سایر منابع:
سایر خبرها
با آنان جنگیده اند، آنان را تارانده اند: زن کرد، مرد کرد که در کنار و دوشادوش یکدیگرند. آن کسی این رفتارها را به کرد بازمی خواند، آشکارا با برهانی بُرّا نشان می دهد که این تیره از ایرانیان را به درستی نشناخته است. بارها گفته ام، دوباره می گویم: کرد، در هر جای جهان باشد و بِزید در گفتار، در مَنش، در کنش، در همه ویژگی ها و هنجارهای زیستی و فرهنگی به فریاد می گوید که: ایرانی است، ایرانی ناب نژاد . ...
به قبول چنین توجیهی آیا صلح هیچ نماد دیگری (کبوتر صلح، شاخه زیتون و... ) جز این نماد شبهه برانگیز نداشته و ندارد؟! و صدالبته فراموش نکنیم که این صلح نه معنای صلح حقیقی و واقعی بلکه صلحی بین همه اقشار جهانیان چه همجنس بازها و چه سایرین است و ای کاش بازیگر نمایش هرگز چنین توجیهی را عنوان نمی کرد تا حداقل بگوییم از جهلشان بوده است اما با این تفسیر کار از جهل گذشته، دقیقاً شاهد همان شیوه ...
بین دو زن که هر دو همسر یک مرد هستند مربوط می شود و یا به اصطلاحِ نمایش، داستان مرد دو آدرسه است که در حق همسرانش ظلم ها کرده اما فارغ از ارزش گذاری فنی اثر که بسیار ضعیف ساخته و پرداخته شده، اصل قصه و داستان، نه آن مرد دو آدرسه هدف است و نه مصائب آن دو زن بلکه آنچه غایت و فرایند دراماتیک اثر بیان می کند تهی و پوچ بودن روابط زناشویی است. این نمایش در طول اجرا بر نکبت بودن روابط زناشویی ...
به گزارش سینماپرس، اخیرا نمایشی با عنوان د در یکی از تالارهای زیرمجموعه خانه هنرمندان اجرا شد. این نمایش به کارگردانی یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون اجرا شد و در آن موضوعاتی به نمایش در آمد که از شدت وقاحت، امکان توصیف و تشریح ندارد. اما یکی از محورهای مضمونی آن، تخطئه زندگی زناشویی و حمایت غیرمستقیم از همجنس بازی بود. حتی کارگردان نمایش که خودش هم در آن بازی می کرد، یکی از نشانه های همجنس ...