پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۵۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 23 شهریور 1399 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 31 خرداد 1399 تجارت گردان 31 تیر 1399 تجارت گردان 31 مرداد 1399 تجارت گردان 1 مهر 1399 تجارت گردان 30 آبان 1399 تجارت گردان 30 آذر 1399 تجارت گردان 30 دی 1399 تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 1 شهریور 1399 تجارت گردان 2 شهریور 1399 تجارت گردان 3 شهریور 1399 تجارت گردان 4 شهریور 1399 تجارت گردان 5 شهریور 1399 تجارت گردان 6 شهریور 1399 تجارت گردان 7 شهریور 1399 تجارت گردان 8 شهریور 1399 تجارت گردان 9 شهریور 1399 تجارت گردان 10 شهریور 1399 تجارت گردان 11 شهریور 1399 تجارت گردان 12 شهریور 1399 تجارت گردان 13 شهریور 1399 تجارت گردان 14 شهریور 1399 تجارت گردان 15 شهریور 1399 تجارت گردان 16 شهریور 1399 تجارت گردان 17 شهریور 1399 تجارت گردان 18 شهریور 1399 تجارت گردان 19 شهریور 1399 تجارت گردان 20 شهریور 1399 تجارت گردان 21 شهریور 1399 تجارت گردان 22 شهریور 1399 تجارت گردان 23 شهریور 1399 تجارت گردان 24 شهریور 1399 تجارت گردان 25 شهریور 1399 تجارت گردان 26 شهریور 1399 تجارت گردان 27 شهریور 1399 تجارت گردان 28 شهریور 1399 تجارت گردان 29 شهریور 1399 تجارت گردان 30 شهریور 1399 تجارت گردان 31 شهریور 1399 
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با اجرای طرح برق امید 27 درصد قبوض صادر شده برق در خوزستان که در دسته کم مصرف ها قرار گرفته است، کاملا رایگان می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۲    
معاون وزیر کشور از برگزاری نشستی جهت بررسی آیین نامه ساماندهی مبادله کالا در بازارچه های موقت مرزی- موسوم به کولبری خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۲    
مدیر عملیات بازار فرابورس با صدور اطلاعیه ای رسمی محدودیت های پنجگانه معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن دو بانک را اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۷    
بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال بیش از 80 هزار فقره وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۲    
معاون وزیر اقتصاد گفت: از ابتدای سال جریان ورودی به بازار سرمایه مثبت بوده و بیش از 100 هزار میلیارد تومان وارد بورس شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۷    
تجارت گردان - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: یک میلیارد و 32 میلیون دلار در طرح های در حال ساخت و نصب این منطقه عظیم اقتصادی سرمایه گذاری می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۲    
تجارت گردان - استاندار تهران: دورکاری یک سوم کارمندان تهران لغو شد و تنها بیماران زمینه ای می توانند از بخش دورکاری استفاده کنند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۷    
تجارت گردان - رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بنابر گام چهارم سیاست های کاهش تعهدات برجام، یک هزار و 44 سانتریفیوژ در فردو غنی سازی می کنند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۲    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقدینگی موجود در جامعه می تواند در بخش جنگل و مرتع سرمایه گذاری شود و متخصصان اقتصادی باید در این موضوع ورود کنند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بابت بی سلیقگی انجام شده در کتاب ریاضی سوم دبستان عذرخواهی کرده و آن را اصلاح می کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۲    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: که با احتساب 342 هزار دستگاه خودرویی که از ابتدای امسال تحویل متقاضیان شده ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۷    
دبیر انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران گفت: با وجود اینکه در حال حاضر از 70 درصد ظرفیت تولیدی کشور استفاده می شود، اما انواع محصولات به 66 کشور جهان صادر می شوند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۲    
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح جزئیات میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۲    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در مرداد 99 نسبت به ماه مشابه سال گذشته 27 درصد و اعزام و پذیرش مسافر نیز 42 درصد کاهش یافته ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طبق دستور هیئت رئیسه مجلس، کلیات طرح جهش و رونق تولید مسکن تا پایان هفته به صحن خواهد رفت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل راه آهن کشور گفت که ساخت یکهزار کیلومتر خط دوم ریلی هم اکنون در حال اجراست که با تامین اعتبار لازم تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۷    
سرپرست مدیریت طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اصلاح کارت بیش از 47 هزار خودرو دوگانه سوز خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۲    
وزیر نیرو از برنامه ریزی برای تاسیس مرکز ملی مطالعات آب های مرزی و منابع آب مشترک خبر داد و گفت: این مرکز در زیرمجموعه ساختار موسسات تحقیقات آب شکل گرفته و در عین حالی که ماهیت بین بخشی خود را حفظ می ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۲    
پول سهام عدالت برای سهامدارانی که از طریق بانک آینده اقدام به فروش سهام خود کرده اند، تاکنون رأس موعد پرداخت شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۲    
عملکرد بانک توسعه تعاون در عرصه خدمات رسانی به مشتریان بخش تعاون و بخش خصوصی بیش از ظرفیت یک بانک توسعه ای و تخصصی دولتی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۷    
یادداشت دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل شرکت بیمه ملت بازار سهام ایران با رشد خیره کننده ای که از ماه های انتهایی سال گذشته شروع و تا نیمه اول مردادماه ادامه داشت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۷    
اولین قرارداد پروژه های اقدام ملی توسط بانک مسکن در استان اردبیل منعقد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۲    
طبق اعلام گمرک ایران، صادرات محصولات شوینده، صابون و آب ژاول طبق تعرفه های اعلام شده تا پایان آذر ماه سال جاری آزاد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۲    
مراسم معارفه مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بوشهر باحضور سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و یوسف نجدی مدیر اموراستان ها برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۲    
به اطلاع علاقه مندان می رساند شرکت پرداخت نوین در عناوین کارشناس شبکه WAN، کارشناس ارشد امنیت شبکه، کارشناس ارشد مرکز داده و کارشناس ارشد روابط عمومی اقدام به استخدام افراد با مشخصات زیر می نماید:
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۷    
مدیرعامل بانک ملت با همراهی تعدادی از مدیران ارشد این بانک با حضور در مجموعه گروه مپنا، از خطوط تولید کارخانه های این گروه بازدید کرد و از نزدیک با تولید محصولات مختلف در این شرکت ها آشنا شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۲    
اصلاح آیین نامه تسریع در تامین مالی تمام یا بخشی از منابع اعتباری موردنیاز تکمیل طرح های عمرانی اولویت دار وزارت راه و شهرسازی از طریق بازار سرمایه و انتشار صکوک اسلامی به هیات دولت ارائه شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۷    
سید حسین حسینیان گفت: با توجه به اعمال تحریم های ناعادلانه وهمچنین شرایط دشوار تولید و تجارت ناشی از شیوع کرونا، صادرکنندگان نباید در میدان جنگ اقتصادی رها شوند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۲    
بانک صادرات ایران در پنج ماه اول سال 99 به بیش از 34 هزار کسب و کار آسیب دیده از بیماری کرونا نزدیک به پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو : داروی رمدسیویر برای بیماران کرونایی صرفا در داروخانه های بیمارستانی توزیع می شود و اگر از هرکجا بجز داروخانه بیمارستان تهیه شود ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۷    
شاخص بورس روز جاری باز هم با نوسان مواجه شد به طوری که با افت بیش از 5000 واحدی در پایان معاملات به یک میلیون و 578 هزار و 185 واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۲    
یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در سال 2022 – 2021 میلادی و 1400 شمسی در تهران به تصویب رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۲    
مدیر عامل بورس تهران اعلام کرد: طبق مواد 16 و 17 آیین نامه رفع موانع تولید، بانک ها مجاز به تامین سرمایه در بازار سرمایه نبودند اما با مصوبه جدید می توانند در بورس اقدام به سرمایه گذاری کنند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۲    
بیش از 70 درصد محصول ناخالص داخلی در سال 1398 در استان های تهران، خوزستان، اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، البرز و کرمان تولید شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۲    
مدیر عامل بانک مسکن با ارایه دومین گزارش خود به مردم و دولت اعلام کرد: از همه طرح های قبلی (ناتمام) و جدید در بخش تولید و عرضه مسکن ارزان قیمت مختص خانه اولی های نیازمند، حمایت می کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۷    
تجارت گردان - رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت بازار بورس در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این هفته شاهد تحول در بازار بورس خواهیم بود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۷    
فرزاد مرتضوی تبریزی با بیان این که به دلیل محوریت بحث توسعه در دیدگاه دکتر اردشیر سعدمحمدی ، مدیر عامل محترم شرکت مس، تامین پایدار برق پروژه های توسعه از اهمیت بالایی برخوردار است ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۷    
تجارت گردان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از عدم حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها انتقاد کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۲    
تجارت گردان - رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سهامداران باید نگاه بلندمدت به بورس داشته باشند گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی درباره بازار سرمایه گفت: صیانت از سرمایه و پول مردم از اولویت های مجلس است و در این راستا هم حتماً کمک هایی که برای دولت لازم باشد برای تثبیت بورس انجام خواهیم داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۷    
تجارت گردان - رئیس جمهور با بیان اینکه ای کاش پروتکل ها به من اجازه می داد که امروز در میان دانشگاهیان باشم، گفت: نمی خواهم پروتکل شکنی کنم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۷    
تجارت گردان - احمد بهرامی کارگردان فیلم سینمایی دشت خاموش که شب گذشته جایزه بهترین فیلم بخش افق ها در جشنواره ونیز را به دست آورد، از مواضع خود علیه تحریم در اختتامیه این رویداد بین المللی دفاع کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۷    
رییس کل گمرک گفت: ایران آمادگی دارد برای افزایش تبادلات تجاری، اجرای آزمایشی تبادل اطلاعات گمرکی به صورت الکترونیکی و اقدامات لازم برای سرعت بخشی به تجارت را در دستور کار قرار دهد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۲    
تجارت گردان - وزیر بهداشت دلیل عدم حضور رئیس جمهور به صورت حضوری در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها را فشار وزارت بهداشت بر اجرای پروتکل های بهداشتی اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۲    
سینما، سینمایی که از گزند کرونا در امان نمانده و مدت هاست راکد و خاموش بوده، دوباره حس غرور و سربلندی را به قلبمان آورده است؛ سینمای ایران هنوز زنده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۲    
تجارت گردان - حق مسکن 300 هزار تومانی باید از این ماه در دستمزد شاغلان مشمول قانون کار اعمال و علاوه بر آن، 400 هزار تومان معوقه تیر و مرداد نیز پرداخت شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۷    
تجارت گردان - راهکار افغانستان در مذاکرات بین الافغانی، جلوگیری از دخالت های خارجی است؛ پس باید مراقب باشد که ترامپ مذاکره را به فرصتی برای توجیه اشغالگری و در نهایت پر کردن سبد انتخاباتی خود تبدیل ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۷    
معاون دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: اخذ مالیات از خانه های خالی تاثیری در فعالیت لیزینگ ها ندارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۵۲    
تجارت گردان - یک فعال سیاسی گفت: کشور ما در راستای حراست از منافع ملی، هشدارهای لازم را به امارات داده است و این هشدار هم به بقیه کشورهای که به فرآیند توافق با اسرائیل می پیوندند داده خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۷    
فهرست استقلال برای حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر در شرایطی به مراحل نهایی رسیده است که این تیم سرمربی ندارد و مشخص نیست چه کسی تصمیم نهایی را در مورد بازیکنان گرفته است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۲    
تجارت گردان - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیانیه ای در خصوص سازش رژیم آل خلیفه با اشغالگران صهیونیست صادر کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۲    
با صدور یک اطلاعیه رسمی شفاف سازی، افزایش سرمایه 83 درصدی بانک تجارت اعلام شد تا در صورت موافقت سازمان بورس این بانک به بزرگترین شرکت بورس از نظر سرمایه اسمی تبدیل شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دولت باید مسیر سرمایه گذاری در بازارهای کاذب را مسدود کند
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۲۲    
تجارت گردان - یک روزنامه لبنانی به ترس و وحشت ولیعهد ابوظبی از رویارویی با رسانه ها در پی توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۷    
تجارت گردان - لزوم مداخله موثر مسئولان در گسترش هنر تعزیه، طراحی طرح تحول زیست بوم فرهنگی در تبلیغات اسلامی و نقش آن در کیفی سازی تعزیه از جمله مسائلی بود که در نشست تعزیه در خبرگزاری مهر مطرح شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۸:۵۲    
تجارت گردان - جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل اقتصادی به ویژه وضعیت بازار بورس و ارز دقایقی پیش آغاز شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۸:۴۷    
تجارت گردان - نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به بازار سیاه نهاده های تولید محصولات کشاورزی، گفت: برخی افراد منتفذ جریانات خاص سیاسی بخصوص اصلاح طلبان در واردات گندم به ویژه گندم آلوده سهیم بودند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۷:۳۷    
رییس کل این بانک در دیدار با گروهی از صادرکنندگان نمونه کشور و اعضای هیات رییسه اتاق های بارزگانی، ضمن قدردانی از عملکرد آنان در بازگشت ارزهای صادراتی به بررسی و مرور مشکلات آنان در این مسیر پرداخت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۷:۱۷    
تجارت گردان - یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه اگر سرمایه گذاری بانک ها به بخش واقعی اقتصاد نرسد، تورم زاست، گفت: تصمیم اخیر شورای عالی بورس موجب سفته بازی شده و به همین دلیل تورم را افزایش می دهد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۷:۱۷    
تجارت گردان - رییس انجمن جلوه های ویژه میدانی در واکنش به بخشی از اعترافات یک کارگردان سینما مبنی بر استفاده از سلاح دریافتی برای یک پروژه سینمایی در ارتکاب به قتل، توضیحاتی ارائه کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۶:۲۲    
تجارت گردان - عضو کارگروه آموزش کنترل دخانیات با اشاره به وضعیت تولید سیگار در کشور، گفت: افزایش تولید سیگار موجب کاهش وابستگی در تامین مواد اولیه آن نشده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۶:۱۷    
تجارت گردان - سعاد پیرا می گوید که پایه های اقتصاد ایران به دلیل نبودن دولتمردان متخصص و همچنین تئورسین های اقتصادی در دوران قاجاریه بر پایه فرهنگ دلالی شکل گرفت و این از موانع تولید در آن دوران بود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۵:۲۲    
معاون درمان ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: هیچ یک از درمان های کرونا، اختصاصی و استاندارد نیستند و هنوز سند قطعی درمان این بیماری به دست نیامده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۱:۴۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به مردم این نوید را می دهیم که پهپادهایی با قابلیت های بسیار پیشرفته در آینده نزدیک به نیروهای مسلح وارد می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۰:۱۷    
مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد که حاکمان عرب که به دنبال عادی سازی روابط با صهیونیستها هستند بدون حمایت کاخ سفید، طی یک هفته تاج و تخت خود را از دست می دهند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۰:۱۷    
شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای سازش با رژیم صهیونیستی را اقدامی شوم و هشدار برای بروز شری آشکار توصیف کرد.