چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۹:۰۸Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 14 تیر 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 تیر 1395 تهران پرس 2 تیر 1395 تهران پرس 3 تیر 1395 تهران پرس 4 تیر 1395 تهران پرس 5 تیر 1395 تهران پرس 6 تیر 1395 تهران پرس 7 تیر 1395 تهران پرس 8 تیر 1395 تهران پرس 9 تیر 1395 تهران پرس 10 تیر 1395 تهران پرس 11 تیر 1395 تهران پرس 12 تیر 1395 تهران پرس 13 تیر 1395 تهران پرس 14 تیر 1395 تهران پرس 15 تیر 1395 تهران پرس 16 تیر 1395 تهران پرس 17 تیر 1395 تهران پرس 18 تیر 1395 تهران پرس 19 تیر 1395 تهران پرس 20 تیر 1395 تهران پرس 21 تیر 1395 تهران پرس 22 تیر 1395 تهران پرس 23 تیر 1395 تهران پرس 24 تیر 1395 تهران پرس 25 تیر 1395 تهران پرس 26 تیر 1395 تهران پرس 27 تیر 1395 تهران پرس 28 تیر 1395 تهران پرس 29 تیر 1395 تهران پرس 30 تیر 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۶    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در واکنش به فضاسازی ها درباره واژه پیشنهادی نان داغ، شکلات داغ به جای عبارت نوتلابار گفت: شکلات در زبان فارسی یک واژه پذیرفته شده مثل بانک و سینما است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۱    
منابع امنیتی عربستان از وقوع یک انفجار انتحاری در نزدیکی حرم نبودی در مدینه منوره خبر دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه نمایندگان جدیدالورود باید آیین نامه را به خوبی مطالعه کنند، گفت: این صحیح نیست که نماینده ای دفاعیات خانوادگی خود را از تریبون مجلس بیان کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۴    
سیر بی آبرویی های سازمان تروریستی منافقین تمامی ندارد و این گروهک هر روز در بی حیثیتی بیشتر فرو می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۴    
قوه قضاییه در نامه ای اسامی حقوقدانان شورای نگهبان را به مجلس معرفی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۴    
شبکه خبری المیادین از انفجاری دیگر در منطقه الکراده در مرکز بغداد خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۰:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم علم الهدی برادر بزرگ تر آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ساعتی قبل دار فانی را وداع گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۹:۵۴    
به گزارش تهران پرس ، روزنامه خراسان ستون اخبار ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه روز های اخیر یک مقام مسئول به تعدادی از نهاد های ذی ربط در امر واردات کالا ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۴    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۴    
3 معاون شهردار تهران تغییر کردند، تشکری هاشمی سرانجام معاونت حمل و نقل و ترافیک را بعد از سال ها واگذار کرد و امرودی هم از گردونه معاونان قالیباف خارج شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۷    
نماینده مردم همدان در مجلس نهم یادداشتی با عنوان درخواست 10 موردی بررسی و افشای دکترین نفاق ضد حقوق بشری در سیاست خارجی آمریکا منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۱    
گزارش نهایی حقوقهای نجومی مدیران احتمالا سه شنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۲    
کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم متولد 1355 تا پایان تیر ماه 1377 که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال 1395 دریافت کرده اند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۶    
نماینده سابق مجلس با اشاره به این که اصلاحیه بودجه باید به صورت یک فوریتی به مجلس ارائه شود نه دو فوریتی گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۰    
در ادامه خانه تکانی مدیریتی در صنعت نفت، پس از برکناری مدیرعامل پتروپارس یک مدیر در آستانه بازنشستگی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت نفتی منصوب شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۵    
قائم مقام بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از درآمدزایی چهار میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تهران از طریق فروش غرفه و جذب اسپانسر خبر داد و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۹    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری سازمان تحت امرش از وضعیت درختان خیابان ولیعصر خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۰    
با صعود فرانسه از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016، چهره تمامی تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد مطالبات سپرده گذاران شرکت تعاونی اعتبار ثامن الحجج تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت م شود ولی مردم همچنان در برخی شهرها علیه این شرکت تعاونی تجمع می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۴    
تاریخ تحولات سیاسی ایران به قلم دکتر دکترموسی نجفی، دکتر موسی حقانی به چاپ دهم رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۹    
پرونده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا با ثبت یک پیروزی قاطع به سود تیم ملی فرانسه برابر ایسلند و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی بسته شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۹    
سرمربی تیم پیکان می گوید از نظر این باشگاه موضوع جذب آندرانیک تیموریان منتفی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۳    
با پایان مرحله یک چهارم نهایی پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا، تیم منتخب این مرحله مشخص شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۰    
پنج مجری تلویزیونی برای انتخاب بهترین چهره تلویزیونی سال برای دریافت تندیس حافظ شانزدهمین جشن دنیای تصویر انتخاب شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بازگشت زمان طرح زوج و فرد به حالت عادی پس از پایان ماه رمضان، از کاهش 41 درصدی تلفات ترافیکی در 2 ماهه نخست امسال خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا از دستگیری عامل ایجاد کننده ربات در شبکه های اجتماعی تلگرام برای انتشار اطلاعات مشترکان اپراتور ایرانسل خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۶    
شهردار منطقه12 از تغییر جهات حرکتی در محدوده بازار تهران طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این اقدام به منظور بهبود وضعیت ترافیکی در راستای ارتقای کیفیت زندگی در سطح منطقه 12 اجرا می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۶    
تنها سه روز تا اجرای عملیات الی بیت المقدس باقی مانده بود که حاج احمد متوسلیان در نامه ای درخواست استعفا می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۰    
روسیه به زودی دومین محموله از سامانه موشکی اس 300 را به ایران ارسال خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۲    
قالیباف با اعتراض نسبت به اعلام زیاد از حد حقوق دریافتی اش در برخی از سایت ها، درباره حقوق خود و همسرش توضیحاتی را ارائه داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۱    
رقابت های یورو 2016 در جریان است و چهره 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شده است. در این میان ابرستارگانی در حال درخشش در تیم ملی کشور خود هستند که بلوغ فوتبالی خود را مدیون دوران کودکی و نوجوانی و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام شکوری گفت: دولت روحانی اگر بخواهد بر مشکلات غلبه کند باید یک خانه تکانی در هیئت دولت و استانداران انجام دهد؛ خیلی از اینها بی خاصیت اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال لایحه دو فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 1395 به مجلس خبر داد و گفت: این لایحه سه شنبه تقدیم مجلس می شود از طرفی دیگر لوایح مهم دیگری نیز در آینده نزدیک از سوی دولت به ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۹    
رئیس سازمان اطلاعات سپاه از پیگیری های جدی برای به نتیجه رسیدن پرونده چهار دیپلمات خبر داد و گفت: در اینکه پیگیری های مان به نتیجه برسد، ما هنوز ناامید نیستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۶    
نماهنگ آرامش دلها محصول پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR شامل تصاویر متفاوت و دیده نشده ای از سبک حضور و اقامه نماز ظهر و عصر رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی و حال و هوای مردم حاضر در حسینیه در ماه ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۰    
یک شاعر، از رفتار تبعیض آمیز دست اندرکاران مراسم افطاری رئیس جمهور با اهالی فرهنگ و هنر انتقاد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۵    
دادستان تهران اعلام کرد پرونده حادثه شهران در مرحله کارشناسی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۲    
اکران خصوصی فیلم سینمایی دراکولا به کارگردانی رضا عطاران شامگاه یکشنبه چهاردهم تیر با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۰    
عارف کامل میرزاجواد آقاملکی تبریزی(ره) در کتاب المراقبات فضیلت و اعمال شب آخر ماه مبارک رمضان را شرح می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۴    
"حریم ریحانه" برای آنانکه دغدغه حجاب دارند نامی آشناست. کتابی که عنوان "اولین و تنها دایره المعارف در زمینه پوشش و عفاف" را با خود به همراه دارد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۱    
مدیر برنامه های احسان می گوید از توافق این بازیکن با استقلال خبری ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۸    
متخلفان فیش های نجومی - هرکه و از هرکجا باشند - باید به دست قانون سپرده شوند و این آزمون دولت اعتدال است. آزمونی که باید سرانجام یک دولت، خطر می کرد و زیر باری تا به این اندازه سنگین می رفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۹    
بلومبرگ با اشاره به رسوایی حقوق های نجومی در ایران نوشت: در شرایطی که ایران تلاش دارد پس از سال ها تحریم اقتصاد خود را احیا نماید، دریافت این مبالغ توسط مدیران دولتی خشم عمومی را برانگیخته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که 26 تیرماه آخرین مهلت ارائه گزارش این کمیسیون در مورد برجام به مجلس شورای اسلامی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس پلیس راهور تهران تمهیدات ویژه ترافیکی نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۱    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام شماره تلفن های این کمیسیون از مردم خواست تخلفات مدارس غیردولتی را اطلاع دهند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۱    
در مراسم تودیعه و معارفه تغییر معاونان شهردار تهران، تشکری هاشمی و امرودی از گردونه معاونان این سازمان خارج شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۸    
اعترافات عوامل داعش برای بمب گذاری در 50 نقطه تهران که توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده اند، امروز از شبکه های دوم و خبر سیما پخش می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲    
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که یک عامل انتحاری خود را نزدیکی کنسولگری آمریکا در استان جده منفجر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۹    
توافق زوجها برای جدایی دو سالی هست که در صدر دعاوی خانوادگی قرار گرفته است؛ موضوعی که شاید اگر برنامه پنجم توسعه به درستی اجرایی می شد شاهد آن نبودیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۳    
افزایش تقاضای تابستانی درحالی به بازار کرایه کارت های گازوئیل رونق داده که با فرا رسیدن عید سعید فطر (48 ساعت آینده)، دور جدید ابطال سهمیه گازوئیل خودروهای فاقد بیمه کلید می خورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۷    
اورژانس تهران در اظهار نظری ناامیدکننده اعلام کرده که: تا وقتی مسؤول و یا شخصیت کشوری ای اعلام حضور در این جلسه نکند، امکان استقرار آمبولانس در مسجد وجود ندارد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۹    
خروج انگلستان از اتحادیه اروپا قطعا به نفع جمهوری اسلامی ایران است. انگلستان یکی از دشمنان کینه توز قدیمی برای دین اسلام و به خصوص برای ایران و ایران بعد از انقلاب است که در حال حاضر با خروجش از ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۳:۲۶    
رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: بین دانشگاه های ایران و آلمان نیز تفاهمنامه هایی منعقد شده که دانشگاه علم و صنعت رابط دانشگاه های ایران با آلمان است و قرار است دانشگاه مشترک این دو کشور در ایران راه ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۲:۲۶    
سرمربی استقلال گفت: ابراهیمی به ما اضافه شده که نمی دانم تا 10 روز دیگر به شرایط ایده آل برسد یا نه.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۱:۲۶    
در حالی که انتقادهای زیادی درباره عقاید دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا درباره زنان وجود دارد اما دختر وی می گوید که پدرش یک فمینیست است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۰:۲۶    
کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا در بیانیه های جداگانه حمله تروریستی در منطقه کراده پایتخت عراق را محکوم کردند.