دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۱:۰۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 21 تیر 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 تیر 1395 تهران پرس 2 تیر 1395 تهران پرس 3 تیر 1395 تهران پرس 4 تیر 1395 تهران پرس 5 تیر 1395 تهران پرس 6 تیر 1395 تهران پرس 7 تیر 1395 تهران پرس 8 تیر 1395 تهران پرس 9 تیر 1395 تهران پرس 10 تیر 1395 تهران پرس 11 تیر 1395 تهران پرس 12 تیر 1395 تهران پرس 13 تیر 1395 تهران پرس 14 تیر 1395 تهران پرس 15 تیر 1395 تهران پرس 16 تیر 1395 تهران پرس 17 تیر 1395 تهران پرس 18 تیر 1395 تهران پرس 19 تیر 1395 تهران پرس 20 تیر 1395 تهران پرس 21 تیر 1395 تهران پرس 22 تیر 1395 تهران پرس 23 تیر 1395 تهران پرس 24 تیر 1395 تهران پرس 25 تیر 1395 تهران پرس 26 تیر 1395 تهران پرس 27 تیر 1395 تهران پرس 28 تیر 1395 تهران پرس 29 تیر 1395 تهران پرس 30 تیر 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۴    
مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بدون حضور قالیباف و با حضور جمعی از کارکنان و مدیران شهری و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۵۴    
وکیل بابک زنجانی گفت: با بیان اینکه ما نامه اعلام آمادگی شرکای خارجی زنجانی را برای تأمین وثیقه به دادگاه ارائه داده ایم، گفت: تا این لحظه دادگاه نسبت به این نامه هیچ پاسخی به ما نداده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۴    
نتایج تحقیقات جدید محققان دانشگاههای سوانسی و میلان نشان داده که صرف وقت زیاد در دنیای آنلاین، خطر ابتلا به آنفلوآنزا را افزایش می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۴    
بعد از حضور محرم نویدکیا در تیم سپاهان طلایی پوشان اصفهان به انتظار صدا در آمدن بمب نقل و انتقالاتی نشستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۴    
گروه تروریستی داعش برای جذب عناصر جدید در جنوب شرق آسیا، روزنامه جدید خود را با نام الفاتحین منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۴    
فرانسوآ سنمو سفیر جدید فرانسه در تهران که کار خود را به عنوان مسئول هیأت دیپلماتیک کشورش در ایران آغاز کرده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۴    
بی بی سی در آستانه دهمین سالگرد جنگ 33 روزه، به ارزیابی موقعیت کنونی حزب الله لبنان پرداخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۶    
مراسم گرامیداشت حجاب، عصر امروز با حضور مردم تهران و برخی مسئولین از جمله پرویز سروری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در میدان جمهوری برگزار شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۴    
برج ایفل بار دیگر به خاطر درگیری بین نیروهای پلیس و طرفداران فوتبال در پاریس در جریان بازی نهایی یورو 2016، به روی بازدیدکنندگان بسته شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۱    
یکی از مباحث مهم فقهی که مورد نیاز آحاد افراد جامعه می باشد احکام پوشش و آرایش است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۹    
کتاب توسعه اقدامات غیربازداشتی در اسناد بین المللی حقوق بشر و مقررات ایران در مرکز تبادل کتاب تهران رونمایی می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۴    
اکنون همه کارشناسان اقتصادی معتقدند رشد گرایش های نژادپرستانه در انگلیس علاوه بر ایجاد بحران های سیاسی جدی در این مجموعه ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۹    
وزیر دفاع آمریکا از اعزام 560 سرباز دیگر به عراق برای حضور در آزادسازی موصل خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۴    
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر روحانی به کرمانشاه در هفته آینده خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۵    
نیروهای سوری و مقاومت طی دو روز گذشته در مناطق مزارع الملاح و اللیرمون مواضع خود را تثبیت می کنند. تروریستها نیز که یارای مقابله با نیروهای مقاومت را ندارند به شلیک خمپاره به سوی افراد غیر نظامی روی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۴    
نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه حال عمومی اش بعد از حادثه تروریستی روز گذشته خوب است گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۵۷    
درحالی دبیرکل بانک مرکزی معتقد است که اسکناس تقلبی در بازار وجود ندارد که یک خبرگزاری یک نمونه اسکناس 10 هزار تومانی تقلبی را از چند ماه قبل در اختیار رئیس کل بانک مرکزی قرار داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۳    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تکذیب برخی اخبار پیرامون اظهارات یکی از مشاورین این نهاد در خصوص مذاکره حماس با اسرائیلی ها ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۴    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به کاهش نرخ سود بانکی گفت: بانک ها، از تولید سود پنهان می گیرند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۷    
پیکر مرحومه مهدیه الهی قمشه ای شاعر، مولوی شناس و محقق ادبیات عرفانی صبح دوشنبه از تالار وحدت با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، اهالی فرهنگ و ادب و شاگردان وی تشییع شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۷    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مهدیه الهی قمشه ای فرزند عالم و عارف مرحوم آیت الله مهدی الهی قمشه ای را تسلیت گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۴    
رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز همواره در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با تروریسم در کنار مردم و دولت عراق خواهد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۴    
شهردار تهران گفت:براساس قانون 82 درصد مبلغ خرید اتوبوس را باید دولت و تنها 18 درصد را شهرداری ها پرداخت کنند، در حال حاضر 7 سال است که دولت یک اتوبوس به ما نداده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۱    
اعضای کابینه جدید سوریه در برابر ریئس جمهور این کشور مراسم تحلیف را به جای آوردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی به انتقاد وزیر صنعت از نظام بانکی مبنی بر عدم پشتیبانی از تولید واکنش نشان داد و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۸    
شوی رسانه ای مسئولان شرکت عمران شهرهای جدید امروز در شهر پردیس در افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس اینگونه رقم خورد که پس از تحویل چهار کلید از واحدهای فاز 11 این شهر به متقاضیان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۸    
دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در این دیدار عمار حکیم رییس مجلی اعلای عراق با تجلیل از نقش مرجعیت دینی در هدایت مردم وتقویت یکپارچگی میان گروه های مختلف در جهت تامین منافع ملی عراق ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۹    
یک منتقد می گوید: رامبد جوان با برنامه پرطرفدار خندوانه هرگز تصور نمی کرد به این زودی میدان رسانه ای مخاطبان را به نفع رقیبش مهران مدیری با برنامه دورهمی واگذار کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۷    
قرارداد با بوئینگ برای خرید هواپیمای مسافربری از ابتدا هم اشتباه بود، هر چند مخالفت هایی با آن شد اما مسئولین ذیربط توجهی به آن نکردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۸    
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر "آمریکایی ها هیچ گاه دوست ما نبوده و نخواهند بود" گفت: آمریکایی ها با این رفتارهای دوگانه در قبال تروریسم چگونه گمان می کنند که حرف هایشان درباره مقابله با تروریسم ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۷    
منبع : نصر
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۴    
تولید محصولات با صفحه نمایش منعطف چندی است که دغدغه تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی شده است. در حالی که هنوز محصولی با این ویژگی به بازار عرضه نشده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۱    
نماینده حامی دولت با بیان این که از حقوق های نجومی شوکه شده است گفت: تصور ما این بود که حقوق در دستگاه های دولتی بیش از 14 – 15 میلیون تومان نیست .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس بسیج جامعه زنان از برگزاری تجمعات مردمی حجاب و عفاف با عنوان مدافعان حریم خانواده در 400 نقطه کشور و 22 نقطه تهران خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۲    
به اندازه کافی زیبا هستید؟ این لباس ها به تن تان قشنگ نیست؟ پوستتان یا زیادی روشن است یا زیادی تیره؟ شما هم با وسواس جلوی آینه پوست صورتتان را بررسی می کنید؟ فکر می کنید زیبا و متناسب بودن نگرانی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۹    
فرزند حاج رجب محمدزاده گفت: متاسفانه در این چند روز وضعیت جسمانی پدرم بهبود پیدا نکرده است، چرا که با توجه به کهولت سن و وضعیت صورتشان نمی توانند غذا بخورند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۷    
دو روز پس از پایان نشست سران 28 کشور عضو پیمان ناتو در ورشو پایتخت لهستان که محور اصلی آن اعزام گردان های جدید به کشورهای نزدیک خاک روسیه بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۴    
رئیس کارگروه نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخی دلایل مهاجرت نخبگان، از افزایش 16 درصدی این پدیده طی سالهای اخیر در کشور خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۱    
مرکز پژوهش های مجلس الگوی اولیه فرضی (پروتوتایپ) سامانه شفاف سازی دریافتی های مدیران را راه اندازی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۲    
خبرگزاری های جهان پاسخ جمهوری اسلامی در واکنش به همراهی ترکی الفیصل رئیس سابق تشکیلات اطلاعاتی عربستان با گروهک تروریستی منافقین را منعکس کرده و گزارش دادند: تهران ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۲    
عملیات در ریف شرقی دمشق در مدت اخیر موفقیتهای مهمی کسب کرده. اگر النشابیه پاکسازی شود، آنگاه باید شمارش معکوس برای بیرون کردن گروهک جیش الاسلام از دوما را که تحت الحمایه عربستان است، آغاز کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۹    
هافبک تیم ملی فرانسه می گوید به صورت عمدی فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال را مصدوم نکرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۶    
سرمربی کنونی باشگاه ساندرلند یکی از گزینه های مربیگری در تیم ملی انگلیس است و باید در جلسه ای به صحبت با سران اتحادیه فوتبال انگلیس بنشیند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۶    
لقمان روزچنگ یکی از متهمان پرونده اخلال ارزی که با قرار وثیقه آزاد بود پس از ابلاغ رأی از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب، بازداشت شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۰    
به رغم تأکید رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر تأیید مدارک نیابتی واحدهای علوم و تحقیقات این دانشگاه، وزارت علوم مدارک نیابتی را تایید نکرد و در حال حاضر مدارک فارغ التحصیلان این واحدهای دانشگاهی اعتباری ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۸    
فدراسیون والیبال برزیل از ایران دعوت کرد تا قبل از شروع بازی های المپیک ملی پوشان کشورمان اردویی را در کمپ تمرینی این تیم کشور داشته باشند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۵    
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با مسئولان صبا مذاکراتی انجام داد و به توافق نهایی رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۲    
دور جدید مذاکرات ایران و بلغارستان با حضور معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به منظور ایجاد و شکل گیری اولین قطب گازی بین دو کشور آغاز شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه که در آخرین ایستگاه یورو 2016 نقره داغ و ناکام شد، به همکاری با خروس های آبی ادامه می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان را به عنوان مسئول ساماندهی شبکه های اجتماعی منصوب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۹    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را 81 و در وضعیت سالم اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۶    
اولین سامانه سینما آنلاین کشور با هدف استفاده از تمامی توان و پتانسیل فناوری اطلاعات به منظور بهره بردن از ظرفیت فرهنگی سینما و ساختن سینمای همگانی به همت اپراتور IPTV کشور راه اندازی شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۳    
وزیر خارجه هند برای دیدار و مذاکرات با هیئتی از آمریکا در جهت امنیت و مبارزه با تروریسم، هفته آینده به واشنگتن سفر خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۵    
واردات میوه های قاچاق که از سال گذشته خبرساز شد و دردسرهایی برای تولیدکنندگان و تولیدات ایرانی درست کرده بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۲    
کامبیز دیرباز شنبه شب در برنامه دورهمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از بازی در چه فیلمی پشیمانی؟ به صراحت نام فیلم سرگیجه را آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۳    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز دوشنبه با روند نزولی آغاز به کار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۰    
فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش 13 میلیون و 515 هزار و 693 مسافر در سال 2015 توانست رتبه 9 را از میان 50 فرودگاه پرترافیک خاورمیانه و قاره آفریقا کسب کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۴    
اجتماع 12000 نفری عفاف و حجاب بسیج وزارتخانه ها وادارات صبح امروز دوشنبه در میدان فلسطین تهران برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۱    
معاون مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان این که پروژه انتقال آب خزر به سمنان طبق بررسی های این مرکز شکست خورده است،گفت:امروز هیچ پروژه انتقال آب بین حوضه ای در جهان تایید نمی شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۲    
دومین دوره تبیینی گفتمان ولایی جهاد فرهنگی با عنوان مفاتیح الجهاد ، به همت دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام، از 23 تا 29 مرداد ماه در محل دانشگاه برگزار خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۶    
ترکیدگی و آتش سوزی خط لوله مایعات گازی NGL در منطقه نفتی مارون منجر به سوختگی و در نهایت کشته شدن یکی از کارکنان صنعت نفت شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۷    
تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا با قدرت هنگ کنگ را شکست داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده با اشاره به کاهش 6.5 درصدی ازدواج و افزایش 5 درصدی طلاق در کشور گفت: تنها راه کاهش طلاق ارائه آموزش ازدواج به جوانان است که 250 میلیارد تومان هزینه دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۳    
نرگس آبیار که با فیلم شیار 143 و نفس تبدیل به یکی از کارگردانان صاحب سبک در سینمای ایران شده است، متن مستند سریر عفاف را که فردا دوشنبه از شبکه مستند سیما پخش می شود به عنوان گوینده خوانده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۰    
مراسم تجلیل از محمدجواد محبت، شاعر پیشکسوت، عصر امروز یکشنبه در سالن نخلستان اوج برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۴    
به گزارش تهران پرس پرتغال در دیداری که کاپیتان و ستاره اصلی اش را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، در نهایت به پیروزی رسید و برای اولین بار فاتح یورو شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۸    
دریادار ولادیمیر کومویدوف رییس کمیسیون امور دفاعی مجلس دومای روسیه اعلام کرد که با برنامه ریزی انجام شده، نخستین اقدام مسکو در یک نبرد احتمالی با ناتو حمله به سامانه موشکی آمریکا است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۹    
یک فروند هواپیمای جاسوسی عربستان در شهر نِهْم در شرق استان صنعای یمن سقوط کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۶    
روزنامه لوپاریزین نوشت:چه شب سیاهی بود. فرانسه غم سنگینی بر دل هوادارانش گذاشت و دشان نشان داد فاقد توان تصمیم گیری است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۳    
استعفای مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و سخنگوی فدراسیون کشتی مورد موافقت این فدراسیون قرار نگرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه ابراز نگرانی در بیانیه پایانی نشست سران ناتو درباره برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران را مردود و آن را تکرار ادعاهای بی اساس گذشته دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۵    
مهره کلیدی تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: پس از سال 2004 از خداوند خواستم یک شانس دیگر به من بدهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس فدراسیون فوتبال آلمان قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016 در کشور فرانسه را تبریک گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۹    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات و نواوری گروه خودروسازی سایپا گفت: بر طراحی خودرو مسلط هستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۳    
عادل فردوسی پور به رفتار تماشاگران فوتبال در ایران مبنی بر هجوم به صفحه هافبک تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد اما در حالی که فینال هنوز تمام نشده بود، با اعلام روی آنتن زنده این حملات شدت گرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۳    
اخبار و اسنادی مبنی بر زنده بودن این افراد و اسارت آن ها در بند رژیم صهیونیستی نیز در این مدت منتشر شده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۷    
گروه ترویستی داعش از ابتدای سال 2016 تاکنون به سمت راهبرد جدیدی برای بقاء خود حرکت کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۴    
ما از مدیران و مسئولان هر مجموعه ای توقع داریم برای پیشگیری از بروز چنین مسائلی چه در هنگام استخدام نیروی انسانی و چه در هنگام آموزش و هنگام خدمت رصدهای لازم را انجام دهند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
برج سلمان مشهد عصر امروز یکشنبه دچار آتش سوزی شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۰    
مدیریت شهری باید برخوردهای منصفانه و عدالت محور داشته باشد و اینکه شهرداری با ساختمان های دیگری که خلافی که مرتکب شده اند به شدت برخورد می کند و با ساختمان علاءالدین ملاخظاتی صورت می گیرد درست نیست و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۴    
همزمان در تعطیلات عید فطر بود که خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را مصوب کرده است که اجازه نمی دهد نه شرکت هواپیمایی بوئینگ و نه ایرباس هواپیمای مسافربری به ایران بفروشند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۲    
طرح ترافیکی خیابانهای منطقه 12 تهران به حالت قبل برگشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۳    
دبیر ستاد مرکزی اربعین از سفر قریب الوقوع هیاتی عراقی برای مذاکره در رابطه با مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۰    
اصلاح طلبانی که در ایام انتخابات به هربهایی می خواستند مردم را قانع کنند به فاطمه حسینی علیرغم آنکه رزومه ای جز فرزند رئیس صندوق توسعه ملی نداشت رای دهند امروز باید پاسخگوی این سوال مردم باشند که چرا ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در ماه گذشته نرخ تورم به 9 و 7 دهم درصد کاهش یافت، گفت: برای پایداری تورم تک رقمی تلاش می کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۸    
محاصره حلب توسط ارتش سوریه و متحدانش و اذعان سرکرده های گروه های تروریستی به اوضاع بد این روزها در شمال سوریه، رؤیای ترکیه برای تسلط بر شمال سوریه را بر باد داده و نوید آزادی قریب الوقوع حلب است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۵    
تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد در وقت های اضافه و با گلزنی ادر در دقیقه 108 با غلبه بر فرانسه یورو 2016 را فتح کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۲:۲۴    
جمال اجلالی آخرین وضعیت جسمانی خود را رضایت بخش اعلام کرد و گفت که تا دو ماه آینده بهبودی کامل خود را به دست می آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۱:۲۴    
یک متخصص تغذیه گفت: یکسان نبودن مصرف مواد غذایی و فعالیت روزانه عامل اصلی چاقی و بروز سکته قلبی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۰:۲۵    
مدافع کروات پرسپولیس برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق رسید.