یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 16 مرداد 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مرداد 1400 تجارت گردان 2 مرداد 1400 تجارت گردان 3 مرداد 1400 تجارت گردان 4 مرداد 1400 تجارت گردان 5 مرداد 1400 تجارت گردان 6 مرداد 1400 تجارت گردان 7 مرداد 1400 تجارت گردان 8 مرداد 1400 تجارت گردان 9 مرداد 1400 تجارت گردان 10 مرداد 1400 تجارت گردان 11 مرداد 1400 تجارت گردان 12 مرداد 1400 تجارت گردان 13 مرداد 1400 تجارت گردان 14 مرداد 1400 تجارت گردان 15 مرداد 1400 تجارت گردان 16 مرداد 1400 تجارت گردان 17 مرداد 1400 تجارت گردان 18 مرداد 1400 تجارت گردان 19 مرداد 1400 تجارت گردان 20 مرداد 1400 تجارت گردان 21 مرداد 1400 تجارت گردان 22 مرداد 1400 تجارت گردان 23 مرداد 1400 تجارت گردان 24 مرداد 1400 تجارت گردان 25 مرداد 1400 تجارت گردان 26 مرداد 1400 تجارت گردان 27 مرداد 1400 تجارت گردان 28 مرداد 1400 تجارت گردان 29 مرداد 1400 تجارت گردان 30 مرداد 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۱    
قائم مقام بیمه دانا و مدیر حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل، روز خبرنگار را به خبرنگاران روابط عمومی این شرکت تبریک گفتند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۷    
رئیس کمیته امداد در پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه و اهل قلم و رسانه ملی به ویژه خبرنگارانی که در جهت اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۴    
مهندس معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی پیامی به شرح ذیل فرارسیدن رسیدن 17 مرداد ماه، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و دست اندرکاران حوزه خبر رسانی تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۷    
در جای جای تاریخ، شاهدیم که آنچه انسان را به تأمل، تعمق، رشد و تعالی دنیوی و اخروی نائل می کند، دانایی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۴    
جهان کنونی، دنیای توسعه و تکامل در مسیر ارتباطات، تعامل و همگرایی است و بهره گیری از زیرساخت ارتباطات فردی، انسانی و اجتماعی و رسانه ای، دریچه موفقیت در زندگی امروز است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۵    
خلیل ارجمندی گفت: یک خبرنگار دغدغه مند، هر خبری را بدون تحقیق منتشر نمی کند و در پی آن است که با جریان سازی خبری دشمن برای ناامید کردن مردم مقابله کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: امروز نیاز مصرف برق به 65 هزار و 107 مگاوات رسید و با توجه به افزایش دما پیش بینی می شود که این میزان مجددا مرز 66 هزار مگاوات را پشت سربگذارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۷    
دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ، همزمان با روزخبرنگار از مدیریت و همکاران روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی تقدیر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۱    
به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در پیامی خبرنگاران را دیده بانانی بیدار و هوشیار دانست که در عین امید آفرینی با قلم خود بر سایه ها و تاریکی ها نور می افکنند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۲    
توانیر اعلام کرد: در هفته جاری انتظار افزایش 4 هزار مگاواتی مصرف برق به دلیل تغییرات دمایی، دور از انتظار نیست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۱    
دکتر اردشیر سعدمحمدی ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این رویداد، از تلاش و زحمات تمامی اصحاب رسانه تقدیر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۷    
ایرانسل، به مناسبت روز خبرنگار، به تمام خبرنگاران ایرانسلی کشور، بستۀ اینترنت یک ساله هدیه می دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۸    
مائده 14 ساله با الهام از سختی ها و مشکلات زندگی، دست به قلم برده و با وجود سن و سال کم تبدیل به یک نویسنده با استعداد شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۵    
رییس ستاد مقابله با کرونای گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز طرح گسترده واکسیناسیون کارکنان این گروه صنعتی با همکاری صمیمانه وزارت بهداشت و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی زیر نظر آن وزارت خانه خبر ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۲    
17مرداد ، روز ارج نهادن به تلاشگران عرصه رسانه است که با آگاهی و قلم خود ، همچون چشم و گوش جامعه عمل می کنند و مردم سالاری را تضمین می نمایند .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۲    
همراه اول به مناسبت روز خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک ساله برای تمامی خبرنگاران مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد فعال می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۹    
سامانه طرح اقدام ملی مسکن و همچنین دریافت تسهیلات ودیعه مسکن که یک ماه قبل از دسترس خارج شده بود، بار دیگر در دسترس کاربران قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با پایان کار کاروان ورزشی ایران، در پیامی از مدال آوران کشورمان در المپیک 2020 توکیو تشکر کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۸    
بیمه آسیا در جشن بزرگ خانواده تیراندازی کشور به مناسبت کسب مدال طلای تیراندازی در المپیک 2020 توکیو، از جواد فروغی، قهرمان تیراندازی المپیک تقدیر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۶    
کشک پگاه کمک به استحکام استخوان ها، جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی، بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از سوءهاضمه، از خواص باورنکردنی کشک به شمار می رود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۴    
مربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است تیمش بتواند جام قهرمانی رقابت های جام حذفی را تقدیم هواداران استقلال کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۴    
بازیکن سابق فولاد گفت: فولادی ها در از نظر روحی و روانی بهتر هستند، همه اعضای تیم دوست دارند قهرمان شوند و با تمام وجودشان مقابل استقلال می جنگند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل دفتر بهره برداری و نگه داری از تاسیسات آبی و برقابی، از کاهش 40 درصدی ورودی سدهای پنج گانه تهران از ابتدای مهرماه سال 99 تا 15 مرداد سال جاری خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۹    
با امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه خودروسازی سایپا، واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنایع خودرو و قطعه سازان کشور با مدیریت این گروه خودروسازی آغاز شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۶    
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از برخی واحدهای مهم صنعتی قزوین از تخصیص هزار میلیارد ریال تسهیلات و اعتبار اسنادی به این واحدها خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۳    
250 برنده خوش شانس سومین مرحله طرح دابل کارت هدیه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، به قید قرعه مشخص شدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۳    
کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از این پس بیشتر شاهد حفظ حریم خصوصی خود خواهند بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، از تلاش های بی وقفه خبرنگاران در اطلاع رسانی صادقانه و دقیق تشکر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۱    
محمدحسین یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی بیمه تعاون در گفت و گویی به ویژگی های بیمه نامه زندگی پرداخت و از امتیازات جدید این بیمه نامه سخن گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۱    
دومین دوره مسابقه بارانی شو برگزار شد و به سه نفر از شرکت کندگان که بهترین پاسخ ها را داده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۸    
شرکت بیمه ملت سود قطعی مشارکت در منافع بیمه های زندگی بیمه ملت در سال 99 را محاسبه و اعلام کرد. شرکت بیمه ملت از معدود شرکت هایی است که در سال های اخیر همواره بالاترین نرخ قطعی سود مشارکت در منافع ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۵    
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار ،ضمن گرامیداشت این روز ؛آنرا به اصحاب رسانه تبریک گفت .متن پیام به این شرح است:
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۶    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته در کشور 26هزار و 439 مبتلای جدید کووید 19 شناسایی شدند و متاسفانه 387 تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۳    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید دولت سیزدهم راهی جز حمایت از اقتصاد درون زا و برون نگر ندارد و در این مسیر صادرات به عنوان موتور پیشران عمل می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۰    
دبیر مجمع کارآفرینان ایران اظهار داشت: سیاست غرب به نوعی بلاتکلیفی صنعت است همان کاری را که با دولت آقای روحانی کردند با دولت آقای رئیسی هم می کنند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۴    
مدیر طرح کارت های اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: از زمان اجرای طرح توثیق سهام عدالت (اسفندماه 99) تاکنون، بیش از 100 هزار نفر برای دریافت کارت اعتباری ثبت نام کرده اند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل چادرملو با صدور پیامی، روز خبرنگار را به فعالان فکر و اندیشه تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۸    
مدیرعامل بانک سینا با صدور پیامی، روز خبرنگار را به فعالان فکر و اندیشه تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۵    
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطری شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی و دو بانوی خبرنگار جان باخته در حادثه اخیر تصادف اتوبوس ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۲    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه با حضور بیش از 82 درصد از سهامداران برگزار و اعضای هیات مدیره در سمت خود ابقا شدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۴    
بانک مسکن اعلام کرد که تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن تا پایان مرداد 1400 تمدید شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۱    
خام فروشی در صنعت نفت و گاز طی سالهای گذشته موجب عقب ماندگی برخی از صنایع و وابسته کردن کشور به تحریم ها شده است و وزارت نفت دولت سیزدهم باید عبور از خام فروشی را اولویت اصلی خود قرار دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۱    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن تاکید بر اصلاح مدیریت برداشت از آب های زیرزمینی از مطالعات آن مرکز در خصوص مصرف بهینه آب در تولید مصالح ساختمانی خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۷    
تهران-ایرنا- طرح تابستانه کتاب با وجود افزایش 50 درصدی اعتبار آن و 25 درصد افزایش ریالی، در تعداد نسخه های فروخته شده، از دوره های قبلی عقب افتاد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه، 16 مرداد ماه) یک هزار و 718 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 407 هزار واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۷    
رییس جمهوری با دادن ضرب الاجل یک هفته ای برای نهایی کردن طرح تحول در نحوه مقابله با کرونا گفت: طرح جامع تحول در نحوه مقابله با ویروس کرونا با استفاده از تجربیات یک سال و نیم اخیر کشور در کمیته ویژه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۲    
اجرای 100 هزار هکتار سامانه های نوین آبیاری در اراضی آبی کشاورزی در سال 1400 هدفگذاری شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۶    
اگرچه هدفون ها و هندزفری های بلوتوث سابقه ای طولانی در صنعت موسیقی و موبایل دارند، اما از زمانی که برخی سازندگان موبایل جک هدفون را از محصولاتشان حذف کردند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۴    
فرج اله قدمی، مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر نمود:
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۸    
مراسم تجلیل از جواد فروغی قهرمان المپیک توکیو 2020 و رئیس فدراسیون تیر اندازی برگزار شد .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران این هفته در دو نشست مهم روند آماده سازی تیم ملی را بررسی خواهد کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل صادر نشدن کارت بازی، نمی تواند تیمش را در هفته اول لیگ پرتغال همراهی کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۲    
ملک، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین از رکورد تولید محورهای ریلی در این مجتمع در سال جاری خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۰    
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان با اعلام دریافت مجوز دائمی صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل پیمایشی این شرکت از بیمه مرکزی، گفت: با گذشت دو سال از آغاز آزمایشی این پروژه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۷    
جلسه کمیته راهبردی شعب استان سمنان با رویکرد بررسی عملکرد استان در سال 99 و سه ماهه اول سال 1400 با حضور اعضا برگزار گردید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۴    
با هدف صرفه جویی و بومی سازی دانش، برای نخستین بار در ایران فلومترهای آلتراسونیک 12 اینچ در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در حین عملیات بهره برداری با تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری توسط تیم تعمیرات ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۱    
حناچی گفت: ما تمامی فضا های باز را در اختیار هیئت ها قرار داده ایم و ان شالله خداوند این فعالیت را مورد رضایت خود قرار دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۱    
تیراژ ساخت و سازهای جدید طی چهار ماهه نخست امسال در شهر تهران بررسی شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام تکمیل 85 درصد مسکن مهرِ پردیس، گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند برای احداث شبکه های تاسیسات زیربنایی و ساخت تاسیسات روبنایی که درخواست مهم ساکنان پردیس ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۴    
مدیر اتحادیه دامداران کشور گفت: قیمت تمام شده هر کیلو دام سبک و سنگین برای دامدار 80 هزار تومان است که در صورت عرضه با نرخ فعلی، دامدار در فروش هر کیلو دام 30 هزار تومان ضرر می کند .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۱    
نایب رئیس اول کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران، بر اهمیت ویژه حمل و نقل دریایی و وجود پسکرانه بنادر به منظور فعالیت های اقتصادی و توسعه صادرات تأکید کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از کاهش 1.1 درصدی مصرف انرژی در این شرکت و صرفه جویی 3.7 هزار میلیارد ریالی آن در سال 1399 خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۸    
مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفدهم مردادماه در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۵    
رئیس کانون انجمن های صنفی جایگاه داران سوخت کشور با اعلام اینکه متوسط مصرف بنزین در 4 ماهه ابتدایی سال جاری 82 تا 84 میلیون لیتر بوده است، وجود آب در بنزین توزیعی را تکذیب کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در پی افزایش دما، نیاز مصرف تا 64 هزار و 500 مگاوات رشد خواهد داشت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۲    
انتخاب کولرگازی مناسب و بهینه یکی از مهم ترین خریدهای فصل تابستان بسیاری از شرکت ها و خانواده ها به شمار می رود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۸    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، ضمن ارج نهادن به جایگاه شایسته خبرنگاران، اظهار کرد: اطمینان داریم رشد و توسعه صنعت، به ویژه خودروسازی کشور نیازمند آگاهی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۲    
شرکت بیمه دی با هدف ارتقای خدمات دیجیتالی و ورود به عرصه کسب و کار دیجیتال خود، در رویداد شناسایی شرکت های توانمند (استارت آپها) در صنعت بیمه کشور حضور یافت و به تبادل نظر و ایده با فعالان این حوزه ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۹    
مدیر اموال تملیکی استان هرمزگان عنوان کرد: در راستای حمایت از تولید و با چشم پوشی از درآمدهای حاصله، بیش از 40 میلیارد تومان کالا به صاحبان آنها اعاده شده تا رونقی برای بخش تولید و اشتغال باشد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۹    
مردان والیبال ایران در میان استقبال مدیران و اعضای این فدراسیون، قائم مقام ، معاونان و مدیران بانک گردشگری و جمعی از علاقه مندان این رشته ورزشی وارد کشور شدند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور در هفته دوم مرداد ماه همچنان ادامه دارد و این روند از قله خیز چهارم نیز بیشتر شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۹    
رشد پایه پولی و رشد نقدینگی همواره خط قرمز بانک مرکزی بوده است. موضوعی که در صورت تداوم، به آثار منفی همچون افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی در اقتصاد می انجامد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۹    
موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل در خرید خودرو نسبت به پرداخت تسهیلات خرید خودرو ایرانی اقدام می نماید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۶    
دبیرکل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی بابت امکانات مطلوب و فضای مناسب مرکز واکسیناسیون بانک مسکن در تهران، از مدیر عامل بانک مسکن و تیم مربوطه، تقدیر و تشکر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۳    
مدیر رفاه و درمان بانک مسکن در مراسم واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی در مجتمع پردیس بانک مسکن اعلام کرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۴    
مطابق ماموریتی که دبیر شورای سلامت بانک ملی ترسیم کرده است، واکسیناسیون کارکنان بانک ها با نظارت و اجرا توسط این بیمارستان و با رعایت 100 درصدی پروتکل های مربوطه انجام می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۵    
به گزارش خبرنگار فولاد کارشناس تعمیرات مکانیک جرثقیل ها و ترانسفرکارهای فولادسازی فولاد مبارکه از تعویض 23 شاخه ریل 12 متری A120 خط LFT در این شرکت توسط واحد تعمیرات و راهبری جرثقیل ها و ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۹    
یک اقتصاددان و استاد دانشگاه تاکید کرد: اولین و مهم ترین گام دولت جدید جلوگیری از بروز اَبَرتورم است که شرط اصلی آن هماهنگی سیاست های اقتصادی هیات دولت با نمایندگان مجلس است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۹    
معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری تعیین تکلیف پرونده کالاهای متروکه بیش از 133 درصد رشد کرده است که این رشد بیش از 2 برابری ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۸:۴۹    
تجارت خارجی کشور در فصل بهار امسال نشان دهنده انجام وارات به ارزش 10 هزار و 470 میلیون دلار و صادرات به ارزش 10 هزار و 688 میلیون دلار است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۸:۲۲    
بررسی عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری کشور بیانگر این است که مانده تسهیلات اعطایی در خرداد سال جاری در مقایسه با اسفند سال گذشته رشد 6.4 درصدی داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۱    
مدیرعامل گروه سایپا از آغاز طرح واکسن کارکنان خطوط تولید و پشتیبانی صنعت خودرو خبر داد و گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۸    
یک هنرمند موسیقی درباره برگزاری کنسرت های خیابانی در دوران کرونا، می گوید: در تهران حتی بستر معماری مناسب را برای برگزاری رویدادی مانند کنسرت خیابانی فراهم نکرده ایم و تنها شهر ساخته ایم و اگر جایی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۵    
درحالی که مشمولان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند همچنان و بعد از گذشت یک سال امکان فروش سهام خود را ندارند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۵    
حق با مجیدی است یا قلعه نویی؟ این یک بحث دیگر است اما ناظران فوتبال ایران و نزدیکان استقلال دست کم در یک زمینه هم عقیده اند؛ این که این دو نفر هرگز با هم دوست نبودند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۵    
احمد نوراللهی چطور تبدیل به یکی از ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس شد؟
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۱:۵۶    
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال اجرای طرحی هستند که بر این اساس یک مربی قادر به حضور در دو تیم لیگ برتری در طول یک فصل نخواهد بود و فرصت به مربیان دیگر هم می رسد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۱:۵۶    
پژمان جمشیدی با محتمل خواندن ساخت سریال زیرخاکی 3 برای نوروز 1401، اعلام کرد که در صورت محقق شدن این احتمال، از اواسط امسال مشغول بازی در این پروژه خواهد بود.