سایر منابع:
سایر خبرها
. : پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) وقتی که با دقّت قبر سعد بن معاذ را پوشاند فرمود: می دانم که قبر سرانجام فرو می ریزد و نظم آن بهم می خورد، ولی خداوند بندهای را دوست می دارد که چون به کاری پردازد، آن را محکم و استوار انجام دهد. 18- مرگ، بیداری بزرگ أَلنّاسُ نِیامٌ إِذا ماتُوا انْتَبَهُوا. : مردم در خواباند وقتی که بمیرند، بیدار می شوند. ...
حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امام جمعه شهرستان آستارا در خطبه های عبادی - سیاسی نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه بعد از ماه مبارک رمضان چهره ها و قلوب بندگان خدا نورانی می شود اظهار داشت: زبان باید به نفع اسلام و در راه آخرت و سعادت اخروی جاری باشد. امام جمعه شهرستان آستارا با اشاره به تخریب حرم و بارگاه ائمه اطهار (ع) به دست وهابیت در عربستان سعودی تصریح کرد: آل سعود با تروبج و ...
اولیا سخن می گوید که در حقیقت همان رابطه معنوی اولیای خدا با دیگر بندگان اوست. اجزای لا ، یعنی اجزاء و افراد عالم ماده و خاک، که با خیال و وهم خود را هست می پندارند. ای همه پوسیده در کون و فساد *** جان باقیتان نرویید و نزاد گر بگویم شمه ای زآن نغمه ها *** جان ها سر بر زنند از دخمه ها گوش را نزدیک کن، کآن دور نیست *** لیک نقل آن به تو دستور نیست هین که اسرافیلِ وقتند ...
، مقاومت کنید و البته همه اینها از نشانه های حرکت و قیام ما هستند. اوامر و نواهی ما را متروک نگذارید و بدانید که علی رغم کراهت و ناخشنودی کفار و مشرکان، خداوند نور خود را تمام خواهد کرد. ...من ولی خدا هستم، سعادت پویندگان راه حق را تضمین می کنم. ...پس سعی کنید اعمال شما طوری باشد که شما را به ما نزدیک سازد و از گناهانی که موجب نارضایتی ما را فراهم نماید بترسید و دوری کنید. ...
...> آخرین جمله را هم به امام و مقتدای خودمان ولیّ عصر ارواحنافداه عرض کنیم: ای سیّد و مولای ما! پیش خدای متعال گواهی بده که ما در راه خدا تا آخرین نفس ایستاده ایم. بزرگترین آرزو و افتخار بنده این است که در این راهِ پُرافتخار و پُرفیض و پُربهجت، جان خودم را تقدیم کنم. ان شاءاللَّه خداوند متعال شما را موفّق و مؤیّد بدارد. والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته پیام مقام معظم رهبری به به ملت ...
برگزیده خدا را دوباره به عصر سلیمان و داوود بازگرداند. این شخصیّت ایده آل و آرمانی در ادبیّات یهود ماشیح یا مسیح خوانده می شود که لقب پادشاه نجات دهنده و آرمانی یهود می باشد. هر تعبیر ماشیح برای انسان آرمانی یهود در تلمود (توفیقی، 1384: 121) در موراد مختلف و متعدّد آمده، امّا در عهد عتیق تنها در کتاب دانیال چنین تعبیر انحصار یافته است (عهدعتیق، کتاب دانیال، 25: 2926). مهم ترین مژده ...