سایر منابع:
سایر خبرها
فرستاده است. ملک الموت مرا درود و ثنا گفت و اظهار داشت: ای محمد من خبرهای بسیار در امت تو میبینم. گفتم این رحمت الهی است و به جبرئیل گفتم این فرشته کاری بس دشوار دارد. آیا او جان همه انسانها را خود می ستاند؟ جبرئیل پاسخ مثبت داد. خطاب به ملک الموت گفتم ای ملک تو همه مردم جهان را زیر نظر داری؟ گفت آری، جهان جملگی در چنگ من است و من هر حرکت و هر عمل شما را زیر نظر دارم و هیچ خانه ای نیست که از نظر من ...
برابر فتنه های پیش رو، یار و یاور صادقی برای مقام معظم رهبری باشند. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیْم. خوشامد عرض می کنم به جنابعالی و همکاران محترم شما و خانواده های گرامی آنها. از خداوند متعال عاجزانه درخواست می کنم که شما را از همه آفات و بلیات حفظ کند و به آنچه مرضی خودش و وجود مقدس ولیعصر (ارواحنا فداه) هست موفق بدارد. هم بر توفیقات شما بیفزاید هم بر اخلاص شما که ان شاءالله ...
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس به نقل از رجانیوز: گفتگوی اختصاصی، تفصیلی و سالانه با کسی است که در دفاع از مبانی اسلام، از بیش از پنجاه سال پیش می نوشت، حروفچینی می کرد، چاپ می کرد و دسته بندی می کرد تا نشریه انتقام در آغازین سالهای مبارزه با رژیم پهلوی، همان کاری را با رژیم استبدادی کند که فرمایشات روشنگر ایشان امروز با تفکرات غربگرا، آمریکایی و سکولار می کند و از آن طرف نیز عشق دیرین ایشان به استادش امام خمینی امروز در همدلی و همراهی با امام خامنه ای استمرار یافته است. ...
سرویس اندیشه جوان ایرانی به نقل از راسخون ؛ بخش مقالات دینی: نویسنده: سعید بهمنی عوامل درونی شبهه گری و نیز عوامل بیرونی ابتلای به آن بخشی از شخصیت شبهه گر را تشکیل می دهد. عوامل درونی به سه دسته ی شناختی، انگیزشی و رفتاری تقسیم می شود. وجود این عوامل سبب شکل گیری شبهه در ذهن می شود و آن را مستعد پذیرش شبهه می گرداند؛ همچنین زمینه استقبال از شبهه یا حمل و اشاعه آن را فراهم ...
به وجود واسطه هایی در اداره عالم تأکید می کند. قرآن گاهی فاعل قبض ارواح را خدا و گاهی فرشته مرگ عزرائیل و در مواردی فرشتگان معرفی می کند. (13) فَالْمُدَبِّرَاتِ أَمْرًا. (14) فَالْمُقَسِّمَاتِ أَمْرًا. (15) این دو آیه شریفه از وجود تدبیر و تقیسم کنندگان امور جهان خبر می دهد که مصدق بارز آن فرشتگان مقرب الهی هستند. از آن برمی آید که خداوند تدبیر بعضی امور را نخود بلکه به ...