سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۲۸Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 9 مرداد 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 مرداد 1397 تیتر امروز 2 مرداد 1397 تیتر امروز 3 مرداد 1397 تیتر امروز 4 مرداد 1397 تیتر امروز 5 مرداد 1397 تیتر امروز 6 مرداد 1397 تیتر امروز 7 مرداد 1397 تیتر امروز 8 مرداد 1397 تیتر امروز 9 مرداد 1397 تیتر امروز 10 مرداد 1397 تیتر امروز 11 مرداد 1397 تیتر امروز 12 مرداد 1397 تیتر امروز 13 مرداد 1397 تیتر امروز 14 مرداد 1397 تیتر امروز 15 مرداد 1397 تیتر امروز 16 مرداد 1397 تیتر امروز 17 مرداد 1397 تیتر امروز 18 مرداد 1397 تیتر امروز 19 مرداد 1397 تیتر امروز 20 مرداد 1397 تیتر امروز 21 مرداد 1397 تیتر امروز 22 مرداد 1397 تیتر امروز 23 مرداد 1397 تیتر امروز 24 مرداد 1397 تیتر امروز 25 مرداد 1397 تیتر امروز 26 مرداد 1397 تیتر امروز 27 مرداد 1397 تیتر امروز 28 مرداد 1397 تیتر امروز 29 مرداد 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 31 مرداد 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۰    
در عصر امروز حضور در شبکه های اجتماعی به یک واقعیت گریز ناپذیر از زندگی هنرمندان، ورزشکاران و افراد سرشناس تبدیل شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۵    
نفرات برتر گروه های آزمایشی پنج گانه کنکور سراسری امسال به پشت کنکوری ها توصیه کردند که در کلاس فوق برنامه شرکت نکرده و فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی کاهش دهند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۵    
روز پنج شنبه 11 مرداد گردهمایی بنیاد (Tooth friendly توث فرندلی) سوئیس، یکی از معتبرترین بنیاد های بین المللی سنجش سلامت محصولات خوراکی مرتبط با بهداشت دهان و دندان، برگزار می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۷    
سید محمد جعفری گفت:خرید توافقی برنج به منظور حمایت از کشاورزان و تنظیم بازار برنج و تامین بخشی از ذخایر راهبردی از محل تولید داخلی از نیمه دوم مرداد 97 در مازندران انجام خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۰    
با وجود هشدارها درباره آسیب پذیری گسترده ی روترهای میکروتیک در سطح شبکه کشور، بسیاری از کاربران و مدیران نسبت به به روزرسانی و رفع آسیب پذیری این تجهیزات اقدام نکرده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۲    
اگر از ویندوز 7 در لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده می کنید، بهتر است همین امروز با نصب ویندوز 10 آن را ارتقا دهید. برای آپدیت ویندوز 7 به ویندوز 10 در کامپیوتر، ادامه این مطلب را حتما بخوانید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۱    
خوشبختانه در چند سال اخیر بازار هاچ بک ها در ایران رنگ تنوع به خود گرفته و حالا خریداران با سلیقه و شیفته هیجان هم می توانند میان گزینه های متنوع انتخاب کنند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۲    
مناطق گردشگری در مریخ هم وجود دارند. اگر روزی بتوانیم یک تمدن انسانی در مریخ پایه گذاری کنیم، این سیاره جا های دیدنی بسیاری خواهد داشت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
مطالعات گسترده در ایران و سایر کشور های جهان نشان می دهد به دلیل گرایش کمتر بانوان به رفتار های پر خطر و توجه بیشتر به داشتن زندگی سالم، خون اهدایی توسط بانوان از سالم ترین منابع خونی به شمار می روند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
شما که همیشه از دارو و عرقیات گیاهی استقبال کرده و هر روز دوست دارید تا در این زمینه به اطلاعات تان اضافه کنید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هر صبح روزشان را با زدن عینک آغاز می کنند حتما تا به حال چند بار فکر جراحی و خلاص شدن از شر عینک را از سر گذرانده اید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۰    
آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: اولین وظیفه نیروی انتظامی این است که کشور را امن کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۷    
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران از بکارگیری 300 نفر از اعضای پلیس افتخاری در طرح تامین امنیت سواحل دریا خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۷    
فیلم سینمایی عصبانی نیستم! وارد شبکه نمایش خانگی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
اولین فیلم کوتاه نسیم ادبی با نام موقت یک شب کوتاه به نویسندگی فرزانه سهیلی اواخر مردادماه کلید خواهد خورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
علی ملاقلی پور گفت: سینمایی که به سمت شوخی های جنسی می رود سینما نیست بلکه در حال از بین بردن فرهنگ جامعه است اما اینکه چرا فرهنگ در این حوزه از هنر نازل می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۶    
برنامه حالا خورشید به محملی برای رفع اتهام از طیفی از چهره ها تبدیل شده و مجری آن، وظیفه تبرعه اشخاصی را برعهده گرفته که هریک با مسائل متفاوتی مواجه هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۶    
یک منتقد موسیقی با بیان اینکه دفتر موسیقی در کنار بررسی ویدیوهای حاشیه ساز خوانندگان دست به اقدامات اساسی تری بزند، چنین ادامه می دهد: در صورتی که لب خوانی حمید هیراد در کنسرتش اثبات شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۰    
هفته سوم مرداد، تلویزیون با دو مجموعه دلدادگان و آرماندو به شب نشینی های تابستانی مردم راه پیدا می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۰    
کتابخانه مرکزی بریتانیا فهرستی را منتشر کرد که نشان می دهد محبوب ترین کتاب نزد آنهایی که کتاب به امانت می گیرند کدام کتاب ها بوده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
به دلیل نوسانات بازار ارز، شمار زیادی از شهروندان عراقی که دارای سپرده در بانک های ایرانی بودند میلیون ها دلار ضرر کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
بازار ارز که مدت هاست قاعده و قانونی نداشته و دستخوش فضای روانی و انتظارات پیش رو شده است، امروز به دنبال اظهار نظر رییس جمهور آمریکا مبنی بر آمادگی برای مذاکره با ایران، برای ساعاتی ریزشی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۶    
در ارزیابی روند شتابان کاهش ارزش ارزهای خارجی و سکه به طور قطع مجموعه ای از عوامل گوناگون داخلی و خارجی تاثیرگذار می توانند باشند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۶    
یعنی الان خوابش کافیه؟ و این غذایی که می خوره، براش خوبه؟ یکی از تکراری ترین سوال هایی است که مادر ها در طول شبانه روز ده ها بار از خودشان می پرسند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به تخلیه 300 هزار تومانی حباب قیمت سکه، آخرین وضعیت بازار طلا و سکه را تشریح کرد و از کاهش 550 هزار تومانی قیمت ها نسبت به روز گذشته خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۵    
معاون فنی وشهرسازی شهرداری آمل گفت که با ضرورت بازنگه داشتن این پل در طول روز برای تردد خودروها ، ترمیم و رنگ آمیزی آن شبانه و از ساعت 22 تا 5 بامداد انجام می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
جنگل دوهزار در تنکابن، شمال ایران قرار گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۱    
معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران از طلب 630 میلیارد تومانی تامین اجتماعی مازندران از کارفرمایان و بیمه شدگان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۱    
بیشتر باغداران مازندران این روزها به دنبال راه حلی هستند تا جلوی ریزش غیرطبیعی میوه مرکبات را بگیرند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۱    
17 مورد ساخت وساز غیر مجاز زمین های کشاورزی در شهرستان بابل قلع و قمع شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۷    
مربی نساجی به انتقاد از اقدامات مسئولان خونه به خونه پرداخت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
شمار قربانیان آتش سوزی کالیفرنیا به 8 تن رسید. در شهرستان شاستا 100 هزار هکتار از جنگل ها طعمه حریق شده و 874 ساختمان در آتش سوخت. همچنین 38 هزار نفر خانه هایشان را تخلیه کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۶    
بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده، حجت الاسلام هادی غفاری، زهرا ساعی نماینده تبریز، حجت الاسلام مجید انصاری، مرتضی الوری عضو شورای شهر تهران ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۰    
طی روزهای اخیر با اجرای سیزدهمین مرحله از طرح رعد 479 سارق و مال خر و 287 خرده فروش موادمخدر و 28 قاچاقچی در تهران دستگیر شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
نتایج اولیه کنکور سراسری 97 به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
ترامپ شب گذشته در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ایتالیا تلاش کرد از خودش تصویر فردی حامی گفت وگو و مذاکره به نمایش بگذارد و گفت آماده است بدون پیش شرط با مقام های ایران دیدار کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
عضو کارگروه فیلترینگ درباره سرانجام پیشنهاد رفع فیلتر توئیتر گفت: این درخواست به امضای 6 وزیر و دو نماینده مجلس عضو کارگروه فیلترینگ رسیده بود با پاسخ منفی دادستانی منتفی شد و دیگر ادامه پیدا نمی کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: از رییس جمهور ⁦‪‬⁩درخواست کردم بدلیل شرایط جدید، مسؤولیت سخنگویی دولت را عزیز دیگری برعهده بگیرند، که خوشبختانه موافقت کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
رئیس کمیسیون ویژه برجام در ملجس نهم با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: آنها هرگاه متحمل فشاری می شوند عقب نشینی می کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن و هافبک آلمانی رسماً به عضویت تیم استقلال درآمدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۷    
به دنبال ابراز تمایل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دیدار با مقام های ایرانی، مشاور رئیس جمهوری ایران در نخستین واکنش، شروطی را برای این کار مطرح کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۷    
معاون برند آدیداس در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرد که این برند به خاطر این که نمی خواهد بازار کشور آمریکا را از دست بدهد از ادامه همکاری با ایران معذور است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۰    
با خواندن این نوشتار کوتاه اما بسیار حائزاهمیت ، شاید کمی بیشتر در مورد مسئلۀ مهم روش های کمک کننده به کاهش انتشار کربن بیندیشیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۷    
هرکس که سردرد را تجربه کرده باشد (که طبق بررسی های انجام شده حدود 90 درصد افراد آن را تجربه کرده اند)، می داند که انواع مختلفی از سردرد از خفیف تا شدید وجود دارد. شایع ترین نوع سردرد، سردرد تنشی ست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۷    
می دانیم که برای بیشترِ مردها نحوۀ چگونه ظاهرشدن در جلسات مهم کاری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۱    
کاشو یا بادام هندی به دلیل طعم منحصربه فردی که دارد یکی از انواع آجیل است که در ایران و دیگر کشورها بسیار محبوب است. زادگاه اصلی درخت بادام هندی، آمریکای جنوبی و برزیل است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۵    
رابطه موجود بین تغییرات اقلیم و تنوع زیستی از مدت ها پیش مشخص شده است. با وجود آنکه اقلیم کره زمین از ابتدای پیدایش تاکنون بارها دچار تغییر شده است و اکوسیستم ها و گونه های مختلف جانوری و گیاهی به ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۲    
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در طول روز احساس خستگی و خواب آلودگی شدید داشته باشید؟ اگر این حس را تجربه کرده اید، به احتمال زیاد، علت خواب آلودگی شما نوعی اختلال خواب است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۷    
سهیل اولادزاد، فعال محیط زیست: تنش آبی در مازندران آغاز شده و فعالیت چاه های غیرمجاز پرتعداد آسیب زیادی به سفره های زیرزمینی آب منطقه وارد می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۱    
آذری جهرمی با انتشار پستی در توییتر، نسبت به گزارشی درباره هایجک کردن آی پی های تلگرام توسط مخابرات ایران واکنش نشان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۶    
نایب رییس مجلس در واکنش به مطرح شدن مساله عدم کفایت رییس جمهور، گفت: الان وقت این کارها نیست.مسئول وضعیت جاری کشور آنهایی هستند که با هوا کردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود که البته به هدف شان هم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۶    
عباسی شاهکوه در خصوص حواشی پیش آمده درباره مصاحبه قبلی اش، با تأکید بر اینکه صحبت هایش در آن مصاحبه غلط منعکس شده، گفت شرکت ارتباطات زیرساخت هیچ وامی به جیک و پیک پرداخت نکرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۶    
صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب بخشی از بیانات سال گذشته ایشان درباره وضع معیشتی مردم را منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: با اجرای تصمیمات جدید ارزی شاهد تعادل و آینده مناسبی در بازار ارز خواهیم بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
مو های سالم و براق یکی از ضروریات زیبایی است، به طوری که در عصر باستانی زیبایی زنان بر اساس حجم، بلندی و کیفیت مو ارزیابی میشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
حدود 6 هفته ای می شود که کمپانی پیکسار همراه با کمپانی والت دیزنی پیکچرز با انیمیشن جدید شگفت انگیزان (2) که ادامه انیمیشن بسیار موفق و پرفروش شگفت انگیزان 1 است، رکورد فروش در گیشه را شکسته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
سرویس های اطلاعاتی آمریکا به اطلاعاتی دست یافته اند که نشان می دهد کره شمالی در حال ساخت موشک های جدید است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
لی لی رز دپ متولد 27 می 1999 در فرانسه می باشد، او دارای قد 160 سانتی متری و وزن 47 کیلگورم است. جانی دپ هنرمند معروف و محبوب صنعت سینما پدر و ونسا پارادیس خواننده و مدل محبوب فرانسوی مادر وی می باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهور در دیدار سفیر جدید انگلستان در تهران، با استقبال از گسترش و توسعه روابط با لندن، تاکید کرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل دامپزشکی مازندران با بیان اینکه همه ساله بعد از بارندگی و با گرم شدن هوا فعالیت کنه ها مشکلاتی را ایجاد می کند ولی همواره آمادگی داریم تا در صورت بروز اتفاق با این مشکل مقابله کنیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۱    
ناپاکی در ارتباطات مالی میان افراد از جمله موضوعاتی است که در صریح ترین آیات قرآن به آن پرداخته شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۱    
موسیقی هنر است و می تواند به مانند تمامی هنر ها هویت بخش هم باشد، نجوای کولی ها یا موسیقی های معترض دهه 60 و 70 میلادی، موسیقی هایی که یک وجه اشتراک دارند و مولف هستند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با کشفیات اقلام ضد فرهنگی، افزود: 39 پرونده در رابطه با این موضوع تشکیل و 11 هزار سی دی و مشروبات الکلی هم کشف و ضبط شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور در سفر به کرمانشاه گفت: جزئیات بسته جدید اقتصادی دولت تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
تولید انواع لوازم التحریر در داخل کشور نسبت به سال گذشته با رشد 15 درصدی روبه رو بوده اما سهم تولیدکنندگان ایرانی تنها 5 درصد از کل بازار داخلی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال 97 صبح امروز نهم مردادماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۶    
مدیر کل مرکز توانبخشی غرب تهران از راه اندازی مجهزترین و استانداردترین مرکز ارائه خدمات به مبتلایان اوتیسم خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۶    
بسیاری از افراد در این دنیای رنگارنگ هستند که شاید بنوعی موج منفی و یا انرژی منفی داشته باشند و یا جزء آن دسته از افرادی محسوب شوند که دیگران از آن ها خوششان نیاید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۶    
نماینده مردم شهرستان های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، جویبار و سیمرغ، گفت: در حال حاضر مشکل اساسی که در افزایش قیمت دلار و ارز ایجاد شده بحث نقدینگی در کشور است و بارها در مجلس و جلسات غیرعلنی و ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۶    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با وجود نابسامانی بازار ارز هیچ گونه افزایش قیمتی در بسته سفرهای عتبات عالیات نداشتیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۶    
4 گروه از افراد جامعه با پرداخت حق بیمه می توانند تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۶    
دبیر کل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 77درصد مستمری بگیران تامین اجتماعی زیر خط فقر هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۰    
زبان آبی یکی از بیماری های ویروسی نشخوارکنندگان در میان حیوانات اهلی بویژه در گاو ها و گوسفندان است که توسط حشرات منتقل می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی روزهای آینده به سنگاپور سفر می کند؛ همزمان پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز به سنگاپور خواهد رفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۷    
علیرضا شاطری از مازندران رتبه یک کنکور ریاضی را کسب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۷    
سکه امامی در معاملات روز جاری با حدود 750هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، اکنون با قیمت 4 میلیون و 50هزار تومان در بازار داد و ستد می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۷    
معاون ورزشی باشگاه نساجی نسبت به اظهارات امروز بازیکن راه آهن واکنش نشان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۶    
سرمربی گسترش فولاد تبریز می گوید به غیر از دو بازیکن بقیه بازیکنان حال حاضر تیم جدید هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۶    
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی می گوید امسال با برطرفی نواقص و نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود، تمام تلاشمان را می کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۶    
بازیکن ایرانی تیم استورشوندز اعلام کرد مذاکراتش با باشگاه های مختلف اروپایی در روند خوبی قرار دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت بیژن حیدری و سعید قاسمی در بازی های آسیایی 2018 – اندونزی خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۶    
تیم والیبال پیکان تهران در اقدامی عجیب و با تصمیم مدیران این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر والیبال و به دلیل مسائل اقتصادی با بازیکنان جوان راهی مسابقات می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۱    
این متن یک پیشنهاد نیست ، یک انتقاد نیست ! این متن یک درد و دل است ، یک خواهش است از مسئولین و متولیان ساماندهی به بازار تلفن همراه . ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۵    
در حاشیه اعلام ثبت احوال مبنی بر کمبود بدنه کارت هوشمند ملی به علت تحریم، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را منتشرکرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۲    
محمدعلی ابطحی در روزنامه اعتماد نوشت: در بین رهبران دنیا، نتانیاهو که خشن ترین و پر کشتار ترین کشور دنیا را رهبری می کند، مدت هاست تصمیم گرفته است برای مردم ایران بامزگی کند و متفاوت حرف بزند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۲    
در عکس زیر ماهی مرکب کنجکاوی را می بینید که جذب نور غواصی شده و در قاب دوربین لوئیز فلیپ پونتل قرار گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۲    
چراغ چک موتور که به عنوان چراغ نشان دهنده عیب نیز شناخته می شود، علامتی از سوی ECU یا کامپیوتر خودرو است که بیانگر وجود خطایی در سیستم خودرو بوده و برای شناسایی مشکل نیاز به دستگاه دیاگ می باشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۲    
معاون حقوقی و امور مجلس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مصاحبه دیروز یکی از نمایندگان مجلس درباره طرح جدید سرباز بسیجی گفت: نه تنها ستادکل نیروهای مسلح ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه باز ماندن تنگه هرمز وابسته به منافع ایران است گفت: ما آمریکا را تاثیرگذار در تصمیم نداجا در حوزه تنگه هرمز نمی دانیم و اقدام ما وابسته به نظر رهبر انقلاب است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۶    
فصل تابستان، زمان پوشیدن لباس هایی با رنگ روشن است. برای آقایانی که عادت به پوشیدن کت دارند، هیچ رنگی بهتر از رنگ خاکی نیست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۶    
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه کنکور سراسری 97 به صورت کارنامه تنظیم شده و عصر چهارشنبه منتشر می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۶    
حجتی کرمانی؛ اولین امام جمعهٔ کرمان پس از انقلاب و از روحانیون برجسته در یادداشتی خطاب به سردار سلیمانی نوشت: آنچه این سردار رشید با ترامپ گفته است، سخن دل هر ایرانی آزاده ای است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۱    
حسین سلاح ورزی؛ نائب رئیس اتاق بازرگانی از پیشنهاد ترامپ برای مذاکره بدون شرط با مقامات ایران استقبال کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۲    
درحالی که دوباره تمرکز تاجران نفت بر اختلالات در تولید و افت احتمالی صادرات ایران تحت تحریم های آمریکا قرار گرفت، قیمت طلای سیاه بالا رفت و نفت آمریکا بیش از 2 درصد جهش کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۱    
بی اشتهایی بچه ها یا کم غذا خوردن آن ها همیشه یکی از دغدغه های اصلی مادران است. بسیاری از بچه ها بدغذا هستند و از همه انواع غذا ها نمی خورند تا ریزمغذی های مورد نیاز بدنشان تامین شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۷    
پس از آتش سوزی در مسجد جامع ساری که یک بنای تاریخی سه هزار ساله می باشد بلافاصله عملیات عمرانی و بازسازی آن شروع شده است اما کیسه های سه متری اطراف این بنا موجی از اعتراضات مردمی را در پی داشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۷    
گوش درد به دلایل مختلفی از جمله تغییرات آب و هوایی یا آلرژی ایجاد می شود. اگر حشره ای در گوش شما باشد، دچار گوش درد، احساس وز وز گوش و خونریزی می شوید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۷    
آیا به دنبال کاهش وزن هستید؟ به بیماری خاصی مبتلا هستید که باید از مصرف شکر خودداری کنید؟ برای تناسب اندام خود به دنبال یک رژیم مناسب هستید؟ همه این ها دلایلی برای کم کردن میزان شکر در رژیم غذایی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۵    
مدیر عامل خانه موسیقی اعلام کرد: خانه موسیقی آمادگی دارد برای همایون شجریان و سایر هنرمندان دیگر با مسوولان وزارت ارشاد و شهرداری تعامل و این موضوع را پیگیری کند تا آنها کنسرت خیابانی برگزار کنند.
  • ۱