چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۲۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 29 شهریور 1399 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 31 خرداد 1399 تجارت گردان 31 تیر 1399 تجارت گردان 31 مرداد 1399 تجارت گردان 1 مهر 1399 تجارت گردان 30 آبان 1399 تجارت گردان 30 آذر 1399 تجارت گردان 30 دی 1399 تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 1 شهریور 1399 تجارت گردان 2 شهریور 1399 تجارت گردان 3 شهریور 1399 تجارت گردان 4 شهریور 1399 تجارت گردان 5 شهریور 1399 تجارت گردان 6 شهریور 1399 تجارت گردان 7 شهریور 1399 تجارت گردان 8 شهریور 1399 تجارت گردان 9 شهریور 1399 تجارت گردان 10 شهریور 1399 تجارت گردان 11 شهریور 1399 تجارت گردان 12 شهریور 1399 تجارت گردان 13 شهریور 1399 تجارت گردان 14 شهریور 1399 تجارت گردان 15 شهریور 1399 تجارت گردان 16 شهریور 1399 تجارت گردان 17 شهریور 1399 تجارت گردان 18 شهریور 1399 تجارت گردان 19 شهریور 1399 تجارت گردان 20 شهریور 1399 تجارت گردان 21 شهریور 1399 تجارت گردان 22 شهریور 1399 تجارت گردان 23 شهریور 1399 تجارت گردان 24 شهریور 1399 تجارت گردان 25 شهریور 1399 تجارت گردان 26 شهریور 1399 تجارت گردان 27 شهریور 1399 تجارت گردان 28 شهریور 1399 تجارت گردان 29 شهریور 1399 تجارت گردان 30 شهریور 1399 تجارت گردان 31 شهریور 1399 
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۹    
بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : نماد شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد اُپال در فهرست نرخ های بازار دوم بورس درج شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
40 میلیون ایرانی اکنون از خدمات کیف پول الکترونیک آپ استفاده می کنند که رقمی بیش از جمعیت 38 میلیونی کانادا را نشان می دهد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
چک های واگذاری در پنج ماهه سال 99 نسبت به مدت مشابه سال 98 در موسسه اعتباری ملل رشد 47 درصدی را نشان می دهد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۶    
شرکت پرداخت نوین، ارائه دهنده ی خدمات پرداخت الکترونیک، در راستای بهبود و توسعه خدمات خود در استان سیستان و بلوچستان نماینده فعال می پذیرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در حاشیه برگزاری مجمع فصلی منطقه سه با اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی منطقه سه دیدار کردند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۶    
فردا آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بابت عملکرد سال 1398 است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۶    
اردیبهشت سال گذشته بود که تعدادی از شهروندان تهرانی با دریافت پیامکی از سوی پلیس با عنوان سلام مالک خودرو به شماره پلاک...سرنشین/راننده خودرو شما مرتکب جرم کشف حجاب شده است ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۱    
به اطلاع مشتریان گرامی می رساند؛ در راستای تغییر ساعت رسمی کشور و اعمال آن در سامانه های بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۱    
مراسم معارفه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با تشریح برنامه های آتی بانک صادرات ایران و گروه مالی سپهر صادرات برای حمایت از وسپهر با هدف راهبردی تعمیق بازار سرمایه در محل ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۱    
دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: با تعامل گمرک و ترخیص محموله های باقی مانده، به زودی حدود 60 هزار دستگاه خودروی ناقص مانده دو خودروساز بزرگ کشور تکمیل شده و به دست مشتریان خواهد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه زمان بازدید دوم آژانس از مکان مورد درخواست بین ایران و آژانس مشخص است اما زمان آن را به صورت عمومی اعلام نمی کنیم ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۱    
پس از ماه ها وضعیت نامشخص نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که به عقیده بسیاری به عنوان یک فروشگاه میزبان مخاطبان است ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۶    
مدیر کل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: عناوین شغلی بیمه شدگان این سازمان به روز رسانی شده و در سایت این سازمان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۶    
شورای اجرایی فناوری اطلاعات با اعلام اجرایی شدن مقدمات حذف کاربری دفترچه های کاغذی درمان، نسبت به سوءاستفاده کلاهبرداری بیمه ای با ترفند کارت هوشمند بیمه هشدار داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۶    
در حالی که این روزها دسترسی غیرمجاز به گوشی و شبکه های اجتماعی کاربران به واسطه مهندسی اجتماعی افزایش یافته، کاربران با رعایت نکات امنیتی ساده می توانند از این روش کلاهبرداری ها پیشگیری کنند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در مدت باقی مانده تا پایان دولت به طور جدی بر تکمیل زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات متمرکز شوید تا کارهای ارزشمندی که در این حوزه آغاز شده است تکمیل و به اتمام برسد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۶    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی: حرکت زائران اربعین حسینی به سمت مرز های عراق ممنوع است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۱    
مراسم اهدای جوایز قرعه کشی طرح یاری به برندگان، روز پنجشنبه 29 شهریورماه 1399 با حضور مدیران عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رئیس هیات مدیره بانک صادرات برگزار ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 419 هزار و 43 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 166 نفر در 24 ساعت گذشته ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه کنکور سراسری 99 قبل از شروع مهرماه یعنی حداکثر تا روز دوشنبه 31 شهریور ماه منتشر می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۶    
بر اساس سیاست های دولت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان این بانک، اقدام به بازاریابی برای جذب حداکثری این گروه از شرکت ها در خراسان جنوبی کرده و تاکنون 15 شرکت دانش بنیان به بانک معرفی شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۶    
قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: فروش بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات قطعاً بر صورت های مالی بانک صادرات ایران تاثیر مثبت خواهد داشت و در دفاتر بانک منعکس می شود در عین ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۱    
با برنامه ریزی و تلاش مدیریت و کارکنان سختکوش شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری در تاریخ 25 شهریور 1399 تولید محصول جدید Tin Organic Coating) TOC )با کیفیت مطلوب از سر گرفته شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۱    
نخستین نشست کمیتۀ ارتقای ایمنی شرکت فولاد مبارکه در سال 99 با محوریت چالشهای ایمنی با توجه به شیوع ویروس کرونا با حضور معاون بهره برداری ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۱    
چهارم مهرماه خجسته سالروز افتتاح رسمی اولین کورۀ قوس الکتریکی در فولاد مبارکه است؛ روزی که پولادمردان فولاد مبارکه در کورۀ شمارۀ 4 ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه حماسه آفریدند و اولین ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۶    
بانک سینا در راستای توانمندسازی محرومین جامعه با محوریت اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و اولویت زنان سرپرست خانوار، وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی پرداخت می کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگوی تلفنی با رادیوفولاد از اقدام فولاد مبارکه در تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه به عنوان اقدامی راه گشا و ارزشمند یاد کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۱    
با توجه به گسترش واردات و صادرات محصولات غذایی در دنیا، نحوه بهره گیری از آب مجازی به یکی از معادلات جدید مصرف این ماده حیاتی در کشورها تبدیل شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۱    
رییس اداره کل نظارت و ارزیابی اعتباری بانک مسکن، توسعه ساخت و سازهای با کیفیت در شهرهای کشور از طریق حمایت تسهیلاتی از سازندگان حرفه ای را یکی از مهم ترین اهداف اعتبارسنجی این بانک برای پرداخت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۱    
ثبت درخواست الکترونیک تسهیلات خرید، ساخت و جعاله مسکن که توسط برخی شعب به مشتریان توصیه می شود، بازه زمانی اعطای تسهیلات را کوتاه تر می کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۱    
مردم می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی و ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۱    
مدیر مرکز آموزش و پژوهش گفت: دستاوردهای پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش حکایت از رضایت مطلوب مشتریان از کیفیت خدمات متنوع در بانک توسعه تعاون دارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۶    
پرویز مقدسی در سفر به استان قزوین با مدیر امور شعب بانک صادرات این استان دیدار و گفتگو کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۶    
یکی از بزرگترین سامانه های پخش و توزیع هوشمند مرسولات تحت پوشش بیمه مسئولیت حرفه ای شرکت بیمه سامان قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۱    
جمعی از کارمندان استان فارس بانک ایران زمین به قله دنا صعود کرده و پرچم بانک را بر فراز این قله به اهتزاز درآوردند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۶    
سلیمان توکلی گفت: تلاش مجدانه مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و دیگر مدیران عالی بانک در اتخاذ تصمیمات اصولی و زیربنایی در ایجاد ساختارهای رفاهی کارکنان و بهبود شاخص های درآمدی آن ها بسیار مؤثر بوده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۶    
به دلیل مشکلات فنی پیش آمده در مخابرات منطقه، خطوط ارتباط تلفنی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا به عنوان متولی خدمات و توسعه کارت اعتباری بانک ملی ایران با اختلال روبرو است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۱    
مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک دی به تشریح اقدامات بهداشتی این بانک برای کنترل و پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا پرداخت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۱    
سامانه هوشمند فرابانک ملت اعطای تسهیلات آسان و با کمترین مراجعه به شعبه را امکان پذیر کرده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۶    
در مجمع عمومی فوق العاده بانک کارآفرین، افزایش سرمایه این بانک از 8500 میلیارد ریال به 40 هزار میلیارد ریال به تصویب سهامداران رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۱    
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: واردکنندگان نهاده های دامی نقش مباشر دولت در تامین نهاده های دام و طیور دارند و هیچ نقشی در توزیع این اقلام ندارند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۱    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به تاکید وزارت صمت بر عرضه محصولات در بورس کالا، علت این تاکید را بهره مندی شرکت های تولیدکننده فولاد از مزایای بورس عنوان کرده و اعلام کرد که در ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۶    
مدیرعامل شرکت مس بر ایجاد ارزش افزوده، جلوگیری از خروج ارز از کشور و اشتغال زایی پایدار با ایجاد کارخانجات اسید فسفریک و کودهای فسفاته تاکید کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس هیات عامل ایمیدرو از انعقاد قرارداد اجرای 219 پروژه پژوهشی در ایمیدرو و شرکت های تابعه و وابسته، با دانشگاه ها طی سال های 98 و 99 خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: روند رو به افزایش صادرات تخم مرغ باعث افزایش قیمت این محصول شد که با اقدامات صورت گرفته بین دو تا سه روز آینده بازار این محصول متعادل می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: برای تولید مولد میگو یا تخم چشم زده ماهی هم می توانیم در روستاهایی که حساسیت وجود ندارد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۱    
رییس هیات مدیره صندوق توسعه صادرات زعفران اظهار داشت: زعفران ما به 50 کشور صادر می شود که در این میان به چند کشور مانند هنگ کنگ، امارات متحده عربی، اسپانیا ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۶    
مدیر پروژه خودروی رانا پلاس گفت: تمامی قطعات رانا پلاس تولید داخل و تاکنون بیش از دو هزار دستگاه از این خودرو تولید و از مهر امسال تحویل مشتریان خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی با تشریح دلیل افزایش قیمت مسکن در کشور گفت: یکی از دلایل این اتفاق هجوم سوداگران و ورود حجم بالای نقدینگی به بازار مسکن است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که 470 هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل شرکت اکتشاف نفت اظهار داشت: بر اساس گزارش موسسه وود مکنزی که با عنوان اکتشافات جهانی 2019 – استمرار سودآوری منتشر شده است شرکت ملی نفت ایران در سال 2019 از نظر مجموع حجم اکتشافات انجام شده ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۶    
خیز جدید کرونا در کشور راه افتاده و احتمال افزایش فوتی ها براثر این بیماری تا 45 هزار نفر تخمین زده شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۱    
مدیر طرح سی ان جی گفت: درحال حاضر 186 کارگاه درسراسر کشور برای تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه سوز تجهیز شده اند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۱    
عظیمی گفت: معاملات اوراق گواهی ظرفیت برق در شهریور ماه نسبت به ماه قبل حدود 250 درصد رشد داشته و انتظار می رود برای ماه های آتی نیز شاهد رونق این بازار و افزایش تقاضا باشیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۱    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به بومی سازی دانش تولید متانول به پروپیلن در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اشاره کرد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۶    
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در پنج ماه نخست امسال از بین 38 محصول مهم صنعتی و معدنی، تولید 22 کالا با رشد تولید و 16 محصول با کاهش تولید همراه بوده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۱    
رییس جمهوری گفت: باید دوگانه انگاری ها نادرست در دوران کرونا مانند سلامت یا معیشت ، سلامت یا دیانت ، سلامت یا فعالیت اجتماعی ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۱    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مصوبات خوبی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی در کشور وجود دارد، گفت: اگر آیین نامه های اجرایی این مصوبات نیاز به اصلاح داشته باشد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۶    
رییس جمهور بیان داشت: امروز باید سرمایه گذاری در بخش سلامت، بهداشت، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد دیجیتالی و در زمینه دولت الکترونیک را تشدید کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۶    
شاخص بورس روز جاری باز هم با نوسان مواجه شد به طوری که با افت بیش از 4500 واحدی در پایان معاملات به یک میلیون و 699 هزار و 510 واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارسال گزارش طرح تامین کالاهای اساسی طی هفته آینده به صحن علنی مجلس برای بررسی خبر دادو گفت: 31 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح در نظر گرفته شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۶    
جزییات، شرایط و سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی عرضه اولیه 20 درصد سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات وسپهر شرکت وابسته به بانک صادرات اعلام شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۱    
یک آمار تازه نشان می دهد که تعداد کدهای سهامداری با احتساب کدهای معاملاتی مشمولان سهام عدالت از شهریور ماه سال 98 تا مرداد ماه سال 99 با رشد 434 درصدی مواجه شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۱    
سرمایه بانک های دولتی از 20 هزار میلیارد تومان در سال 98 به 82 هزار میلیارد تومان در سال 99 افزایش یافت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۱    
یک متخصص کودکان و فوق تخصص نوزادان، با اشاره به واکسیناسیون کودکان بر علیه بیماری آنفلوآنزا، درباره چگونگی و بهترین زمان تزریق این واکسن و بایدها و نبایدهای آن توضیح داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۱    
سرمربی پرسپولیس پس از برتری تیمش بر التعاون می گوید از این نتیجه خوشحال است اما هنوز صعود تیمش به مرحله بعد قطعی نشده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۶    
دکتر اردشیر سعدمحمدی با بیان این که ارزش مس در بازار از 70 هزار میلیارد تومان در اسفند 98 به 340 هزار میلیارد تومان در حال حاضر رسیده و تقریباً پنج برابر شده است گفت ...