پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۴۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 11 شهریور 1399 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 31 خرداد 1399 تجارت گردان 31 تیر 1399 تجارت گردان 31 مرداد 1399 تجارت گردان 1 مهر 1399 تجارت گردان 30 آبان 1399 تجارت گردان 30 آذر 1399 تجارت گردان 30 دی 1399 تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 1 شهریور 1399 تجارت گردان 2 شهریور 1399 تجارت گردان 3 شهریور 1399 تجارت گردان 4 شهریور 1399 تجارت گردان 5 شهریور 1399 تجارت گردان 6 شهریور 1399 تجارت گردان 7 شهریور 1399 تجارت گردان 8 شهریور 1399 تجارت گردان 9 شهریور 1399 تجارت گردان 10 شهریور 1399 تجارت گردان 11 شهریور 1399 تجارت گردان 12 شهریور 1399 تجارت گردان 13 شهریور 1399 تجارت گردان 14 شهریور 1399 تجارت گردان 15 شهریور 1399 تجارت گردان 16 شهریور 1399 تجارت گردان 17 شهریور 1399 تجارت گردان 18 شهریور 1399 تجارت گردان 19 شهریور 1399 تجارت گردان 20 شهریور 1399 تجارت گردان 21 شهریور 1399 تجارت گردان 22 شهریور 1399 تجارت گردان 23 شهریور 1399 تجارت گردان 24 شهریور 1399 تجارت گردان 25 شهریور 1399 تجارت گردان 26 شهریور 1399 تجارت گردان 27 شهریور 1399 تجارت گردان 28 شهریور 1399 تجارت گردان 29 شهریور 1399 تجارت گردان 30 شهریور 1399 تجارت گردان 31 شهریور 1399 
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۱    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2243 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1 ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۶    
بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور در شهریور 99 مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد با 6.3 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان اردبیل با 1.7 درصد افزایش است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۲    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 26 ارز افزایش و 11 واحد پولی کاهش یافت. نرخ 10 ارز دیگر نیز ثابت بود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۶    
بانک صادرات ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت پتروشیمی فن آوران با نماد شفن می توانند از روز شنبه 15 شهریور ماه 99 به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۶    
مدیر عامل فولاد مبارکه درگذشت مهندس فرهاد احمدی را تسلیت گفت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۱    
مدیر پروژه خودروی پژو 207 پانوراما، با اشاره به این که در حال حاضر این محصول در حال تجاری سازی است، گفت: تاکنون 700 دستگاه خودروی پژو 207 هاچ بک پانوراما تولید شده و به زودی به بازار عرضه می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس مرکز ملی فرش ایران از تصویب تداوم معافیت مالیاتی تولیدکنندگان فرش دستباف در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از پذیره نویسی بورس املاک و مستغلات از مهرماه خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۵    
وزیر نفت با بیان اینکه صنعت برق عراق با گاز ایران فعال است، ادامه داد: استفاده از گاز ایران برای عراق هم بسیار صرفه اقتصادی دارد، زیرا گاز طبیعی ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۰    
فاز یک بزرگترین پروژه پتروشیمی کشور از لحاظ حجم تولید به دستور رئیس جمهور و با مشارکت سندیکایی بانک صنعت و معدن و بانک توسعه صادرات ایران و فایناس دو میلیارد یورویی خارجی به بهره برداری رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۵    
با تشکیل کمیته وام و با حضور مدیر عامل بیمه آسیا، دستورالعمل اجرایی آیین نامه اعطای وام های رفاهی کارکنان بیمه آسیا، اولویت بندی واجدین شرایط و زمان پرداخت وام ها به تصویب رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۰    
جلسه معارفه مدیران بیمه های عمر و پس انداز، طرح و توسعه، ریسک و بهبود فرایندها با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران بیمه آسیا برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با صدور بخشنامه تنقیحی دریافت حق بیمه از قراردادهای پیمانکاری، امکان تعیین و اعلام ضرایب حق بیمه مربوط به قراردادهای پیمان در ابتدای انعقاد این قراردادها به کارفرما ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۵    
همزمان با یازدهم شهریور، روز ملی صنعت چاپ، نادره رضایی مدیرعامل موسسه انتشارات علمی و فرهنگی با حضور در شرکت چاپ کتیبه از نزدیک با کارکنان و کارگران فعال در این موسسه دیدار کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
25 مرداد ماه سال جاری بود که دستورالعملی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر الزام شرکت های فولادی برای عرضه محصولات خود در بورس کالا منتشر شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۰    
خدمات دوراپزشکی ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری وزارت بهداشت در 23 نقطه کشور آغاز به کار کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۰    
از ایده های کارآفرینان و ایده پردازان در زمینه های ایجاد اشتغال برای کولبران در استان های مرزی، تولید پوشاک و پرورش آبزیان استقبال می کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۵    
مهم ترین سوال جامعه در قبال عرضه پالایش یکم، این است که این سهام را چه زمان و چطور خریداری کنیم که سود بیشتری نصیبمان شود؟!
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مسئولان نتوانستیم دین خود را به مردم استان خوزستان ادا کنیم، گفت: باید با روحیه دوران دفاع مقدس در صدد حل مشکلات باشیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۵    
شرکت بیمه سامان در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی، به همکاری با شرکت توسعه سرزمین پارس ماهو به عنوان اولین سازنده دستگاه هوشمند تصفیه هوای ژنیک اقدام کرده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد سال 99 تعداد 498 فروند کشتی حامل فرآورده های نفتی در اسکله های نفتی بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۰    
ساخت واحدهای مسکونی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان تهران و پروژه افزایش تخت های بیمارستان میلاد شهریار امروز(سه شنبه) طی مراسمی با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی علت گرانی تخم مرغ در روزهای اخیر را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت هفت هزار و 550 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران به زودی با فرمان رئیس جمهور آغاز می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۰    
دبیر ستاد تنظیم بازار کشور گفت: قیمت فولاد نیاز به شفاف سازی دارد و وقتی تصمیم گرفته می شود که فولاد در بورس کالا عرضه شود ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۰    
عضو هیات رییسه شورای ملی زعفران با اشاره به اینکه خام فروشی زعفران هنر نیست، گفت: باید ارزش واقعی زعفران را به آن برگردانیم و در این راستا نیازمند حمایت دولت و بازاریابی درست هستیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از نابسامانی در بازار پکیج خبر داد و گفت: اخیرا نامه ای به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای جلوگیری از صادرات پکیج ارسال کردیم ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۵    
معاون گمرک اعلام کرد: مطابق آمار ارائه شده موجودی برنج در بنادر و گمرکات بیش از 200 هزار تن تخمین زده می شود و تصمیم ستاد تنظیم بازار مبنی بر این است که با توجه به اینکه ترخیص برنج از گمرکات با مشکل ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۵    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت مدیریت واردات اقلام غیر ضرور و حمایت تعرفه ای از محصولات داخلی را از جمله سیاست های مورد تاکید وزارت صمت برشمرد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی صنعت برق درباره طرح برق امید گفت: این طرح فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می کند تا با کاهش مصرف، از تخفیف صد درصدی بهای برق برخوردار شوند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از افتتاح 7 سد تا پایان نیمه اول امسال در استانهای مختلف کشور خبرداد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۰    
مشاور انجمن مالکان جایگاه های عرضه سوخت گفت: با توجه به اینکه بنزین سوپر گران است و با نرخ آزاد توزیع می شود، مشتری زیادی ندارد، بنابراین جایگاهداران هم تمایلی به تامین آن ندارند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۵    
عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح سهمیه بندی تمامی حامل های انرژی باعنوان “طرح وان (مخفف واحد انرژی) طی هفته آینده در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۵    
سرپرست طرح پایانه نفتی جاسک گفت: فاز نخست طرح پایانه نفتی جاسک با هدف بهره برداری زودهنگام از این طرح تا پایان امسال راه اندازی می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۰    
دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی شرایط ضامنین دریافت تسهیلات کرونا را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: همسان سازی پرداختی بازنشستگان یک برنامه ای است که هنوز کامل نشده و امیدوارم با تأمین بودجه مورد نیاز از سوی سازمان برنامه و بودجه، اجرای آن امسال کامل شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
معاون توسعه بازار بورس کالا گفت: اطلاعیه عرضه اموال مازاد نخستین بانک منتشر شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس در آستانه عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس با اشاره به اینکه روند ورود نیروگاه ها به بازار سرمایه شتاب بیشتری گرفته و اخیرا دو نیروگاه آبادان و گیلان عرضه ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
شاخص بورس که بعد از کاهشی چشم گیر روند افزایشی به خود گرفته و مجددا وارد کانال یک میلیون و 700 هزار واحد شده بود، امروز دوباره نزولی شد و به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد عقب گرد کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۵    
معاون اول رییس جمهوری گفت: در شرایط محدودیت های ارزی، به هیچ عنوان قابل قبول نیست که برخی شرکت های وارداتی که برای واردات کالاهای اساسی ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شرکت های سهامی عام پروژه محور گفت: تاسیس این شرکت ها در چارچوب تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری به تصویب رسیده است و سهامدار عمده می تواند 50 الی 60 درصد از ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۵    
مدیریت پتروشیمی بندرامام به منظور ارتقای فرهنگ کار و تلاش از کارگران زحمتکش شرکت های تابعه خود تقدیر نمود .
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل بانک سینا در پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان شریف نظام بانکی و فعالان عرصه اقتصادی کشور تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به ارزیابی اش از عملکرد بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسبی که اعمال کرد، توانست از زیان دهی خارج شده و یکی از بانک های پیشرو و شایسته کشور شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران، گفت: در شرایط اقتصادی امروز که بنگاه های اقتصادی به دلیل کمبود نقدینگی در تامین مواد اولیه در تنگنا هستند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: بانک صادرات ایران، پیشروترین بانک در بخش توسعه شعب خارجی است که این اقدام بسیار قابل تقدیر است و لازم است تلاش شود تا چراغ این شعب همیشه روشن بماند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک صادرات ایران، روند مطلوبی را در اصلاح ترازنامه خود دارد و با توجه به خروج آن از زیان دهی، امیدواریم این روند ادامه یابد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۰    
دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در حکمی، سید نبی هاشمی کروئی را به سمت مدیر امور حقوقی بانک صنعت و معدن منصوب کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۰    
بانک دی در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف عملیاتی سازی نتایج پژوهش های دانشگاهی در بهبود فرآیندهای بانکی، از پژوهشگران و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی حمایت مالی می کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۵    
بانک قرض الحسنه مهر ایران 86هزار واحد مسکونی روستایی استان خراسان جنوبی در برابر حوادث و بلایای طبیعی بیمه کرده است که بر این اساس خسارت وارد شده به خانه سیل زدگان اخیر روستاهای این استان با معرفی ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
همراه بام بانک ملی ایران با حدود پنج میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از پرنصب ترین اپلیکیشن های بانکی موجود در کافه بازار از سوی کاربران شناخته شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۰    
دانشگاه علمی کاربردی بیمه رازی از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور در مقاطع و رشته های کاردانی حرفه ای امور بیمه و کاردانی حرفه ای بازاریابی برای ترم مهرماه 99 دانشجو می پذیرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مدیران و روسای آموزش و پرورش بیان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام ، هم به ملت های عرب و کشورهای منطقه و هم به فلسطین خیانت کرد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رییس جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تکانه های اقتصادی چون تحریم یا تنگناهای کرونایی آهنگ توسعه کشور را کند کرده و به اقتصاد خانوار و معیشت و رفاه مردم ضربه بزند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۵    
بانک کارآفرین در راستای ارتقای امنیت کاربران خدمات مالی سامانه اینترنت بانک، از سامانه تولید رمز یک بارمصرف رونمایی کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در خصوص اهمیت و تدابیر این مرکز در خصوص بروزرسانی اطلاعات مدیران و کارکنان در خصوص قوانین و مقررات بانکی توضیح داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۵    
رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: 500 هزار دانش آموز تاکنون به علل مختلف موفق به ثبت نام نشده اند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: تاکنون در 360 شرکت سرمایه گذاری کرده ایم و بعد از 3 تا 5 سال از شرکت ها خارج می شویم و سهام را به بخش خصوصی واگذار می کنیم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی دولت تاکید کرد که فشار حداکثری تجربه ای شکست خورده است و این مانور جدید آمریکا هم هیچ چیز جدیدی برای ما نیست.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش به درک کامل موقعیتی که اکنون در آن قرار گرفته ایم تاکید کرد و گفت: با پدیده غافلگیرکننده ای روبرو شدیم که همه مناسبات اجتماعی را تحت الشعاع قرار داد و از جمله آنها آموزش بود ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۵    
مدیر فنی طرح سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: فروش سهام عدالت بدون اجازه سهامداران انجام نمی شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: تصمیماتی که جدیدا برای بهبود روند بازار اتخاذ شده نشان می دهد که سیاست کلی دولت در کشور حمایت از بورس است و به دنبال خروج نقدینگی از این بازار و سلب اعتماد سهامداران برای ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۵    
با انتشار اطلاعیه فروش سه ملک شامل یک قطعه زمین و دو باب واحد تجاری از سوی بانک اقتصاد نوین، فروش املاک مازاد بانک ها در بورس کالای ایران کلید خورد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۰    
بر اساس گزارش های منتشر شده، فروش گنسانتره و محصولات فولادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 105درصد رشد داشته است
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۵    
دولت روسیه اعلام کرد که اولین توزیع انبوه واکسن کروناویروس خود را از ماه سپتامبر آغاز می کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۰    
پاکسان این روزها در حال طرح ریزی تغییرات بنیادی است. این شوینده که در حدود 60 سال سابقه فعالیت دارد نیاز به تحول و تجدید قوا را در خود احساس کرده است و بر همین اساس درخواست افزایش سرمایه 298 درصدی ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۵    
بیش از 15میلیون بازدید از پخش زنده برنامه هیأت ها در روبیکا انجام شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۰    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن همزمان مهم ترین اقدامات این بانک در حوزه بازسازی واحدهای مسکونی کشور طی یکسال گذشته را تشریح کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۰    
بانک مسکن طی حدود 15 سال فعالیت حساب پس انداز مسکن جوانان، بیش از 1900 میلیارد تومان تسهیلات خرید مسکن از این محل به متقاضیان پرداخت کرده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۵    
منصور محبی پورکانی ، مجری طرح جامع آب شرکت ملی صنایع مس ایران، با بیان اینکه طرح جامع آب به عنوان متولی تأمین آب برای بخش های مختلف شرکت مس ...