شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 7 تیر 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 تیر 1395 تهران پرس 2 تیر 1395 تهران پرس 3 تیر 1395 تهران پرس 4 تیر 1395 تهران پرس 5 تیر 1395 تهران پرس 6 تیر 1395 تهران پرس 7 تیر 1395 تهران پرس 8 تیر 1395 تهران پرس 9 تیر 1395 تهران پرس 10 تیر 1395 تهران پرس 11 تیر 1395 تهران پرس 12 تیر 1395 تهران پرس 13 تیر 1395 تهران پرس 14 تیر 1395 تهران پرس 15 تیر 1395 تهران پرس 16 تیر 1395 تهران پرس 17 تیر 1395 تهران پرس 18 تیر 1395 تهران پرس 19 تیر 1395 تهران پرس 20 تیر 1395 تهران پرس 21 تیر 1395 تهران پرس 22 تیر 1395 تهران پرس 23 تیر 1395 تهران پرس 24 تیر 1395 تهران پرس 25 تیر 1395 تهران پرس 26 تیر 1395 تهران پرس 27 تیر 1395 تهران پرس 28 تیر 1395 تهران پرس 29 تیر 1395 تهران پرس 30 تیر 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۹    
به گفته مدیرعامل هواپیمایی تفتان قرار است مهمانداران این ایرلاین با این لباس به مسافران سرویس ارائه کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۰    
فرمانده ناجا از شناسایی و برخورد پلیس با شبکه های مروج فساد در کشور خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۷    
آتش نشانان پس از 11 روز هنوز موفق نشده اند جسد آخرین قربانی حادثه شهران را به خانواده اش تحویل دهند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۵    
در حالیکه شرکتهای هواپیماسازی غربی بدنبال نهایی کردن قراردادهای بزرگ برای فروش حدود 200 فروند هواپیمای مسافربری به ایران هستند، منابع آگاه در گفت و گو با رویترز ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۹    
فیلمبرداری چند پلان از فیلم سینمایی ماه گرفتگی امروز در میدان جمهوری ادامه یافت و در صحنه ای که اتوبوس باید آتش می گرفت، شدت حریق باعث ورود آتش نشانان به این ماجرا شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۹    
دبیرشورای عالی فضای مجازی گفت: کسانیکه در شبکه های اجتماعی فعالیت رسانه ای دارند باید خود را برای اخذ مجوز از این شورا آماده کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۶    
پس از وعده ربیعی برای تعیین تکلیف شدن مدیریت مدیرعامل بانک رفاه ، شنیده ها حاکی از این است که محمدعلی سهمانی فردا یعنی 8تیر ماه به عنوان مدیرعامل بانک رفاه معرفی می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش محسوس دما در 72 ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوا در برخی مناطق حداکثر به 50 درجه نیز می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه در نامه ای خطاب به رئیس جمهور روسیه، بابت کشته شدن خلبان جنگنده سوخو 24 که توسط نیروی هوایی این کشور در آسمان سوریه سرنگون شد، عذرخواهی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۰    
همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) مراسم سوگواری و عزاداری آن حضرت با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۰    
علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان، صبح امروز بر اثر بیماری سرطان ، دار فانی را وداع گفت و به پدرش پیوست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۷    
بشار اسد شب گذشته با سربازان سوری در فرودگاه نظامی مرج السلطان در نزدیکی دمشق افطار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۴    
کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از آنکه در دیدار فینال کوپا آمریکا 2016 مقابل شیلی شکست خورد از بازی های ملی خداحافظی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۱    
پس از شناسایی یک جسد دیگر، پزشکی قانونی استان فارس اسامی 18 تن از قربانیان حادثه سقوط اتوبوس مسافربری به دره در محور نی ریز اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۸    
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: غیرفعال کردن کارت سوخت ناوگان دیزلی فاقد بیمه شخص ثالث که قرار بود از اول تیرماه اجرا شود، به دلیل عدم تکمیل برخی زیرساخت های تحت وب ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۸    
به نظر می رسد هشدار سال گذشته وزیر نیرو از خطر نشست زمین در تهران از سوی دیگر مسئولان جدی گرفته نشده و پس از بروز نشست های متعدد زمین در طول ماههای اخیر ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
پیروزی هر یک از دو نامزد حزب دموکرات و جمهوری خواه می تواند مسیر متفاوتی را پیش روی سیاست خارجی آمریکا قرار دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۹    
متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران در خردادماه سال جاری 42 ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۹    
هر روز لا به لای خبرها، حرفی هم از مواد غذایی ممنوع و غیرمجاز به گوش می رسد. یک بار سسی با شهرت جهانی غیرمجاز اعلام می شود و فردا سوسیسی با برند معتبر ایرانی در ردیف بی کیفیت ها قرار می گیرد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۶    
یک عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تخصیص یارانه به خریداران موتورسیکلت های برقی در شهر تهران، مناطق 11 و 12 را نقطه هدف پایلوت این جایگزینی عنوان کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۳    
طبق روایت امام صادق در تفسیر فرات کوفی،"لیلۀ القدر"، یعنی انسان کامل که از حضرت فاطمه، آغاز میشود و به "مطلع فجر" یعنی امام عصر و ظهور قائم، ختم میشود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۳    
پسر جوانی که در یک اقدام جنون آمیز دختر مورد علاقه اش را در پارکینگ مجتمع مسکنی به قتل رسانده بود در جریان بازجویی ها اعتراف کرد چون جواب رد از دختر مورد علاقه ام شنیدم او را کشتم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۰    
مردان یواخیم لو با اقتدار برابر اسلواکی به پیروزی رسیدند و راهی یک چهارم نهایی یورو 2016 شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۷    
پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد همگی در دومین شب از لیالی قدر در اماکن متبرکه، مساجد و حسینیه های سراسر کشور حضور یافتند تا از سودای دل اشک پشیمانی بریزند و از خدای مهربان طلب عفو و بخشش کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۷    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن دست نوشته ها ، به سادگی یک ملاقات ، ستارگان خاک ، طبقه سیزدهم ، دهلیز ، بازگشت به خانه و 22 گلوله امروز همزمان با شهادت علی(ع) از شبکه های سیما روی آنتن می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۴    
اولین محموله صادراتی گروه خودرو سازی سایپا به کشور لبنان با حضور قائم مقام صادرات و امور بین الملل گروه خودرو سازی سایپا ارسال شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۱    
تیم ملی شیلی با غلبه بر آرژانتین به عنوان قهرمان کوپا امریکا دست یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۸    
شاگردان ویلموتس با اقتدار راهی یک چهارم نهایی شده و مجارستان را از دور رقابت ها حذف کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت سه محیط بان را تسلیت گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۹    
رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری از دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به موضوع حقوق های بالا در دستگاهها و ادارات تشکر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۶    
سایت ترکیه ای مدعی شد که مهاجم پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به توافق رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۸    
معاون اول قوه قضائیه گفت: قانونی تهیه نکنیم که از جهتی خوب و از جهات دیگر مضر باشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۲    
معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه تفصیلی با شبکه بلومبرگ، در مورد موضوعات مختلف از جمله عربستان، عراق، ایران و سوریه صحبت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۴:۲۶    
گروه اقدام مالی موسوم به نهاد بین المللی مبارزه با پولشویی گفته است که یک برنامه اقدام توافق شده با ایران وجود دارد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۴:۰۸    
زوج جوانی که پیش از ازدواج برای تامین هزینه زندگی شان دست به سرقت از مرد ثروتمند زده بودند توسط پلیس دستگیر شدند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۳:۵۰    
کارآگاهان پلیس تهران موفق شدند در چند عملیات خزنده 7 سارق و مالخر را که دست به سرقت وسایل داخل خودرو می زدند را دستگیر کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۳:۲۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد ساز و کار برای استفاده بیشتر از نظرات نخبگان در مسیر توسعه کشور شد و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۶    
سرپرست امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته، بیش از هر زمانی با احکام بین المللی روبه رو بود، اما با مدیریت مالی و حقوقی، اجازه داده نشد هیچ موردی باعث تهدید باشگاه شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۱:۲۶    
مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال از روز گذشته با این تیم استارت زد تا هرچه زودتر آماده حضور در تمرینات گروهی بشود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۰:۲۶    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضدامنیتی عقبه آنها در هر نقطه و منطقه ای ...