یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 11 مرداد 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مرداد 1400 تجارت گردان 2 مرداد 1400 تجارت گردان 3 مرداد 1400 تجارت گردان 4 مرداد 1400 تجارت گردان 5 مرداد 1400 تجارت گردان 6 مرداد 1400 تجارت گردان 7 مرداد 1400 تجارت گردان 8 مرداد 1400 تجارت گردان 9 مرداد 1400 تجارت گردان 10 مرداد 1400 تجارت گردان 11 مرداد 1400 تجارت گردان 12 مرداد 1400 تجارت گردان 13 مرداد 1400 تجارت گردان 14 مرداد 1400 تجارت گردان 15 مرداد 1400 تجارت گردان 16 مرداد 1400 تجارت گردان 17 مرداد 1400 تجارت گردان 18 مرداد 1400 تجارت گردان 19 مرداد 1400 تجارت گردان 20 مرداد 1400 تجارت گردان 21 مرداد 1400 تجارت گردان 22 مرداد 1400 تجارت گردان 23 مرداد 1400 تجارت گردان 24 مرداد 1400 تجارت گردان 25 مرداد 1400 تجارت گردان 26 مرداد 1400 تجارت گردان 27 مرداد 1400 تجارت گردان 28 مرداد 1400 تجارت گردان 29 مرداد 1400 تجارت گردان 30 مرداد 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۸    
بانک اقتصادنوین در تیرماه 1400، در ادامه رشد کم سابقه خود موفق به کسب دو هزار و 950 میلیارد ریال سود عملیاتی شد که این رقم نسبت به سود تیرماه 1399، بیش از 10 برابر شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مددجوی نوجوان کمیته امداد با پشتکار و حمایت مربیان خود در 14 سالگی به یکی از اعضای اصلی تیم ملی کشورمان در رشته ورزشی اسکواش تبدیل شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۲    
همراه اول به مناسبت سالروز عرضه نخستین سیمکارت در ایران، به تمامی مشترکان خود هدیه می دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۲:۱۵    
مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (اینشورتاک) با هدف تقویت مهارت های فن بیان و سخنوری فعالان بیمه با حمایت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در حال برگزاری است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۶    
کاپیتان تیم ملی ایران به تیم آ.اک آتن ملحق شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۶    
فیفا در پرونده دعوای حقوقی باشگاه ذوب آهن و رادولوویچ به نفع این باشگاه رای داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۲    
تالار صادراتی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه 11 مرداد ماه، میزبان دادوستد 7 هزار و 150 تن قیر، 5 هزار تن گوگرد و 80 تن عایق رطوبتی بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به معظم له در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستان ها از رییس جمهوری ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۷    
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک کارآفرین به روز 25مرداد 1400 ساعت 10صبح موکول شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۱    
شاهین به عنوان یکی از جدیدترین سدان های بازار ایران تا حالا در جلب توجه خریدارانش موفق بوده و توانسته تبدیل به خودرویی محبوب در بازار شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۶    
یک گام مهم در عکاسی تبلیغاتی از لباس که حتی بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی هم آن را انجام نمی دهند، آن است که برای عکاسی خود ایده داشته باشید ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۳    
گوشی های موبایل، سال هاست که همراه همیشگی ما شده اند و بسیاری از تصاویر، آواها و اطلاعات را به کمک آنها ثبت و ضبط می کنیم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۰    
برخی افراد با عرضه سیمان در بورس کالا مقابله می کنند چون پای رانت های کلان در بحث قیمت گذاری کالاها در میان است که امید می رود این رویکرد نادرست از اقتصاد ایران پاک شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۰    
سید رضا فاطمی امین می گوید که اجرای طرح قیمت تضمینی محصولات کشاورزی در بورس کالا از راه های جبران کسری بودجه است به طوریکه دولت به جای صرف 20 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم به سادگی می ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۰    
یک کارشناس حوزه برق و انرژی گفت: بنابراین اگر بخواهیم روی واردات و صادرات برق به میزان قابل توجه حداقل 10 درصد حساب کنیم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل برق حرارتی با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم هر ساله منابع لازم برای احداث 1000 مگاوات نیروگاه جدید اختصاص یافته است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۹    
مجید مشعلچی فیروزآبادی، با ابلاغ حکمی، مهدی تربتی فرد را به عنوان سرپرست معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی شرکت بیمه کوثر منصوب کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۶    
از مس به عنوان فلز آینده یاد می شود. با توجه به کاربردهای گسترده این فلز در صنایع الکترونیکی و چشم انداز پیشرفت های تکنولوژیکی در جهان برای سال های پیشِ رو ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس که با حضور سهامداران این شرکت در سالن اجتماعات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، صورت های مالی این شرکت به تصویب رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
به دنبال حادثه ای حین عملیات گازکشی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کنگان که منجر به قطعی برق حدود 19 ساعته این بیمارستان شد، تلاش های موثر کارکنان شیفت شرکت مبین انرژی خلیج فارس ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۸    
تهران- تجارت گردان- رییس پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معتقد است: نتیجه پژوهش کاربردی می تواند یک محصول ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه، 11 مرداد ماه) دو هزار و 347 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 357 هزار واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۷    
وزیر نیرو با بیان اینکه ملت ایران حق بزرگی بر گردن دنیا دارند، گفت: این ملت با صبوری، پایداری، تحمل و تاب آوری خود توانستند شرّ طرز فکری مخرب را که می توانست دنیا را در آستانه یک فاجعه قرار دهد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۱    
تازه ترین شماره نشریه داخلی بانک ملی ایران، نگاهی اجمالی به تحولات این بانک طی پنج سال گذشته داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۱    
در راستای حمایت از تولید دام، موسسه اعتباری ملل به کلیه دامداری ها تسهیلات پرداخت می نماید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۶    
سرمربی استقلال پس از پایان یافتن رقابت های جام حذفی، برای تحقق یافتن مطالبات خود در استقلال، تکلیف خودش و تیمش را مشخص خواهد کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۶    
پرسپولیس با کسب 41 امتیاز از 15 بازی خانگی، یک حدنصاب جدید را در لیگ برتر ثبت کرد و به لطف همین امتیازها برای پنجمین بار متوالی جام را در خانه نگه داشت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 70 هزار واحد اقدام ملی مسکن برنامه ریزی شده است گفت: یکی از مشکلات پروژه ها تاخیر در روند صدور پروانه های ساختمانی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۳    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به عملکرد مثبت جمعیت در واردات واکسن گفت: هلال احمر توانسته در 3 ماه گذشته بیش از 11 میلیون و 500 هزار دز واکسن کرونا وارد کشور کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته گذشته شاهد افزایش 32 درصدی در تعداد بیماران کرونا مثبت بستری و افزایش 38 درصدی در تعداد بیماران فوت شده نسبت به هفته قبل تر بودیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۰    
اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای اعلام کرد ثبت نام اینترنتی پایه اول دوره دوم متوسطه (دهم) مدارس شاهد در سال تحصیلی 1401-1400 تا 20 مردادماه تمدید شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۷    
رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به حرکت پرشتاب این بانک در مسیر بانکداری حرفه ای، گفت: افزایش خدمات رسانی به مشتریان در تمامی حوزه ها و پیشرفت های بانک، تأکیدی بر حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی تهران از افزایش قاچاق کالای چینی در بازار این محصولات و همچنین افزایش 20 درصدی قیمت نسبت به سال گذشته به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۵    
ریسی اتحادیه مشاوران املاک اظهار داشت: در حال حاضر اطلاعات ناشی از ثبت معاملات دارای کد رهگیری در اختیار وزارت راه و شهرسازی و دولت است اما فقط 60 درصد معاملات دارای کد رهگیری هستند و 40 درصد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۲    
رییس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه توسعه صید فراساحلی به منظور تامین امنیت غذایی در اولویت کاری قرار دارد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: جهش قیمت ها موجب شد هزینه های جاری وعمرانی افزایش یابد، از این رو انتظاراتی در جامعه در این زمینه شکل گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۶    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه همچنان معتقدم راه نجات کشور اعتدال و تعامل سازنده است، گفت: باید به این نتیجه برسیم که دوران تندروی و افراطی گری به پایان رسیده است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۳    
وزیر نفت گفت: در دولت دوازدهم و همزمان با بازگشت تحریم ها علیه ایران، 100 میلیارد دلار نفت نفروختیم و از صادرات نفت ایران جلوگیری شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۷    
گروه صنعتی ایران خودرو توانسته از ابتدای امسال تا روز دهم مردادماه بیش از 144 هزار دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دهد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۲    
سازمان تأمین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه گر اجتماعی کشور با استفاده از فرصت نامگذاری سال 1400 بنام “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۹    
کاربران نسخه جدید همراه بام ملی به وارد کردن دستی رمز دوم پویای کارت نیازی نخواهند داشت، چرا که سامانه به صورت خودکار این رمز را وارد خواهد کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۶    
سود سهامداران حقیقی شرکت بیمه “ما” که در سامانه سجام ثبت نام نکرده بودند، طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از تاریخ 1400/05/08 در کلیه شعب بانک ملت سراسر کشور قابل دریافت می باشد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۰    
افشای رمز هنگام خرید از فروشگاه های مختلف می تواند شما را به دردسر بیندازد. به همین علت برای استفاده از کارتخوان لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۷    
رییس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار با اشاره به موثر بودن ابزار “تهاتر” در شرایط تحریمی برای انجام مبادلات بین المللی، گفت: کشورهای زیادی بودند که به دلیل مشکلات بانکی امکان کار با آنها از دست رفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۱    
منطقه آزاد کیش با 380 واحد صنعتی و خدمات صنعتی فعال به عنوان هاپ انرژی خدمات فنی مهندسی در حوزه ” نفت و گاز” نقش موثری در پشتیبانی سکوهای پارس جنوبی ایفا می کند
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۱    
در بازدید مدیران استانی از انبارهای اموال تملیکی استان فارس، مسئولان قضایی به منظور تسریع در صدور آرا و احکام قضایی برای سرعت گرفتن تعیین تکلیف پرونده های جاری و سنواتی قول مساعد دادند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۸    
هجدهمین شماره بولتن خانواده آسماری با پرونده ویژه بیمه آتش سوزی منتشر شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۶    
نشست سالیانۀ گروه دی.ان.ای یونیون با حضور مدیران این مجموعه، ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل گروه dnaunion؛ محمد موسوی، عضو هیئت مدیرۀ گروه و مدیرعامل آژانس ارتباط تصویر اشاره، و کامیار امامی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۷    
رییس انجمن بلاکچین با بیان اینکه شاید “تومان” دیجیتال ارز مشترک مناسبی بین چند کشور نباشد، گفت: دینار اسلامی یا یورو به عنوان ارز مشترک بین کشورها مناسب تر است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۲    
رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی امروز میزبان عرضه برش هیدروکربن های 5 کربنه و بالاتر پتروشیمی تبریز، بوتان پالایش نفت کرمانشاه، حلال 402 و نفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج فارس است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۲    
ال جی الکترونیکس با معرفی سری 2021 ایربادهای LG TONE Free FP تجربه شنیداری استریو بیسیم واقعی خود را به روز می کند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۳    
گوگل دیگر اجازه نخواهد داد دستگاههایی که با اندروید 2.3.7 (جینجربرد) کار می کنند، به اپلیکیشن های این شرکت وارد شوند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۸    
در راستای گسترش حمایت های بانک توسعه تعاون از فعالان عرصه تولید و صادارات ، محمد یزدی سرپرست استان قزوین به همراه محمدی رییس شعبه صنعتی البرز از محل گروه تولیدی ایران چسب و الغری ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۸    
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون میزان تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج جوانان از سال 97 تاکنون را حدود 12 هزار میلیارد ریال اعلام نمود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل زودتر از موعد چهار محصول کوییک دنده ای، تیبا صندوق دار ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۵    
بانک آینده به عنوان یکی از نخستین بانک های ارائه دهنده این خدمت نوین، برات و سفته الکترونیکی را عرضه می نماید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۹    
عضو شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه نباید به واسطه فناورهای نوین مانند اینترنت ماهواره ای توسعه، تنظیم گری و مقررات گذاری فضای مجازی را کند یا متوقف کنیم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی دولت گفت: قضاوت در مورد دولتهای یازدهم و دوازدهم، بدون دیدن عوامل خارجی و موانع داخلی و ارزیابی عملکردش، بدون تقسیم این مدت به دو دوره زمانی، تبیینی منصفانه و درست نخواهد بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۵    
کارکنان شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی در روز عیدسعید غدیر 2000 وعده غذای گرم توزیع کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۷    
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور یکشنبه 10 مرداد 1400 با حضور عین ا.. ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران از بیمارستان بستری در بیمارستان بانک عیادت کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۶    
رسانه های عراقی از توافق تیم ملی فوتبال این کشور با سرمربی مشهور و با تجربه هلندی به جای سرمربی پیشین ایران خبر می دهند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۱:۵۶    
ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با انتقاد از حواشی فوتبال در لیگ بیستم می گوید که عدم سقوط تیم های نفتی خوزستان به لیگ دسته یک، به خاطر قدرت این تیم ها نیست، بلکه به خاطر ضعف رقبا بوده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۱:۵۶    
با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس طی نامه ای از کارگزار این تیم خواسته به تعهدات پایان فصل خود عمل کرده و برای ادامه یا پایان همکاری پاسخ نهایی را بدهد، اما هنوز از کارگزارش جوابی دریافت نکرده است.