یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 30 مرداد 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مرداد 1400 تجارت گردان 2 مرداد 1400 تجارت گردان 3 مرداد 1400 تجارت گردان 4 مرداد 1400 تجارت گردان 5 مرداد 1400 تجارت گردان 6 مرداد 1400 تجارت گردان 7 مرداد 1400 تجارت گردان 8 مرداد 1400 تجارت گردان 9 مرداد 1400 تجارت گردان 10 مرداد 1400 تجارت گردان 11 مرداد 1400 تجارت گردان 12 مرداد 1400 تجارت گردان 13 مرداد 1400 تجارت گردان 14 مرداد 1400 تجارت گردان 15 مرداد 1400 تجارت گردان 16 مرداد 1400 تجارت گردان 17 مرداد 1400 تجارت گردان 18 مرداد 1400 تجارت گردان 19 مرداد 1400 تجارت گردان 20 مرداد 1400 تجارت گردان 21 مرداد 1400 تجارت گردان 22 مرداد 1400 تجارت گردان 23 مرداد 1400 تجارت گردان 24 مرداد 1400 تجارت گردان 25 مرداد 1400 تجارت گردان 26 مرداد 1400 تجارت گردان 27 مرداد 1400 تجارت گردان 28 مرداد 1400 تجارت گردان 29 مرداد 1400 تجارت گردان 30 مرداد 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۹    
تجارت گردان – بررسی ها نشان می دهد که نرخ برگشت در چک های قدیم به میزان 8.7 درصد است، که این رقم برای چک های جدید به 4 درصد کاهش یافته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
تجارت گردان – مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به ازسرگیری ترانزیت کالا به افغانستان از طریق بندر چابهار گفت: روزانه 100 تا 200 دستگاه کامیون بین ایران و افغانستان تردد می کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۹    
تجارت گردان – رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران توضیحاتی در خصوص پلمب یکی از شیرینی فروشی ها قدیمی تهران را ارائه کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۵    
تجارت گردان – اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از تداوم محدودیت برای 7 شغل خبر داد و فعالیت سایر مشاغل را مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۴    
بازیکن جدید استقلال گفت: برای آمدن به استقلال از یکی دو سال قبل برنامه ریزی کرده بودم و دوست داشتم به این تیم بیایم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۴    
هافبک جوان سایپا با عقد قراردادی استقلالی شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۰    
یکی از دلایل مهم عدم رونق پروژه های بزرگ در ایران، عدم تأمین منابع مالی آن ها است و علی رغم وظیفه دولت برای طراحی سازوکارهای تأمین مالی پروژه های بزرگ این کار تاکنون به سرانجام نرسیده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۴    
مرتضی نجفی قدسی: آیت الله فقیه ایمانی بی سروصدا توانست ندای قرآن را به تمام نقاط آمریکا و حتی زندان های آنجا برساند و چه گرایشی به اسلام در پرتو نورالقرآن ایشان که به زبان انگلیسی در 20 جلد منتشر شده ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۸    
فریبرز ناطقی الهی : رفتارهای انسانی هر ملیت و قومیتی دارای مشخصه های خاص خود می باشد که درک درست، ترسیم و تفکیک انها از هم خیلی کار اسانی نیست ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۲    
یک نماینده مجلس اعلام کرد، توان مالی و اعتباری بانک مسکن باید افزایش پیدا کند تا شاهد افزایش توان پرداخت تسهیلات رونق زا در بخش مسکن و ساختمان کشور باشیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۹    
عضو هیات رییسه مجلس در ارزیابی های خود از عملکرد شبکۀ بانکی در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن و ارایه خدمات نوین بانکی در عصر کرونا، بانک مسکن را حایز جایگاه مناسب در این حوزه ها دانست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۶    
مدیریت آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر با توجه به اهمیت مضاعف دوره های مجازی در دوران کرونا، اقدام به تولید محتواهای آموزشی ارزشمند، به روز و باکیفیت می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۰    
بیمه گزاران و شبکه فروش برای استفاده از امکانات اینترنتی بیمه ملت از آدرس melat.ir استفاده کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۰    
تجارت گردان – رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا کنون بیش از 22 میلیون واکسن کرونا در کشور تزریق شده ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۶    
تجارت گردان – حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به نقش و اهمیت وزارت صمت در تحقق اهداف اقتصادی کشور ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۷    
تجارت گردان – رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: کرایه حمل و نقل بسیار بالا رفته است. 10 تا 15 درصد قیمت تمام شده تخم مرغ کرایه حمل و نقل است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۴    
تجارت گردان – نائب رئیس بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: با توجه به اینکه قیمت گندم نیز افزایش پیداکرده و اگر دولت با ارز نیمایی گندم وارد کند تقریباً 6 هزارو 800 تومان می شود همچنین اگر سود بازرگانی و ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۱    
تجارت گردان – سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با بازگشت ساعت کاری ادارات از 7:30 تا 14:30 از اول شهریور ماه شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۸    
تجارت گردان – ابراهیم رزاقی می گوید: حذف ارز 4200 تومانی باعث می شود قیمت هر کالایی که از خارج وارد می کنیم چهار تا پنج برابر شود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۲    
تجارت گردان – معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از فعالیت 4376 مرکز نیکوکاری مسجدمحور در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامه کمیته امداد راه اندازی مراکز نیکوکاری در تمام مساجد است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۰    
تجارت گردان – دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: در رابطه با ماجرای عوارض واکسیناسیون امروز جلسه ای خواهیم داشت تا ارزیابی درستی ارائه دهیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۴    
تجارت گردان – معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران در نشست بین المللی ظرفیت ابزار مشتقه در مدیریت ریسک بازار گفت: از نظر نهادهای سیاست گذار ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۸    
تجارت گردان – به گفته رئیس جمهور، نظام بانکی با همکاری مجلس و صاحب نظران اقتصادی باید اصلاح شود. بانک مرکزی نیز باید از حالت توصیه دادن خارج شود و به وظیفه نظارتی خود به صورت جدی بپردازد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۹    
مدتی بود که در بین مدل ها و برند های موجود در بازار به دنبال یک یخچال و فریزر مناسب بودیم. مادرم لیستی از معیارهای مهمش را برایم نوشته بود و از من خواسته بود که در جستجوهایم به این نکات توجه کنم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۰    
تجارت گردان – سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اختلاف 7500 مگاواتی مصرف برق کشور در عاشورای امسال و سال گذشته، از افزایش مصرف برق در دو هفته اول شهریور و لزوم همکاری مشترکان خانگی و اداری خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۹    
تجارت گردان- هنرمند خوشنویس با اشاره به کمک حراج تهران به اقتصاد هنر گفت: حراج تهران مانند همه حراج ها تاثیر بسزایی در رونق هنر و رشد این مهم داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۴    
تجارت گردان – کاپیتان سابق نفت آبادان با بیان اینکه به نظرم با دعا و ثنا و امیدوارم، مشکل نفت آبادان درست و شرایط آن بهتر نمی شود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۴    
تجارت گردان – مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان به ذوب آهن پیوست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۵    
تجارت گردان – مدیرعامل فرابورس ایران گفت: صنعت خودرو کشور نیازمند به روزرسانی، تزریق ابزارهای جدید تامین مالی و نوآوری است و این موارد ضرورت امروز این صنعت را تشکیل می دهند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۹    
تجارت گردان – معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در صورت صدور مجوزهای مربوطه از سوی سازمان بورس و طبق برنامه ها، این صندوق از نیمه دوم سال راه اندازی می شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۶    
تجارت گردان – رئیس کمیته زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مبتلایان به کرونا خواست تحت هیچ عنوان دنبال داروی فاویپیراویر نروند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۳    
تجارت گردان – شرکت مس با سرمایه گذاری مناسب اقدام به نوسازی و توسعه ظرفیت تولید اسید سولفوریک کرده و ظرفیت تولید این محصول را به بیش از 1٫5 میلیون تن افزایش داده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۹    
تجارت گردان – رئیس انجمن سازندگان مسکن تهران گفت: در برخی از شهرها شاهد آن هستیم که استقبال چندانی برای ساخت ساختمان در طرح ملی مسکن از سوی بخش خصوصی نشده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۰    
تجارت گردان – مدیر دفتر مطالعات آب مرکز پژوهش های مجلس معتقد است حکمرانی بر اساس حوضه آبریز یعنی توسعه باید متناسب با ظرفیت آب همان منطقه باشد، اتفاقی که در سالهای اخیر در استان خوزستان شاهد نبودیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۵    
تجارت گردان – عملیات عظیم رفع موانع تولید پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، با اجرای تعمیرات درون و برون مجتمعی به همت متخصصان این شرکت و مشارکت یک هزار نفر نیرو در حداقل زمان و بدون حادثه با موفقیت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۳    
تجارت گردان – گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مشتری مداری و درک متقاضیان از روند بهبود کیفی محصولات، اجرای طرح جامع حفظ و صیانت از خودروهای پنج ستاره کیفی را دستور کار قرار داده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۱    
گروه خودروسازی سایپا افزایش 12 درصدی تجارت گردان – تولید خودرو برای سال جاری را پیش بینی کرده و قرار است ضمن کنار گذاشتن خودروهای قدیمی، تولید انبوه خودروهای جدید آریا و اطلس آغاز شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۸    
تجارت گردان – رئیس جمهور تاکید کرد: در هر یک از برنامه ها عدالت و پیشرفت کانون برنامه ریزی ما قرار گرفته است و برآیند آن ها رونق تولید داخلی و تعالی ایران اسلامی خواهد بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۵    
تجارت گردان – یک کارشناس بازار سرمایه به رویکرد مثبت وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی نسبت به بازار سرمایه اشاره کرد و گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۲    
تجارت گردان – مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تعریف 33 طرح پیشران برای کاهش واردات محصولات پتروشیمی به کشور گفت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۹    
تجارت گردان – مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: در میان فهرست 15 کشور همسایه ایران که با 7 میلیارد و 227 میلیون دلار سهم 50 ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۳    
تجارت گردان – رییس جمهوری با بیان اینکه در معرفی اعضای کابینه، 9کارگروه تخصصی، سوابق و کارنامه وزرای پیشنهادی را بررسی کرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۸    
تجارت گردان – یک تحلیل گر اقتصادی گفت: فشار زیاد بر مردم از ناحیه تورم را به هر طریق ممکن در کوتاه مدت باید برطرف کرد و اولین گام آن تعدیل انتظارات تورمی است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۷:۵۴    
تجارت گردان – احتمالا در اردوی پیش روی تیم ملی برای بازی با عراق، فقط یک یا دو بازیکن از لیگ برتر به تیم ملی دعوت شوند که یک اتفاق بی سابقه خواهد بود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۷:۵۴    
تجارت گردان – تکاپوی باشگاه های لیگ برتری برای جذب بازیکنان جدید همچنان ادامه دارد و در این بین آن چه به طور مکرر به گوش می رسد، شایعه درخواست های مالی کلان و وحشتناک از سوی بازیکنان است ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۷:۳۰    
تجارت گردان – قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) برای هفتمین جلسه متوالی افت کرد و با سقوط هفتگی بیش از 7 درصدی به پایین ترین سطح در 3 ماه اخیر رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۱:۵۴    
تجارت گردان – مصدومیت های اخیر برخی از لژیونرها در آستانه بازی های انتخابی جام جهانی برابر سوریه و عراق، نگرانی های هواداران و کادرفنی تیم ملی را به دنبال داشته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۱:۵۴    
تجارت گردان – پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بسته است و مدیران این باشگاه باتوجه به نداشتن منابع کافی برای پرداخت بدهی های باشگاه به سراغ فروش بازیکنان تاثیرگذارشان رفتند ...