جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۷:۴۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 4 خرداد 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 خرداد 1397 تدبیر و امید 2 خرداد 1397 تدبیر و امید 3 خرداد 1397 تدبیر و امید 4 خرداد 1397 تدبیر و امید 5 خرداد 1397 تدبیر و امید 6 خرداد 1397 تدبیر و امید 7 خرداد 1397 تدبیر و امید 8 خرداد 1397 تدبیر و امید 9 خرداد 1397 تدبیر و امید 10 خرداد 1397 تدبیر و امید 11 خرداد 1397 تدبیر و امید 12 خرداد 1397 تدبیر و امید 13 خرداد 1397 تدبیر و امید 14 خرداد 1397 تدبیر و امید 15 خرداد 1397 تدبیر و امید 16 خرداد 1397 تدبیر و امید 17 خرداد 1397 تدبیر و امید 18 خرداد 1397 تدبیر و امید 19 خرداد 1397 تدبیر و امید 20 خرداد 1397 تدبیر و امید 21 خرداد 1397 تدبیر و امید 22 خرداد 1397 تدبیر و امید 23 خرداد 1397 تدبیر و امید 24 خرداد 1397 تدبیر و امید 25 خرداد 1397 تدبیر و امید 26 خرداد 1397 تدبیر و امید 27 خرداد 1397 تدبیر و امید 28 خرداد 1397 تدبیر و امید 29 خرداد 1397 تدبیر و امید 30 خرداد 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۱    
وزیر کشور ضمن برکناری فرماندار کازرون، داریوش دهقان را به عنوان فرماندار جدید منصوب کرد
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۵:۲۱    
اول از همه باید بدانید که سرکه باعث کاهش قند خون می شود. مصرف مقدار کمی سرکه یعنی 10 گرم به همراه غذای شیرین، میزان گلیسمی یا همان قند خون را کاهش می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۵:۰۰    
لیزا دریر یکی از کارشناسان تغذیه در نیویورک درباره مراقبت از موها گفت: برای داشتن موهایی سالم و درخشان پروتئین را در رژیم غذایی فراموش نکنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۲:۳۳    
تحلیلگران کمرزبانک اعلام کرده اند که بحث درباره امکان افزایش تولید،قیمت نفت را متعادل کرده و از افزایش بیشتر قیمت ها در بازار جلوگیری می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۲:۰۹    
رئیس جمهوری روسیه سپس به دیدار اخیر خود با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: یوکیا آمانو تایید کرد که ایران به تمام تعهدات خود عمل می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۲:۰۳    
وی روز گذشته (پنجشنبه) در نامه ای به رهبر کره شمالی، این دیدار را که قرار بود 12 ژوئن (22 خرداد) در سنگاپور برگزار شود، لغو کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۵    
کامی ریتا شرپا، کوهنورد 48 ساله نپالی برای بیست و دومین بار به کوه اورست صعود کرد و توانست رکورددار صعود به بلندترین کوه جهان شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۶    
مراسم ترحیم سید علی صدر ، برادر امام موسی صدر عصر امروز جمعه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۱    
الیاس حضرتی در دومین کنگره حزب اعتماد ملی گفت: امسال کنگره را در حالی برگزار می کنم که بهترین عزیز ما، بزرگ پدر ما و شخصیت باارزش انقلابی و یار امام جایش خالی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۸    
آقای کروبی فردی است که امام او را دوست خود دانست، اما امروز محصور است، البته فکر و اندیشه هزینه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۵    
این نشست که به طور معمول در حدود سه سال گذشته در هتل کوبورگ وین برگزار شد، با حضور یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به دعوت کمیسیون برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه با تحریم و محدودیت در حوزه دفاعی آشنا هستیم، اظهار داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۷    
در تاریخ 4 خرداد 97 به درخواست جمهوری اسلامی ایران و به منظور بررسی تبعات خروج ایالات متحده از برجام و بررسی راه های پیش رو برای حصول اطمینان از اجرای مستمر همه ابعاد این توافق ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۱    
دبیر کل حزب الله لبنان عنوان کرد: سالروز آزادسازی، برای درس آموزی، عبرت گرفتن و ساختن آینده از این درس ها بسیار مهم است و عید مقاومت و آزادسازی مأموریتی انسانی، ملی و جهادی در لبنان و جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۲    
در شرایط امروز لازم است انشقاقی که بر اثر حوادث سال 88، حصر خانگی و ممنوع التصویری و مسائلی مانند اینها در بین مردم ایجاد شده، برطرف شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۰    
مقابله صریح اروپایی ها با هرگونه تحریم آمریکا علیه ایران؛ همه بدانند جمهوری اسلامی از مؤلفه های قدرت خود از جمله دفاع از راه دور قطعاً دست نمی کشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۵۴    
باید از برخوردهای تند و احساسی که تلقی برخورد با مردم یک کشور را دارد، پرهیز کنیم. بعضا حرکت کوچکی در یک نهاد حاکمیتی توسط نفراتی محدود، می تواند بهانه ای به دست دشمن بدهد و ما را با چالش مواجه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۵۴    
بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرده که شمار شهدای بازگشت در غزه به 120 نفر افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۴۲    
فعال حقوق زنان که امروز بازداشت شده است محمد البجادی نامیده می شود؛ وی یکی از اعضای موسس انجمن حقوق سیاسی و مدنی عربستان است که نیروهای امنیتی را به سوءاستفاده متهم کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۱    
دبیر کل حزب الله لبنان عنوان کرد: سالروز آزادسازی، برای درس آموزی، عبرت گرفتن و ساختن آینده از این درس ها بسیار مهم است و عید مقاومت و آزادسازی مأموریتی انسانی، ملی و جهادی در لبنان و جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۳    
شخص اول بعد از 14 ثانیه ویترین را باز کرد و شروع به جمع آوری جواهرات این ویترین کرد و بعد از 27 ثانیه فروشگاه را ترک کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۰    
پیش از این نام چهره های سرشناسی چون کوین اسپیسی ، بیل کازبی و اخیرا مورگان فریمن نیز به اتهام آزار و اذیت جنسی زنان مطرح شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۴    
در بخش انفرادی رده سنی 41 تا 50 سال گروه مردان، نماینده کره جنوبی با 8/08 امتیاز عنوان نخست را کسب کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۴    
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تجربه گذشته نشان می دهد که هر کجا که مستحکم تر ایستادیم دشمن عقب نشینی کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۱    
در سال 88 حزب اعتماد ملی جزو احزابی بود که بیشترین ظلم و جفا بر او صورت گرفت؛ دفتر حزب به یک باره با هجوم مواجه شد و عده ای اسناد حزب را بردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۲    
محمدباقر نوبخت در واکنش به گزارش صندوق بین المللی پول مبنی بر کسری بودجه 8 میلیارد دلاری ایران در آینده، گفت: شاید منظور این صندوق از کسری بودجه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۹    
ترامپ در پایان با ادبیاتی خارج از عرف دیپلماتیک از رهبر کره شمالی خواست در صورتی که نظرش در این باره تغییر کرد به صورت 'تلفنی یا مکتوب' به او اطلاع دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۶    
خطیب جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه خرمشهر با دست خالی توسط مردم و مجاهدت حفظ شد و سپس شهر پس گرفته شد افزود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۰    
سیدعباس عراقچی، رئیس هیات ایرانی در نشست کیمسیون مشترک برجام عنوان کرد که نشست امروز کمیسیون مشترک برجام یک نشست اضطراری است و به درخواست ایران برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۲    
بانک شهر در راستای تعهدات خود با محور مسئولیت اجتماعی ، کمک به بازسازی مناطق زلزله زده و ساخت یک باب مجموعه ورزشی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب را در دستورکار خود قرارداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۹    
پس از جواب مثبت سید حسین حسینی برای تمدید قرارداد با استقلال تهران، مامه بابا تیام گزینه دیگری بود که با نظر وینفرد شفر مسئولان باشگاه به منظور ادامه همکاری با مدیر برنامه هایش وارد مذاکره شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همچنین با اشاره به وضعیت سوخت رسانی در تهران خاطرنشان کرد: سوخت رسانی در تهران به هیچ وجه مشکلی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۳    
فیلم سینمایی بازی آخر اولین تجربه سید علی هاشمی در مقام کارگردان است و سلیمان علی محمد تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۰    
روبن پونز فیزیوتراپ باشگاه لیورپول تمام اخبار مبنی بر روزه نگرفتن محمد صلاح، ستاره این فصل قرمزها را در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۰    
با توجه به اطلاعیه شماره 4 امروز (4 خردادماه) مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان، وزش بادهای قابل ملاحظه همراه با تند بادهای لحظه ای از اواسط وقت روز جمعه و انتظار رخداد پدیده گرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۷    
در این دیدار بنجامین پچ موفق شد 23 امتیاز برای قرمزپوشان آمریکا کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کند و در سوی دیگر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۴    
تعداد مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به پیش از زلزله هیچ تغییری نکرده است. در مواردی که مرکزی تخریب شده و قرار است دوباره احداث شود، مرکز جایگزینی کار ارائه خدمات را انجام می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۱    
سینگ گفت، مبلغ یافت شده در 26 واحد مختلف پولی بوده و در یورش های 18 مه که تحت قانون مبارزه با پولشویی صورت گرفته، پیدا شده اند. بیشتر این پول در واحد رینگیت و دلار سنگاپور بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۸    
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در یک نشست خبری اعلام کرد که مسکو در تحقیقات دولت هلند بابت بررسی این سانحه هوایی به صورت کامل حضور نداشته و نمی تواند به یافته های آن اعتماد کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۸    
سرهنگ "محمدرضا آمویی" در تشریح جزئیات این واقعه اظهار داشت: شب گذشته (پنج شنبه- 3 خرداد) مردی 50 ساله در مسکن مهر شرف آباد اسلام آبادغرب که معتاد هم بوده به جوان همسایه خود که 21 سال سن داشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۵    
مردم برخی روستاها حتی برای آسفالته کردن جاده های روستایی هزینه هایی را تقبل می کنند، البته شرایط همه روستاها یکسان نیست و نمی توان انتظار کمک از همه روستاها داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۲    
وی با اشاره به امدادرسانی در 58 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین، گفت: در این عملیات ها در مجموع دو هزار و 200 تن خدمات لازم را دریافت کرده و 115 تن از خدمات اسکان اضطراری بهره برده و 28 تن به مناطق امن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۲    
دادگاه در کل برای این افراد 351 سال حبس و جریمه 245 هزار رویویی برای حزب محافظه کار جبهه مردمی تعیین کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۲    
بحث آن ها بحث موشک نیست، بحث اسلام است. آنان عربستان و برخی کشورهای عربی را دوست دارند که حاکمان شان این چنین هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۱    
جلسه کمیسیون مشترک با حضور سایر اعضای برجام بجز آمریکا خواهد بود که ما نظر آنها را خواهیم شنید که این موضوع حتماً در نتیجه و نوع تصمیم گیری ما موثر خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در نامه سرگشاده ای به کیم جونگ اون که از سوی کاخ سفید منتشر شد لغو دیدار از پیش برنامه ریزی شده میان رهبران دو کشور در سنگاپور را لغو و دلیل آن را اظهارات خصمانه کره شمالی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تصمیم خود را مبنی بر لغو نشست تاریخی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که قرار بود 12 ژوئن در سنگاپور برگزار شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهوری روسیه سپس به دیدار اخیر خود با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: یوکیا آمانو تایید کرد که ایران به تمام تعهدات خود عمل می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۴    
در جلسه تصویب قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور، اصلاحیه ای در این قانون تصویب شد که اختیار اعلام جنگ علیه ایران را از دولت گرفته و آن را به اخذ مجوز از کنگره مشروط می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۵    
شبکه سی. بی. سی کانادا گزارش داد، پلیس در حال جستجو برای یافتن دو مرد مظنون است که بلافاصله از صحنه حادثه گریخته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۲    
هر کس که دست به چنین کاری بزند، عراق را به کوره جنگ و خشونت می کشاند. نیازی به تعدی به کشورهای همسایه وجود ندارد، اما درخصوص اشغالگری باید بگویم که تا زمانی که اشغالگر وجود داشته باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۹    
شاخص دلار آمریکا در برابر سبدی از شش ارز رقیب با 0.1 درصد افزایش، به 93.846 واحد رسید. دلار پس از اینکه در معاملات گذشته به پایین ترین حد دو هفته اخیر در برابر ین سقوط کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۰    
سارا امرسون، استراتژیست ارشد انرژی در شرکت "ESAI Energy" در این باره به "سی ان ان مانی" گفت: اگر بپرسید چه قیمتی مناسب است تا عرضه پایدار بماند و به حد کافی پایین باشد تا به تقاضا لطمه نزند و توازن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۰    
پژوهشگران همچنین استفاده از فناوری را برای نظارت بر سلامت روان شناختی فضانوردان، جهت پیش بینی نقاط ناسازگار میان اعضای گروه، برای مثال به علت کمبود خواب، پیشنهاد می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۷    
تالارهای موزه سینمای ایران پس از پایان تعمیرات که زمان بندی آن یک ماه پیش بینی شده، فعالیت خود را از سر می گیرد و مخاطبان می توانند از این مجموعه تاریخی بازدید کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۷    
در مقابل، پیش بینی می شود واردات نفت خام هند از ایران بر مبنای سال به سال در سال مالی 2019-2018 حدود 31 درصد رشد کرده و به 500 هزار بشکه در روز می رسد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۴    
این اتهامات علیه فریمن در حالی مطرح شده است که بحث جنبش های دفاع از حقوق زنان در سینما و بویژه در هالیوود بسیار داغ است و باید دید این صحبت های چه پیامدهایی برای این چهره مطرح به همراه خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۱    
یکی از ساکنان کره جنوبی درباره لغو دیدار تاریخی رهبران آمریکا و کره شمالی گفت: کره شمالی در حال انجام هر آنچه است که از آن خواسته شده بود. آنها سایت آزمایش اتمی خود را منهدم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۳    
این مقام وزارت خارجه کره شمالی همچنین اعلام کرد که لغو نشست قریب الوقوع بین آمریکا و کره شمالی در سنگاپور که قرار بود 12 ژوئن سال جاری میلادی برگزار شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۷    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار است به زودی از اردوی تیم ملی فوتبال این کشور برای حضور در جام جهانی دیدن کند و به بازیکنان این کشور روحیه بدهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۷    
سید مصطفی موسوی برنامه هایی چون کوی محبت و خدایی که در این نزدیکی است را در کارنامه خود دارد. آخرین کار او تهیه کنندگی سریال تلویزیونی کوبار بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۶    
سعید عبدولی فرنگی کار باتجربه ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک پس از درگیری در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با محرومیت یک ساله (6 ماه قطعی و 6 ماه تعلیقی) از سوی کمیته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۶    
صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، پیرو تعاملات داخلی ورزش استان با مدیریت شهری "مشهد"، در جلسه حضوری با رسول خادم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۶:۴۲    
همکاری غول های فناوری دنیا در زمینه های مختلف و دستاوردهای حاصل همیشه جالب خواهد بود. حال اگر این شرکت ها اپل و فولکس واگن باشند، اطلاع از نتیجه این همکاری و هدف پیش رو وسوسه کننده تر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۵:۲۱    
دختر 17 ساله که در یک رابطه پنهانی باردار شده بود از پلیس خواست تا مرد متجاوزگر را دستگیر کنند و درخواست کمک برای سقط جنین 2 ماه اش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۲:۲۱    
از گذشته تا کنون از عسل در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده است. مهمترین خاصیت عسل ، ضد میکروب بودن آن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۷    
چادرنشینان کشمیر قرن هاست که بین ارتفاعات خنک هیمالیا و دشت های وسیع این منطقه در حال کوچ تابستانی و زمستانی هستند.