دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۰:۵۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 31 مرداد 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 مرداد 1397 تیتر امروز 2 مرداد 1397 تیتر امروز 3 مرداد 1397 تیتر امروز 4 مرداد 1397 تیتر امروز 5 مرداد 1397 تیتر امروز 6 مرداد 1397 تیتر امروز 7 مرداد 1397 تیتر امروز 8 مرداد 1397 تیتر امروز 9 مرداد 1397 تیتر امروز 10 مرداد 1397 تیتر امروز 11 مرداد 1397 تیتر امروز 12 مرداد 1397 تیتر امروز 13 مرداد 1397 تیتر امروز 14 مرداد 1397 تیتر امروز 15 مرداد 1397 تیتر امروز 16 مرداد 1397 تیتر امروز 17 مرداد 1397 تیتر امروز 18 مرداد 1397 تیتر امروز 19 مرداد 1397 تیتر امروز 20 مرداد 1397 تیتر امروز 21 مرداد 1397 تیتر امروز 22 مرداد 1397 تیتر امروز 23 مرداد 1397 تیتر امروز 24 مرداد 1397 تیتر امروز 25 مرداد 1397 تیتر امروز 26 مرداد 1397 تیتر امروز 27 مرداد 1397 تیتر امروز 28 مرداد 1397 تیتر امروز 29 مرداد 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 31 مرداد 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۶    
محققان در یک مطالعه هشدار دادند: تا سال 2030 میزان ضایعات مواد غذایی در جهان یک سوم افزایش پیدا می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
در حال حاضر پیکر باقی مانده از نفتکش ایرانی سانچی در عمق 115 متری دریا آرام گرفته است. در فیلمی که منتشر شده ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۶    
بررسی ها نشان می دهد: مصرف توت فرنگی التهاب را کاهش می دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۱    
علی محمد پور گفت: نخستین دوره تخصصی نشریات دانشجویی و روزنامه نگاری دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 400 دانشجوی برگزیده در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا این لحظه هیچ خبری از دو نوجوان 14 ساله یاسوجی در دست نیست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۵    
در یک مصاحبه خوب، حقایق را درباره دولت جمهوری اسلامی، آقای رئیسی و تیمش که در حق من نامردی کرده اند به شما می گویم. من بالاخره حقیقت را می گویم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۵    
در دنیای هالیوود هنرمندان بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر برای ساخت فیلم همکاری کنند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۵    
برای این که بتوانید ست مادر و دختری خوب و قابل قبول و حتی چشمگیری بپوشید، قرار نیست نه دخترتان مثل بزرگتر ها لباس بپوشد و نه شما زیادی کودکانه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۷    
تصور ما از پزشک یا به قول معروف، آقا یا خانم دکتر، فردی پولدار و بی دغدغه است که هر روز می رود مطب و چند بیمار را ویزیت می کند. در حالی که تصورات ذهن ما، با واقعیت های پزشکی تفاوت دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه درج اقلام دارویی در لیست ارز دولتی بر اساس پروتکلی که تعیین شده صورت می گیرد، گفت: مصرف داروهای سرطان تولید داخل هیچ عوارضی ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۲    
محققان عنوان می کنند زنان باید رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، میوه و غلات کامل مصرف کرده و از مصرف قندهای افزودنی، سدیم و گوشت فرآوری شده اجتناب نمایند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۷    
در حالی که گریپ فروت میوه ای سرشار از ویتامین C و پتاسیم است، اما ممکن است مصرف همزمان آن با برخی داروها تداخل ایجاد کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲    
مطالعه جدید نشان می دهد توت فرنگی به شکل میوه یا عصاره می تواند برای سلامت روده ها مفید باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یک ساله شدن حضور خود در این جایگاه وعده داد که گزارشی از دستاوردهای یک ساله ی دولت در این حوزه را ارائه می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۲    
این روزها مسیریابی آنلاین برای کاربران هنگام استفاده از خودرو در داخل و خارج از شهر از اهمیت بالایی برخوردار شده است و آگاهی از مسیرهای جایگزین با مدت زمان مربوطه کمک به سزایی به صرفه جویی در وقت و ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۲    
شرکت لاجیتک بعنوان تولیدکننده برتر لوازم جانبی رایانه، به تازگی از یک ماوس عمودی شکل با قابلیت اتصال بی سیم و با سیم رونمایی کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۷    
به تازگی شرکت کره ای سامسونگ در واکنش به اخبار و گزارش های منتشر شده در فضای مجازی، شایعه ورود به صنعت خودروسازی را رد و تکذیب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در بازی های گذشته که نساجی در لیگ برتر برابر حریفان انجام داده، حتی در قائمشهر مستحق شکست نبوده ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۷    
محمد رضا گلزار تصویری از خود و مهران مدیری با گریم فیلم رحمان1400 منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۲    
پرویز پرستویی از فرانک پورآذر قدردانی کرد و ضمن خسته نباشید به این ورزشکار، از او درخواست کرد که ناراحت نباشد زیرا که ارزش بغض و قطره های اشک او بیشتر از مدال طلا است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۲    
پژمان بازغی ضمن اشاره به ماجرای تاریخی اعدام ملکه فرانسه، در واکنش به صحبت های جنجالی ساشا سبحانی نوشت: اگر از تاریخ درس نگیرید، معلوم نیست با بچه زالوهایی که حکم به مردن مردم بی نان می دهند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۷    
بازیگر سرشناس با عقد قراردادی کارگردانی و بازی در یک فیلم زندگینامه ای را پذیرفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۷    
تصویرگر کتاب های درسی و کتاب های کودکان و نوجوانان ساعاتی پیش در 72 سالگی درگذشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۲    
مجری زن برای اجرای زنده برنامه رادیو ورزشگاه وارد ورزشگاه آزادی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۷    
رییس صنف مشاوران املاک توصیه هایش به خریداران و فروشندگان این است که معامله کنید تا پول در بازار ملک بچرخد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۷    
در حالی شورای رقابت از احتمال افزایش مجدد قیمت خودروها خبر داده که دقیقا دو ماه قبل مجوز گرانی 5.6 تا 7.1 درصدی خودروهای داخلی را صادر کرده بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۷    
عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور گفت: وزیر پیشنهادی باید از مشکلات بخش های فرودست جامعه آگاه، و به جامعه کارگری نزدیک باشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: بسته گذر از پیک سال 1398 با توجه به تجربیاتی که امسال به دست آورده ایم توسط وزارت نیرو آماده و به مراجع ذیربط ارجاع داده شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
ترکیه با بیش از 8 میلیارد دلار کمک به کشورهای فقیر در صدر کشورهای کمک کننده سال 2017 قرار گرفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
بانک مرکزی چین در گزارشی اعلام کرد علی رغم کاهش ارزش یوان در ماه های اخیر، استفاده از یوان در مبادلات جهانی نه تنها کاهشی نداشته، بلکه افزایش محسوسی هم داشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
در هفته های گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن روی خط تقریبا ثابتی حرکت کرده اما قیمت مسکن با رشد چشم گیری مواجه شده که این موضوع صاحب خانه شدن را برای افرادی که در سطح پایین جامعه قرار دارند سخت تر کرده ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۷    
معاون امور مجلس رییس جمهوری با تاکید بر اینکه وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیری پرتلاش، فروتن و مردم دار است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۷    
عضو هیات مدیره انجمن علمی اپتومتری ایران گفت: ایران در زمینه تولید فریم عینک همه ظرفیت های لازم برای خودکفایی را دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۷    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز از کشف اختلاس 22 میلیارد ریالی در یکی از ادارات دولتی شیراز خبرداد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۷    
چند روز پس از شوک قیمتی به وجود آمده در بازار پروازهای داخلی حال به نظر می رسد گرانی ها کار خود را کرده و دیگر شانس پر شدن کامل یک پرواز در روزهای عادی وجود ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۲    
سقوط روبل روسیه یک روز پس از اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو از سر گرفته شد و ارزش هر یورو امروز چهارشنبه به بیش از 80 روبل و 46 کوپک رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۲    
در سایه نبود نظارت کافی بلیط های هواپیماها قیمت های سرسام آوری را به خود گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۲    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خواست که اسامی افرادی را که دارای وام های سنگین هستند و از بازگردندان آن خود داری می کنند را اعلام کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۷    
درحالی که موقعیت سیاسی رییس جمهور ترامپ با اتهامات وارده به 2 مشاور سابق او تهدید شده است و بازارها منتظر مذاکرات تجاری چین و آمریکا هستند، بازار سهام افت کرد و قیمت اوراق قرضه بالا رفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۲    
نزدیک به نیم قرن پس از انجام اولین ماموریت سفر به ماه توسط سفینه آپولو، یک تیم فضانوردی سازمان هوانوردی و فضایی ملی ایالات متحده آمریکا (ناسا) در پایان ماموریت خود با قاطعیت اعلام کرد که در سطح ماه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۷    
استاندار ولگاگراد روسیه گفت: بندر امیرآباد، نقطه ای مهم برای تبادلات مازندران و ولگاگراد است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۲    
تمرین های کششی برای کودکان باید به عنوان بخشی از فعالیت های روزانه آن ها در نظر گرفته شود. شاید انجام بهترین حرکات کششی برای کودکان یک امر طبیعی باشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۷    
شاید تصور کنید که بیش فعالی مختص به کودکان است، اما باید گفت که اختلال بیش فعالی در بزرگسالی هم وجود دارد.