شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 11 تیر 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 تیر 1395 تهران پرس 2 تیر 1395 تهران پرس 3 تیر 1395 تهران پرس 4 تیر 1395 تهران پرس 5 تیر 1395 تهران پرس 6 تیر 1395 تهران پرس 7 تیر 1395 تهران پرس 8 تیر 1395 تهران پرس 9 تیر 1395 تهران پرس 10 تیر 1395 تهران پرس 11 تیر 1395 تهران پرس 12 تیر 1395 تهران پرس 13 تیر 1395 تهران پرس 14 تیر 1395 تهران پرس 15 تیر 1395 تهران پرس 16 تیر 1395 تهران پرس 17 تیر 1395 تهران پرس 18 تیر 1395 تهران پرس 19 تیر 1395 تهران پرس 20 تیر 1395 تهران پرس 21 تیر 1395 تهران پرس 22 تیر 1395 تهران پرس 23 تیر 1395 تهران پرس 24 تیر 1395 تهران پرس 25 تیر 1395 تهران پرس 26 تیر 1395 تهران پرس 27 تیر 1395 تهران پرس 28 تیر 1395 تهران پرس 29 تیر 1395 تهران پرس 30 تیر 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۶    
مدیر ثبت احوال استان تهران، اسامی برتری که خانواده های تهرانی طی سه ماه اول امسال برای فرزندان خود انتخاب کرده اند را اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۷    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که قرارداد دو ساله اش با این باشگاه به منزله این است که دو سال خانه ای را اجاره کرده که صاحب اصلی آن احمدرضا عابدزاده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۴    
جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی فردا به ریاست رئیس جمهور برای بررسی و تصمیم گیری درباره اعضای هیئت عامل تشکیل می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۱    
قاب بیست وسوم ماه عسل شب گذشته روایتگر قصه ای عجیب و جذاب بود که راویانش از شیراز و مرز پاکستان به ماه عسل آمده بودند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۸    
به گفته روابط عمومی وزارت اقتصاد با استعفای مدیران عامل بانک های ملت و صادرات موافقت شده و جانشین یکی از بانک ها به صورت قطعی انتخاب و دیگری نیز طی ساعات آینده اعلام خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۵    
وزیر اقتصاد درباره بخش نامه ای که به بانک ها ابلاغ کرده و در روزهای گذشته حواشی را برانگیخته است توضیح داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۵    
رئیس جدید باشگاه الأهلی قطر تاکید کرد که منتظری و جباری فصل آینده هم در این تیم توپ خواهند زد تا بحث بازگشت این دو بازیکن به استقلال منتفی شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۹    
به دنبال انتشار عکس هایی از توزیع غذا در شهرستان باغلمک از سوی کارکنان کمیته امداد و گرفتن اثرانگشت و امضا از مددجویان، کمیته امداد اقدام به عزل افراد خاطی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۶    
حجت الله مهدیان پس از انتصاب سهمانی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران با تصمیم هیات مدیره سرپرست بانک توسعه تعاون شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۶    
اکران فیلم هایی سینمایی کمدی (اجتماعی و فانتزی) به گیشه سینماهای تهران رونق بخشید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۳    
یکی از روزنامه نگاران اصلاح طلب مدعی شد که صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی قصد داشته به برخی خبرنگاران هدیه دهد تا رسوایی فیش نجومی او را ماستمالی کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۲    
مراسم راهپیمایی روز قدس صبح آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با یازدهم تیرماه از مسیرهای 9گانه مشخص شده و با حضور اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۴    
رئیس و مسئولان قوه ی قضائیه، عصر چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تلاش مدیریت شهری برای حل معضل کمبود فضای پارک خودرو در محدوده مرکزی پایتخت خبر داد و گفت: احداث پارکینگ به ویژه در مرکز شهر به دلیل قیمت بالای زمین ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه امت واحده اسلامی اجازه نمی دهد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، گفت: ما علی رغم تلاش تکفیری ها، نخواهیم گذاشت آرمان فلسطین به حاشیه برود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۰    
درحالی جهانگیری از نقش برخی صرافی ها در ایجاد تلاطم ارزی 90 و 91، خروج 22 میلیارد دلار ارز و رانت 7هزار میلیارد تومانی خبر داده بود که باخبر شدیم، علاوه بر صرافی یکی از نزدیکان رئیس جمهور ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۷    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فقط در لبنان 100 هزار موشک آماده پرتاب به سمت رژیم صهیونیستی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۲    
همین که زنی پای بساط مواد می نشیند، صدایش مردانه شده و رنگ و بوی زنانه خود را از دست می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۹    
سرمربی با تجربه اسپانیایی در یک گفت وگوی رادیویی از سمت سرمربیگری تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با انتقاد از عدم همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات برای نوسازی تاکسی های فرسوده پایتخت گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۰    
متن قطعنامه روزجهانی قدس سال 1395 در راهپیمایی قرائت شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۶    
عصر روز گذشته کودکی 10 ساله از اهالی روستا کشاری شهرستان سرباز، در حاشیه رودخانه سرباز توسط یک تمساح پوزه کوتاه (گاندو) به درون رودخانه کشیده شده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۹    
رییس اداره محیط زیست شهر تهران درباره کاشت درختان در سطح شهر تهران گفت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت اکولوژیک شهر در نظر گرفته نمی شود و هرگونه ای که بیشتر در دسترس باشد در تهران کاشته می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۶    
شماری از مسئولان کشوری و لشکری به خیل راهپیمایان روز قدس پیوستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۶    
مجری محبوب 90 معتقد است فرانسه به فینال می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۳    
برخی کارشناسان معتقدند که تک نرخی شدن بنزین بهانه مناسبی برای حذف کارت سوخت نیست اما برخی بر این باورند که معایب این کارت بر محاسن آن می چربد و باید از دور خارج شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مدیران مجموعه بانک ها برای مدتی 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته یا مدیر بانکی مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۴    
ابراهیمی لب به سخن گشود و در 20 بند ناگفته ها را بیان کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۱    
یک هواپیمای روسی دقایقی قبل از صفحه رادار محو شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۱    
استاندار سابق تهران و از نزدیکان محمود احمدی نژاد از احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات سال آینده خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۸    
ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بزرگداشت روز قدس عموم مسلمانان جهان و به ویژه گروههای مردمی و سازمانهای مردم نهاد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، از افزایش دمای پایتخت به 41 درجه خبر داد و اعلام کرد: افزایش دمای پایتخت تا فردا ادامه دارد و از یکشنبه از شدت دما در نیمه شمالی کشور کاسته می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۹    
در آخرین جمعه ماه رمضان و به مناسبت روز جهانی قدس، شبکه های تلویزیونی فیلم های سینمایی و تلویزیونی را برای پخش در نظر گرفته اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۶    
به زودی تعطیلات عیدفطر فرا می رسد و بازار تورهای تابستانی داغ تر خواهد شد. این در حالی است که ترکیه با عملیات های تروریستی اخیر نسبت به سایر کشورهای توریستی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهور در جمع راهپیمایان روز قدس گفت: راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری نداریم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۰    
با گرم شدن هوا باید مراقب آفتاب سوختگی که گاها منجر به مرگ می شود، بود.افراد باید در ساعت اوج گرما و اشعه خورشید 10 صبح تا 16 عصر به جز موارد ضروری از قرار گرفتن در معرض خورشید جلوگیری کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۷    
در آستانه فرارسیدن روز قدس، سی و نهمین شماره هفته نامه خط حزب الله با گزارشی از نگاه رهبر انقلاب به حاج احمد متوسلیان و نیز یادداشتی درباره ی اثرات راه پیمایی روز قدس منتشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۴    
سوشا مکانی تیم جدید خودش را در نروژ پیدا کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل برکنارشده بانک ملت تنها از دو شرکت در خارج کشور طی سال گذشته مبلغ 125هزار دلار و 200 هزار پوند پاداش گرفته که بالغ بر یک میلیارد و 400میلیون تومان می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور گفت: اصحاب فرهنگ و هنر در خط مقدم معرفی ایران متمدن و فرهنگ دوست به جهان هستند و همه باید دست به دست هم برای ایرانی قدرتمند ، توسعه یافته و پرافتخار تلاش کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۹    
اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 با پیروزی پرتغال در ضیافت پنالتی ها برابر لهستان و صعود این تیم به نیمه نهایی خاتمه یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۶    
نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در شرایط کنونی، احتمال حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد صفر است اما کسی از آینده خبر ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۴    
امسال بازهم جهان در حالی حضور میلیونی، حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران را به خود دید که مسلمانان عالم در حمایت از مظلومان فریاد "مرگ بر استکبار" سر دادند تا سیلی محکمی به استکبار جهانی زده و با آرمان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۴:۱۲    
مرد شیطان صفتی که تحت عنوان راننده فرودگاه زن جوانی را در حاشیه جنوب تهران مورد آزار و اذیت قرار داده است در تجسس های کارآگاهان تهرانی دستگیر شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۳:۴۸    
جوان افغان که در جریان فعایت های تبهکارانه اش دست به قتل زنی در جنوب تهران زده بود پس از چند ماه فرار به کشور ترکیه وقتی قصد داشت بصورت مخفیانه وارد ایران شود از سوی پلیس دستگیر شد.