سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۲۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 10 مرداد 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 مرداد 1397 تیتر امروز 2 مرداد 1397 تیتر امروز 3 مرداد 1397 تیتر امروز 4 مرداد 1397 تیتر امروز 5 مرداد 1397 تیتر امروز 6 مرداد 1397 تیتر امروز 7 مرداد 1397 تیتر امروز 8 مرداد 1397 تیتر امروز 9 مرداد 1397 تیتر امروز 10 مرداد 1397 تیتر امروز 11 مرداد 1397 تیتر امروز 12 مرداد 1397 تیتر امروز 13 مرداد 1397 تیتر امروز 14 مرداد 1397 تیتر امروز 15 مرداد 1397 تیتر امروز 16 مرداد 1397 تیتر امروز 17 مرداد 1397 تیتر امروز 18 مرداد 1397 تیتر امروز 19 مرداد 1397 تیتر امروز 20 مرداد 1397 تیتر امروز 21 مرداد 1397 تیتر امروز 22 مرداد 1397 تیتر امروز 23 مرداد 1397 تیتر امروز 24 مرداد 1397 تیتر امروز 25 مرداد 1397 تیتر امروز 26 مرداد 1397 تیتر امروز 27 مرداد 1397 تیتر امروز 28 مرداد 1397 تیتر امروز 29 مرداد 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 31 مرداد 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۷    
اگر جزو دسته افرادی هستید که دایما به سفر می روید یا در طول روز در مکان هایی هستید که به برق دسترسی ندارید، حتما بار ها با تمام شدن شارژ باتری گوشی خود مواجه شده اید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۱    
مدل های متنوعی از لاک و طراحی ناخن وجود داره که یکی از اونا، طراحی ناخن با لاک ژله ای هستش. لاکی که کمی با لاک های معمولی متفاوته، اما خب زیباتر هم هست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۶    
آنتی اکسیدان ها مواد موجود در مواد خوراکی هستند که از بروز برخی انواع آسیب سلولی پیشگیری کرده یا آن را به تعویق می اندازند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۶    
بررسی های جدید نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات، لوبیا و دانه ها همچنان بهترین شیوه حفظ سلامت قلب هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۰    
وزیر راه دولت اصلاحات اظهار کرد: تند حرف زدن و بیان سخنان عوام فریبانه و پوپولیستی نه تنها مشکلی را حل نکرده و گرهی را باز نمی کند، بلکه مشکل را تشدید خواهد کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۵    
مواضع مقامات ایرانی در مقابل پیشنهاد ترامپ نشان می دهد این پیشنهاد را رد نمی کنند ولی توپ هنوز در زمین آمریکایی هاست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۳    
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی سرعت اجرای فعالیت های توسعه ای و سرمایه ای را مطلوب ارزیابی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۲    
اگر کی روش در ایران بماند احتمالا دیگر خبری از دعوت سیدجلال حسینی و پژمان منتظری به تیم ملی نخواهد بود. وحید امیری، امید ابراهیمی و مجید حسینی هم لژیونر شده اند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۲    
مطالعات جدید نشان می دهد، اگر دختران در بازی فوتبال، "ضربه سر" بزنند، نسبت به پسران، بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۱    
تغذیه با شیر مادر می تواند از مرگ 823000 کودک زیر پنج سال در جهان به همراه بسیاری از بیماری های دوران کودکی جلوگیری کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۶    
حمید هیراد خواننده پاپ که این روزها نیز با حاشیه هایی روبه رو بوده است، آمادگی خودش را برای اجرای کنسرت خیابانی رایگان اعلام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۰    
هیلاری کلینتون با همکاری استیون اسپیلبرگ درامی درباره رای دادن زنان را به تلویزیون می آورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
متوسط صادرات نفت ایران در چهار ماه نخست امسال به روزانه 2 میلیون و 300 هزار بشکه رسید و با وجود تهدید ها و فشار های آمریکا از میانگین پارسال بیشتر است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بیمه تکمیلی کامیون داران و همسرانشان به تعداد 900 هزار نفر از 15 مرداد ماه 97 اجرایی می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
اجرای طرح سیماک در مازندران خواب از چشمان زمین خواران شمال خواهد ربود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
آیین نکوداشت استاد وارطان ساهاکیان آهنگساز و مدرس پیشکسوت موسیقی کشورمان سه شنبه شب نهم مرداد ماه با حضور تعدادی از مخاطبان و هنرمندان در تالار وحدت تهران برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
گلب زیلبراشتاین ، محقق، علت اصلی مرگ جورج اورول را بیماری سل اعلام کرد. او پیش از این، با بررسی دست نوشته های باقی مانده از میخائیل بولگاکف به بیماری کلیوی این نویسنده روسی پی برده بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۱    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: هجوم برخی مردم به جایگاه های عرضه سوخت مربوط به جوی است که طی چند روز اخیر در فضای مجازی بوجود آمده که واقعیت ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۱    
وزیر نیرو با بیان این که به دلیل افزایش دما متقابلا با افزایش مصرف مواجه بودیم و ساعاتی را هم مجبور به اعمال خاموشی شدیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۵    
با تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد کارگروهی به منظور کنترل و رصد وضعیت بازار لوازم خانگی تشکیل شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۲    
وزارت انرژی روسیه امروز چهارشنبه طی گزارشی اعلام کرد که این کشور در ماه می سال جاری با تولید روزانه 10 میلیون و 973 هزار بشکه نفت همچنان در صدر کشور های تولید کننده نفت جهان قرار گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۲    
در جلسه مشترک بین استانداران ایلام و واسط عراق، دستور باز شدن مرز مهران بر روی کامیون های ایرانی صادر شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خصومت های ترامپ برای ضربه زدن به ایران کوتاه مدت است و در آینده این کشور به مسیر تعامل با جهان بر می گردد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۵    
رحم دو شاخ، نوعی ناهنجاری رحمی است که در زمان رشد جنین و قبل از تولد فرد اتفاق می افتد. در این شرایط، دیواره داخلی رحم یا سپتوم، از وسط به دو قسمت تقسیم می شود و رحم شکل قلب به خود می گیرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
حسین خانزادی گفت: ناوشکن دماوند مجددا با بهسازی های صورت گرفته به نیروی دریایی شمال کشور الحاق و وارد آب های خزر می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۷    
احمدی نژاد در توییتر خود نوشت: آقای ترامپ لیستی از بستگان مقامات دولتی ایران را که دارای گرین کارت و حساب های بانکی در ایالات متحده هستند، منتشر کنید، اگر چنین فهرستی دارید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۷    
سفیر تاجیکستان به وزارت امور خارجه احضار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۷    
ویزای شنگن یکی از محبوب ترین روادید جهان است که دارنده آن قادر خواهد بود تا در بازه زمانی مشخص، بدون محدودیتی در مرزهای شنگن که حدود 27 کشور در قاره سبز است، تردد کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۷    
شماره 144 نشریه خط حزب الله، دستور اخیر رهبر انقلاب به رئیس جمهور برای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی با عنوان مرد استقبال می کنند را منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۰    
افشانی گفت: برای حل آسیب های اجتماعی در مرحله اول باید فرهنگ سازی صورت بگیرد تا مردم به خیریه های واقعی کمک کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۷    
مردم مازندران برای پر کردن باک های بنزین خودروهای خود به پمپ بنزین ها هجوم آوردن، گفته می شود این مقدار افزایش تقاضا در بنزین به علت نگرانی از افزایش قیمت و یا کمیاب شدن سوخت می باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۷    
دادگاه عالی انگلیس ادعای خانواده های برخی قربانیان حملات 11 سپتامبر سال 2001 آمریکا درباره دست داشتن ایران در این حادثه را بررسی می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۱    
مرتضی تبریزی پس از شش سال بالاخره از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد تا برای آبی پوشان پایتخت به میدان برود. به همین دلیل باشگاه ذوب آهن در صفحه اجتماعی خود وداعی پراحساس با این بازیکن منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۱    
فدراسیون فوتبال برای جام ملت های آسیا با سرمربی پرتغالی به توافق رسیده است اما تنها یک مانع باعث نهایی شدن این قرارداد است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش نیاز مبرمی به برد مقابل پیکان دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۲    
دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه برخی رسانه ها غرض ورزی و جبهه گیری خاصی علیه والیبال دارند، گفت: امیدوارم وقتی تهمت می زنند مدارک محکمه پسندی ارائه کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۲    
رسانه های اسرائیلی به نقل از مقام های ارشد آمریکایی از اطلاع رسانی دولت آمریکا به منابع دیپلماتیک اسرائیلی درباره ادامه سیاست های سختگیرانه علیه ایران علی رغم پیشنهاد مذاکره خبر دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
لژیونرهای هندبال ایران نمی توانند تیم ملی ایران را در جاکارتا همراهی کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با اشاره به بازنشسته شدن 33 استاندار، معاون استاندار و فرماندار گفت: بر اساس قانون جدید 14 استاندار ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
بلندترین برج اروپا با ارتفاع 462 متر در سن پترزبورگ در حال تکمیل است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۲    
یک شهروند گیلانی در پمپ بنزین گلسار رشت خودسوزی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش نیاز مبرمی به برد مقابل پیکان دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به عملکرد تیم ملی فوتبال امید کشورمان پرداخت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال کشورمان در پیامی پرابهام از حضور هفت و نیم ساله اش در فوتبال ایران ستایش کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۱    
عزیر عابسی گفت: " لندفیل " تنها راه مدیریت شیرابه های مازندران است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۵    
محمدرضا اورمزدی معتقد است: هجوم بی رویه و افسار گسیخته گردشگران به مناطق ویژه گردشگری نظیر چشمه باداب سورت یکی از عوامل اصلی تهدیدکننده این اماکن است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۰    
چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. برخی از لباس ها و اکسسوری ها هستند که برای فصل تابستان طراحی شده اند، علاوه بر آن بسیار کاربردی اند و بالاتر از همه هیچگاه از مد نمی افتند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
10 مرداد؛ جشن چله تابستان است که تموز نامیده می شود. تموز در تقویم کهن ایرانی گرم ترین گرم ترین و طولانی ترین ماه سال است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
آقای گل ایرانی هلند سرانجام بعد از کلی جاروجنجال و گمانه زنی به باشگاه انگلیسی پیوست تا انتقال او جزو 20 انتقال گران لیگ جزیره قلمداد شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
باشگاه النصر عربستان با دروازه بان تیم فاینورد هلند قرارداد امضا کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۲    
آبشار لاتون با 105 متر ارتفاع در 15 کیلومتری جنوب شهرستان مرزی بندر آستارا در استان گیلان و 6 کیلومتری روستای کوته کومه شهر لوندویل قرار دارد .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
به طور معمول، قرنیه یک شکل کروی، مانند توپ دارد. با این حال، گاهی اوقات ساختار قرنیه به اندازه کافی قوی نیست تا این شکل گرد را نگه دارد بنابراین قرنیه مانند یک مخروط به سمت بیرون برآمده میشود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
تا همین چند سال پیش، سازندگان گوشی ها برای طراحی این گجت ها دست به ریسک می زدند و طرح های عجیب وغریبی را عملی کردند. چنین رویکردی در برخی موارد منجر به تولید زشت ترین گوشی ها می شد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۰    
مادر یک کودک نوشهری که بر اثر مصرف آب آلوده شهری مسموم شده است به رفتار ناپسند فرماندار نوشهر اعتراض می کند و درخواست برخورد با مقصران این حادثه را دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۰    
اگر می خواهید به کسی که دوستش دارید کمک کنید تا اختلال روانی اش کنترل شود حتما باید سطح آگاهی تان را بالا ببرید تا بدانید چه باید بکنید و با چه چیز هایی قرار است روبرو شوید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
آیا به دنبال سریع ترین راه برای کاهش وزن هستید؟ قرار است یک هفته دیگر به جشنی بروید، ولی لباس هایتان برایتان کوچک شده اند؟ این رژیم به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا 8 کیلوگرم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
شرکت لنوو (Lenovo) مدعی شده است که نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری اینترنت 5G با برند و به نام خود ثبت خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
راننده پژو 206 پس از واژگونی خودرو در بزرگراه یادگار امام (ره) جان خودش را از دست داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
به دنبال رایزنی های انجام شده توسط دولت هند، 21 ماهیگیر هندی بازداشت شده در ایران به اتهام ورود غیرقانونی به آب های این کشور، قرار است به زودی آزاد شوند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
شرکت ژاپنی سونی با انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری 2018 میلادی خود از روند نزولی و رو به تضعیف بخش موبایل سونی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
این تپه شنی روان، که تنها با قدرت باد ساخته شده است، بیرون از شهر دبی خودنمایی می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
برداشت صیفی جات در منطقه پرزان شهرضا از اسفند ماه و فروردین ماه شروع شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد که شامل طالبی، هندوانه و خربزه است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
بامداد چهارشنبه یک فروند هواپیمای مسافربری در مکزیک، با 101 سرنشین سقوط کرد. تمام مسافران این پرواز زنده ماندند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
فعالان میراث فرهنگی و محیط زیست خبری شدن مرگ های سال 96 در باغ وحش وکیل آباد مشهد را رقابت برای خریدن زمین ها در منطقه می دانند. آنها از نصب تابلوهای فروش زمین در اطراف باغ وحش وکیل آباد خبر می دهند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
ابراهیم فیاض، استاد دانشگاه تهران که به اظهارنظرهای جنجالی مشهور طی سال های اخیر معروف است در گفتگو با وب سایت فردا نیوز ضمن طرح ادعاهایی در خصوص پرونده مدرسه معین ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
یکی از ضروریات روز عروسی، آرایش عروس می باشد که باعث دو برابر شدن زیبایی چهره عروس خانوم می شود. رنگ سایه را باید بر اساس رنگ چشم ها و رنگ پوستتان انتخاب کنید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
محققان سیستم هوش مصنوعی ساخته اند که به دست رباتیک می آموزد با مهارتی مشابه انسان اشیا را کنترل کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی کنکور 97 به صورت چاپ شده، از امروز 10 مرداد در تمام باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۰    
در این مطلب درباره مواد غذایی که برای مادر شدن مناسب هستند، بیشتر اطلاعات کسب می کنید. شاید بعضی از این مواد غذایی شما را متعجب کنند. ما برای شما در این رژیم غذایی صبحانه ناهار و شام را پوشش داده ایم!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۰    
مجرد ماندن نباید تداعی منفی در ذهن ایجاد کند، چون نوعی از زندگی است؛ یک زندگی با مسئولیت ها و افت و خیز های خودش، با روز های خوب و بد و با موفقیت ها و شکست ها ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
تیتر یک شماره امروز روزنامه خبرورزشی اختصاص پیدا کرده است به سیدجلال حسینی، کاپیتان محبوب پرسپولیسی ها.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
روزنامه مشهور انگلیسی اعلام کرد که سرمربی سرشناس منچستر سیتی به دنبال ستاره ایرانی استرشوندس سوئد است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
برخی اخبار حکایت از این دارد که در جلسه صبح امروز هیأت دولت به احتمال زیاد درباره سخنگوی جدید تصمیم گیری می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
بعضی شارلاتان ها اکسیر جوانی می فروشند و بعضی دیگر اندیشه. همۀ ما وقتی می شنویم عده ای خام حرف های دم دستی یک شارلاتان شده اند دلمان برای سادگی شان می سوزد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مکمل های زیادی با اهداف متفاوت توسط شرکت های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. برخی از ورزشکاران برای تسریع در روند پیشرفت خود و بدون اطلاع از نحوه مصرف و ترکیب آن ها به مصرف این مکمل ها روی می ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۰    
حمید هیراد در واکنش به حاشیه های پیش آمده از همه خواست تا بدی ها را کنار بگذارند و با هم خوب باشند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۰    
مرتضی علی آبادی درباره حضورش در سریال از یادها رفته بیان کرد که نقش داماد حسین پاکدل را در این مجموعه بازی می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۵    
خبر فرار خاوری به کانادا مهر 90 رسانه ای شد. نه تن ها رسانه های داخلی که رسانه های آمریکایی و کانادایی هم به این فرار واکنش نشان دادند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۵    
اندرو لینکلن، ستاره محبوب سریال "مردگان متحرک" چندی پیش اعلام کرد که در آینده ای نزدیک این مجموعه را ترک می کند. حالا او علت این تصمیم خود را توضیح داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
به گفته اهالی محل، این قطعه زمین جنگلی از سوی موسسه تحقیقاتی علوم شیلات به یک فرد حقیقی فروخته شده و مالک این زمین علاوه بر اقدام به جنگل تراشی در سطح این عرصه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
بانک های غیردولتی و خصوصی مدام از بانک مرکزی اضافه برداشت کردند و این اقدام موتور تولید رشد نقدینگی در اقتصاد ایران شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
مردی که به اتهام قتل مسلحانه همسر برادرش در مشهد دستگیر شده است، روز گذشته در بازسازی صحنه جنایت، هرگونه دخالت در قتل را در حالی انکار کرد که تصاویر ثبت شده در دوربین های مداربسته محل وقوع جنایت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در معتقد است: ما می توانیم با صبر و متانت و بدون ذوق زدگی شرایط را در خصوص این که یک مذاکره ای که منجر به حفظ حقوق ملت ایران باشد، اعلام کنیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
کامبیز نوروزی در نقد عدم شفاف سازی در اقتصاد ایران یادداشتی منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
پای تلاطمات ارزی به مرز هم کشیده شد. کرایه حمل بار در مسیر های بین المللی به روال سنتی به صورت ریالی پرداخت می شد، اما با افزایش نرخ ارز ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار غیررسمی در چند روز اخیر، حباب قیمت ها در بازار خودرو نیز بزرگتر شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۱    
وزیر اقتصاد فرانسه گفت که در تلاش است تا از وزارت خزانه داری آمریکا برای تکمیل قرارداد صادرات هواپیماهای ATR به ایران معافیت بگیرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۱    
رئیس فراکسیون مبازره با مفاسد در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته می شود بازار خودرو در دست مافیایی قرار دارد، آیا شناسایی شده اند، گفت: پنج خانواده بزرگ بازار خودرو کشور را مدیریت می کنند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۶    
طی حکمی از سوی محمد اسلامی، استاندار مازندران، حجت الاسلام محمد انتظاری به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت، ائمه جمعه و جماعات منصوب شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۷    
کمتر از 24 ساعت پس از اعلام آمادگی دونالد ترامپ برای گفتگو با ایران طیف وسیعی از واکنش های داخلی و بین المللی فضای شبکه های اجتماعی را پر کرد که برخی از مهمترین اظهار نظرها در ادامه می آید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۱    
ترامپ ظرف 30 ساعت دو مرتبه از خواست خود برای مذاکره با ایران سخن به میان آورده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۱    
سید حسین موسویان؛ دیپلمات و مذاکره کننده ارشد هسته ای در دولت اصلاحات به روحانی پیشنهاد کرد که در صورت موافقت مسئولان عالی نظام، رئیس جمهور آمریکا را به ایران دعوت کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
سوال 80 نماینده از رئیس جمهور در پنج محور اعلام وصول شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
انگلیسی ها سابقه خوبی در ساخت خودرو دارند و مدل های مختلفی از خودرو های انگلیسی را شاهد هستیم که از ذوق و استعداد خودروسازان بریتانیایی حکایت دارند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
رهبر جریان صدر که فراکسیون مورد حمایتش یعنی ائتلاف سائرون پیروز انتخابات پارلمانی ماه مه شد، سندی با عنوان "منشور ملی" با 40 شرط برای تشکیل دولت و انتخاب شخص نخست وزیر صادر کرده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
زنی که شوهر خودش را به قتل رسانده است، در بازجویی ها مدعی شد تحت تأثیر ماده مخدر شیشه دست به این جنایت زده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۰    
پادشاه عربستان یک پست دیگر به پستهای ولیعهد این کشور اضافه کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
خیلی از ما دوست داریم درباره ستاره ها و هنرمندان هالیوود بیشتر بدانیم. شاید فکر کنید که آنها از همان ابتدا زندگی بی دردسری داشتند اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
کنسرت محسن ابراهیم زاده شب دوشنبه در سینما سپهر ساری برگزار شد
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا ضمن انتقاد از برجام با استناد به شم خود، مدعی شد ایرانی ها به زودی با دولت وی مذاکره خواهند کرد.
  • ۱