چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۸:۵۱Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 12 تیر 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 تیر 1395 تهران پرس 2 تیر 1395 تهران پرس 3 تیر 1395 تهران پرس 4 تیر 1395 تهران پرس 5 تیر 1395 تهران پرس 6 تیر 1395 تهران پرس 7 تیر 1395 تهران پرس 8 تیر 1395 تهران پرس 9 تیر 1395 تهران پرس 10 تیر 1395 تهران پرس 11 تیر 1395 تهران پرس 12 تیر 1395 تهران پرس 13 تیر 1395 تهران پرس 14 تیر 1395 تهران پرس 15 تیر 1395 تهران پرس 16 تیر 1395 تهران پرس 17 تیر 1395 تهران پرس 18 تیر 1395 تهران پرس 19 تیر 1395 تهران پرس 20 تیر 1395 تهران پرس 21 تیر 1395 تهران پرس 22 تیر 1395 تهران پرس 23 تیر 1395 تهران پرس 24 تیر 1395 تهران پرس 25 تیر 1395 تهران پرس 26 تیر 1395 تهران پرس 27 تیر 1395 تهران پرس 28 تیر 1395 تهران پرس 29 تیر 1395 تهران پرس 30 تیر 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۶    
تیرماه سال 1367 یک ناو جنگی آمریکا به نام وینسنس به فرماندهی ویلیام راجرز ، با شلیک دو فروند موشک، هواپیمای مسافربری ایرباس ایران را بر فراز خلیج فارس مورد هدف قرار داد و 290 مسافر این هواپیما به ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۶    
با گذشت حدود 2 روز از افشای اطلاعات مشترکان یک اپراتور موبایل، این اپراتور همچنان در سکوت به سر می برد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقام پاسخگویی در خصوص این اتفاق برآمده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۶    
معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد تسهیلات رفاهی و وام های کارکنان بانک ها از این پس در کارگروهی تعیین و باید به تایید شورای پول و اعتبار برسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۶    
مشاور رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هیچ نقدی به این دولت وارد نیست؟ تصریح کرد: حتماً نقد وارد است و کار انسانی نقد دارد، اما همیشه نقاط مثبت و منفی را باید با هم دید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۴    
نخست وزیر اوکراین طی اظهاراتی نسبت به پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا طی 10 سال آینده ابراز اطمینان کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۴    
رسانه های وابسته به معارضان سوری اعلام کردند که ارتش سوریه شمار نیروها و تجهیزات نظامی خود را در شهر دیر ماکر واقع در ریف غربی دمشق افزایش داده است و قصد بازپسگیری منطقه مثلث مرگ را دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۴    
هیئت امنای صندوق توسعه ملی درخواست استعفای رئیس و اعضای هیئت عامل صندوق را پذیرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۲    
در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۴    
پلیس روسیه اعلام کرد 10 تکفیری را که مشغول معاملات چوب و حمایت مالی از داعش بودند، دستگیر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال هنوز برای آغاز لیگ برتر مجوز ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۰    
باشگاه پرسپولیس قصد دارد با جذب یک مهاجم اروپایی که در مسابقات جام ملتهای اروپا در فرانسه هم به میدان رفته است، جای مهدی طارمی را پر و لیگ شانزدهم را با قدرت آغاز کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۴    
هواداران پرسپولیس رفتارهای متفاوتی با مهدی طارمی و رامین رضاییان داشتند. برخی معتقد بودند رضاییان، هم تیمی خود را هوایی کرده و به ترکیه برده و به همین خاطر باید از او شاکی بود اما بعضی دیگر طارمی را ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۴    
رایتل تنها اپراتور تلفن همراه ایرانی است که از طریق ارسال پیام کوتاه انبوه درآمدی کسب نمی کند و تاکنون پیامک تبلیغاتی برای مشترکین خود ارسال نکرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۱    
عکسی از بازیکنان تیم والیبال آرژانتین در تهران منتشر شد که برخی معتقدند این نوع عکس گرفتن توهین به بانوان ایرانی بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی اورژانس تهران از مسمومیت 9 شناگر با گاز کلر در یکی از استخرهای پایتخت خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۹    
هیات مدیره بانک صادرات ایران در حکمی، سیاوش زراعتی را به عنوان مدیر عامل این بانک منصوب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۴    
مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که طارمی و رضاییان باید منتظر پیشنهاد بهتری می ماندند و در این مقطع از پرسپولیس نمی رفتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۹    
دبیر کل آستان مقدس حضرت علی علیه السلام، یک لوح تاریخی را به موزه "امام حسین علیه السلام"، وابسته به آستان مقدس امام حسین تقدیم کرد. قدمت این لوح به 200 سال قبل برمی گردد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۴    
متخصصان قلب معتقدند 7 روش ساده زندگی می تواند طول عمر افراد تا بیش از 100 سال را تا حدود 90 درصد افزایش دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۵    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که جای خالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده حس می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۲    
خبرسازی برخی رسانه ها در خصوص تغییر و جابجایی دبیر شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۲    
به تازگی ویدیویی از سرکرده تشکیلات تروریستی القاعده منتشر شده که در آن ادعاهایی تند را علیه ایران و حزب الله مطرح کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۹    
منابع میدانی تأکید کردند که تجهیزات و تاکتیکهای ارتش سوریه در مقایسه با نبردهای پیشین در حلب متفاوت است و این مسئله سبب شد که تلفات گروههای ترویستی در این نبرد بسیار افزایش یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۳    
مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: با توجه به مصادف شدن ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 با ماه مبارک رمضان، این احتمال وجود دارد که انتخابات ریاست جمهوری زودتر از خرداد ماه برگزار شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۳    
یوسی کوهن در سفری به مسکو با مقامات امنیتی اطلاعاتی روسیه دیدار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه با پیگیری اقدام قضایی می خواهد تمامی شعر انتقادی از وی که چندی پیش اجرای آن در آلمان سبب تنش در روابط 2 کشور شد، ممنوع شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۴    
قاچاق کالا در ایران رونق دارد. این را همه می دانند. ازجمله قاسم خورشیدی، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که گفته حجم کالای قاچاق در ایران از 25 میلیارد دلار در سال 92 به 15 میلیارد دلار در سال ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۱    
بنا بر آخرین خبر نادر طالب زاده که به دلیل مشکل قلبی در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شده بود از بیمارستان مرخص شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۹    
هدایتی برخلاف آنچه در این مدت تلاش می شده توسط خودش و اطرافیانش به هواداران قبولانده شود که او عابربانک پرسپولیس است و قصد دارد تا با خرج کردن از جیبش بازیکنان را به پرسپولیس بیاورد که بیشتر فراری ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۹    
در جدیدترین عملیات مقاومتی که ظهر روز جمعه در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به وقوع پیوست، پسر عموی رئیس موساد اسرائیل به هلاکت رسید و سه نفر دیگر به شدت زخمی شدند که گفته می شود یکی از آنها ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تقدیم طرح استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت به هیئت رئیسه مجلس در جلسه فردای خانه ملت خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۱    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مدیران مجموعه بانک ها برای مدتی 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته یا مدیر بانکی مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۸    
رسانه های سعودی گزارش دادند که بر اثر ازدحام حجاج در مکه مکرمه دستکم 18 نفر مصدوم شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۸    
24ساعت دیگر فرصت باقی است تا فروشندگان شکلات های رنگارنگ و نسکافه های خوش طعم قاچاقی،کالاهای خود را بفروشند.چوب حراج بر مالی که سال ها نفس تولید داخل را گرفته بود. مروی این روزها دیدنی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۲    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید با مسئولان متخلف که حقوقهای نجومی گرفته اند برخورد شود، گفت: باید سازوکاری برای پرداخت حقوقها شکل بگیرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۲    
درآمد پزشکان متخصص زنان و زایمان از محل انجام سونوگرافی و دریافت نقدی هزینه آن از بیمار، با بی اعتنایی وزارت بهداشت مواجه شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۹    
قاچاق سیگار معضلی است که تبعات و عوارض آن در حوزه سلامت میلیاردها تومان برآورد می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۶    
حمله 115 دزد دریایی به یک نفتکش ایرانی در باب المندب با حضور به موقع ناوگروه ارتش، ناکام ماند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۳    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از دستگیری سارق و خریدار کاشی های سردرب مسجد نصیرالملک شیراز خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی ایران با بیان اینکه دولت از زمانی که متوجه حقوق های نجومی شد، به شدت و قاطعیت موضوع را دنبال کرده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۷    
در حالی که طبق آخرین وعده وزیر راه مقرر بود قرارداد خرید ایرباس ها در 3 ماه اول سال جاری نهایی شود، با گذشت 12 روز از تابستان، این وعده هنوز محقق نشده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۷    
ررئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزارت علوم باید در انتصاباتش تجدید نظر کند. رؤسای دانشگاه ها عمدتاً افراد سیاسی هستند و بیشتر به چهره سیاسی شان معروف اند تا وجهه علمی.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۱    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی با بیان اینکه از نزدیکان دولت کسی فیش نجومی دریافت نمی کند، گفت: چنین دریافت هایی به بنگاه های اقتصادی برمی گردد که با دولت فاصله زیادی دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت یازدهم پایان بخش خصوصی سازی در کشور نخواهد بود، گفت: نگاه درآمدی صرف به واگذاریها، رد دیونهای انجام شده ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۵    
شجاعی گفت: دیوان محاسبات نتیجه بررسی های خود درباره قراردادهای نفتی را برای رسیدگی در هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین به مجلس تقدیم کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۲    
نماینده پیشین مجلس با تاکید بر این که دولت در مورد تعهدات داده شده به کارگروه اقدام مالی(FATF) باید شفاف عمل کند گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۹    
هم اکنون دادستان لینچ و کلینتون به شدت تحت فشار اذهان عمومی قرار دارند و دیده بان قضایی آمریکا، از بازرس کل وزارت دادگستری این کشور خواسته که در مورد جلسه بین این دادستان و بیل کلینتون تحقیق کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۹    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: مشکل امروز ما در داخل کشور این است که بعضی ها به دنبال بزک کردن امریکایی ها هستند و در حالیکه ملت های مسلمان دیگر تحت تاثیر انقلاب اسلامی بیدار ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۹    
پس از اعلام نتایج همه پرسی اخیر در انگلیس و درخواست 52 درصد مردم این کشور مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۵    
مطالعات اخیر محققان نشان می دهد بیش از نیمی از زنان بین 35 تا 44 سال در انگلیس دچار مشکل ناباروری هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۳    
با این طرح دستگاه های خدمات رسان شامل ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب ، هزینه های ناشی از انشعاب در بافت فرسوده را از ساکنان و مالکان این بافت ها دریافت نمی کننددر عوض هزینه ای بابت کلیه حفاری هایی که ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۵    
اعضای هیات امنای صندوق توسعه ملی امروز در جلسه ای به ریاست حسن روحانی، اعضای هیات عامل این صندوق را به دلیل فیش های حقوقی نجومی برکنار کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۱    
در پی ارسال نامه معاون اول رئیس جمهور به رهبر معظم انقلاب مبنی بر درخواست همکاری و مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای عمومی کشور با دولت در ایجاد انضباط به ویژه در امور مالی و رعایت کامل قوانین و مقررات ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۵    
رکورددار جهانی رویت هلال ماه اعلام کرد طبق محاسبات نجومی در شامگاه سه شنبه هلال ماه شوال در تمام پهنه ایران در شرایط مساعد آب و هوایی با چشم غیر مسلح قابل رویت است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۳    
بر اثر وقوع ازدحام در مکه مکرمه 18 نفر از حجاج مجروح و دچار حالت خفگی شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۴    
دو دختر جوان که به بهانه های مختلف دست به سرقت خودروی طعمه های ساده لوحشان می زدند و برای تفریح به شمال می رفتند در تجسس های میدانی پلیس تهران دستگیر شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۸    
مراسم توسل و افطاری ساده در جوار شهدای گمنام در معراج شهدای تهران برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۸    
در میان غفلت های هنرمندان حرفه ای و بی دغدغه بودن متولیان دولتی، بودند و هستند اهالی دردمند هنر و فرزندان جسوری که با دریافت و فهمی عمیق از اصالت هنر و حقیقت تاریخ ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۶    
آمریکایی ها خود را کدخدای عالم می دانند و به مردم سایر کشورها به دید برده نگاه می کنند اما با این وجود بازهم دم از حقوق بشر می زنند و خود را منجی ملت ها معرفی می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۵    
یکی از مصادیق تایید رویکرد روان کاوانه دولت مردان غربی که می کشند و بعد از آن می نوازند نام گذاری خودروی سانتافه از شرکت خودرو سازی هیوندای کره است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۹    
مرغ های آماده طبخ بازارهای تهران در حالی بال و پر درآورده اند که یک مدیر دولتی منتقد افزایش نرخ و یک مدیرعامل اتحادیه تعاونی موافق و مدافع قیمت های 8 هزار تومانی است!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۶    
اسناد موجود نشان می دهد در فاصله سال های 89 تا 93، مجموعا 865 میلیون تومان پاداش (معادل 1/5 میلیارد تومان به ارزش فعلی) میان اعضای هیئت مدیره شرکت سیمان تهران- به ریاست اسحاق جهانگیری- تقسیم شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۳    
در تصویر زیر حضور سروش صحت و ایمان صفا در میان تماشاگران دیدار تیم ملی والیبال ایران و صربستان در استادیوم دوازده هزارنفری آزادی را می بینید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۴    
در این روزها اوضاع جسمانی من به شدت به هم ریخته است؛ سرطان از آن دسته بیماری هایی است که به سرعت انسان را از پا می اندازد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۵    
والیبال ایران از صعود به فینال بازی های لیگ جهانی بازماند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۰    
مراسم روز جهانی قدس با حضور گروه های مختلف مردمی و اسلامی در پایتخت آمریکا برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهسازی پل ها و سازه های پایتخت طی برنامه پنج ساله خبر داد و گفت: بهسازی پل شهرک آزمایش در ماه جاری آغاز می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۱    
فروش فوری خودروهای داخلی و وارداتی مشروط به نداشتن تعهدات معوق از سوی شرکت خودروساز یا واردکننده خودرو شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۸    
امید می گوید دو بازیکن استقلال نقش مهمی در ماندنش داشتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از برخی برنامه های صدا و سیما در زمینه ازدواج گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۲    
احمد توکلی درباره اهمیت جلسه امروز صندوق توسعه ملی نوشت: رئیس صندوق یک تکنوکرات، مانند موارد برخوردشده قبلی نیست ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰    
کتاب "مثل آب خوردن" شیوه های خاطره نویسی آسان، نوشته "حمید داودآبادی" منتشر شد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰    
دیدار تیم های والیبال ایران و صربستان از هفته سوم لیگ جهانی والیبال 2016 عصر جمعه یازدهم تیر در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰    
اگر حال و حوصله رفتن به مطب دکتر را ندارید می توانید پای رایانه خود بنشیند و با پرداخت حق ویزیت اینترنتی به صورت اینترنتی ویزیت شوید
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۴    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته سوم لیگ جهانی 2016 در خانه مقابل تیم ملی صربستان به پیروزی رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۴    
محسن ولیئی، گفت: در این طرح ها حمایت ایتام و فرزندان محسنین به خیران و حامیان علاقمند واگذار می شود و هر حامی با پذیرفتن یک یا چند نفر یتیم ، ماهیانه حداقل 300 هزار ریال برای آنان واریز می کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضا شاهد این هستیم اگر هم تخلفی صورت می پذیرد، برخی اعضای شورای شهر بدون استناد به ماده قانونی مرتبط، نظرات شخصی خودشان را به عنوان قانون در صحن علنی بیان می کنند.