سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 10 مرداد 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مرداد 1400 تجارت گردان 2 مرداد 1400 تجارت گردان 3 مرداد 1400 تجارت گردان 4 مرداد 1400 تجارت گردان 5 مرداد 1400 تجارت گردان 6 مرداد 1400 تجارت گردان 7 مرداد 1400 تجارت گردان 8 مرداد 1400 تجارت گردان 9 مرداد 1400 تجارت گردان 10 مرداد 1400 تجارت گردان 11 مرداد 1400 تجارت گردان 12 مرداد 1400 تجارت گردان 13 مرداد 1400 تجارت گردان 14 مرداد 1400 تجارت گردان 15 مرداد 1400 تجارت گردان 16 مرداد 1400 تجارت گردان 17 مرداد 1400 تجارت گردان 18 مرداد 1400 تجارت گردان 19 مرداد 1400 تجارت گردان 20 مرداد 1400 تجارت گردان 21 مرداد 1400 تجارت گردان 22 مرداد 1400 تجارت گردان 23 مرداد 1400 تجارت گردان 24 مرداد 1400 تجارت گردان 25 مرداد 1400 تجارت گردان 26 مرداد 1400 تجارت گردان 27 مرداد 1400 تجارت گردان 28 مرداد 1400 تجارت گردان 29 مرداد 1400 تجارت گردان 30 مرداد 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۵    
تلویزیون های Neo QLED سامسونگ پس از رونمایی در نمایشگاه CES با اتکا به قابلیت ها جدیدی که دارد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۴    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری مجرم سایبری خبر داد که با ایجاد یک سایت احراز هویت حساب های کاربری ارزهای دیجیتال در یک صرافی خارجی از شهروندان کلاهبرداری می کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۹    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران با بیان اینکه 69 هزار بازرسی در تیر ماه انجام شد گفت: بیشترین تخلف گرانفروشی مربوط به نان و کم فروشی هم مربوط به وزن چانه نان بوده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۸    
پنیر کره ای به لحاظ ارزش غذایی منبع غنی از پروتئین، کلسیم، فسفر، انواع ویتامین های A ،D و گروه B هست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۰    
مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم بیمه حافظ به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه 1130 درصدی این شرکت با حضور سهامداران، اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۹    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: زوجین برای دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن، باید 400 برگه اوراق خریداری کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۴    
مرحله دوم پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی و سرانه درمان فصل بهار با واریز حق بیمه و سرانه درمان (سهم عضو) اردیبهشت 1400 بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر انجام شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۸    
طی 4 ماهه نخست سال جاری به بخشهای مختلف اقتصادی از جمله صنعت و بازرگانی، کشاورزی، خدمات و ... 3300 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 660 پرونده اعتباری پرداخت گردیده که حاکی از افزایش 20 درصدی پرداخت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۹    
رتبه 6 کنکور سراسری 1400 در رشته انسانی گفت: دانش آموزان باید به گفته مقام معظم رهبری درس خواندن را هدف جهادی بدانند از این رو می ارزد که برای رسیدن به هدف یک سال سختی را تحمل کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۳    
به همت بانک پاسارگاد فضاسازی، مرمت و بازسازی ساختمان 1000 متر مربعی موزه زنده یاد دکتر حسن حبیبی در سه طبقه انجام شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۰    
بناب- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اختصاص 40هزار میلیارد ریال برای توسعه فازهای 3و 4نیروگاه بناب خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۴    
مربی پرسپولیس گفت: اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده و از هیچ کس، ناراحتی در دل ندارم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۰    
وزیر نفت گفت: صادرات گاز کشور 90 درصد و تحویل گاز به نیروگاه ها 80 درصد افزایش یافت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۴    
راه اندازی خط تولید آبمیوه شرکت پگاه خوزستان اقدامی شایسته در زمینه افزایش تولید و ایجاد فرصت های جدید شغلی در شهرستان شوش است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۴    
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی عملیات ساختمانی دومین مدرسه 15 کلاسه در شهرستان اردکان را آغاز کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۵    
رئیس کمیته امداد از جمع آوری 331 میلیارد تومان کمک مردمی به مددجویان و خانواده های نیازمند در پویش نذر قربانی خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۱    
مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: حدود 85 درصد از نیاز کشور یعنی روغن و کنجاله که برای دام و طیور است از خارج از کشور وارد می شود که یکی از دلایل مشکل اساسی وابستگی ما به خارج از کشور ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۸    
در حالی که طراح طرح صیانت از کاربران فضای مجازی ادعا می کند قرار نیست پلتفرمی فیلتر شود و تا زمانی که نمونه جایگزین خدمات خارجی به نمونه رقابتی تبدیل نشده، برخوردی صورت نمی گیرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۰    
دستور اداری ارائه خدمات برقراری غیرحضوری مستمری بازماندگان و تعهدنامه غیرحضوری بازماندگان فرزندان اناث بازمانده از سوی مهرداد قریب ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۷    
نشست گفت و گو پیرامون تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران، نماینده مردم بابل، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و معاون امور باز گانی و توسعه تجارت صمت استان در بابل برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۱    
شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اراک از شرکت بیمه البرز قدردانی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۱    
شرکت بیمه البرز به استان های کم برخوردار ماسک اهدا کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل شرکت اروم آدا : بانک ملی ایران همواره طی سال های گذشته به عنوان حامی صنعت کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید با تامین مالی و تخصیص اعتبار گام های حمایتی بسیار بلند و ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۹    
متخصصین، با طرح افق موسسه اعتباری ملل به حرفه ی خود رونق بخشیدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۰    
مجری مخازن طرح انتقال نفت خام گوره -جاسک گفت: قطعا در آینده ظرفیت ذخیره سازی 10 میلیون بشکه پاسخگوی نیاز نخواهد بود، از این رو افزایش ظرفیت ذخیره سازی در فازهای دوم و سوم اجتناب ناپدیر است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۹    
تهران- تجارت گردان- استاد دانشگاه شهید بهشتی معتقد است: دولت آبادی در آثارش بر نحوه انتقال جامعه ایرانی از نظام کهن تر به نظام نوین دست می گذارد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۶    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه، 10 مرداد ماه) هشت هزار و 786 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 360 هزار واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۳    
معاون وزیر صمت گفت: عدم تامین برق واحدهای تولیدی به خصوص فولاد و سیمان موجب کاهش تولید و عرضه در بازار و در نتیجه افزایش قیمت این محصول در کشور شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۷    
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه نمره دادن به دولت را به مردم واگذار می کنیم، گفت: مردم هم با توجه به شرایط جنگ اقتصادی و فشارهای بین المللی به دولت نمره بدهند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سال گذشته 680 هزار میلیارد تومان تامین مالی از طریق بازار سرمایه برای اقتصاد کشور انجام شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۹    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از پتروشیمی کارون برای ثبت رکورد تولید در سال 1399 تقدیر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۴    
سرمربی سابق ذوب آهن گفت: فرهنگ تیم ذوب آهن یک فرهنگ خاص است که یک مربی باید بازیکنان، هواداران و کارکنان را به خوبی بشناسد و با آن ها کار کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۴    
انتخاب های مدیران تراکتور نشان می دهد که آن ها به دنبال رفع مسئولیت هستند و نگاهی به آینده این تیم پرهوادار ندارند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۱    
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای سهولت دسترسی و خدمات رسانی بهینه در روزهای پاندمی ویروس کرونا برای بیمه گذاران بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه شرایطی را فراهم نموده است که این عزیزان می توانند نسبت به ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۶    
بانک آینده، نسبت به تسریع و تسهیل فرآیند دریافت وثایق و اعطای وام قرض الحسنه ازدواج در شعب این بانک تاکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۳    
کارشناسان و متخصصان فنی سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت های ایران خودرو را در توسعه مرکز آزمایشگاه تجهیزات آزمون استاندارد خودرو تحسین کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۷    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نحوه اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور سراسری 1402 را تشریح کرد و گفت: تکالیف سازمان سنجش در طراحی سوالات کنکور سبک تر شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حوزه زیرساخت های فضای مجازی تحولات بزرگی رخ داده که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۱    
خارج از وقت اداری و بدون اینکه به شعبه بانک مراجعه کنید، می توانید افتتاح حساب انجام دهید. این خدمتی است که بانک مهر ایران به شما ارائه می دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۸    
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا از طرح جدید بیمه ای این شرکت با عنوان” رفاه دانا” با مشارکت بانک رفاه کارگران خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۵    
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جلسه ای که با حضور ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ایران زمین برگزار شد از حمایت بانک ایران زمین که با ارائه دستگاه های ساخت واکسن در راه اندازی خط ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۹    
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت نو در استان همدان، یکی از دلایل رشد 324درصدی فروش شعبه متبوع خود را عملکرد در بخش خسارت عنوان کرد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۹    
در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه کوثر اعضای اصلی و علی البدل بیمه کوثر برای مدت دو سال انتخاب شدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۰    
در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها و با همت و تلاش کارکنان فولاد مبارکه رکورد بارگیری و حمل ریلی تختال صادراتی به میزان 67940 تن در تیرماه 1400 به ثبت رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۹    
سقف پرداختی در قالب کارت اعتباری مرابحه به مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۶    
ال جی الکترونیکس و Magna International Inc. امروز قرارداد رسمی را امضا کردند که سرمایه گذاری مشترکی را میان دو شرکت پایه گذاری می کند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۱    
هند به چین می پیوندد تا در شرایطی که قیمت های جهانی رو به افزایش است، با آزاد کردن ذخایر سوخت استراتژیک، نفتی با قیمت ارزان را در اختیار پالایشگاه های خود قرار دهند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۲    
در مجمع عمومی شرکت مس گزارش حسابرسی صورت های مالی شرکت به صورت مقبولی مهر خورد و هیچ گونه بند حسابرسی نداشت و این نکته بسیار حائز اهمیتی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۸    
به گفته ی هواوی، کاربران می توانند با هزینه ی 57 دلار، حافظه ذخیره سازی دستگاه های واجد شرایط خود را تا 512 گیگابایت ارتقاء بدهند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای همه دانش آموزان ما تمهید کرده ایم و در سامانه امکان انتخاب چند مدرسه وجود دارد که ممکن است برخی مدارس و افراد زودتر انتخاب کرده و ظرفیت مدرسه تکمیل شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۹    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه سیاست ارز ترجیحی شکست خورده است، تاکید کرد: دولت بعدی باید از این موضوع کامل خارج شود چرا که مضرات آن بیشتر از فواید آن است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۹    
رییس جمهوری گفت: آنچه با مردم گفتیم چیزی برخلاف واقعیت نبود ولی بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم چون آن را مفید نمی دانستم و می ترسیدم به وحدت ملی صدمه بزند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی به تازگی با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک ملی ایران، اعلام کرد که این بانک طی سال 1399 در همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۸    
دکتر شایان مدیر عامل بانک مسکن درگذشت بانو طاهره صدیقی مروت خواه کارمند این بانک در استان خراسان رضوی را تسلیت گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۲    
مدیر سرمایه گذاری شرکت بیمه ملت در خصوص بازگشایی نماد این شرکت پس از افزایش سرمایه گفت: با توجه به این که شرکت های بیمه پیچیدگی های بیشتری در ماهیت فعالیت خود نسبت به شرکت های تولیدی یا سرمایه گذاری ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۸    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر نبود نهاده دام در بازار دامدار را دچار مشکل کرده به این صورت که دیگر قادر به نگهداری دام نیست و مجبور می شود دام ها را در وزن های پایین به بازار عرضه کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۵    
نائب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه آمار جوجه ریزی واحدهای مرغداری با حجم مرغ عرضه شده در بازار همخوانی ندارد، افزود: آمار جوجه ریزی و تولید مرغ نیاز به راستی آزمایی دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
در نشست شورای عالی هواپیمایی کشوری مقرر شد کمیته کارشناسی برای تعیین هزینه هر ساعت-صندلی پرواز تشکیل شده و بر اساس نتایج این کمیته در نشستی فوق العاده برای نرخ بلیت هواپیما تصمیم گیری شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل و احداث 33 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در شهرهای کوچک خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
بانک کارآفرین با هدف تکریم و قدردانی از کادر درمان و به منظور پاسداشت تلاش های جامعه پزشکی، جهت ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط، با بیمارستان لاله تفاهمنامه امضا کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش عرضه و تحویل خودرو به مشتریان، در سه هفته اخیر و با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
همزمان با عید سعید غدیر خم و با هدف احیا و ترویج سنت اطعام ،کارکنان بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم معنوی شرکت کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز(یکشنبه) در فرودگاه امام خمینی(ره) جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران اظهار داشت: طبق آمار منتشره گمرک، تراز تجاری کشور کماکان منفی است، البته رقم بزرگی نیست و به نظر می رسد با توجه به رشد 65 درصدی صادرات در مقابل رشد 35 درصدی واردات ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر بیش از 500 هزار واحدی که در کشور در حال ساخت است، هیچ وابستگی به خط اعتباری دولتی ندارد که منجر به خلق پول جدید شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۴    
یک کارشناس اقتصادی گفت: علاوه بر مسئله رشد نقدینگی و تورم، نظارت بر بانک ها و موسسات پولی و اعتباری نیز یکی از چالش های مهم بانک مرکزی در دولت جدید خواهد بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۴    
قطری ها به ستایش از مدافع پرسپولیس پرداختند و او را خرید خوبی برای الاهلی دانستند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۴    
کاپیتان پیشین ذوب آهن می گوید تنها نکته مثبت ذوب آهن این است که در لیگ برتر ماندگار شد و اتفاق مثبتی در تیم نیفتاد که به آن افتخار کنیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۳:۳۱    
خرم آباد- این روزها با داغ شدن مسائل آب خوزستان شاید کمتر توجه ها به مشکلات حوزه آب همسایه بالادستی آن یعنی لرستان معطوف شده باشد؛ هرآنچه در حوضه های آبریز اتفاق افتاده بی ارتباط به هم نیست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۵    
دروازه بان های اصلی تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند نمایش خوبی نداشتند.