یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 24 مرداد 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مرداد 1400 تجارت گردان 2 مرداد 1400 تجارت گردان 3 مرداد 1400 تجارت گردان 4 مرداد 1400 تجارت گردان 5 مرداد 1400 تجارت گردان 6 مرداد 1400 تجارت گردان 7 مرداد 1400 تجارت گردان 8 مرداد 1400 تجارت گردان 9 مرداد 1400 تجارت گردان 10 مرداد 1400 تجارت گردان 11 مرداد 1400 تجارت گردان 12 مرداد 1400 تجارت گردان 13 مرداد 1400 تجارت گردان 14 مرداد 1400 تجارت گردان 15 مرداد 1400 تجارت گردان 16 مرداد 1400 تجارت گردان 17 مرداد 1400 تجارت گردان 18 مرداد 1400 تجارت گردان 19 مرداد 1400 تجارت گردان 20 مرداد 1400 تجارت گردان 21 مرداد 1400 تجارت گردان 22 مرداد 1400 تجارت گردان 23 مرداد 1400 تجارت گردان 24 مرداد 1400 تجارت گردان 25 مرداد 1400 تجارت گردان 26 مرداد 1400 تجارت گردان 27 مرداد 1400 تجارت گردان 28 مرداد 1400 تجارت گردان 29 مرداد 1400 تجارت گردان 30 مرداد 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۰    
طرح توجیهی افزایش سرمایه شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی هیات مدیره شرکت به بازرس قانونی ارسال شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۲    
مشتریان بانک اقتصادنوین می توانند، در ایام تعطیلات شش روزه مرداد ماه 1400، عمده خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی این بانک دریافت کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۴    
پشتیبانی ذوب آهن اصفهان از جبهه سلامت، ارزشمند است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۱    
مدیریت امور اداری شرکت ذوب آهن اصفهان بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی برتعطیلی سراسری از تاریخ 25 /05 /1400 لغایت 30 /5 /1400 اطلاعیه ای منتشر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۸    
با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص تعطیلی ادارات در روزهای 25، 26 و 30 مرداد و با عنایت به مصادف بودن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷    
دکتر مهری در نشست بانک صنعت و معدن تأکید کرد: دانش هر سازمان مهمترین سرمایه آن است و بدون مدیریت دانش، امکان کارآمدسازی و ارتقای سازمان میسر نمی باشد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی صنعت برق ضمن اعلام کاهش هزارمگاواتی مصرف برق در روز گذشته، از عدم وجود محدودیت های برقی در روزهای پیش رو خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از احتمال تعلیق همه پرواز های ایران به افغانستان در شرایط فعلی خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از صرفه جویی ارزی 250 میلیون یورویی با بومی سازی اقلام صنعت گاز خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۱:۵۶    
تیم ملی فوتبال سوریه برای آمادگی بیشتر جهت رویارویی با ایران در اردن اردو خواهد سازد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۳۲    
مشاور اجتماعی و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت های پتروشیمی برای خرید لوله های مورد نیاز انتقال آب در استان سیستان و بلوچستان مشارکت می کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۴    
عظیم ترین برج صنعت پتروشیمی کشور که توسط متخصصین داخل کشور طراحی و ساخته شده، جهت نصب در واحد پارازایلن وارد مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۵    
به دلیل شناخته بودن چهره هنرمندان افغانستان، می تواند حتی از طرف افرادی غیر طالبان جانشان در خطر باشد که به هر دلیلی دنبال یک انتقام یا یک ماجراجویی هستند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۵    
رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل محمد اشرف غنی زییس حمهوری این کشور به تاجیکستان گریخت .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۲    
در محل تلاقی دو گسل فعال و لرزه زای شرق تهران بعد از مدت زمان طولانی سکون لرزه ای امروز با زمینلرزه ای به بزرگای 3.9 لرزید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۶    
تمرینات تیم فوتبال تراکتور از امروز (یک شنبه) آغاز شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۶    
ایسنا/خوزستان اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به صورت دست جمعی استعفا دادند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۴    
به استناد نامه دبیر شورای هماهنگی بانک ها و دستور ستاد ملی کرونا، شعب بانک رفاه کارگران به مدت پنج روز تعطیل است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۴    
هفتمین دوره قرعه کشی تسهیلات طرح “امید رفاه” ویژه تیر ماه 1400، برگزار و اسامی برگزیدگان خوش شانس این دوره مشخص شدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۰    
وزیر پیشنهادی نیرو ضمن تشریح اولویت های کاری خودش گفت: برای اجرای برنامه پیشنهادی که حاصل مشارکت تمام صاحب نظران است، باید کارشناسان و متخصصان کمر همت ببندند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۲    
طی دوره همه گیری کرونا، تلویزیون به بخش اصلی سرگرمی اعضای خانه بدل شده است. چه تماشای محتوای ویدیویی چه گیمینگ و تماس های تصویری با دوستان و خانواده همواره نیازمند یک نمایشگر عالی است و تلویزیون در ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با اجرای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعداد مسافران پروازهای هوایی از فردا به یک سوم تقلیل پیدا خواهد کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۲    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه، 24 مرداد ماه) 19 هزار و 197 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 500 هزار واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۴    
بیمه آسیا در ظرفیت مجاز ریسک و قبولی اتکایی مرداد 1400 و در بین شرکت های بیمه خصوصی کشور، رتبه اول را کسب کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۱    
رئیس کمیته امداد از تقویت رویکرد تحولی توانمندسازی در کمیته امداد خبر داد و گفت: تعامل کمیته امداد با حاکمیت و نهادهای خیریه، نقش به سزایی در کاهش فقر خواهد داشت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۸    
ایران خودرو دیزل موفق شده است، با تولید 1851 دستگاه خودروی تجاری در چهار ماهه نخست سال جاری، به تولید همگن چهار برابری نسبت به مدت زمان مشابه در سال 98 و سه و نیم برابری نسبت به سال 99 دست یابد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۸    
معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی، با بیان این که امروز کاهش وابستگی در تمام محصولات ایران خودرو اتفاق افتاده است، گفت: فناوری و استفاده از روش های جدید در تولیدات ایران خودرو، نظیر موتور ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۶    
رییس جمهوری با تاکید بر این که وجود اختلاف در نرخ تورم، تضییع حق الناس است و نباید به سهولت از کنار آن گذشت، تاکید کرد: متناسب سازی حقوق با تورم ضروری است و صرفا به یک قشر تعلق ندارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۸    
بیمه آسیا در ادامه توسعه فعالیت خود در خلیج فارس، برای دومین سال متوالی کلیه شرکت ها و کارکنان تحت پوشش سازمان منطقه آزاد کیش و بومیان جزایر کیش و هندورابی را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۲    
بانک مرکزی با تاکید بر تعطیلی شعب بانکها، در بخشنامه ای به شبکه بانکی ضرورت تامین اسکناس کافی در دستگاه های خودپرداز بانکها در روزهای تعطیل پیش رو و نحوه فعالیت سامانه های ساتنا ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۹    
تمامی ادارات و بانک های کشور به مدت شش روز تعطیل خواهند بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۹    
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران که در اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کار های ایران حضور داشت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۷    
بیمه تعاون در روزهای کاری تعطیل شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت شیفت بندی شده و آنلاین، آماده خدمت رسانی به بیمه گزاران است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۱    
طی ماه های گذشته بارها شاهد درخواست مسئولین صنعت برق از مردم برای کاهش مصرف برق بودیم که تأثیری نداشت؛ در حالیکه بیشتر کشورهای دنیا به نحو دیگری با مسأله مشترکان پرمصرف برخورد کرده اند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۱    
غول دولتی انرژی روسیه، گازپروم، در 6 ماه ابتدایی 2021 صادرات گاز خود به غرب اروپا را 28.52 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۷    
تهران- تجارت گردان- یک فعال فرهنگی و رسانه ای با اشاره به نیاز وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مدیری عمل گرا، گفت: سید عزت الله ضرغامی ، بر اساس سوابق اجرایی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۱    
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران و عوامل تولید خبر صنعت لبنیات تقدیر شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۱    
حمایت از دامداران در جهت افزایش تولید شیرخام استراتژی شرکت پگاه همدان ، است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۸    
چربی از مواد خشک شیر محسوب می شود و از جمله اجزای قابل رویت آن است. به همین دلایل اگر این ماده در شیر کم شود، حس رقیق یا آبکی بودن محصول ایجاد می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۸    
از برندگان مسابقات عکاسی هفته روابط عمومی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان و کهکشان راه شیری پگاه، تقدیر شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۲    
بر اساس نامۀ کانون بانکهای خصوصی و حسب اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری، برنامۀ تعطیلی و کشیک بانک کارآفرین برای کلیه واحدها و شعب اعلام شد .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۲    
در پی اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی بانک ها، سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر برای خدمت رسانی به شهروندان در آمادگی کامل به سر می برند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۷    
مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملودر گفت و گویی در خصوص چالش ها ی موجود در اجرای پروژه های حوزه معدن و صنایع معدنی در کشور اظهار داشت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۸    
“محمد اشرف غنی” رئیس جمهور افغانستان همزمان با نزدیک شدن طالبان به کابل از جامعه بین المللی خواست به این کشور در جنگ با طالبان کمک کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۵    
ایسنا/خوزستان از آن جا که مسئولان باشگاه فولاد خوزستان هنوز نتوانسته اند، تکلیف همکاری خود با جواد نکونام را برای لیگ بیست و یکم مشخص کنند، این موضوع نگرانی هواداران این تیم را در بر داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۵    
مربی نساجی گفت: مالک باشگاه تیم را اروپایی مدیریت کرد چون خیلی ها فکر می کردند نساجی شانس اول سقوط است و هیچ امیدی نبود اما با عملکردش همه را امیدوار کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۹    
کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام کرد: در ایام تعطیلی سراسری 25 تا 30 مردادماه، امکان تعیین شعب کشیک وجود ندارد و کلیه امور بانکی به 31 مردادماه موکول خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۶    
شعب و ادارات موسسه اعتباری ملل تا 30 مرداد ماه 1400 تعطیل می باشند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۶    
با توجه به نامه ی شماره ی 1318/ه – ب مورخ 1400/05/23 دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و با استناد به تصمیمات مورخ 1400/05 ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس اتاق بازرگانی شهرکرد ضمن بیان اینکه رونق تولید بدون فراهم آوردن شرایط مساعد برای فعالان اقتصادی امکان پذیر نیست ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
بانک سرمایه درخصوص تعطیلی شعب خود از 25 تا 30 مرداد ماه اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با ارسال لوح سپاسی به مدیرعامل بیمه “ما” از مساعدت و همکاری دست اندرکاران این شرکت قدردانی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۷    
سهامداران بیمه تعاون با حضور در مجمع عمومی فوق العاده، با افزایش سرمایه این شرکت موافقت کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۴    
بانک سامان با صدور اطلاعیه ای از انجام تراکنش های پایا در ایام تعطیلات پیش رو خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۴    
اکچوئر و مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه تجارت نو، از اضافه شدن 25 بیماری صعب العلاج (خاص) به سبد محصول عمر و سرمایه گذاری شرکت متبوع خود خبرداد و اظهارداشت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
رئیس اتحادیه کفش های ماشینی تهران گفت: بزرگ ترین مشکل صنعت تولید کفش، نبود مواد اولیه با کیفیت و افزایش قیمت این مواد است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
مدیر عامل اتحادیه دام سبک گفت: طی روزهای اخیر در فضای مجازی، کلیپی از کامیون های خارجی حامل دام در کشور منتشر شده که این موضوع بسی جای تاسف است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۶    
نائب رئیس بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: نزدیک به 4 میلیون و 700 هزار تن گندم خریداری شده همچنین مطالبات گندمکاران نیز امسال روند مناسبی داشته و تا 11 مرداد کلیه مطالبات پرداخت شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۳    
رییس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی گفت: در حال حاضر علاوه بر مشکل تولید اکسیژن، با کمبود سیلندر اکسیژن هم مواجه هستیم که به معضل بزرگی تبدیل شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۰    
رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اظهار داشت: ما جلسات مختلفی با وزیر نیرو داشتیم که شهرک های صنعتی را از قطعی های سنگین برق مستثنی کنیم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۴    
با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی بانک های دولتی و خصوصی، شعب و ادارات مرکزی بانک آینده نیز از روز دو شنبه 25 مرداد تا پایان روز شنبه 30 مردادماه 1400 تعطیل است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر اینکه ابداً هیچگونه سرویس و ناوگان اتوبوسی سواری کرایه بین شهری فوق العاده نخواهیم داشت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت نیروهای اداری و آموزشی تاکید کرد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به تبعات روانی شیوع کرونا گفت: کشور نیازمند تشکیل کمیته مقابله با بحران کرونا و پساکرونا با محوریت سلامت روان توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه حدود 212 هزار دستگاه ماینر کشف شده که به اندازه یک نیروگاه 800 مگاواتی مصرف دارند، اعلام کرد: هیچ دستگاه ماینر دارای مجوزی تا پایان شهریور ماه فعال نیست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تشریح جزئیات تصمیمات جلسه امروز ستاد، درباره وضعیت بیماری در کشور، ورادات واکسن، کمبودهای دارویی و... توضیحاتی ارائه کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۲    
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربیت حیدریه نکاتی را در خصوص تزریق واکسن کرونا اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: نه تنها باید قوانین مربوط به حمایت و تکریم ایثارگران و آزادگان اجرا شود، بلکه باید تلاش شود شأن آن ها حفظ شده و مشکلاتی که دارند با اولویت برطرف شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به بازگشایی حضوری مدارس با وجود ویروس دلتا گفت: اگر شرایط بیماری همین باشد، احتمالا بازگشایی به صورت حضوری با تأخیر مواجه خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اصل 31 قانون اساسی داشتن مسکن مناسب با نیاز هر فرد و خانواده ایرانی، حق هر ایرانی است ولی شیوه های موجود منجر به حل این مشکل نمی شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۱    
بانک مسکن از تمدید اجرای طرح ویژه وصول مطالبات غیرجاری با عنوان طرح مهراندیش تا پایان سال 1400 خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۸    
مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل و نایب رییس شرکت بیمه کوثر، پس از ارزیابی هیات داوران و کسب بالاترین امتیاز، لوح زرین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین را دریافت کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۸    
شرکت بیمه نوین در چهارماه نخست سال جاری بیش از 58 درصد رشد در حق بیمه تولیدی خود داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
موافقت نامه قرارداد احداث راه آهن دوخطه برقی اصفهان – اهواز بین گروه مپنا و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور امضا شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان اعلام کرد که اپلیکیشن سامانو نه تنها روند بازدید اولیه، صدور بیمه نامه، ارزیابی خسارت و تبادل پیام میان بیمه گذار و شرکت بیمه سامان را تسریع می کند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۲    
گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته موفق شد 228 درصد تولیدات روزانه خود را افزایش دهد و طی سه ماه نخست سال جاری نیز به رتبه اول در تولید خودرو کشور دست پیدا کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۹    
رآمد ملی کشور براساس حساب های جاری در سال 99 نسبت به سال قبل از آن 1.5 برابر رشد داشته و برابر 28 میلیون و 121 هزار میلیارد ریال بوده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۳    
جلسه پایش عملکرد چهارماهه شرکتهای صرافی کار آفرین، لیزینگ کارآفرین ، ابنیه گستر کارآفرین، گروه مالی کارآفرین و هلدینگ نگاه بانک با هدف بررسی میزان تحقق اهداف و برنامه های این شرکتها بررسی و مورد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۳    
115 تن تخمه آفتابگردان غیرقابل مصرف در راستای حفظ سلامت جامعه توسط مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر منهدم شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۱    
اصفهان-استاد تمام گروه مهندسی آب دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با توجه به بحران آب کشور گزینه پیشنهادی وزارت نیرو برای مدیریت منابع آب معاونان توانمند انتخاب کرده و از انجمن های تخصصی بهره گیرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۹    
یک اقتصاددان با بیان اینکه اصلی ترین موضوعی که می توان ریشه تورم را در آن یافت، شایسته سالاری است، گفت: مهمترین هزینه هایی که فقدان این موضوع به جامعه تحمیل کرده، کسری بودجه، رشد تقدینگی و تورم است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۵    
در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، عصر یکشنبه تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان میزبان دو تیم مشهدی لیگ برتر هستند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۵    
مهاجمان استقلال در فصل گذشته موفق شدند عملکرد خوبی از خودشان بر جای بگذارند اما هنوز ماندن برخی از این بازیکنان در استقلال همچنان در هاله ای از ابهام دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۱:۵۵    
ایسنا/خوزستان نایب رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که نکونام در مدت حضورش در فولاد جواب داده است و پیشنهاد ما این است که خود او در تیم بماند ...