چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۱۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 21 شهریور 1399 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 31 خرداد 1399 تجارت گردان 31 تیر 1399 تجارت گردان 31 مرداد 1399 تجارت گردان 1 مهر 1399 تجارت گردان 30 آبان 1399 تجارت گردان 30 آذر 1399 تجارت گردان 30 دی 1399 تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 1 شهریور 1399 تجارت گردان 2 شهریور 1399 تجارت گردان 3 شهریور 1399 تجارت گردان 4 شهریور 1399 تجارت گردان 5 شهریور 1399 تجارت گردان 6 شهریور 1399 تجارت گردان 7 شهریور 1399 تجارت گردان 8 شهریور 1399 تجارت گردان 9 شهریور 1399 تجارت گردان 10 شهریور 1399 تجارت گردان 11 شهریور 1399 تجارت گردان 12 شهریور 1399 تجارت گردان 13 شهریور 1399 تجارت گردان 14 شهریور 1399 تجارت گردان 15 شهریور 1399 تجارت گردان 16 شهریور 1399 تجارت گردان 17 شهریور 1399 تجارت گردان 18 شهریور 1399 تجارت گردان 19 شهریور 1399 تجارت گردان 20 شهریور 1399 تجارت گردان 21 شهریور 1399 تجارت گردان 22 شهریور 1399 تجارت گردان 23 شهریور 1399 تجارت گردان 24 شهریور 1399 تجارت گردان 25 شهریور 1399 تجارت گردان 26 شهریور 1399 تجارت گردان 27 شهریور 1399 تجارت گردان 28 شهریور 1399 تجارت گردان 29 شهریور 1399 تجارت گردان 30 شهریور 1399 تجارت گردان 31 شهریور 1399 
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۷    
محسنی مجد، مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر: برابر منویات مقام عظم رهبری، بررسی و پژوهش در خصوص جهش تولید و چگونگی ایجاد ساز و کارهای آن در گروه توسعه صنایع بهشهر آغاز شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۲    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حدود 85 درصد کود مورد نیاز کشاورزان در داخل کشور تولید می شود، گفت: با توجه به برنامه ریزی برای تولید، نیازی برای واردات کود، تا 6 ماه آینده نخواهیم داشت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور گفت: در شرایطی که دشمنان با اعمال تحریم های ظالمانه و غیر قانونی خود حتی داروی مورد نیاز مردم را تحریم کرده اند، تامین نیازهای دارویی کشور را اولویت بالایی برخوردار است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۱    
معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از راه اندازی بورس بین الملل کیش تا اوایل آبان امسال خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۶:۲۱    
تجارت گردان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی بی مزد و کم هزینه اما با زحمت برای سینماگران است، گفت: دیپلماسی فرهنگی ما از طریق سینما، یکی از قوی تری حوزه های دیپلماسی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۱    
رئیس گروه مالی گردشگری در بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: اجرای 5 طرح توسعه ای، افزایش صادرات و رسیدن به تولید حداکثری در اولویت برنامه های مجتمع در سال جهش تولید باشد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۱    
رییس جمهوری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا و شیوع ویروس کرونا، گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۱    
در جریان برگزاری رزمایش ذوالفقار 99، سه فروند هواگرد آمریکایی شامل هواپیمای P-8 و پهپادهای MQ-9 و RQ-4 که بر خلاف قوانین و مقررات اقدام به تخلف و ورود غیر مجاز به محدوده ADIZ (منطقه شناسایی دفاع ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۱    
تهران – ایرنا – افزایش بیش از 60 درصدی ماکن گردشگری در ماه جاری به نسبت ماه قبل نشان می دهند عده ای در هر شرایطی سفر می روند حالا باید به آنها آموخت که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند خبر دیگر ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تمدید مهلت رای گیری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به مدت یک ساعت در پنج حوزه انتخابیه خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۱    
شاهرخ بیانی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فرهاد مجیدی خودش را استقلالی می داند، چرا در آستانه فینال جام حذفی استعفا کرد؟!
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۶    
اولسی یازچی گفت: مجاهدین خلق با دعوت مردم آلبانی به این کشور نیامده اند بلکه در سال 2016 توسط اوباما به آلبانی تحمیل شدند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
تیری میسان، نویسنده کتاب یازده سپتامبر: دروغ بزرگ معتقد است که با گذشت نزدیک به دو دهه پس از یازده سپتامبر، ایالات متحده هنوز هم از افشا شدن حقایق این حادثه جلوگیری می کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه درحالی شروع شد که حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای چشمگیر است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: 5 حوزه باقیمانده، در انتخابات میاندوره ای یعنی 28 خرداد سال 1400 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، آمار فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته را 115 نفر اعلام کرد و گفت: آمار کلی جان باختگان کرونا در کشورمان به 22 هزار و 913 نفر رسید.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش، زیردریایی کلاس غدیر یک فروند موشک کروز زیرسطح به سطح را علیه هدف شناوری با موفقیت شلیک کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020، در اظهاراتی جدید عنوان داشت که در دوره ریاست جمهوری ترامپ برخلاف دوره اوباما، ایران به سلاح هسته ای نزدیک تر شده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را از دست داد، تصمیم به استفاده از بازیکنان تازه وارد در ترکیب اصلی این تیم برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا دارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۱    
معاون وزیر کار با بیان اینکه 96.5 درصد بنگاه ها خرد هستند، گفت: با توسعه شبکه سازی می توان به این بنگاه ها کمک کرد تا هم مشکل اندازه کوچک خود را مدیریت کنند و هم از فواید آن بهره مند شوند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی ضمن تأکید بر بهره گیری از نقدها و تحلیل های صاحب نظران، اولویت های اصلی بانک مرکزی را کنترل تورم، دستیابی به پایداری بازارها و تامین ارز برای ملزومات مردم دانست.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۶    
دبیر ستاد تنظیم بازارگفت: ستاد تنظیم بازار، سازمان توسعه تجارت را مکلف کرده است نسبت به تعیین عوارض برای صادرات شیرخشک و محصولات لبنی اقدام کند، ضمن اینکه به کره ارز 4200 تومانی تعلق نمی گیرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۱    
عرضه نخستین خودروی تمام برقی و الکتریکی از سوی یکی از شرکت های خودروساز داخلی بهانه ای شد تا امکانپذیری تولید و توان ساخت داخل این خودروها را بررسی کنیم ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۱    
بانک سرمایه زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۱    
نسخه بتای سیستم عامل هواوی به نام هارمونی در سال جاری ارائه می شود. همچنین هارمونی از سال آینده روی دستگاه های موبایل عرضه خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۱    
یک مقام مسئول گفت: برخی از دستگاه ها که در انجام وظایف خود در تأمین نهاده ها قصور دارند، به دنبال جا انداختن این موضوع هستند که صد درصد نهاده های دامی با ارز دولتی تامین می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۱    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: ستاد تنظیم بازار، سازمان توسعه تجارت را مکلف کرده است نسبت به تعیین عوارض برای صادرات شیرخشک اقدام کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۱    
لندن – ایرنا – وزیر دفاع انگلیس که به تازگی با اعتراف به طلب قانونی 400 میلیون پوندی ایران در پرونده قدیمی تانک های چیفتن خبرساز شده است، تصریح کرد؛ کشورش از برجام حمایت می کند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۱    
تهران – ایرنا – وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تسهیلات به سه هزارنفر متقاضی پرداخت شده است، گفت: وام ودیعه مسکن زیر 30 میلیون تومان بدون ضامن و بالای 30 میلیون تومان با یک ضامن، پرداخت می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۱    
استان ها – ایرنا – معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار با اشاره به تعطیل شدن فرودگاه کنارک با تصمیم نیروی هوایی ارتش گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۱    
تهران – ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: وزش باد شدید از امروز تا سه شنبه آینده در مناطق شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود که در زابل سبب بروز گرد و غبار خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۱    
تهران – ایرنا – یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: عرضه املاک و مستغلات در بورس باید جایگزین مزایده ها شود تا به مرور به کنترل بازار مسکن و شفافیت قیمتی کمک کند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۱    
در حالی که هفت ساعت از آغاز رای گیری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 10 حوزه انتخابیه می گذرد که گزارش های رسیده از برگزاری انتخاباتی آرام، با کمترین حاشیه و تخلف حکایت دارد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۱    
وزیر کشور با اشاره به دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز – 21 شهریور در شرایط کرونایی به شکل مطلوب در حال برگزاری است تاکید کرد ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۶    
رده بندی صد شرکت برتر صنایع شیمیایی جهان در سال 2020 توسط موسسه معتبر ICIS اعلام شد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارد در رده چهلم جهان و دوم منطقه قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۶    
حیدر ضیغمی ، در آیین قرعه کشی لیگ برتر فوتسال کشور (1400- 1399) با بیان این که شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود حوزه ورزش را دنبال می کند ...