پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۱۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 12 شهریور 1399 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 31 خرداد 1399 تجارت گردان 31 تیر 1399 تجارت گردان 31 مرداد 1399 تجارت گردان 1 مهر 1399 تجارت گردان 30 آبان 1399 تجارت گردان 30 آذر 1399 تجارت گردان 30 دی 1399 تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 1 شهریور 1399 تجارت گردان 2 شهریور 1399 تجارت گردان 3 شهریور 1399 تجارت گردان 4 شهریور 1399 تجارت گردان 5 شهریور 1399 تجارت گردان 6 شهریور 1399 تجارت گردان 7 شهریور 1399 تجارت گردان 8 شهریور 1399 تجارت گردان 9 شهریور 1399 تجارت گردان 10 شهریور 1399 تجارت گردان 11 شهریور 1399 تجارت گردان 12 شهریور 1399 تجارت گردان 13 شهریور 1399 تجارت گردان 14 شهریور 1399 تجارت گردان 15 شهریور 1399 تجارت گردان 16 شهریور 1399 تجارت گردان 17 شهریور 1399 تجارت گردان 18 شهریور 1399 تجارت گردان 19 شهریور 1399 تجارت گردان 20 شهریور 1399 تجارت گردان 21 شهریور 1399 تجارت گردان 22 شهریور 1399 تجارت گردان 23 شهریور 1399 تجارت گردان 24 شهریور 1399 تجارت گردان 25 شهریور 1399 تجارت گردان 26 شهریور 1399 تجارت گردان 27 شهریور 1399 تجارت گردان 28 شهریور 1399 تجارت گردان 29 شهریور 1399 تجارت گردان 30 شهریور 1399 تجارت گردان 31 شهریور 1399 
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۶    
نخستین کارگروه سه جانبه ایران، افغانستان و ازبکستان با هدف توسعه همکاری ها در حوزه حمل ونقل و ترانزیت به طور ویدئو کنفرانس برگزار شد و طی آن پیشنهادهای 5 گانه ایران مورد موافقت اکثریت اعضا قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۸    
دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با اشاره به قطعیت افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی از در دست اجرا بودن تشریفات قانونی و انجام کارشناسی های لازم برای برگزاری مجمع افزایش سرمایه ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۵    
شعب مجازی بانک صادرات ایران با عنوان شمس ، 15شهریور همزمان با شصت ونهمین سال آغاز فعالیت این بانک، راه اندازی و امکان ارائه چهار خدمت جدید بانکی به مشتریان فراهم می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۵    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: در طول سال های گذشته همواره نوک پیکان تحریم ها متوجه نظام بانکی بوده است ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۵    
شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران در شهریور سال 99 در شرایطی آغاز می شود که این بانک توانسته طی سال های اخیر هم به لحاظ سهم در جذب منابع و هم در سایر شاخص های کلیدی و مهم عملکرد مطلوب و قابل ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۰    
رئیس انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت: علی رغم مشکلات تامین مواد اولیه و صادرات، کمبودی در عرضه شکلات نداریم.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۵    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه تولیدکنندگان پوشاک مدارس امسال معادل 35 تا 40 درصد ظرفیت سال گذشته فعالیت کردند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به مشکلات دریافت ارزش افزوده صادرکنندگان به دلیل راه اندازی "سیستم اریس" گفت: روند تجارت خارجی در یک ماه گذشته به روال سابق بازگشته است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل فرودگاه های خوزستان در واکنش به انتشار گزارش دلایل وقوع سانحه فرودگاه ماهشهر گفت: ناظر عملیات بر عملکرد این فرودگاه ها سازمان هواپیمایی کشوری است و ما حتی ارتباط کاری و همکاری با فرودگاه ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۵    
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی، علاوه بر توسعه در بخش تولید، با راهبری ایمیدرو در حوزه زیربناها نیز سرمایه گذاری را آغاز کرده اند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۵    
معاون طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد: با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و تصویب کمیسیون اقتصادی دولت، ایجاد محدودیت برای مشوق های صادرات مواد خام و کالاهای واسطه ای تصویب شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۵    
رئیس شورای رقابت با اعلام این که ورود خودرو به بورس رای نیاورده و فعلا منتفی شده است، گفت: تا وقتی که عرضه تا این حد محدود است ورود خودرو به بورس نه تنها نمی تواند مشکل بازار آن را حل کند بلکه ممکن ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۰    
لطیفی گفت: بیش از 324 کیلوگرم هروئین که در کامیونی به مقصد قزاقستان جاسازی شده بود توسط پرسنل گمرک آستارا کشف شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۰    
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: پول حاصل از فروش سهام عدالت با قیمت روزی که سهام معامله شده است، به حساب فروشندگان سهام عدالت واریز می شود ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس های کالایی از تصویب دستورالعمل اوراق خرید دین کالایی در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۵    
روند نزولی شاخص کل بورس امروز هم ادامه یافت و این شاخص بیش از 52 هزار واحد کاهش پیدا کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 6 مدیر کانال تلگرامی دلالان ارز خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها بودند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۵    
پانزدهمین گزارش از سلسله گزارش های مؤسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی در ارتباط با کرونا منتشر شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مدیر عامل شرکت اطلاع رسان داتک، از امکان خرید اعتباری برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: مستمری بگیران این سازمان می توانند از این پس ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۰    
عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت: واحدهای تولیدی صادرات محور خوش حساب که در شرایط دشوار فعلی حجم صادرات خود را افزایش داده یا مانع افت صادرات شده باشند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۰    
شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران از بدو تاسیس تاکنون بالغ بر چهار هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان صادرات محور پرداخت کرده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۵    
سایت خبری- تحلیلی بورس 24 طی گفت و گویی با حمیدرضا شماخی، مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت بیمه نوین به بسیاری از سوالات سهام داران در خصوص وضعیت سهم این شرکت پاسخ داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۵    
استان اصفهان با دارا بودن صنایع و شرکتهای بزرگی مانند ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، شرکت پلی اکریل اصفهان و واحدهای متعدد سرامیک و کاشی سازی و معادن سنگ و سنگ بری از جمله قطب های صنعتی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با برقراری ارتباط تلفنی با برخی روسای شعب در خصوص وضعیت این شعب رهنمودهایی ارائه داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس امنیت و شکوفایی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از اصلی اساسی ترین رویکردهای فرهنگی این مجموعه عظیم اقتصادی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۰    
عملکرد شعب استانهای کرمان و هرمزگان با حضور مدیر و معاون منطقه، روسای شعب و همکاران ستادی استانهای کرمان و هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس بررسی شد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۰    
چشم انداز جهش تولید در صنعت مس کشور محقق می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که استفاده از شبکه شاد برای معلمان و دانش آموزان رایگان خواهد بود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۵    
وزیر نیرو گفت: درحال حاضر 180 میلیون متر مکعب از آب با کیفیت تهران صرفه آبیاری فضای سبز می شود که رقم بالایی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه برای مالکان یک میلیون و 500 هزار مسکن خالی پیامک فرستادیم، گفت: مالکین باید تکلیف خانه های خالی را مشخص کنند ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش : مدارس فعالیت خود را از 15 شهریور آغاز خواهند کرد، مبنای فعالیت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۰    
رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: استنادهای ترامپ برای بازگشت تحریم های تسلیحاتی ایران مبنای حقوقی ندارد
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه شرق تهران بر ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات نوین و به روز بانکی تاکید کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۰    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با اشاره به اینکه انجام مطالعات فرونشست زمین در 9 فرودگاه کشور در حال انجام است هدف از اینکار را یافتن راهکارهای افزایش پایداری فرودگاه های کشور از ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۵    
رییس جمهور با بیان اینکه کلاس های آموزشی امسال به دو شکل مجازی و حضوری انجام می شود، گفت: اولویت برای ما آموزش حضوری است. البته باید پروتکل های بهداشتی در این زمینه رعایت شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به جزییات نحوه توزیع و عرضه واکسن آنفلوآنزا در سال جاری گفت ...
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
تیم های فوتبال استقلال و تراکتور روز پنج شنبه در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۵    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از تأمین مالی سه هزار 700 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 98 خبر داد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
بانک کارگشایی با هدف کمک به اقشار محروم جامعه و تحقق مسئولیت اجتماعی خود، در پنج ماه ابتدای امسال بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۰    
عباس اشرف نژاد عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل بانک تجارت در گفت وگویی به تشریح عملکرد اعتباری این بانک و اعطای تسهیلات به بخش های مختلف اشاره کرد.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۵    
آزمون استخدامی بانک تجارت برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز روز جمعه 14 شهریور بطور همزمان در تهران و سایر استانهای کشور با رعایت کامل پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت برگزار می شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۵    
وزیر دادگستری گفت: اکنون مسیر خصوصی سازی با دقت و احتیاط خوب پیش می رود و نیاز داریم در این خصوص شتاب بیشتری بگیریم و قوانین باید قدری جامع تر و دیدگاه ها به بخش خصوصی وسیع تر شود.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۵    
وزیر ارتباطات گفت: فعال کردن سرویس رومینگ توسط اپراتورها با کسر مبالغی از حساب شان شایعه است.
تجارت گردان   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۵    
همزمان با بهره برداری از طرح ها و پروژه های دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درسطح کشور به مناسبت هفته دولت و بانکداری اسلامی تعداد310 طرح ایجادی و تأمین مالی شده پست بانک ایران با صرف اعتباری ...