پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۲۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 18 شهریور 1399 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 31 خرداد 1399 تجارت گردان 31 تیر 1399 تجارت گردان 31 مرداد 1399 تجارت گردان 1 مهر 1399 تجارت گردان 30 آبان 1399 تجارت گردان 30 آذر 1399 تجارت گردان 30 دی 1399 تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 1 شهریور 1399 تجارت گردان 2 شهریور 1399 تجارت گردان 3 شهریور 1399 تجارت گردان 4 شهریور 1399 تجارت گردان 5 شهریور 1399 تجارت گردان 6 شهریور 1399 تجارت گردان 7 شهریور 1399 تجارت گردان 8 شهریور 1399 تجارت گردان 9 شهریور 1399 تجارت گردان 10 شهریور 1399 تجارت گردان 11 شهریور 1399 تجارت گردان 12 شهریور 1399 تجارت گردان 13 شهریور 1399 تجارت گردان 14 شهریور 1399 تجارت گردان 15 شهریور 1399 تجارت گردان 16 شهریور 1399 تجارت گردان 17 شهریور 1399 تجارت گردان 18 شهریور 1399 تجارت گردان 19 شهریور 1399 تجارت گردان 20 شهریور 1399 تجارت گردان 21 شهریور 1399 تجارت گردان 22 شهریور 1399 تجارت گردان 23 شهریور 1399 تجارت گردان 24 شهریور 1399 تجارت گردان 25 شهریور 1399 تجارت گردان 26 شهریور 1399 تجارت گردان 27 شهریور 1399 تجارت گردان 28 شهریور 1399 تجارت گردان 29 شهریور 1399 تجارت گردان 30 شهریور 1399 تجارت گردان 31 شهریور 1399 
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۲    
سازمان امور مالیاتی برخی از مواد فصل دوم آیین نامه اجرایی موضوع تبصره (3) ماده 169 قانون مالیات های مستقیم را اصلاح کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۲    
عضو هیئت رییسه مجلس می گوید اختلاف قیمت خودرو در بازار آزاد و نرخ مصوب نصیب دلالان می شود که مجموع این مبلغ حدود 45 هزار میلیارد تومان است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۶    
برای اولین بار جلسه گفت و شنود چهار ساعته مدیران و پژوهشگران موسسه عالی با مقام عالی وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی در سالن تلاش برگزار و نتایج بیش از 30 تحقیق در حوزه رفاه و تامین اجتماعی بحث و بررسی ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۶    
رییس سازمان بورس گفت:دولت بعد از حدود 5 سال با توجه شرایط کنونی بازار بورس برای اجرایی شدن قانون انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار توانسته مسئله این قانون را حل و ابلاغ کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از صادرات 269 میلیون دلاری این منطقه اقتصادی طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۶    
امروزه همه مردم دنیا، بلافاصله با دیدن نشانه هایی، برند آن را تشخیص می دهند؛ از شعار معروف ” پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد” تا یادآوری روزهایی که برای خرید یک کالای شوینده می گفتند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۴۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت برای سال 99، مبلغ 8 هزار و 500 میلیارد تومان برای مترو به شهرداری های سراسر کشور اختصاص داده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۶    
رییس سازمان امرژی اتمی از بررسی ابعاد فعالیت های هسته ای کشورهای همسایه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۸:۴۱    
بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای در انجام رسالت و وظایف محوله و تکلیف ابلاغی در مواجهه با مشتریان، عملگرایی را سرلوحه کار خود قرار داده است
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۶    
زمزمه های انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار درحالی به گوش می رسد که یک تحلیل گر بازار سرمایه بر این باور است که اتفاق مذکور، اتفاق خوبی است به شرطی که به درستی مدیریت شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۱    
کارگردان جنایت بی دقت در جشنواره فیلم ونیز عنوان کرد که تحریم های سیاسی، محافظه کاری در بروکراسی اداری و... موانع تولید مشترک ایران با سایر کشورهاست.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۶    
رئیس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران از تامین مالی 12 میلیون یورویی طرح توسعه شرکت خاک چینی ایران توسط بانک توسعه صادرات در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۶    
وزیر بهداشت در نامه ای به مدیرکل سازمان جهانی بهداشت فراخوان جهانی برای پایان دادن تحریم های نامشروع و یکجانبه ایالات متحده که سلامت جهانی را به مخاطره انداخته است، خواستار شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۱    
شرکت شیوامی از تولید گوشی جدیدی به نام پوکو ایکس 3 خبر داده که اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 732 جی است که توسط کوالکوم تولید شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۶    
به گفته مدیرکل نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما)، آسیب پذیری در پشتی، امکان نفوذ مهاجم در داخل برنامه ها و یا تجهیزات سخت افزاری را افزایش می دهد و ایجاد دسترسی به اطلاعات را فراهم می کند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۱    
مدیر عامل صندوق پنبه گفت: با وجود بی انضباطی در واردات نخ و پنبه، بازار پنبه داخل دچار رکود شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۱    
رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور از اختلاف 35 درصدی قیمت گوشت از مبدا تا بازار خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۱    
رییس سازمان شیلات ایران با بیان این که امسال حداقل 12 هزار هکتار از اراضی مستعد زیر کشت میگو رفته است، پیش بینی کرد: میزان تولید میگوی پرورشی در سال 99 به رقمی بالغ بر 52 هزار تن برسد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: از امروز عرضه گسترده نهاده های دامی در کشور آغاز می َشود که با ادامه این روند و تداوم آن کمبودهای ایجاد شده در کشور جبران خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۶    
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دستورالعمل پیشنهادی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی توسط کمیته تخصصی تنظیم بازار پتروشیمی در جلسه کارگروه ملی مطرح و کلیات آن به تصویب رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس جزئیات طرح ساماندهی صنعت خودرو را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۶    
معاون امور صنایع وزارت صمت از افزایش 15 درصدی تولید خودرو از ابتدای امسال تا 16 شهریورماه و کاهش 24 درصدی تولید خودروی ناقص خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۱    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر از راه اندازی سامانه معاملات طلا و سکه تا پایان سال خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۶    
معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: روزانه معادل 650 هزار بشکه میعانات گازی در پارس جنوبی تولید می شود که بخشی از آن به پتروشیمی ها ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۱    
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی گفت: پروازهای ایران و ترکیه مجددا تا تاریخ اول اکتبر مصادف با 11 مهر ماه به تعویق افتاده و مشخص نیست که در این تاریخ هم این پروازها انجام یا مجددا به تاریخ دیگری موکول ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۱    
سازمان هواپیمایی کشوری از عدم صدور مجوز جدید پروازی برای برخی از شرکت های هواپیمایی خبر داد و اعلام کرد که به تعدادی از شرکت های هواپیمایی در خصوص عدم رعایت برخی از مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۱    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون 77 هزار واحد زمین به شکل گروهی به واجدان شرایط مسکن ملی واگذار و ساخت300 پروژه معادل 54 هزار واحد آغاز شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۶    
رییس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه اخذ مالیات بر خانه های خالی از سکنه سبب کاهش قیمت بازار مسکن می شود ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۶    
دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران اظهار داشت: یک میلیون حلقه لاستیک از طریق تولید داخل، 500 هزار حلقه واردات رسمی و 3 میلیون و 500 هزار حلقه لاستیک از طریق واردات غیررسمی وارد کشور می شد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۱    
یک دکترای اقتصاد گفت: مردم و سهامداران بورس رویکرد کوتاه مدت نداشته باشند بلکه نگاه بلند مدت داشته باشند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: راهکاری که به منظور حفظ آرامش خاطر سهام داران و تضمین بازدهی آنها توصیه می شود ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: قرار است نامه مشترکی با امضای بنده و رئیس کمیسیون اقتصادی برای تمدید قانون تسهیل پرداخت بدهی تولیدکنندگان به بانک ها تا پایان امسال، به رئیس مجمع تشخیص ارسال شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۶    
بانک سرمایه در خصوص برگزاری آزمون استخدامی جهت تامین نیروی بانکدار اجرایی اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۶    
شاخص کل در بازار بورس، امروز (سه شنبه) 37هزار و 145 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 570 هزار واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۱    
استفاده از فیلترشکن از زمان آغاز فیلترینگ در کشور گسترش پیدا کرد که آلودگی سیستم، شنود ترافیک رد و بدل شده و نقض حریم خصوصی از اصلی ترین مشکلات ناشی از استفاده از آنهاست.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۶    
بانک کارآفرین معرفی محصولات و خدمات متنوع در بخش های فناوری اطلاعات، ارزی، اعتباری و تسهیلاتی متناسب با نیازهای مشتریان را در کوتاهترین زمان در دستور کار دارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۶    
گویا ماجرای خودروهای سرگردانی که بین سه ضلع خودروساز، وزارت نفت و سازمان محیط زیست برای پلاک گذاری گیر افتاده اند، پایان ندارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید ابتدا بازی با فوتبال را یاد گرفته و بعد راه رفته است. او به همین دلیل فوتبال را بخش بزرگی از زندگی اش می داند و معتقد است بدون فوتبال، مانند مرده متحرک است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۱    
عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: جلسات با ستاد تنظیم بازار نشان می دهد کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم و از نظر توزیع اقلام نیز به واسطه بهره مندی از شبکه توزیع مویرگی، نگرانی وجود ندارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۶    
رییس جمهوری تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است با اعمال نظارت دقیق و سریع، آرامش را به بازار خودرو بازگردانده و مانع از آشفته کردن بازار توسط دلالان و سودجویان شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی الله علیه وآله وسلّم را محکوم کردند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی دولت در توصیف عملکرد دولت در حوزه مبارزه با کرونا برگزاری و ایجاد تعادل بین دوگانه هایی مثل نان و جان، دین و جان و حالا اموزش و جان را رمز موفقیت دولت در امر مبارزه کرونا خواند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۶    
بانک سرمایه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را به شرح زیر برگزار می نماید:
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۶    
سامانه خدمات غیرحضوری تسهیلات بانک پارسیان" در بستر تلفن همراه، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شده و از طریق اپلیکیشن تاپ (متعلق به هلدینگ داده پردازی بانک پارسیان) قابل دسترسی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی ، مدیرعامل شرکت مس با هدف بررسی عملکرد تولیدی در پنج ماهه نخست امسال برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
درخت جوان بانک توسعه تعاون، سایه ساری گسترده در اشتغال روستایی.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
به درخواست مدیریت های شعب بانک مسکن، اجرای طرح بخشودگی جرایم بدهکاران بانک مسکن تا پایان مهرماه ادامه خوهد یافت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید ابزارهای لازم برای بانک مسکن به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی در جهت افزایش توان تسهیلات دهی فراهم شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
بیمه کردن 500هزار خانه روستایی در برابر حوادث و بلایای طبیعی و همچنین ساخت 100 واحد مسکونی برای سیل زدگان تنها بخشی از اقدامات بانک مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۶    
بانک ملی ایران از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل مورد تقدیر قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۱    
رئیس گروه مالی گردشگری دربازدید از پروژه های در دست اجرای سرزمین ایرانیان(آیلند) بر ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه های فاز اول مجموعه تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه عسلویه، از آمادگی این بانک در جهت حمایت از سرمایه گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.