سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۳:۴۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 24 مرداد 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 مرداد 1397 تیتر امروز 2 مرداد 1397 تیتر امروز 3 مرداد 1397 تیتر امروز 4 مرداد 1397 تیتر امروز 5 مرداد 1397 تیتر امروز 6 مرداد 1397 تیتر امروز 7 مرداد 1397 تیتر امروز 8 مرداد 1397 تیتر امروز 9 مرداد 1397 تیتر امروز 10 مرداد 1397 تیتر امروز 11 مرداد 1397 تیتر امروز 12 مرداد 1397 تیتر امروز 13 مرداد 1397 تیتر امروز 14 مرداد 1397 تیتر امروز 15 مرداد 1397 تیتر امروز 16 مرداد 1397 تیتر امروز 17 مرداد 1397 تیتر امروز 18 مرداد 1397 تیتر امروز 19 مرداد 1397 تیتر امروز 20 مرداد 1397 تیتر امروز 21 مرداد 1397 تیتر امروز 22 مرداد 1397 تیتر امروز 23 مرداد 1397 تیتر امروز 24 مرداد 1397 تیتر امروز 25 مرداد 1397 تیتر امروز 26 مرداد 1397 تیتر امروز 27 مرداد 1397 تیتر امروز 28 مرداد 1397 تیتر امروز 29 مرداد 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 31 مرداد 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۴    
ادعای کشف کشتی فرازمینی ها تنها یک ادعای ساده نیست که بتوان از کنار آن گذشت. گزارشات و ادعا هایی از این دست می تواند موجی از سوالات مختلف را در ذهن بشر ایجاد کند و جهان بینی او را با چالش های جدی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۴    
مایکروسافت آزمایش اپلیکیشن Your Phone را از اردیبهشت ماه با Windows 10 Insiders آغاز کرد و حالا این برنامه برای تمام کاربران ویندوز 10 در دسترس قرار گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۱    
فهرست اصطلاحات این مقاله، نقطه شروع خوبی برای درکی عمیق تر از تجهیزات مختلف و ایده هایی است که هر راننده آفرودی برای حفظ ایمنی خود در مسیرهای آفرودی باید بداند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۱    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز سهمی در شکار و صید فک خزری را نداشته است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۱    
اینفوگرافیک؛ 10 عامل سکته مغزی در جهان برای دیدن اینفوگرافیک در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید. اینفوگرافیک؛ 10 عامل سکته مغزی در جهان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۱    
محققان آلمانی برای بررسی ضربان قلب یک دستگاه مبتنی بر رادار ساخته اند که ارتعاشات میکرومتری این عضو بدن را ردیابی می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۶    
مطالعات محققان دانشگاه میگل هرناندز در اسپانیا نشان می دهد هورمون های جنسی بر سلول های اطراف عصب سه قلو و رگ های خونی درون مغز تاثیر می گذارند و به همین دلیل بروز دردهای میگرنی در زنان چهار برابر ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۱    
محققان پس از سال ها انجام آزمایش بر روی فیل ها راز مقاومت آنها را در برابر سرطان فهمیدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که اجداد باستانی ما بیش از حد تنبل بودند تا به ساخت ابزار جدید و سازگار شدن با شرایط محیطی در حال تغییر تن بدهند. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
یک دانشجوی ژاپنی، رباتی ابداع کرده است که می تواند با انسان ها تماس چشمی برقرار کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
تولید چادرهایی که در هوا معلق می مانند یکی از روندهای جدید در دنیای گردشگری است، زیرا بسیاری از طبیعت گردان علاقه دارند از این پناهگاه ها استفاده کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۲    
اگر به فکر یک آشپزخانه با طراحی متفاوت هستید، رنگ صورتی را انتخاب کنید. آشپزخانه صورتی می تواند انتخاب بسیار مناسی به منظور افزایش انرژی و هویت دادن به آشپزخانه باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۷    
در تحقیقی که سال 2017 روی 3000 کارمند انجام شد مشخص شد 41 درصد از آن ها به خاطر کارشان با افزایش وزن روبرو شده اند. حقیقت این است که دلایل متعددی وجود دارد که شغلتان میتواند روی وزنتان تاثیر بگذارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۷    
سید مهدی صدرالساداتی پس از افشاگری های اخیر درباره زندگی لاکچری آقازاده ها و مسئولان مجبور به خداحافظی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۲    
در لیلی با من است هم شوخی با دفاع مقدس را می دیدیم، اما شوخی هایش حساب شده بود و از منظری دیگری غیر از فیلم اخراجی ها به جنگ نگاه می کرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۲    
تهیه کننده فیلم سینمایی استرداد گفت: بازیگرانی که دستمزد نجومی می گیرند درواقع به پیکر نحیف سینما آسیب جدی وارد می کنند و بدون تعارف باید آنها را بایکوت کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۳    
حامیان اردوغان به دعوت او برای فروش دلار وطلا پاسخ نسبتا مثبتی داده اند، اما "حسن روحانی" در 6-7 ماه گذشته هیچ گاه از حامیان خود چنین درخواستی نکرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۳    
در هفته ای که باعنوان هفته گرامیداشت از خبرنگاران نامگذاری شده، این دست از کم لطفی ها بر خستگی خبرنگاران می افزاید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به تعطیلی آخر هفته به منظور تخلیه بارترافیکی، محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۳    
روزنامه جوان نوشت: بیننده ای که در طول روز با مناسبات زندگی و الزامات معیشت دست و پنجه نرم کرده، شب هنگام و در موسم پخش سریال پدر باید به تماشای لحظات جانگداز کوچ ناباورانه حامد بنشیند و شاهد ناله ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با تصمیم دولت، واردکنندگان مواد اولیه و ملزومات خط تولید، از پرداخت مابه التفاوت ارزی در گمرکات معاف شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۳    
پرداخت پول از سوی ایران بابت قراردادهای جدید خرید چای از هند در طی 4 هفته گذشته کند شده و به دلیل کاهش واردات چای هند توسط ایران صادر کنندگان چای هند ناگزیر به انبار کردن محموله های خود شده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت های غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۳    
اداره مقررات بانکداری و نظارت حد مجاز تبادل ارز را از 50 درصد به 25 درصد سهم سهامداران کاهش داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۳    
عضو هیات رئیسه کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور معتقد است، با افزایش قیمت ها قدرت خرید کارگران بازنشسته تا 50 درصد کاهش یافته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۳    
تحریم های اقتصادی ایالات متحده آمریکا علیه ایران، نه تنها مردم ایران بلکه بسیاری از مردم عراق را نیز در تنگنا قرار داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل 230 پرونده مهم و ملی برای محتکران خبر داد و گفت: آهن و میلگرد، لوازم خانگی و برنج در صدر کالاهای احتکار شده قرار دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۳    
پرویز پرستویی با بیان اینکه همه ما مدیون خون ریخته شده شهدا هستیم، تاکید کرد که اگر هر روز یاد این عزیزان را به یاد آوریم دیگر با اختلاس گران و دزدان بیت المال برخورد جدی خواهیم کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۳    
گزارشگر سرشناس فوتبال ایران به دلیل آسیبی که برایش پیش آمده برای مداوا راهی بیمارستان شد و فعلا نمی تواند در اجرای برنامه ها حضور داشته باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۹    
اگر شب ها مشکل کم خوابی دارید یا دچار استرس و اضطراب هستید مدیتیشن حمام صوت می تواند باعث کاهش استرس و برقراری آرامش تان شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۴    
بر اساس ادعای یکی از نزدیکان کارلوس کی روش، یکی از مجریان صدا و سیما و همسرش نقش ویژه ای در عقد قرارداد سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال و البته بانک سامان ایفا کرده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۴    
طی ماه ها و هفته های اخیر، مهاجرت اتباع افغانستانی مقیم ایران از کشورمان و تلاش آنها برای پیدا کردن مکانی جدید برای فعالیت و کسب و کار افزایش یافته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۵    
استاندار مازندران گفت : وارد مدارشدن واحدگازی نیروگاه سیکل ترکیبی 460 مگاواتی غرب مازندران مستقر در نوشهر تاحدودی دغدغه مسئولان و مشترکان این منطقه در زمینه کمبود برق را کاهش داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۵    
فاز دوم عملیات تعریض و چهارخطه جاده نظامی شهرستان قائم شهر امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۰    
اگر می خواهید برای کسی گل رز بخرید و نمی دانید چه نوع گل رزی مناسب است، معنای رنگ های مختلف گل رز را در این مطلب مشاهده می کنید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۰    
استان گلستان یکی از استان های نوبنیاد اما با پیشینه ی تاریخی ایران است که طبیعت چشم نواز آن، مردمانی با زبان و فرهنگ گوناگون را در خود جای داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۰    
در بازار ارز و سکه، چهارشنبه 24 مرداد، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران، با رقم 3 میلیون و870 هزار تومان به فروش رسید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۵    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، از هتک حرمت مأموران تفلیس به زنان ایرانی هنگام خروج از فرودگاه این شهر خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید در همان روزی که ترکیه در برابر تحریم های آمریکا موضع تهاجمی و ارزش پولش روند صعودی گرفت، از امکان رفع موقت تعرفه های تنبیهی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۵    
محمد اسلامی گفت: با افتتاح نیروگاه برق سیکل ترکیبی نوشهر افت ولتاژ برق در مازندران از بین می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۵    
اپلیکیشن ویز یک نرم افزار قدرتمند مسیریابی متعلق به گوگل است که با استفاده از جی پی اس امکان جهت یابی و تعیین بهترین مسیر را در حین رانندگی مهیا می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۰    
یک روزنامه اصلاح طلب زیر تیتر خبر عدم پذیرش مسئولیت وزارت کار و رفاه اجتماعی از سوی فتاح نوشته است: رئیس کمیته امداد از اصولگرایان معتدل است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۰    
اظهار نظر عجیب حیدر العبادی درباره تحریم های امریکا علیه ایران همچنان سوژه رسانه هاست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۰    
خبر احضار اشکان دژاگه به کمیته اخلاق امروز خبر ساز شد. ابتدا تصور می شد وی به خاطر تتوهایش به این کمیته احضار شده است اما ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۵    
برای بسیاری از همسران، اوایل ازدواج یک دوران رویایی است. این را وقتی به زبان می آورند که چندی از روزگارشان گذشته باشد و گذر ایام، کم یا زیاد، حرارت زندگی شان را کم کرده باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۰    
در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور گفت: ایران در کنوانسیون خزر امتیازات خاصی گرفت / سهم روسیه از دریای خزر 17 درصد شد / تا 15 مایل از خط مبدأ دریای خزر سرزمین خودمان است / 10 مایل پس از خط مبدأ نیز منطقه ماهیگیری است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۱    
مهاجم تیم فوتبال استقلال که با تصمیم شفراز لیست این تیم کنار گذاشته شده تاکید کرد به دلیل اینکه هنوز از مدت قراردادش باقی مانده از این باشگاه خارج نمی شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۶    
تحقیقات نشان می دهد افراد زمانی که در گفتگوهای واقعی تری شرکت دارند و حقیقتا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، شادتر هستند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۶    
مناقشه تعیین خط بستر و سهم آبی کشورها در دریای خزر سال ها ست که به یک چالش جدی میان کشورهای حاشیه این دریا بدل شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
صادق خلیلیان با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب گفت: فساد در کشور ما سیستمی نیست چراکه فساد سیستماتیک دو ویژگی دارد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید در واکنش به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه کریستیانو رونالدو عنوان کرده در یوونتوس تفاوت با سایر باشگاه ها در این است که همه مانند یک خانواده هستیم، گفت:
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رییس اورژانس تهران گفت: تکنسین موتورلانس اورژانس تهران نوزاد عجول را در ال90 به دنیا آورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۷    
معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: 47 درصد خدمات اصلی گوگل برای کاربران ایرانی مسدود بوده و امکان استفاده از این خدمات در فعالیت های علمی، پژوهشی، زیرساختی و فناوری وجود ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۱    
بازی تیم های ملی امید ایران و عربستان در حال پیگیری بود که روی سکوهای ورزشگاه ویباوا موکتی اتفاق جالبی افتاد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۱    
شاید برایتان جالب باشد یک نسخه از کودکی مدونا، آدری همبورن یا حتی ملکه الیزابت را ببینید؟! مادر این دختر "لیبرتی وکسلر" بعد از این که لباس هایی که تن پسرش در میهمانی هالووین کرده بود با استقبال و ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۱    
آیا می دانستید که مثلا قورباغه ای وجود دارد که با زهرش می تواند 10 نفر را بکشد؟ یا احتمالا بیشتری دارد که از نیش زنبور بمیرید تا از حمله کوسه؟ حقایق جالب زیادی درباره این دنیا وجود دارد که ما را می ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۵    
فناوری اطلاعات اینترنت - با افزایش تعداد هک شدن کاربران اینستاگرام با یک روش و روش بازپس گیری اکانت از طریق یک ایمیل روسی، بیم آن می رود که این شبکه اجتماعی هک شده باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: قیمت ارز حتماً از قیمتی که امروز در سامانه نیما هست، پایین تر خواهد آمد. همه عوامل و مولفه های اقتصادی این را می گوید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
در پی اعلام رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مبنی بر تبدیل دلارها به لیر ترکیه گروهی از مردم آدانا دلارهایشان را به آتش کشیدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
این سازمان به استاندار آذربایجان شرقی و وزیر نیرو اعلام کرده است که طرح ایجاد دریاچه مصنوعی از حق آبه دریاچه ارومیه باید متوقف شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۰    
گوینده برنامه پارک شهر رادیو تهران، صبح روز گذشته بازیگر زن تلویزیون را بابت یکی از اظهارنظرهای سیاسی اش مورد طعنه قرار داد!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم قم در مجلس با پیوستن به کمپین فرزندت کجاست اعلام کرد: دخترم متولد 1365 با کارشناسی رشته روانشناسی شاغل نیست و پسرم متولد 1366 دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق بوده و شغل ثابتی ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۲    
بازیگر سرشناس سینما اعلام کرده در روز تولد 50 سالگی اش یک پرش آزاد از هلیکوپتر روی گرند کنیون انجام می دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۲    
فصل دوم سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری زمستان امسال به تولید می رسد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۶    
اکنون زمان آن رسیده است تا از ظرفیت جوانان در بعهده گرفتن مسئولیتها استفاده شود . متولی امور جوانان در کشور ،وزارت ورزش و جوانان و تخصیصا" ، معاون ساماندهی امور جوانان وزیر است که از فردی جوان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۷    
عبدالله مهاجر افزود: در سال جاری (چهارماهه) حدود 230 میلیون دلار کالای تولیدی مازندران به خارج از کشور صادر شد که 150 میلیون دلار از گمرکات سه گانه مازندران و بقیه از سایر گمرکات کشور بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۷    
همسایه استادیوم وطنی قائمشهر که این روزها به سوژه لیگ برتر تبدیل شده می گوید که 50 سال است که از همین جا بازی ها را نگاه می کنم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۵    
بانک های قطر و کویت بیش از سایر کشورها تحت تاثیر بحران ارزی ترکیه قرار گرفته اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۲    
وزیر نیرو در سفر دو روزه خود به مازندران چندین طرح را در شهرهای نوشهر, آمل, ساری و تنکابن افتتاح می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۲    
برای خرید کوچک ترین آپارتمان با کمترین بودجه، مناطق جنوبی تهران گزینه مناسبی برای جست وجو در بازار مسکن کنونی هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۶    
سرمربی تراکتورسازی تبریز بابت حضور هافبک تیمش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال عصبانی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۶    
24 مرداد 1367- نخستین یدک کش ساخت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام یونس طی مراسمی با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی کشور، در بندر عباس به آب انداخته شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۶    
یک اسپانیایی خداحافظی مهاجم ملی پوش کشورمان پس از جام جهانی 2018 را متفاوت ترین خداحافظی تعبیر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۶    
تا به حال از روش های درمانی مختلفی برای کاهش فشار خون در افراد که می تواند منجر به ابتلا به بیماری های مرگباری شود، استفاده شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۰    
در ساعات عادی بازار که جریان طبیعی معاملات وجود دارد، نوسان گیران قدرت کمتری دارند که قیمت ها را مطابق خواست خود جا به جا کنند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه می گوید: در طول دهه های گذشته متاسفانه گروهی سبب حاکم شدن سیاست دلالیزم در کشور شده اند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
واردات نفت خام کره جنوبی از ایران با وجود اقدامات خصمانه واشنگتن علیه تهران، در ژوییه رشد ماهانه به ثبت رساند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
محمدجواد ظریف به ادعاهایی درباره کاهش سهم ایران از دریای خزر از 50 درصد به 11 درصد واکنش نشان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
رئیس پلیس پایتخت به خبر تلخ و در عین حال عجیب، دیپورت اشتباهی یک جانباز اعصاب و روان به افغانستان که به مرگ این جانباز ختم شده، واکنش نشان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
سازمان هواشناسی از بارش باران در استان های گیلان و مازندران طی امروز خبر داد و اعلام کرد: برای برخی نقاط استان های سیستان و بلو چستان، مرکزی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
در پی توقف عرضه ارز به شرکت های هواپیمایی داخلی با نرخ ارز دولتی (4200 تومانی) و اختصاص این ارز صرفا به کالاهای اساسی و ضروری ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
فرماندار روانسر از ترور یکی از پرسنل ناجا در این شهرستان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
یک مردم شناس و محقق با استناد به پژوهشی که درباره ازدواج سفید روی 213 زوج و به شکل میدانی انجام داده است، گفت: عمر ازدواج سفید در ایران بین یک تا سه سال است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
رئیس مجلس درخصوص کمک به صنایع و اشتغال گفت:نقدینگی کارخانه ها مهم است و بانک ها باید به آن ها کمک کنندبعد از گذشت از شرایط فعلی این واحدهای تولیدی می تواند روی پای خود بایستد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره اظهارات نخست وزیر عراق مبنی بر این که به تجارت با ایران ادامه خواهد داد، گفت: ما کشورهایی را که تحریم هایمان را نقض کنند مسئول خواهیم دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در ارتباط با نقش و وظایف دولت در حل مشکلات کشور گفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصاویر زیر در توضیح آن نوشت: دیشب وقتی ما خواب بودیم، علی فروغی مدیر جوان شبکه سه با مجری های این شبکه اعم از رشید پور، فردوسی پور، احمدی، نجم الدین شریعتی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
بارش چند روزه باران در شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان موجب خسارت به قسمت اعظمی از شالیزار های برنج منطقه شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
کوئنتین تارانتینو برای ساخت فیلم جدیدش که تصویری از هالیوود 50 سال پیش است، نیاز به شخصیت بروس لی داشت و اکنون مایک موه را برای ایفای نقش وی انتخاب کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
دانشمندان هواشناسی در مطالعه ای اعلام کردند که سطح زمین تا 5 سال آینده به شدت گرم می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۶    
اسامی 10 نفر از خریداران عمده سکه در حالی منتشر شد که بررسی های خراسان نشان می دهد، دو نفر از افراد این فهرست چهره هایی از جمله یک مقام سابق دولتی و یک نفر از بستگان یک مقام اجرایی سابق هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حدود 6 هزار خودرو در زمان بسته شدن سامانه ثبت سفارشات وارد کشور شد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۶    
رییس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان با تاکید بر اینکه نوسان قیمت و وضعیت خودرو داخلی مربوط به دولت است، گفت: قیمت خودرو داخلی به نرخ دلار وابسته نیست، در واقع عدم تزریق آن در بازار عامل گرانی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری 5 میلیون تومانی به بازنشستگان از مهر ماه خبر داد و گفت: این تسهیلات برای 400 هزار بازنشسته با کارمزد 4 درصد در اقساط 36 ماهه پرداخت می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۷    
محمد اسلامی از پرداخت تسهیلات کم بهره در زمینه خوداشتغالی به 11 هزار مازندرانی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۲    
وجود منطقه آزاد برای مازندران، سرابی بیش نیست؛ استانی که ظرفیت های متعدد در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات دارد باید بر این موارد تکیه کند تا این که به دنبال سرابی در بیابان بدود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۶    
در بازار آمریکا هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر با 0.47 درصد کاهش، به 1195 دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه با 1.80 دلار یا 0.2 درصد افزایش، در 1200.70 دلار بسته شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۶    
تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره یکی از اصلی ترین نکات شخصیتی و از ویژگی های بارز سلبریتی ها و چهره های شناخته شده در هر جامعه ای به شمار می رود و در طول تاریخ هم همیشه سلبریتی ها سعی می کردند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۰    
نساجی مازندران که فصل گذشته لقب پرتماشاگرترین تیم لیگ دسته اول را یدک می کشید، حالا در لیگ برتر هم توانسته با پر کردن ورزشگاه شهید وطنی یکی از پرشورترین تیم های لیگ هجدهم در کنار سرخابی ها قرار بگیرد.
  • ۱