جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۲:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 خرداد 1395 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 مرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 آذر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 بهمن 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 3 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 4 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 5 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 7 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1395 
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۵    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا با آغاز ماه مبارک رمضان و گذشت بیش از 10 سال از محاصره ظالمانه غزه، مسلمانان این منطقه هر روز سفره افطارشان کوچک تر از روز پیش می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۲:۲۰    
تروریست های گروه طالبان با بستن جاده ای در افغانستان، 12 تن از شهروندان این کشور را کشتند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۲:۰۰    
ابوالشهید آیت الله حاج شیخ رضا شریفی از مبارزان نستوه دوران انقلاب اسلامی به دیدار حق شتافت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۲:۰۰    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسلمانان در سراسر جهان به استقبال این ماه مبارک رفتند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۰:۵۱    
یک افسر بازنشسته تونسی به جرم ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا از ابتدای ماه رمضان به صورت روزانه جلسات قرآنی در مسجد کوفه برگزار می شود. در این جلسات علاوه بر سخنرانی مذهبی، تعدادی از آیات قرآن هم ترتیل خوانی می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۷    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز برای دیدار و گفتگو با فرماندهان نظامی این کشور به مقر فرماندهی عملیات آزادسازی شهر فلوجه رفت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۹:۴۲    
وزیر خارجه ایران هفته بعد برای شرکت در کنفرانسی در نروژ که در آن وزیر خارجه آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم شرکت می کنند، به اسلو می رود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۲    
وزیر دادگستری در رابطه با آخرین وضعیت خاوری گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده و کانادا همچنان کارشکنی می کند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسلمانان در سراسر جهان به استقبال این ماه مبارک رفتند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۸    
ارتش لبنان، دو تروریست داعشی را در منطقه عرسال دستگیر کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه رمضان به صورت روزانه در حرم حضرت عباس(ع) برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۸    
دو انفجار تروریستی در شهر بغداد به شهادت سه شهروند عراقی منجر شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در طول ماه رمضان، صدها هزار زائر از کشورهای مختلف جهان با سفر به شهر مدینه به مسجد النبی(ص) می روند تا روزها و شب های خود را در این مکان معنوی سپری کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۹    
همایش بین المللی بحران های ژئوپلیتیکی جهان اسلام در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۵    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا مسلمانان هند در طول ماه رمضان برای قرائت قرآن و نماز به مساجد این کشور می روند. همچنین در طول این ماه مبارک سفره افطاری در بسیاری از مساجد هند برپا می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۵    
استاد دانشگاه الأزهر مصر با تأکید بر لزوم تقریب مذاهب شیعه و سُنّی، تصریح کرد: باید در برابر توطئه های آمریکایی صهیونیستی برای ایجاد درگیری های فرقه ای میان اعراب و مسلمانان ایستاد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۰    
منابع دیپلماتیک برای اولین بار برای سایت لبنان دی بیت اطلاعاتی در مورد جسد رکن آبادی که بعد از گذشت بیش از یک ماه از فوت ایشان به تهران رسید را فاش ساختند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به حمایت از سیدحسن نصرالله آورده است: حزب الله قهرمان را خار چشم آمریکا،اسرائیل ومرتجعان منطقه قرار داده است واین ولایتمداری خالصانه ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۵    
امیر سرتیپ هادیان، توأم شدن علم و عمل را مهم ترین عامل تحقق پیشرفت معرفی کرد و گفت: نیروی هوایی همچون گذشته باید در این زمینه پیشگام باشد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر دادگستری گفت: محیط زیست یعنی حفظ زیست جامعه که اصلی ترین حق جامعه و حق حیات است و جزو مهمترین مسأله حقوقی هر جامعه است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه توان " شناوری"،" تکاوری" ،"موشکی" و "هوا دریا" را از جمله ستون های توانمندی رزمی و عملیاتی نیروی دریایی سپاه برشمرد و افزود ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۶    
همزمان با ماه مبارک رمضان یک شب نورانی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در 308 مسجد پایتخت برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۶    
پروژه ساخت گنبد جدید حرم مطهر امام حسین(ع) که ارتفاع آن 7متر از گنبد کنونی بیشتر است با همت متخصصان کرمانی در حال پیشرفت است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۶    
مراسم وداع و تشییع شهید مهدی طهماسبی پاسدار قمی مدافع حرم در سوریه اعلام شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۲    
نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه اقدامات توسعه ای مستلزم رعایت عدالت است و همه استان را باید در نظر گرفت، افزود: نگاه عدالت محور باید در سرمایه گذاری ها حاکم شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۷    
سردار ساجدی نیا گفت: مردمی که امکان گرفتن روزه ندارند، در راستای حفظ ارزش های اسلامی و احترام به حقوق شهروندی از روزه خواری در ملاء عام که جزو مصادیق نقض حقوق شهروندی و تخلف محسوب می شود ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۷    
پناهجویان مسلمان اکنون در برلین به جز چند مسجد کوچک جایی برای انجام عبادت و اعمال دیگر در برلین ندارند و این یکی از جدی ترین مشکلات مسلمانان در آستانه ماه رمضان است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۲    
گروه تروریستی تکفیری داعش در فیلم ویدئویی جدید، تهدید کرد که اهرام ثلاثه مصر را تخریب خواهد کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۷    
چندین کلیسای ایالت "مینه سوتا" با قرار دادن تابلو هایی در مقابل درب کلیسا، که بر روی آن نوشته شده بود: ماه رمضان مبارک، حلول این ماه را به مسلمانان تبریک گفتند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۷    
تجهیزات جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی در منطقه جبل باروک لبنان کشف و ضبط شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۷    
هواپیمای شرکت هواپیمایی مصر به دلیل تهدید به بمب گذاری در یکی از فرودگاه های ازبکستان فرود اضطراری کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۷    
نخست وزیر "کانادا" که روز یکشنبه پیام تبریک خود را به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به تمام مسلمانان کشورش اعلام کرده بود ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۲    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا آغاز ماه مبارک رمضان در کشور پاکستان همچون دیگر کشورهای اسلامی همراه با آداب و سنت های خاصی است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۷    
یکی از مراجع تقلید عراق نسبت به پیروزی های اخیر نیروهای امنیتی عراق اظهار خوشحالی کردند و بر اهمیت آزادسازی تمام عراق از دست تروریست های داعش تاکید کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۲    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به اینکه برخی داعش را خلافت اسلامی خطاب می کنند ، اظهار داشت: داعش نه تنها خلافت اسلامی نیست بلکه خلافت جنایتکاران است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۸    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت تاکید کرد: همواره باید به اصول اخلاقی توجه داشته باشیم چرا که اسلام دین اخلاق است و انقلاب ما انقلاب اسلامی بوده و هست.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۸    
عبدالمالک الحوثی رهبر "جنبش انصارالله یمن"، با انتقاد از نقش مخرب "عربستان سعودی" در یمن گفت: اگر عربستان معقولانه رفتار کند، حل بحران یمن قابل دستیابی است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۳    
وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه فردا در تهران آخرین تحولات منطقه و راه های تقویت وگسترش مبارزه با تروریسم مورد بررسی قرار می دهند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
سفیر کشور فرانسه ضمن حضور در موزه الکفیل از نفائس و نسخ خطی موجود در این موزه بازدید بعمل آورد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
مقامات "چین" با صدور بیانیه ای دانش آموزان، کارمندان شهرداری و دیگر مسلمانان ایالت "شین جیانگ" را از گرفتن روزه در طول ماه مبارک رمضان، منع کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۵    
مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه با اشاره به فعالیت بیش از 30 شبکه تبلیغ دینی به زبان فارسی ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۵    
یک هنرمند افغان، اثر ماندگار خود را که 13 سال بافتن آن به طول انجامیده است، به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۰    
نخست وزیر پاکستان پس از عمل موفقیت آمیز قلب باز در انگلیس از بیمارستان مرخص شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۵    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در نخستین روز از ماه مبارک رمضان آیین ترتیل خوانی نوجوانان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور تولیت این آستان مقدس برگزار شد ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: انفجار دیروز کربلا تأثیری بر روند اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات نخواهد داشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۰    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا آغاز ماه مبارک رمضان در مالزی همچون دیگر کشورهای اسلامی همراه با آداب و سنت های خاصی است ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۵    
پلیس "اسکاتلند" برای ترغیب بیشتر بانوان مسلمان برای پیوستن به نیروهای پلیس و نیز احترام به عقاید آنان مبنی بر الزامی بودن استفاده از حجاب ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۰    
شهاب حسینی و دیگر هنرمندان و ورزشکاران روز جمعه گردهم می آیند تا با گلریزان مردمی به آزادی زندانیان مالی و بدهکار و دیه کمک کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۰    
از ساکنان ناحیه مسلمان نشین ایلی در سین کیانگ خواسته شده تا در هنگام ارائه درخواست برای گرفتن گذرنامه، نمونه خون، اثر انگشت و صدای ضبط شده خود را ارائه کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۵    
شهردار تهران در بخشنامه ای با اشاره به ماه ضیافت الهی به همه معاونت ها و سازمان های زیرمجموعه شهرداری تهران ابلاغ کرد که برپایی سفره های افطاری از سوی این مجموعه ها با بودجه عمومی ممنوع است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۰    
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شاید وحدت حوزه و دانشگاه در قم و تهران به دلیل حوزوی بودن شهر قم و دانشگاهی بودن تهران محقق نشود ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۵    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا علامه راجه ناصر عباس جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیست و ششمین روز اعتصاب غذای خود و جمعی از شیعیان پاکستان اقدام به برگزاری درس اخلاق نمود ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۵    
مفتی اعظم وهابی عربستانی در حمایت از حملات وحشیانه "آل سعود" به "یمن"، در حکمی عجیب، فتوا به جواز افطار سربازانی که در این جنگ شرکت کرده اند، داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار تروریستی کربلا را محکوم کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۵    
آخرین مهلت ارسال آثار به بخش جلوه گاه نور چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، پنج شنبه 20 خرداد ماه اعلام شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۰    
بر اثر وقوع آتش سوزی مهیب در اردوگاه آوارگان در دوسلدورف آلمان ساکنان این اردوگاه تخلیه شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۵    
دفتر وزیر خارجه کشورمان به نمایندگان کنگره آمریکا که درخواست سفر به ایران کرده بودند، پاسخ داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۵    
امسال برای دهمین سال پیاپی است که مردم غزه ماه رمضان را در شرایط محاصره تجربه می کنند و به دلیل عدم ورود کالا و مواد غذایی به جز اندکی نان و آب، غذایی بر سر سفره های افطاری فلسطینی ها دیده نمی شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه، انفجار تروریستی امروز استانبول ترکیه را به شدت محکوم کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۱    
گروه تروریستی تکفیری داعش در دریافت مالیات از شهروندان شهرهای تحت اشغال خود، به رروش ها و قوانین مختلفی تمسک کرده است ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۲۱    
رییس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه همه تلاش ها باید بر توانمندسازی خانواده های نیازمند متمرکز شود، گفت ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۲۱    
صبح امروز زمین لرزه ای با قدرت 4 ریشتر بجنورد، مرکز خراسان شمالی را لرزاند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۶    
دکتر لاریجانی بیان کرد: امروز امنیت، دیوار جغرافیایی ندارد و تامین امنیت مرز نمی شناسد. به حمدالله سیاست جمهوری اسلامی طوری بوده است که به یک امنیت داخلی پایدار رسیده ایم و روی امنیت منطقه نیز ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۷:۵۶    
یکی از فرماندهان پیشمرگه کُرد مدعی شد: "داعش" در صدد است عناصر انتحاری خود را مجهز به بمب های شیمیایی کند و با انفجار عامل انتحاری تلفات سنگین تری بر شهروندان غیرنظامی و دیگر اهداف خود وارد سازد.