دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۱:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 خرداد 1395 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 مرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 آذر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 بهمن 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 3 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 4 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 5 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 7 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1395 
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۵۵    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا درگیری ها در فلوجه وارد فاز جدید خود شده و نیروهای ویژه ارتش عراق حمله نهایی به شهر فلوجه را آغاز کرده اند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۹    
آئین بزرگداشت نیم قرن تلاش علمی آیت الله محمد هادی یوسفی غروی با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۱    
وقوع یک انفجار در استان "شرناق" ترکیه، 31 کشته و زخمی برجای گذاشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۳    
گروه تروریستی داعش نزدیک به 100 جوان عراقی در شهر فلوجه را به دلیل بلند نکردن ریش بازداشت کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۷    
فرمانده نیروهای پیشمرگه از رسیدن نیروهای کرد به 28 کیلومتری شهر موصل و آزادسازی 130 کیلومتر مربع از شمال این شهر خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۱    
معاون ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در استان الانبار در یک حمله هوایی به هلاکت رسید.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۵    
شبکه تلویزیونی الجزیره از وقوع یک انفجار بزرگ در غرب استان الانبار خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در آستانه سالگرد معمار کبیر انقلاب اسلامی ، بیست و دومین سال حرکت دو امدادی کاروان "عاشقان حسینی ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۱۰    
20 تن از شهروندان عراقی در دو انفجار تروریستی در اطراف شهر بغداد، شهید و مجروح شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۳۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا محفل انس با قرآن در حرم امامین عسکریین(ع) در شهر سامرای عراق برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۲۲    
کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد از برگزاری همایش طلایه داران در این شهرستان خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۲۲    
در همایش بصیرتی کارکنان اوقاف استان خراسان شمالی از فرزند شهید محمد تقی اربابی از شهدای مدافع حرم تقدیر شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۵۰    
مردم شهرستان دلیجان، پیکر یکی از شهدای لشکر فاطمیون را تشییع کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۲    
یک بالگرد ارتش سوریه به دست تروریست های داعشی، در استان دیرالزور ساقط شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۶    
بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در قم برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۱    
دادگاه اسماعیلیه مصر با صدور حکمی رهبر جنبش اخوان المسلمین و 35 نفر دیگر را به حبس ابد محکوم کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۶    
یکی از جوانان شهرستان ورامین در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
در بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) آمده است: جهانیان می دانند که مکه و مدینه بر حسب نص آیات قرآن کریم اماکن متبرکه دینی است که متعلق به همه مسلمانان جهان می باشد و هیچ حاکمیتی حق جلوگیری و مانع تراشی ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۱    
دادگاه تجدید نظر کویت حکم اعدام عبدالرحمن عیدان ، متهم اصلی انفجار مسجد امام صادق (ع) در کویت و احکام سایر متهمان را اعلام کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۱    
سمینار "وحدت امت اسلامی در اندیشه امام خمینی"، از سوی "بنیاد فرهنگی اجتماعی راه امین"، در هتل شهزاده شهر کابل برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۸    
معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: شعار بسوی قرآن را با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حوزه علمیه و جامعةالمصطفی درطول سال ادامه می دهیم.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۵    
معاون سخنگوی سازمان ملل جمعه گذشته در مصاحبه ای خبری با حمایت از شیخ سلمان ، گفت: ما روند محاکمه این روحانی بحرینی را تحت نظر داریم و درخواستی مبنی بر آزادی او صادر کرده ایم.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۶    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی باید پایانه روابط اقتصادی با همسایگان و مرزهایش نماد رونق اقتصادی باشد ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۴    
کرسی نقد با موضوع "تحولات روایی و محتواسازی در آموزه های مهدویت" در قم برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اگر قدرتمند نباشیم قدرت های کوچک هم برای ما گردن کشی می کنند، اما بایستی با افزایش توان خود اجازه مانور از دشمنان را بگیریم.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۱    
دادگاه استیناف بحرین حکم حبس شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق این کشور را از 4 سال به 9 سال افزایش داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۸    
مسئول بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: آنچه می تواند قرآن را مهجوریت درآورد فهم قرآن است و این کار مهمی است که مقدمه عمل به قرآن است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم با حضور چهره های مطرح کشوری و لشکری و با معرفی برگزیدگان و تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم امشب به کار خود پایان می دهد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۱    
خبرنگار ژاپنی که در گروگان تروریست های سوری است با انتشار دست نوشته ای طلب کمک کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۴    
نماینده پارلمان عراق در واکنش به گستاخی وزیر امور خارجه بحرین نسبت به سردار قاسم سلیمانی این مقام بحرینی را ملعون خواند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۶    
"رئیس کلیساهای پروتستان آلمان"، در اظهاراتی خواستار تدریس "اسلام" به عنوان یک واحد درسی در مدارس کل این کشور شد. وی هدف از ارائه این ایده را جلوگیری از پیوستن دانش آموزان به گروه های افراطی خواند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۴    
هواداران رئال که برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا در کانون هواداران این باشگاه در شهر بعقوبه عراق جمع شده بودند مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفتند که در نتیجه آن 12 نفر به شهادت رسیدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۴    
در پی حمایت کارکنان و مالک یک مغازه بستی فروشی در "لس آنجلس" از دو بانوی محجبه در مقابل تعرض یک نژادپرست آمریکایی، مسلمانان قدرشناس این شهر با حضور در این مغازه ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۷    
درگیری ها در فلوجه وارد فاز جدید خود شده و نیروهای ویژه ارتش عراق حمله نهایی به شهر فلوجه را آغاز کرده اند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۹    
یک گروه ضد اسلامی تندور، در "تگزاس" عناصر خود را برای کشتار مسلمانان آموزش می دهد و در این آموزش ها از گلوله هایی استفاده می نماید که آغشته به خون یا چربی خوک است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۹    
وزیر اطلاع رسانی سودان در اظهاراتی مضحک تهران را خطرناکتر از داعش توصیف کرد و گفت: گفت خارطوم روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران از سر نخواهد گرفت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۱    
نمایش دریادلان به کارگردانی امیرحسین شفیعی شامگاه 8 خرداد ماه با تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم عبدالله باقری در حوض بزرگ پارک دانشجو اجرای خود را آغاز کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۰    
وزارت کشور پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که دی ان ای به دست آمده از یکی از اجساد به جا مانده از حمله پهپادهای آمریکایی، با یکی از بستگان نزدیک ملا منصور تطابق داشته است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۴    
مسلمانان چندین مرکز اسلامی و مسجد در "الفورد" انگلیس، با اهدای هزاران پوند به یک مرکز خیریه که وظیفه حمایت و پشتیبانی از کودکان بی سرپرست را برعهده دارد ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۷    
رییس جمهوری، از اوکراین به عنوان یکی از کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران در منطقه نام برد و تاکید کرد که تهران از گسترش روابط با کیف در همه حوزه ها استقبال می کند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۷    
نماینده جیش الاسلام در کمیته عالی مذاکرات سوریه که مقر آن در عربستان سعودی است استعفا کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۸    
معاون رئیس هیئت نیروهای داوطلب مردمی عراق (الحشد الشعبی) اعلام کرد که دشوارترین بخش عملیات آزادسازی مناطق فلوجه پایان یافت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۶    
اوحدی از محتوای 11 بند منفی تحکم آمیز آل سعود در تفاهم نامه ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۷    
اسامی نامزدهای بخش های مستند و نماهنگ نخستین جشسنواره فیلم مدافعان حرم اعلام شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای جبیر چند هفته ای ایران بیایید تا به شما آموزش سیاسی و دیپلماسی بدهیم!
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۴    
دکتر ظریف پس از ورود به کشور لهستان با آقای واشچیکوفسکی، همتای لهستانی خود در خصوص روابط و همکاری های ایران و لهستان گفتگو کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۴    
یکی از مفتی های سرشناس وهابی در "عربستان سعودی"، در فتوایی جدید و در ادامه فتاوایی که با اصول وهابیت سازگاری کامل دارد، گرفتن عکس سلفی با "گربه" را حرام اعلام کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۰:۱۲    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) خطاب به علمای اندونزی گفت: شما از مراکز مختلف شیعه و سنی در ایران دیدن کنید و با شخصیت ها و مراجع ما دیدار و از تفکرات آن ها آشنا شوید تا در بازگشت به کشور خود حقایق را ...