چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۳۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 2 شهریور 1399 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 31 خرداد 1399 تجارت گردان 31 تیر 1399 تجارت گردان 31 مرداد 1399 تجارت گردان 1 مهر 1399 تجارت گردان 30 آبان 1399 تجارت گردان 30 آذر 1399 تجارت گردان 30 دی 1399 تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 1 شهریور 1399 تجارت گردان 2 شهریور 1399 تجارت گردان 3 شهریور 1399 تجارت گردان 4 شهریور 1399 تجارت گردان 5 شهریور 1399 تجارت گردان 6 شهریور 1399 تجارت گردان 7 شهریور 1399 تجارت گردان 8 شهریور 1399 تجارت گردان 9 شهریور 1399 تجارت گردان 10 شهریور 1399 تجارت گردان 11 شهریور 1399 تجارت گردان 12 شهریور 1399 تجارت گردان 13 شهریور 1399 تجارت گردان 14 شهریور 1399 تجارت گردان 15 شهریور 1399 تجارت گردان 16 شهریور 1399 تجارت گردان 17 شهریور 1399 تجارت گردان 18 شهریور 1399 تجارت گردان 19 شهریور 1399 تجارت گردان 20 شهریور 1399 تجارت گردان 21 شهریور 1399 تجارت گردان 22 شهریور 1399 تجارت گردان 23 شهریور 1399 تجارت گردان 24 شهریور 1399 تجارت گردان 25 شهریور 1399 تجارت گردان 26 شهریور 1399 تجارت گردان 27 شهریور 1399 تجارت گردان 28 شهریور 1399 تجارت گردان 29 شهریور 1399 تجارت گردان 30 شهریور 1399 تجارت گردان 31 شهریور 1399 
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اولین سری واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان های پیشتاز ماه آینده به مردم تحویل خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۱    
مدت اعتبار طرح "تأمین" بانک رفاه تمدید شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۳:۵۶    
مدیر فروش شرکت ایرانول گفت: افزایش نرخ ارز، گرانی مواد اولیه تولید و در نهایت قیمت گذاری و محدودیت های دولتی توان تولید را گرفته و زیان های بسیاری را به بخش تولید کشور وارد کرده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۶    
دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) پیامی صادر ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۱    
به منظور تامین برق میادین و تاسیسات نفتی غرب کارون و NGL 3200، طرح احداث نیروگاه غرب کارون )در قالب پروژه سرمایه گذاری به روش BOO) در سال 1392 برنامه ریزی گردید ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل مستمری های سازمان تامین اجتماعی در ارتباط مستقیم با کاربران فضای مجازی به سوالات مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان درباره اجرای متناسب سازی حقوق ها پاسخ داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تاکنون 11 میز تعمیق ساخت داخل با میزان کاهش ارزبری یک هزار و 45 میلیون یورویی برگزار شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۱    
استاندار تهران با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا در این استان رو به کاهش است اعلام کرد: روند بستری و مرگ و میر بیماران در استان تهران نیز با یک شیب ملایم در حال کاهش است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
یک شکاف امنیتی در سرویس گوگل درایو رصد شده که به هکرها اجازه می دهد فایل سالم را با بدافزار تعویض کنند و به دستگاه های کاربر دسترسی یابند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۱    
زاهدی فر به طور قطع دیدار شهرآورد را قضاوت نخواهد کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۶    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، اقدام به ساخت 13 مدرسه در استان لرستان کرده است که از این تعداد، 5 مدرسه طی مراسمی جداگانه در روزهای 30 و 31 اَمرداد سال 1399 افتتاح شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل شرکت نفت خزر اعلام کرد: تا کنون بر اساس مطالعات انجام شده، 46 ساختار کوچک و بزرگ نفتی در اعماق بین 500 تا 800 متری با ذخایر بالغ بر 48 میلیارد بشکه نفت و گاز در بستر دریای خزر در آب های ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۱    
قرعه کشی ششمین طرح عرضه محصولات سایپا در سال جاری دیروز (شنبه) با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و رسانه ها انجام شد و اسامی برندگان پس از تایید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی تحت عنوان باغ ویلا با مشارکت سرمایه گذار ترکیه ای و شهرداری همدان در این شهر اجرا می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۱    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا پایان سال 99 تولید گوشت قرمز به 880 هزار تن، گوشت مرغ به دو میلیون 700 هزار تن و شیرخام به 11 میلیون و 300 هزار تن می رسد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۶    
وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش تولید فولاد خام به 30 میلیون تن در سال 99 خبر داد و گفت: همچنین تولید کنسانتره مس و گندله به ترتیب به 50 و 45 میلیون تن خواهد رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۶    
عضو شورای ملی زعفران گفت: قاچاق زاییده عدم تعادل بازار است و زمانی که موانعی بر سر راه صادرات و فروش قانونی ایجاد شود باعث رشد قاچاق زعفران و رونق کار قاچاقچیان می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۱    
مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: بیش از 2 هزار دستگاه دنا تولید شده و در کف کارخانه است و به محض اینکه دنا قیمت گذاری شود، به مردم تحویل می دهیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۱    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: پیش بینی می شود حداقل در هفته اول محرم افزایش قیمت در مرغ نداشته باشیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تعیین قیمت حداقلی و حداکثری برای قیمت مسکن می تواند از بروز تنش و تلاطم در بازار جلوگیری کند. وزارت راه و شهرسازی باید یکبار برای همیشه اقدام به نرخ گذاری در بازار کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: هزینه برق حدود 3 میلیون نفر جمعیت کشور که مصرف برق آنها پایین تر از میانگین الگوی مصرف هر خانوار است، رایگان می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی از تحویل نخستین سری واحد های طرح اقدام ملی مسکن از ماه آینده خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۶    
دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک گفت: در چهار ماه نخست امسال، بیش از 82 میلیون دلارفرش، گلیم وگبه به 57 کشور جهان صادر شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۱    
درپی تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت هرچه تمام تر پروتکلهای بهداشتی در هیئت های عزاداری محرم ، ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی پویشی با هدف توزیع اقلام بهداشتی بین هیئت های مذهبی خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۱    
مومنی گفت: از ابتدای امسال توانستیم نزدیک به 100 هکتار از اراضی جزیره قشم را به ارزش 500میلیارد تومان رفع تصرف کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۱    
سامانه جامع بازرسی بانک، توسط دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه رونمایی شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۱    
رئیس انجمن تولید کنندگان شیر خشک نوزاد گفت: در خصوص تخصیص ارز دولتی به شیر خشک تصمیم قاطعی گرفته نشده و تولید کنندگان ماه هاست که در بلاتکلیفی بسر می برند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۶    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) 65 هزار و 34 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 662 هزار واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۶    
شاخص کل بورس تهران که از دو هفته اخیر وارد مسیر نزولی شد، در هفته پایانی مرداد ماه با سرعت بیشتری در سراشیبی اصلاح قرار گرفت و به رکوردشکنی های جدیدی در افت شاخص بورس دست پیدا کرد که در نهایت با افت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۱    
فرابورس ایران مردادماه سال 99 را با میزبانی از عرضه اولیه 4 شرکت توسعه مسیر گیلان، پتروشیمی ارومیه، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک و همچنین پذیره نویسی اوراق مرابحه عام ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۶    
دکتر اردشیر سعدمحمدی ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک طی مراسمی از پزشکان شرکت مس تقدیر کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۶    
مدیر عامل بانک صنعت و معدن از اعطای تسهیلات 75 هزار میلیارد ریالی این بانک از ابتدای سال تا 20 مرداد امسال به واحد های تولیدی در حوزه صنعت و معدن خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۱    
ساعت کار شعب بانک ایران زمین در استان کرمانشاه از تاریخ اول شهریور 99 به روال قبل برگشت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۶    
رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد گفت: ما عمیقا به این اعتقاد داریم که با مجموعه بزرگ بانک صادرات از یک خانواده هستیم و باید در کنار هم به رشد و شکوفایی خانواده بزرگ بانک صادرات کمک کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۶    
با توجه به موافقت بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک کارآفرین از محل تجدید ارزیابی املاک، مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران و پس از صدور موافقت سازمان بورس و با برگزاری مجمع فوق العاده ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
با امضای قرارداد میان بیمه کوثر و سازمان تبلیغات اسلامی، تمامی هیات های استان تهران تحت پوشش بیمه آتش سوزی و مسئولیت بیمه کوثر قرار گرفتند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
طرح اتوپلاس بیمه نوین در شهرهای بندرعباس و کرمانشاه هم اجرایی شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
جمعی از مدیران بیمه سرمد با مدیر شعب بانک صادرات استان همدان دیدار کردند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۶    
رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت در نشست تصویری با هیات وزیران، با بیان اینکه اقتصاد کشور به هیچ وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد زیرا این یک خطای راهبردی است ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۶    
به مناسبت یکم شهریور ماه سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" از همت پزشکان پرتلاش شرکت قدردانی کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۱    
همزمان با شروع ماه محرم، سید مجید بنی فاطمه از مداحان اهل بیت، با حضور در بیمارستان میلاد تهران از بیماران این مرکز درمانی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی عیادت کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۶    
خدمات غیر حضوری بانک ها از مهم ترین راهکارهای عملیاتی برای قطع زنجیره کروناست بنابراین می توانید بدون ماسک وارد بام شوید و امور بانکی تان را سر و سامان دهید ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۶    
دریافت سفارش فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت در بانک ملی ایران به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مشتریان به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق درگاه های ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۱    
بانک مهر ایران 13 سال پیش به عنوان نخستین بانک قرض الحسنه کشور تأسیس شد و در دولت تدبیر و امید روند رو به رشد آن تسریع شد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن همزمان با فرارسیدن هفته دولت،جزییات مربوط به تامین مالی زیرساخت های دو شهر جدید پرند و پردیس را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
بانک سرمایه اطلاعیه ای در خصوص ساعت کار شعبه زاهدان این بانک به شرح زیر صادر نمود:
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن، به مهمترین پاسخ مشتریان و متقاضیان تسهیلات مسکن پاسخ داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۱    
8 محصول جدید دانش بنیان و خط تولید روغن و روانکارهای تحریمی حوزه صنایع هوایی و دریایی درشرکت نفت پارس وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام افتتاح شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۱    
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن جزییات دو دستاورد شاخص این بانک طی یک سال گذشته را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۱    
خرید گندم تا دوم شهریور به 8 میلیون و 92 هزار تن رسید که نسبت به خرید سال گذشته 8 درصد رشد دارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت که به صورت ویدئو کنفرانس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد که دولت تدبیر و امید همواره رهنمودهای مقام معظم ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۶    
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه نباید به این بازار دید کوتاه مدت داشت، گفت: بازار سرمایه احتیاج به ماندگاری دارد و سهام داران نباید دنبال سودهای کوتاه مدت باشند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی از ایفای تعهد این بانک در تامین سکه هایی خبر داد که در سال 97 پیش ثبت نام شده اند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهترین و سالم ترین لحظاتی که داوطلبان کنکور گذراندند، لحظاتی بود که در جلسه کنکور حضور داشتند اما اگر تغییراتی حاصل شد با وزارت آموزش و پرورش بررسی می کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۱    
وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه با تامین کافی نهاده های دامی، بازار مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز به زودی به ثبات و تعادل می رسد، گفت: تاکنون دانه ذرت معادل 200 هزار تن بیشتر از پارسال تامین شده ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل دارو سازمان غذاودارو گفت: قیمت اکتمرا ایرانی یک میلیون و 800 هزار تومان تعیین شد و توزیع آن در بیمارستان ها آغاز شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهم ترین برنامه ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم و تحصیل با دشواری روبرو بود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۱    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گزارش نهایی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی چه زمانی منتشر می شود ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۱    
رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار کشور از افزایش قیمت 20 درصدی قیمت لوازم التحریر نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش هزینه های تولید و کاهش 60 تا 70 درصدی تقاضای این محصولات در پی شیوع ویروس کرونا خبر ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۱    
شرکت صنایع غذایی فرنان به واسطه راه اندازی خطوط جدید تولید پنیر و خمیر پیتزا و سایر محصولات خمیری و همچنین کیفیت محصولات خود و رضایت مصرف کنندگان ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل هلدینگ برق صبا گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی خرمشهر در 5 ماهه نخست امسال با تولید 2 میلیون و 320 هزارو 291 مگاوات برق، رشد 27 درصدی در تولید انرژی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۶    
مهندس محمود نوریان رئیس هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تقدیم استعفای خود به مدیر عامل شرکت توسعه معادن و فلزات از این سمت بعنوان نماینده توسعه معادن و فلزات در هیات مدیره چادرملو کناره گیری ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۱    
در هفته دولت 42 طرح تولیدی و صنعتی با مشارکت بانک ملی ایران در استان های کشور به بهره برداری می رسند که این طرح ها برای یک هزار و 630 نفر اشتغال زایی خواهند کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۱    
بانک ملی ایران از جمله بانک های برتر در حوزه هوشمندسازی خدمات و محصولات است که در چشم اندازهای خود، به دنبال اجرای گسترده بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از بخش های اساسی اقتصاد هوشمند است و در این ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۶    
معاون اجرایی شرکت صرافی توسعه صادرات می گوید با توجه به این که شرایط برای تسهیل مبادلات ارزی بین ایران و اوراسیا بهتر شده؛ در حال حاضر انعطاف بیشتری در ساز و کار مبادلات مالی با این منطقه داریم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۶    
معاون امور بین الملل بانک توسعه صادرات گفت: بالغ بر 290 میلیون دلار قرارداد ریفاینانس و بیش از 5/22 میلیارد دلار قرارداد فاینانس با بانکهای خارجی در بانک توسعه صادرات ایران منعقد شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل بانک انصار هفته دولت را فرصتی دوباره برای بازنگری در سیاست های اقتصادی کشور دانست.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۱    
بخش سی تی اسکن و پد بالگرد بیمارستان تأمین اجتماعی فاطمه الزهرا (س) نجف آباد همزمان با هفته دولت و با حضور دکتر شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۶    
با حضور دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و مدیران شرکت سرمایه گذاری دارویی "بهفار" به مناسبت روز پزشک از طرح دارو پرداخت(DPT) این بانک رونمایی شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۶    
بانک سرمایه طی اطلاعیه ای به شرح زیر تغییر ساعت کار شعبه بوشهر و باجه تحت نظارت آن را اعلام نمود:
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۶    
مدیرعامل بانک سرمایه فرارسیدن هفته دولت را در پیامی به شرح زیر تبریک گفت:
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۶    
دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ...