته در نطق اصلی کنفرانس WWDC امسال نیز، نرخ بالای بروز رسانی به نسخه ی جدید iOS را به رخ گوگل کشید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۵:۰۰    
خواندن داستان و برقرای ارتباط با نوزادان نارس نقشی باور نکردنی در ترخیص زودهنگام و افزایش سطح هوش آن ها درسال های بعد دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۴:۴۱    
نتایج یک نظرسنجی نشان دهنده ناامیدی هواداران فوتبال در روسیه به موفقیت تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2018 است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۳:۴۱    
به دنبال رسوایی اخیر در دولت ژاپن، وزیر دارایی این کشور اعلام کرد یک سال حقوق خود را داوطلبانه دریافت نخواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۳:۲۰    
محمد شیمشک معاون اقتصادی نخست وزیر ترکیه افزایش قیمت جهانی نفت و نرخ بهره بانکی را مهمترین علت افزایش نرخ دلار و سایر ارزها در این کشور و افت شدید ارزش لیر ترکیه اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۳:۰۲    
نوشاد و نیما عالمیان در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز سقوط کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۲:۲۰    
تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز(دوشنبه) با 24 بازیکن در کمپ بشیکتاش به تمرین پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۲:۰۲    
مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان که سه گزینه را برای هدایت این تیم در نظر داشتند، در نهایت با سرجیو برای لیگ هجدهم به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضاء کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۱:۴۱    
با معرفی فهرست نهایی بازیکنان حاضر در جام جهانی، مشخصات آماری بازیکنان حاضر در این رقابت ها مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۱:۰۱    
یواخیم لو در تصمیمی بحث برانگیز لروی سانه را از لیست تیم ملی برای جام جهانی حذف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۰:۴۲    
در فاصله 10 روز مانده به جام جهانی، دنیا منتظر درخشش دو شماره 10 خاص است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۰:۲۷    
مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، بعدازظهر امروز دوشنبه (14 خردادماه) با حضور مقام معظم رهبری، روسای قوا، مسوولین و مردم در حرم مطهر برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۰:۲۱    
گروهی از دانشمندان به رهبری دکتر هانز هات و لیا وِبِر از دانشگاه رور-بوخوم آلمان به کشف جالبی درزمینهٔ مبارزه با سرطان مثانه رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۳    
هدایت الله بهبودی نویسنده و محقق شناخته شده کشور بعد از کتاب "شرح اسم" که زندگینامه تحقیقی درباره رهبر انقلاب بود دست به نگارش زندگینامه امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی زده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۵    
امیرمهدی ژوله با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: یه رخت تمیز نمیتونن تن بازیکنا کنن،دوتا بازی تدارکاتی درست و درمون نمیتونن واسه تیم ملی ترتیب بدن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۵    
دزدان خشن به نگهبانی یک محل خصوصی در تهران حمله ور شدند اما ناکام ماندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۲    
وزارت خارجه آمریکا در پانصدمین روز ریاست جمهوری ترامپ با فهرست دستاوردهای اصلی دولت آمریکا در عرصه سیاست خارجی، برجام را به عنوان اولین مورد برشمرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۹    
مدیریت فرهنگی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو روز خاطره سازی که در زمان انقلاب تجربه کرده است نوشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از غرق شدن دو تبعه افغان در ازنا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۷    
دزد زورگیر تهران در آخرین سرقت خود در خیابان متین دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۷    
نیمار، ستاره تیم ملی برزیل مدعی شد رقابتی برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ برزیل ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه و سخنگوی دولت ترکیه درباره توافق با آمریکا برای خروج شبه نظامیان کُرد از منبج و همچنین احتمال عملیات ضد تروریستی ترکیه در منطقه قندیل در شمال عراق صحبت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) گفت روسیه شاهد فقدان ابتکارعمل و پیشنهادهای مصمم از سوی طرف آمریکایی در زمینه سازماندهی دیدار میان ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۳    
مهار دروازه بانان استقلال و ذوب آهن در بین پنج مهار برتر فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۱    
یک افسر کادر نیروی انتظامی استان گیلان و یک سرباز وظیفه ناجا، در سد آیت الله بهجت (شهربیجار) غرق شدند و جسد آنان به بیرون از آب کشیده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۱    
دستیار رئیس جمهوری روسیه خبر داد که ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای که هفته آینده در چین برگزار می شود، با رئیس جمهوری ایران دیدار خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۱    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: نمایش آثار "لوور تهران" در موزه ملی ایران تا هشتم مرداد امسال تمدید شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۱    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در نهایت تصمیم خودش را برای فهرست 23 نفره و نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۶    
در پی استعفای هانی الملقی از سمت نخست وزیری اردن، عمر الرزاز، وزیر آموزش و پرورش این کشور که درس اقتصاد را در دانشگاه هاروارد خوانده است، مسوول تشکیل کابینه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۰    
شبکه الجزیره قطر یک سال بعد از هک خبرگزاری رسمی دولت قطر که منجر به قطع روابط این کشور و متحدانش شد، افشا کرد، یک وزارتخانه عربستانی با کمک امارات دست به هک این خبرگزاری زده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۴    
مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) از حملات بدافزار HTML5به شبکه های تبلیغاتی و ناشران خبر و درباره جزییات این بدافزار توضیح داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۰    
نیروهای ارتش سوریه یک شبکه تونل تروریست ها را در شهرک بابیلا در جنوب استان دمشق را کشف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۷    
در فاصله 10 روز تا جام جهانی فوتبال در روسیه، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغال به اردوی تیم ملی این کشور اضافه شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۵    
از برخی حرف های بعضی از دولت های اروپایی اینجور بر می آید که توقع دارند ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند و هم از فعالیت هسته ای خود دست بکشد و محدودیت ها را ادامه دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۷    
نایب رییس شورای فدراسیون روسیه اقدام آمریکا از توافق برجام را نادیده گرفتن یک توافق معتبر بین المللی دانست و خاطرنشان کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۸    
همه شعب ارزی بانک ملی ایران برای فروش ارز مسافرتی آمادگی کامل دارند. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، علی رغم اطلاع رسانی ناصحیح برخی رسانه ها درخصوص نبود ارز مسافرتی در بانک های عامل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۹    
در همین رابطه سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به تازگی و در جریان سفر خود به پیونگ یانگ دعوتنامه رسمی پوتین را به کیم جونگ اون تحویل داده و از او خواسته که در جریان نشست مجمع اقتصاد شرقی که در ولادی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۶    
آن طور که گفته شده محدود ساختن دوره ریاست جمهوری و به رسمیت شناختن حق ازدواج برای همجنس گرایان دو بخش اصلی اصلاحاتی است که این کمیته مشغول بررسی آن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۳    
دشمن با تحریم سعی می کند ما را از جهاد با دست منع کند؛ دشمن اول سعی می کند که جهاد با دست را از ما بگیرد؛ سپس سخنان شما را سانسور می کند و اجازه نمی دهد که حرف شما به گوش مردم برسد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۷    
سقف کلی میزان تخفیف این ماده حداکثر 4.2 هزار میلیارد تومان به ازای هر سال می باشد که متناسب با تعداد مرزنشینان شناسایی شده و مورد تایید وزارت کشور تخصیص می یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۱    
برجام تمام شده و باید از آن درس آموخت. اولین اشتباه، حضور نداشتن تیم اقتصادی در مذاکرات و وادار نکردن خزانه داری امریکا در متن توافقنامه برای ابلاغ تعهدات برجام به بخش های اقتصادی آمریکا و اروپا بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۲    
حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها سخنران این مراسم خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۹    
ما در ماه رمضان تمرین می کنیم تا بر اراده و شهوات خود مسلط باشیم و چون بر شهوات و اراده خود مسلط شدیم، می توانیم سعادت یا شقاوت خود را رقم بزنیم. در نتیجه، ماه رمضان ماه تعیین سرنوشت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۶    
جعفرزاده با بیان اینکه تعطیلی فرودگاه ها از قبل به شرکت های هواپیمایی اطلاع داده شده است، گفت: پس از پایان این دوره زمانی چند ساعته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۶    
در کنار این دو شرکت اروپایی، بویینگ نیز در دو قرارداد جداگانه با ایرلاین های ایرانی قول فروش 140 هواپیما را به ایران داده که به نظر می رسد با توجه به نهایی شدن تحریم های مجدد آمریکا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۳    
تیم ملی فوتبال ایران فردا و پس از پایان اردوی خود در ترکیه، فردا ساعت 16:30 به وقت محلی استانبول را به مقصد مسکو ترک می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۳    
همان پیامی که ساعت هفت صبح 14 خرداد 1368 محمدرضا حیاتی با سوز و گداز فراوان و تنها با یک اشتباه (تپق) خواند. او عبارت خمینی روح خدا بود در کالبد زمان را به این صورت خواند: خمینی، روح خدا بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حتما ملت ایران با اعتقاد خودشان و بنا بر ارزش هایی که قانون اساسی ما به نظام جمهوری اسلامی می دهد وظیفه خود می داند که بحث روز قدس را با ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۰    
سازمان هواشناسی با صدوراطلاعیه ای از رگبار باران،رعد و برق و و وزش باد خبر داد. دراطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: طی امروز ( 14خرداد ماه) در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق با تأکید بر این نکته که امام راحل به حق رهبری منحصر به فرد بود، تصریح کرد: ایشان دغدغه امت اسلامی و دیگر ملت ها را داشت و همواره آرمان فلسطین را مورد توجه قرار می داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۰    
ایران در همکاری با بشار اسد درحال ریشه کنی ملت سوریه و نابودی قومیت ها است اما روسیه در این کار مشارکت ندارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۷    
هدف از این راهبرد موسوم به CONTEST مقابله با خطراتی است که از جانب تروریسم شهروندان و منافع بریتانیا را تهدید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۸    
گسترش خشونت ها و حملات، بسیاری از مدارس را در افغانستان به تعطیلی کشانده و دستاوردهای شکننده در زمینه تحصیل دختران را در کشوری که میلیون ها نفر هرگز پا به مدارس نمی گذارند، تحت تاثیر قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۵    
برنامه سفر رئیس جمهوری روسیه به اتریش شامل دیدار و گفت وگو با الکساندر فون دربلن، رئیس جمهوری و سباستین کورتز، صدراعظم این کشور می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۵    
در گروه زنان و در وزن اول نیز ناهید کیانی با 14 پله صعود و کسب 102/28 امتیاز رده سی و هفتم را به خود اختصاص داده است و مبینا نژاد کته سری دیگر نماینده ایران در این وزن نیز با 80 امتیاز جایگاه پنجاهمی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۲    
بخش هایی از این اسناد مسروقه قرار است پیش از سفر نتانیاهو به انگلیس، فرانسه و آلمان در اختیار سرویس های امنیتی این کشورها قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۵    
همانطور که من در آخرین گزارش خود به شورای حکام اشاره کردم، آژانس طبق پروتکل احقاقی از دسترسی مکمل برخوردار بوده و به تمامی سایت ها و مکان ها در ایران که نیازمند بازرسی بوده، دسترسی داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۹    
یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان فهرست 23 نفره خودش را برای حضور در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه اعلام کرد. این فهرست به شرح زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۷    
امام برای خود کشور ما نیز مناسبات جدیدی را تعریف کرد که در قالب ساختار سیاسی نوین جمهوری اسلامی تعریف شد و این ساختار سیاسی شاید برای اینکه تحقق آرمان های امام را داشته باشیم کارامدی نظام سیاسی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۷    
اسفندیار چهاربند درباره آیین نامه سلامت روان معلمان گفت: در حال حاضر تدوین این آیین نامه در مراحل مقدماتی است و باید مراحل نهایی، تصویب و ساز و کارهای اجرایی آن طی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۵    
داروخانه ها و فروشگاه هایی که مجوز یا پروانه معتبر فروش لوازم و فرآورده های آرایشی را دارند، محل های مطمئنی برای تهیه اینگونه مواد هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۲    
هفدهمین قسمت از برنامه ماه عسل یکشنبه 13 خرداد میزبان چهار زندانی غیر عمد بود. احسان علیخانی پیش از شروع گفت و گو پیرامون موضوع برنامه گفت: درباره موضوعی صحبت خواهیم کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۲    
این مراسم، به دلیل تقارن با ماهِ مبارکِ رمضان، از ساعت 17:30 آغاز می شود و رهبر معظم انقلاب، در جمعِ زائران سخنرانی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۶    
بازیگر مختارنامه درباره استقبال مخاطبان از سریال امام علی (ع) در زمان پخش بیان کرد: وقتی پشت صحنه و تلاش عوامل سریال امام علی(ع) از شما و سیما پخش می شد مخاطبان در کنار هم می دیدند از کارگردان تشکر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۲    
جمله کارلوس کی روش در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال بازتاب زیای داشته است. مصاحبه اخیر کارلوس کی روش با سایت فدراسیون فوتبال و این جمله از او که تیم ها دنیا با تیم ملی ایران بازی نمی کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۲    
جانشین قرارگاه ثارالله ادامه داد:امام خمینی (ره) تمام عقب افتادگی های کشور را زیر سر آمریکا می دانستند و هیچ ابایی هم از بیان مواضع ضد آمریکایی نداشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی جمعیت ایثارگران تاکید کرد: من معتقدم بعضی از مواضعی که برخی از مسئولان دارند مقداری با مبانی اسلامی فاصله گرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۹    
دولت از 21 فروردین ماه یکسان سازی نرخ ارز را با اعلام قیمت هر دلار 4200 تومان کلید زد؛ در این شیوه، نیازهای ارزی متقاضیان اولویت بندی می شوند و بر اساس این اولویت ها تخصیص ارز از طریق سامانه نیما ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۶    
بر خلاف برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی این جلسه خروجی مشخصی نداشت و هنوز تصمیم گیری درباره تعداد مسابقاتی که قرار است در سینماها نمایش داده شود و همچنین قیمت بلیت صورت نگرفته است هر چند کلیت طرح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۳    
دویری بر این عقیده است که این نیروهای عربی مانند خاری در چشم ترکیه هستند و به احتمال زیاد آنکارا در پی آن است که مقابله با تلاشهای سعودی اماراتی برای ایجاد گروهی همراه با یگانهای کردی را تا پس از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۰    
هنوز انگیزه رهبر کره شمالی بابت این برکناری مشخص نیست اما تحلیلگران می گویند این اقدام به وی و حزب حاکم این کشور اجازه می دهد تا در شرایط حساس تعاملات بین المللی و تحولات داخلی کنونی کنترل شدیدتری بر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۷    
اساسا اینکه یک فرد غیرمتخصص از یک تریبون عمومی درباره چنین مساله ای صحبت و اعلام نگرانی کند، مورد تایید ما نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۱    
این عروسک گردان و صداپیشه با اشاره به اینکه این ویدئوکلیپ بخش های مختلفی دارد، اظهار کرد: بخش هایی از این ویدئو در تهران و بخش هایی در بوشهر تصویربرداری شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۸    
وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرف ایرانی با حسن نیت و با هدف ارائه تسهیلات بهتر برای ناوگان حمل ونقل جاده ای دو کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۵    
بدین ترتیب به نوشته نیویورک تایمز، سازندگان سخت افزار قادر شدند تا گرایشات کاربران را از روی دیتای خصوصی شان کشف کرده و مطابق با نیاز آن ها، روی نسخه موبایل محصولات خود پیاده سازی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۵    
یکی از افراد نزدیک به عوامل فیلم این خبر را به میرر اعلام کرده و گفته بسیاری گمان می کنند آنجلینا جولی قرار است این نقش را بازی کند در حالی که عوامل تصمیم گیرنده هلنا بونهام کارتر را می خواهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۵    
شاید اگر پنجره نقل وانتقالات به سوی پرسپولیس باز شود این تیم یک مهاجم خوب خارجی را هم در خط حمله جذب کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۲    
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برجام پیروز شد چون 5 سال از آن خوابی که دولت های استعمارگر برای ما دیده بودند گذشت و آنها نتوانستند کاری کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۹    
طبق بیانیه منتشره، این وزیران ضرورت شرایط مطلوب بازار را مورد تاکید قرار دادند که به سرمایه گذاری مناسب در بخش انرژی تحرک بخشیده و عرضه کافی نفت را تضمین خواهد کرد تا در وقت مناسب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۰    
فرزند آخر سید مصطفی که در سحرگاه چهارشنبه اول مهر 1281 در خمین به دنیا آمد از همان کودکی به دلیل از دست دادن پدر روحیه ای متکی به خود و با اعتماد بنفس پیدا کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۴    
ضمانت ثبات نیز با قدرت کشور به دست می آید. جهان از لبنان می خواهد اقدامات واضح و اصلاحات جدی انجام دهد. هیچ گزینه دیگری جز انجام اصلاحات پیش روی ما نیست.
  • ۱