یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 25 مرداد 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مرداد 1400 تجارت گردان 2 مرداد 1400 تجارت گردان 3 مرداد 1400 تجارت گردان 4 مرداد 1400 تجارت گردان 5 مرداد 1400 تجارت گردان 6 مرداد 1400 تجارت گردان 7 مرداد 1400 تجارت گردان 8 مرداد 1400 تجارت گردان 9 مرداد 1400 تجارت گردان 10 مرداد 1400 تجارت گردان 11 مرداد 1400 تجارت گردان 12 مرداد 1400 تجارت گردان 13 مرداد 1400 تجارت گردان 14 مرداد 1400 تجارت گردان 15 مرداد 1400 تجارت گردان 16 مرداد 1400 تجارت گردان 17 مرداد 1400 تجارت گردان 18 مرداد 1400 تجارت گردان 19 مرداد 1400 تجارت گردان 20 مرداد 1400 تجارت گردان 21 مرداد 1400 تجارت گردان 22 مرداد 1400 تجارت گردان 23 مرداد 1400 تجارت گردان 24 مرداد 1400 تجارت گردان 25 مرداد 1400 تجارت گردان 26 مرداد 1400 تجارت گردان 27 مرداد 1400 تجارت گردان 28 مرداد 1400 تجارت گردان 29 مرداد 1400 تجارت گردان 30 مرداد 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۷    
در 24 ساعت گذشته 583 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع جان باختگان این بیماری به 98 هزار و 483 نفر برسد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۶    
با پیگیریهای سندیکای بیمه گران ایران کارکنان و فعالان صنعت بیمه می توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت برای تزریق واکسن کرونا نام نویسی کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۷    
پیرو انجام مراحل دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان و در راستای ایجاد فرصت شغلی جهت شرکت کنندگان در این آزمون ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۱    
با اتمام واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو، اجرای طرح در شرکت های زیرمجموعه این گروه صنعتی و قطعه سازان همچنان با جدیت ادامه دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۸    
گروه صنعتی ایران خودرو مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله پنج محصول را تا شنبه 30 مرداد تمدید کرد و از برگزاری قرعه کشی در روز 31 مردادماه خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی گفت: هر ماه حدود 115 تا 117 میلیون و حتی تا 120 میلیون قطعه جوجه ریزی صورت می گیرد و هیچ کمبودی در تولید وجود ندارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۷    
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در وبینار بررسی عملکرد اداره امور شعب استان گیلان این بانک بر لزوم تغییر نگرش ها به سمت منافع ملی و افزایش وحدت و هم افزایی در میان همکاران تاکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۷    
دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی رزمندگان اسلام و میهن، بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین رزمندگان اسلام را به پیشگاه ملت شریف ایران ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۴    
در پی جانباختن تعدادی از کارکنان بانک ملی ایران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، مدیرعامل این بانک پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام محمد رضا حسین زاده به این شرح است:
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۱    
با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات؛ روابط عمومی بیمه “ما” در اطلاعیه ای اعلام کرد خدمت رسانی بیمه “ما” به بیمه گذاران در روزهای تعطیل ادامه دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۵    
سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت شریف ایران است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می توان از آن الگو گرفت و بهره جست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۸    
عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام اینکه تسهیلات 22 هزار و 107 واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است رقم این تسهیلات را یک هزار و 645 میلیاردتومان، برشمرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۲    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت خام ایران تحت فشار تحریم های آمریکا به پایین ترین سطح در 40 سال اخیر رسیده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۶    
ایسنا/خوزستان جواد نکونام احتمالا تا 48 ساعت آینده تکلیف همکاری خود با باشگاه فولاد خوزستان را مشخص می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۶    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را در شرایطی آغاز کرد که برخی بازیکنان که قراردادشان تمدید نشده حضور نداشتند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۰    
شرکت پگاه در خصوص رعایت استاندارد های لازم تولید شیر و اطلاعیه صادره استاندارد تهران توضیح داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۳    
کیفیت گرافیک و صدای بازی های ویدئویی همواره در حال ارتقا و پیشرفت است. نسخه های جدیدی که هر ساله از بازی های محبوب و پرطرفدار منتشر می شود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی دو سال اخیر حدود 70 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید اطراف تهران با کلیه انشعابات به مردم تحویل شده است گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۰    
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: گروه جهادی ثارالله شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تشریح فعالیت های این سازمان در جهت مقابله با کرونا از رایزنی برای واردات واکسن تک دُز کرونا برای افراد زیر 20 سال خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۱    
تهران- استاندار تهران گفت: هزینه های تست پی. سی. آر و رپید تحت پوشش بیمه قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۷    
رئیس اتحادیه طلاوجواهر گفت: نوساناتی که در بازار شاهد هستیم متاثر از ارز است که براساس آخرین داد و ستدها، دلار با نرخ 26 هزار و 900 تومان ثبت شد که البته حوادث افغانستان نیز بدون تاثیر نیست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: تامین بنزین کشور بدون هیچ محدودیتی ادامه دارد و فروش بنزین مانند روال گذشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۹    
طی مدت 24 ساعت گذشته 655 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 98 هزار و 483 نفر رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۷    
منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در جلسه شورای معاونین بر تامین پایدار مواد اولیه به شیوه های مختلف برای حفظ شرایط تولید تاکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رییس جمهوری گفت: ایران برای برقراری ثبات که نیاز نخست امروز افغانستان است تلاش خواهد کرد و به عنوان کشور همسایه و برادر، همه گروه ها را دعوت به دستیابی برای توافق ملی می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: شاید فرصت زیادی برای حل مسائل اقتصادی نداشته باشیم از این رو باید از همین فرصت باقی مانده برای هم افزایی توانمندی ها و بهبود شرایط اقتصادی استفاده کنیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۹    
شانه ساز گفت: در فاصله تغییر دو دولت با خیز پنجم کرونا، مصرف رمدسیویر ظرف 72 ساعت 10 برابر افزایش پیدا کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، تیم های لیگ برتری کار خود را برای جذب بازیکن آغاز کرده اند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در اولین ملاقاتی که با رییسی، رییس جمهور جدید حدود چهل روز قبل داشتم در مورد ضرورت خصوصی سازی دو باشگاه و اقدامات انجام شده گزارش دادم و ایشان نیز تاکید کردند تا این اقدام در ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۷    
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش: دانش آموزانی که به هر علت تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، بعد از تعطیلات کرونایی می توانند به مدارس مراجعه کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۸    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از افزایش حدود 50 درصدی میزان ارزآوری ناشی از صادرات محصولات پتروشیمی در پنج ماه نخست امسال در هم سنجی با پارسال خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۹    
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک کارآفرین به روز 8 شهریور 1400 ساعت 10صبح موکول شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۳    
شاید شما هم از کاغذبازی های مرسوم برای دریافت وام خسته شده اید و دنبال روشی آسان تر هستید. بانک مهر ایران، این مشکل را حل کرده و به آسان ترین روش ممکن ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۰    
تصور کنید در سال 2030 زندگی و کار در جهان ما و ورای آن چگونه می تواند باشد. شاید به لطف پیشرفت واقعیت گسترده (Extended Reality) که یک اصطلاح فراگیر برای توصیف فناوری های همه جانبه ای است که می توانند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۰    
مدیر بیمه های عمر،حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو، از صدور آنلاین بیمه نامه های مسافرتی داخلی و خارجی این شرکت با همکاری آژانس مسافرتی دلتابان، خبرداد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور تاکید کرد: مرزهای کشور در امنیت کامل قرار دارند و ما آمادگی واکنش نشان دادن به هر گونه اتفاقات احتمالی را داریم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۸    
با اجرای رجیستری برای تبلت ها، لازم است کاربران پیش از خرید، با ارسال شناسه (IMEI) تبلت به کد دستوری #7777* یا سایت همتا استعلام اصالت کرده و از ثبت بودن تبلت اطمینان حاصل کنند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۲    
با عنایت به مصوبۀ ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص اعمال محدودیت های ترددی و تعطیلی کامل بانک ها، ادارات و بسیاری از مشاغل طی روزهای دوشنبه 25 ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۹    
واحدهای صندوق سرمایه گذاری توسعه تعاون صبا، در راستای حفظ منافع متقاضیان، در پایان دوره مرداد ماه 1400 ثبت صدور نمی شوند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۶    
گروه خودروسازی سایپا در راستای عمل به تعهدات خود توانست سال گذشته میزان تحویل خودروهای پیش فروش و فروش فوری را 43 درصد و در سال جاری نیز 24 درصد کاهش دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل دفتر امور محصولات علوفه ای و جالیزی از رشد 8 درصدی تولید هویج در سال جاری خبر داد و گفت: رقبت بازارهای صادراتی کشورهای عراق و روسیه به خرید هویج از ایران افزایش یافته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۹    
ماجرای ارسال پیامک از سوی سازمان ماور مالیاتی به صاحبان کسب وکارهای اینترنتی چیست؟
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۷    
تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد در نامه ای به مدیرکل حراست سازمان غذا و دارو با انتقاد از عدم تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه این کالا، درباره تعطیلی کارخانجات هشدار دادند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۷    
یک پژوهشگر بانکی گفت: تنها راه برون رفت از این وضعیت، اصلاح نظام بودجه نویسی است که با توجه به سابقه رئیس جمهوری جدید انتظار داریم دولت در این موضوع قاطعیت نشان دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: با تحقق افزایش سرمایه 11 برابری صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، توسعه اکتشافات پایه معادن کوچک مقیاس در دستور کار قرار خواهد گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۹    
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن اعلام جزییاتی از زلزله 3.9 ریشتری روز گذشته در مرز تهران و مازندران ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۶    
در کنار مشکلات مالی و تجهیزاتی، تیم های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل کمبود زمان مواجه شده اند!
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۳    
کاپیتان نساجی گفت: مهم ترین هدف مان این است که اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، وضعیت بهتری پیدا کنیم و در نتایج ثبات داشته باشیم تا هوادارانمان نگرانی فصل گذشته را نداشته باشند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۱:۵۶    
ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با درخواست از نمایندگان مجلس برای حل مشکل تیم های نفتی استان ...