شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت گردان 20 مرداد 1400 - tejaratgardan.ir

تجارت گردان 30 اسفند 1399 تجارت گردان 31 فروردین 1400 تجارت گردان 31 اردیبهشت 1400 تجارت گردان 31 خرداد 1400 تجارت گردان 31 تیر 1400 تجارت گردان 31 شهریور 1400 تجارت گردان 30 مهر 1400 تجارت گردان 30 آبان 1400 تجارت گردان 30 آذر 1400 تجارت گردان 30 دی 1400 تجارت گردان 30 بهمن 1400 تجارت گردان 29 اسفند 1400 تجارت گردان 1 مرداد 1400 تجارت گردان 2 مرداد 1400 تجارت گردان 3 مرداد 1400 تجارت گردان 4 مرداد 1400 تجارت گردان 5 مرداد 1400 تجارت گردان 6 مرداد 1400 تجارت گردان 7 مرداد 1400 تجارت گردان 8 مرداد 1400 تجارت گردان 9 مرداد 1400 تجارت گردان 10 مرداد 1400 تجارت گردان 11 مرداد 1400 تجارت گردان 12 مرداد 1400 تجارت گردان 13 مرداد 1400 تجارت گردان 14 مرداد 1400 تجارت گردان 15 مرداد 1400 تجارت گردان 16 مرداد 1400 تجارت گردان 17 مرداد 1400 تجارت گردان 18 مرداد 1400 تجارت گردان 19 مرداد 1400 تجارت گردان 20 مرداد 1400 تجارت گردان 21 مرداد 1400 تجارت گردان 22 مرداد 1400 تجارت گردان 23 مرداد 1400 تجارت گردان 24 مرداد 1400 تجارت گردان 25 مرداد 1400 تجارت گردان 26 مرداد 1400 تجارت گردان 27 مرداد 1400 تجارت گردان 28 مرداد 1400 تجارت گردان 29 مرداد 1400 تجارت گردان 30 مرداد 1400 تجارت گردان 31 مرداد 1400 
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۷    
دکتر حجت الله عبدالملکی با کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۷    
تجارت گردان – بانک صادرات ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی سهامداران شرکت های گلتاش با نماد شگل و گروه صنعتی پاکشو با نماد پاکشو می توانند برای دریافت سود سهام این شرکت ها به شعب بانک صادرات ایران ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۲    
تجارت گردان – دکتر محمود شایان طی پیامی، درگذشت همکار مرحوم حسین نجفی، را به همکاران شبکه بانکی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۳    
تجارت گردان – وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی مدت 24 ساعت گذشته 544 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 101هزار و 354 نفر رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۱    
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز و با معرفی دو گوشی گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G فصلی جدید را در نوآوری های تاشوی خود آغاز کرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۱    
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از یک پلتفرم زیست محیطی به نام Galaxy for the Planet در بخش موبایل خود رونمایی کرد که به توسعه نوآوری و روح همکاری در انجام اقدامات زیست محیطی در تمامی بخش های این شرکت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۸    
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از ساعت های هوشمند جدید خود به نام های گلکسی Watch 4 و Watch 4 Classic رونمایی و عصری جدید از نوآوری را در حوزه ساعت های هوشمند آغاز کرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۹    
تقی گنجی اعلام کرد: سامانه جامع به طور تقریبی برای برخی از انواع تایر از جمله تایرهای بایاس به طور کامل و سایر تایرها با سایز 12-24 حذف شده و صرفا آمار تولید در این سامانه به ثبت می رسد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۱    
وزیر پیشنهادی نفت دولت سیزدهم برنامه خود را برای اداره این وزارتخانه در پنج فصل منتشر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۱    
مهلت ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات سمت دبیر کلی سندیکا تا پایان وقت اداری روز شنبه 6 شهریور 1400 تمدید شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
بانک پاسارگاد همواره ایفای مسئولیت اجتماعی را به عنوان اقدامی مستمر و نهادینه در دستور کار خود داشته و شروع عملیات احداث 11مدرسه دیگر در مناطق کمتر برخوردار استان لرستان گام بلند و مهر تأیید دیگری بر ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۷    
رئیس جمهوری دراجرای اصل 133 قانون اساسی، رستم قاسمی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۴    
در مراسم گلکسی آنپکد، سامسونگ همزمان با معرفی گوشی گلکسی زد فولد 3 از دومین گوشی تاشو جدید خود، گلکسی زد فلیپ 3 (زی فلیپ 3) نیز رونمایی کرد ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۱    
امروز شیائومی با معرفی ربات CyberDog قدمی جسورانه در دنیای فناوری های آینده برداشت. شروع کار CyberDog نقطه اوج مهارت مهندسی شیائومی است که آن را به صورت یک روبات Open Source عرضه کرده است تا دیگر ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۲    
در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تداوم نهضت احسان عمومی در کشور، مراکز نیکوکاری کمیته امداد مستقر در مساجد سراسر کشور برای جذب و توزیع کمک های مردمی به خانواده های نیازمند اعلام آمادگی ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۸:۱۳    
نسخه IOS برنامه همراز بانک تجارت از 20 مرداد آماده بروزرسانی شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۱:۵۵    
ایسنا/خوزستان کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به جریمه اش توسط باشگاه واکنش نشان داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۵    
سرمربی پیشین پیکان هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۵    
باشگاه استقلال در خصوص تغییر رای کمیته استیناف مبنی بر قهرمانی آکادمی کیا در لیگ نوجوانان به دادگاه CAS شکایت می کند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۳    
ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست. در این میان استفاده مشتریان حقوقی از این خدمات برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۳    
بانک رفاه کارگران از ارائه خدمات تسهیلاتی و ضمانتنامه ای به صرافی های فعال در قالب “طرح صرافان” خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اینکه روز گذشته مصرف برق از 67 هزار و 12مگاوات گذشت، اعلام کرد با 10 درصد صرفه جویی در مصرف برق محدودیت ها کاهش خواهد یافت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۹    
دبیر انجمن قطعه سازان با بیان اینکه در حال حاضر رانت 50 هزار میلیاردی بین کارخانه و بازار خودرو وجود دارد، گفت: قیمت مواد اولیه سرسام آور شده و ما مجبور به خرید بالاتر از قیمت جهانی هستیم.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۵    
فهرست وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 30778 واحدی معادل 2.12 درصد به یک میلیون و 484 هزار و 590 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 423 واحدی به 21 هزار و 212 واحد رسید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۹    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، مهمترین راهکار برای عبور از بحران کرونا بسیج همه توانمندی و ظرفیت کشور برای ورادات واکسن کرونا اعلام کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۶    
با توجه به تصمیمات متخذه از سوی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار برای تعیین تکلیف فعالیت تعاونی های اعتبار و ساماندهی بازار متشکل پولی کشور تعیین تکلیف تعاونی های مالی و اعتباری مولی الموحدین و بهمن ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۷    
رابط کاربری بازطراحی شده و K-Content محبوب، تجربه دیداری لذت بخش تر و جذاب تری را در تلویزیون های Smart ال جی فراهم می آورد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۴    
وقتی الکساندر گراهام بل، مخترع تلفن در سال 1906 گفت زمانی خواهد رسید که انسان بتواند کسی را که در دور دست با او صحبت می کند، ببیند .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس از بررسی طرحی برای افزایش اختیارات شهرداری ها به منظور رسیدگی به مسکن، اشتغال و معیشت اقشار نیازمند جامعه خبر داد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۷    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) پیش ازظهر امروز با حضور نماینده سهامداران و هیئت رییسه مجمع در سالن تلاش وزارت رفاه برگزار شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۷    
رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در فهرست رشته های مقطع متوسطه قرار گرفت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۱    
کاروان پارالمپیک ایران با همراه داشتن بیمه نامه های مسافرتی و کرونای شرکت بیمه دی، این هفته عازم مسابقات خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۷    
رئیس شورای هماهنگی بانک ها گفت: نظام بانکی با وجود منابع محدود، اجازه نداد چرخ تولید کشور در دوران تحریم متوقف شود و یا با ایجاد اختلال در روند صادرات و واردات، کشور با کمبود کالا های اساسی مواجه شود.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۷    
قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تاسیس هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران موجب هم افزایی بیشتر بین شرکت های زیر مجموعه بانک شده و این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک به شرایط مطلوب تری ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۴    
3 دستگاه اکسیژن ساز اهدایی کارکنان بانک دی در مراسمی رسمی تحویل دانشگاه های علوم پزشکی ایرانشهر، زابل و زهک شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۷    
هر چند امروز تعدادی از بانک ها خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین را ارائه می کنند، اما احتمالاً نمی دانستید بانک مهر ایران چهار سال پیش چنین خدمتی را به جامعه معرفی کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل بیمه تعاون به همراه جمعی از مدیران صنعت بیمه در گفتگویی چالش های استفاده از فناوری های نوین در صنعت بیمه را بررسی خواهند کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۱    
کارشناسان و خبرگان بخش انرژی می توانند با مراجعه به سامانه جمع سپاری(نظرسنجی) سیاست های انرژی، نظرات خود را در مورد شیوه ها و سیاست های تولید و مصرف بهینه حامل های مختلف ثبت کنند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون با رأی مدیران عامل شرکت های بیمه به عنوان نماینده موسسات بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران در شورای عالی بیمه انتخاب شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۶    
نماینده بیمه آسیا در استان البرز به همراه تیم کوهنوردی این استان به قله سبلان صعود کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۶    
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، بر اساس این قرارداد که طی نشستی با حضور مسئولین بیمه آسیا در استان اصفهان و کانون انجمن های صنفی کارفرمایان این استان به امضای طرفین رسید ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۷    
تهران- تجارت گردان- علیرضا اسماعیلی که تازه ترین نمایشگاه انفرادی نقاشی هایش در گالری گلستان به صورت مجازی برپاست ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۴    
رییس جمهوری از وزیر امور خارجه خواست تا اقدامات و پیگیری های لازم را برای تسریع و افزایش واردات واکسن به کشور انجام دهد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۴    
امکان استعلام سریع چک های بنفش صیادی جدید از طریق اقلام اطلاعاتی فراهم شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۸    
وزیر کشور گفت: از امشب برگزاری مراسم عزاداری در اماکن بسته و سرپوشیده ممنوع است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیه ای به مسئولان، مسئله تأمین گسترده واکسن را مورد تأکید قرار دادند و گفتند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید این باشگاه با برخی بازیکنان برای تمدید قراردادشان مذاکره کرده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
کمیته استیناف هیات فوتبال تهران رای کمیته انضباطی این استان مبنی بر محکومیت آکادمی کیا به علت استفاده از بازیکن صغر سن و دارای شناسنامه جعلی را رد کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۸    
بررسی ها حاکی از آن است که نسبت چک های برگشتی به مبادله ای در دسته چک های جدید به رقم 3.5 درصد کاهش یافته است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۶    
به منظور حمایت از تالارهای پذیرایی در شرایط کرونا، موسسه اعتباری ملل نسبت به اعطای تسهیلات اقدام می نماید.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۴    
دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیران عامل بانک ها در نامه های جداگانه ای به کورش پرویزیان ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۴    
مدیران عامل بانک تجارت و گروه خودروسازی سایپا بر تحکیم همکاری های میان دو مجموعه با هدف رونق هرچه بیشتر جریان تولید تأکید کردند.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
نشست فعالین بخش مسکن و ساختمان استان کردستان با حضور مدیر شعب استان، مدیرکل راه و شهرسازی در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد .
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۸    
مجمع عمومی سالیانه و فوق العاده پترول برگزار و 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۳    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت طرح معلمان تمام وقت نیز گفت: هنوز پرونده باز است و در حال رایزنی با دیوان عدالت اداری هستیم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس انجمن صنفی گاو داران گفت: گوشت تابع عرضه و تقاضا است و گوشت دام سنگین که حدود 58 الی 60 هزار تومان بوده به همان قیمت باقی مانده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۰    
به رغم مخالفت دولت دوازدهم با افزایش قیمت مصوب شیرخام در روزهای پاپانی خود، از حدود یکماه پیش قیمت مصوب 6 هزار و 400 تومان با 47 درصد افزایش نسبت به قیمت قبلی اجرا می شود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۷    
ستاره فصل گذشته تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با عقد قراردادی 2 ساله رسما به باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه پیوست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۴    
نمکی گفت: در حال حاضر روزانه 600 هزار نفر در کشور تحت پوشش برنامه واکسیناسیون کرونا قرار می گیرند و به زودی این ظرفیت به یک میلیون نفر افزایش می یابد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۱    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره احتمال قانونی شدن معاملات رمز ارزها در بورس گفت: اکنون رمز ارزها از هیچ جایگاهی در بازار سرمایه برخوردار نیستند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۸    
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه کالای قاچاق به دلیل نپرداختن حقوق دولتی، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها ارزان تر تمام می شود ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس درخواست وزارت کشور و تصویب آن در ستاد ملی مبارزه با کرونا پروازها از مبدا و مقصد دو شهر مشهد و کیش تا 10 روز معادل 50 درصد کاهش خواهد یافت.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران گفت: طبق آمار سال 99 از لحاظ وزنی حدود 6 هزا رو 210 تن کنسرو ماهی با ارزآوری 24 میلیون دلاری به کشورهای هدف صادر شده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۲    
حسین راغفر گفت: باید این اخطار را به دولت سیزدهم داد که اگر ارز 4200 تومانی را حذف کند و بخواهد ارز را با قیمت های بالا نگه دارد تردیدی نداشته باشند که به یک سال عمر دولت سیزدهم نخواهد رسید که پدیده ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای کاهش تراکم دانش آموزان در کلاس های درس امسال 60 مدرسه به مدارس دو نوبته شهر تهران افزوده خواهد شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۳    
مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و اقدامات مؤثر این مجموعه در حوزه مسئولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل بهسازی نیروگاه ها و محیط زیست شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: مصرف مازوت در نیروگاه های محدوده تهران به صفر رسیده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۷    
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: برگزاری دوره آموزشی ژورنالیسم صنعت اقدامی است که در راستای پشتیبانی از تولید و در پاسخ به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت رسانه ای قوی و هوشمندانه صورت ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۸    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که کسری بودجه دولت های اخیر در اقتصاد ایران، یک ساختار پولی پیدا کرده است که این ساختار منجر به تقویت پایه پولی شده و در نتیجه بسیار تورم زاست.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۸    
بررسی تورم نقطه ای دهک های هزینه ای در بخش خوراکی ها نشان می دهد که اقشارکم درآمد با بیشترین تورم مواجه بوده اند و در عین حال، نرخ تورم نقطه ای اقشار ثروتمند در بخش غیرخوراکی و خدمات بالاتر بوده است.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۵    
هافبک سابق استقلال بعد از حضور در لیگ قطر و تیم الدحیل راهی فوتبال ترکیه شد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۵    
کامل نشدن فرایند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در دولت دوازدهم، توپ تصمیم گیری نهایی در رابطه با خصوصی سازی سرخابی های پایتخت را به زمین دولت سیزدهم انداخته است و باید منتظر ماند ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۳۱    
دبیر انجمن کارخانجات قند و شکر با بیان اینکه نگران مزارع نیشکر که تحت تاثیر بحران آب قرار دارند هستیم، گفت: کشور در آستانه خودکفایی مجدد در حوزه شکر قرار دارد.
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۱:۵۵    
علیرضا علیفر درباره غلط های فاحشی که بعضا از سوی مجریان و گزاشگران برنامه های ورزشی به ویژه در روزهای برگزاری المپیک شاهد بودیم ...
تجارت گردان   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۱:۵۵    
اقدامات مدیریتی در تیم های بزرگ فوتبال جهان و به ظاهر کم اهمیت در فوتبال ایران، مهم ترین دلیلی است که باعث عقب افتاده و ورشکستگی فوتبال در داخل کشور شده و کمتری مدیر و مسئولی برای بهبود وضعیت ساختار ...