سایر منابع:
سایر خبرها
کارکرد هست مجرای تبلوّر نفع شخصی است. کسانی که در مطالعات توسعه دستی دارند می دانند بسیاری از متفکران بزرگ می گویند کل ماجرای توسعه این است که ما چگونه ساختار نهادی خود را سامان دهیم تا در عین حال که راه را برای ابتکارات شخصی و انگیزش های فردی سد نمی کنیم اما زمانی که افراد و سازمان ها در مسیر حداکثرسازی منافع خود قرار می گیرند، تلاش هایی صورت دهند با منافع دور مدت و مصالح توسعه ملّی هم راستا باشد ...
کار دیپلماتیک آمده باشند و در این چارچوب فعالیت کنند ، ادامه داد: اگر خلاف این موضوع اتفاق بیفتد وزارت اطلاعات به عنوان مسئول این امر به این موضوع رسیدگی می کند و گزارش های رسانه ای مبنای فعالیت ما در این گونه مسائل نیست. تاجیک: همان هایی که اصلاح طلبی را کشتند امروز بر مزارش نوحه سرایی می کنند محمدرضا تاجیک در گفت وگو با شرق: همان هایی که دیروز به نام اصلاح طلبی چک سفید بدو ...
بازی می کرد. عده ای در این شورا، از همان آغاز از سانترالیسم دموکراتیک، فقط سانترالیسم آن را فهم کردند و بساط نوعی توتالیتاریسم فردی و گروهی (حزبی) را در صحن عمومی و خصوصی شورا گستراندند و به نام نامی اصلاح طلبی آوردند و بردند، گذاشتند و برداشتند، نوشتند و خط زدند، بازی در قدرت و بر قدرت راه انداختند، حامی و نافی دولت شدند، ملاک و معیار های خودی و غیرخودی را تعریف کردند، شرط و شروط حضور و عدم حضور ...
احیای این جریان مطرح می کنند. آیا این به دلیل عبور مردم از این چهره است یا این نگاه را برای احیای جریان اصلاحات لازم می دانند؟ در نگاهی خوش بینانه، این نوع تلاش ها می تواند راه برون شدی غلط برای یک دغدغه و مسئله درست فرض شود و در نگاهی بدبینانه، نوعی اراده معطوف به قدرت عده ای است که آرزوهایشان را رنگ واقعیت پنداشته اند و تلاش دارند عمارت قدرت خود را در ویرانه جریان اصلاح طلبی بنا کنند ...
های اهل سنت عراق است تا بتواند بار دیگر خود را نمایان کند یا حداقل بتواند از بسترِ امنِ جغرافیای این عشیره ها به نفع عناصر و فرماندهان میدانی خود استفاده کند و دوم اینکه، داعش در حال مخابره پیام تهدید به حاکمیت عراق، سوریه و سایر کشورهای دیگر است. اینکه دیده می شود وزیر اسبق و دبیرکل اتحادیه اسلامی ترکمن های عراق (جاسم محمد جعفر البیاتی) پنج روز پیش (چهارشنبه) طی بیانیه ای رسمی از افزایش فعالیت و ...
بیرونی خود با این موضوع، مساله یا نقش و سوم مواجهه با تماشاگر. این سه مواجهه در حین یک اجرای نمایشی به گونه ای درهم آمیخته و بدون مرز مشخص و دقیقی عینی در جریان اند. در این سه نوع مواجهه به گونه ای مستقیم یا غیرمستقیم همواره نوعی عنصر و هسته مرکزی وجود به نام گفتگو یا دیالوگ وجود دارد. در واقع ما با مواجهه با موضوع، مسأله یا نقشی که با آن رو به رو می شویم با مطرح کردن پرسش ها و نقطه ...