جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۰:۲۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 خرداد 1395 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 مرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 آذر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 بهمن 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 3 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 4 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 5 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 7 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1395 
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۰    
یکی از عناصر تونسی تبار گروه تکفیری جبهه النصره در استان حلب سوریه به هلاکت رسید.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۱:۰۱    
چهار شهروند عراقی در دو انفجار تروریستی در این کشور شهید شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۶    
دو رزمنده شیعه سوری در نبرد با تروریست های تکفیری در اطراف شهر شیعه نشین فوعه به شهادت رسیدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۱۶    
آیت الله شیرازی گفت: به دولت پاکستان می گویم اگر واقعاً قادر به جلوگیری از جنایات وهابیون، تکفیریون و گروه های تندرو نیست، از حکومت کناره گیری کند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۲    
مرحوم حمید سبزواری در سفری که آبان ماه 1376 به دامغان داشت، یکی از اشعار خود را به مردم شهیدپرور این شهر هدیه کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۷    
مراسم اعتکاف رضویون ویژه برادران در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۸:۴۳    
آیت الله علوی گرگانی در پیامی ارتحال حاج شیخ رضا شریفی گرگانی از مبارزان نستوه دوران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۸:۴۳    
یک بالگرد نظامی ارتش امارات در آب های خلیج فارس سقوط کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۸:۲۳    
خاخام یهودی در مراسم تشییع پیکر محمدعلی کلی از اشغال فلسطین، سیاست های اسلام هراسی و تبعیض نژادی در آمریکا انتقاد، و از مسلمانان حمایت کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۵۸    
مردم شهر تهران با پیکر شهید "عباس دانشگر" وداع می کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۵۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا محمدعلی کلی در سال 1372 به ایران داشت، چند روزی نیز به رشت سفر کرد ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در طول ماه رمضان، صدها هزار زائر از کشورهای مختلف جهان با سفر به شهر مکه به مسجد الحرام می روند تا روزها و شب های خود را در این مکان معنوی سپری کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۴    
دبیر شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نقشه جامع مهندسی فرهنگی استان تدوین شده است و کتاب این مجموعه در آینده ای نزدیک به چاپ خواهد رسید.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۴    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برپایی "سفره های کریمانه " همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهر بجنورد خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۵۴    
مردم قم روز چهارشنبه 26 خرداد پیکرهای چند تن از شهدای مدافع حرم را تشییع خواهند کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۵۴    
رییس جمهوری طی دستوری از معاون اول خود خواست تا همه موارد تخلف و هرگونه سوء استفاده در خصوص حقوق و پاداش های پرداختی به مدیران در دستگاه های اجرایی را شناسایی نموده ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۹    
20 شهروند آمریکایی، در تیراندازی یک فرد مسلح در ایالت "فلوریدا"ی این کشور کشته شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا حرم امام علی(ع) در ایام ماه رمضان میزبان صدها هزار زائر از داخل و خارج عراق است که برای عبادت و زیارت به این مکان نورانی می آیند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۰    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا نشست خبری " ثبت موسسه جهانی ولایت و چشم انداز آینده" با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی و اصحاب رسانه ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۰    
دفتر مرجع تقلید شیعیان پیرامون نحوه فعالیت و تاسیس شبکه جهانی ولایت اطلاعیه ای صادر کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۰    
تعدادی از اعضای "جنبش اسلامی نیجریه"، طبق سنت هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان، بسته های غذایی بین نیازمندان "زاریا" توزیع کردند ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۰    
"اشعار استاد سبزواری، شناسنامه و پژواک انقلاب و آیینه آرمان ها و ارزش های انقلابی و دینی ملت ایران است".
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۰    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به پیام ساده زیستی امیرالمومنین(ع) برای دولتمردان، گفت: امان از روزی که دولتمردان از جامعه فاصله بگیرند و زندگی های پرزرق و برق را انتخاب کنند و خود را متفاوت از مردم ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۰    
نشست خبری " ثبت موسسه جهانی ولایت و چشم انداز آینده" با حضور اصحاب رسانه، در ساختمان شبکه جهانی ولایت در قم برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۷    
دکتر لاریجانی با بیان اینکه مجلس، دولت و شورای نظارت بر برجام باید جلوی زیاده خواهی های آمریکایی ها را بگیرند، گفت: آمریکایی ها سعی در ایجاد رخنه در چارچوب ها و مقررات برجام دارند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۷    
خانواده ای فلسطینی در جنوب الخلیل در کرانه باختری برای نشان دادن پایداری خود در دفاع از سرزمین آباء و اجدادی شان در مقابل شهرک های صهیونیست نشین به شکلی ابتدایی در غار زندگی می کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۷    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، از برپایی نمایشگاه های صنایع دستی قرآنی برای نخستین بار در تمامی شهرستان های استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس اداره امنیت استان إب و پنج تن از همراهانش به هنگام ترک مسجد هدف یک موتورسیکلت بمب گذاری شده کنار جاده ای قرار گرفتند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۲    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ایثار فرزند در راه خدا بالاترین نوع ایثار است، گفت: در قرآن کریم شهادت عالی ترین درجه ایثار معرفی شده است و فرهنگ ایثار شمشیر دشمنان را برای مقابله با دین کند می ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۲    
"مصیبت درگذشت او را به خاندان گرامی و همه ی دوستداران بویژه همشهریان قدردان سبزواریش تسلیت عرض میکنم".
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۲    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در مراسمی که آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین نیز حضور داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب کرامت بحرین را گرامی داشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۷    
"گروه تروریستی تکفیری داعش"، ویدئویی را منتشر کرد که در آن، یکی از تروریست های این گروه، برادر خود را به اتهام ارتداد از دین، اعدام می کند و با شلیک مستقیم به سر وی، او را به قتل می رساند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۷    
وزیر امورخارجه با بیان اینکه گفت وگوهای هسته ای، تحریم های تحمیل شده به ملت ایران را از میان برداشت، گفت: البته این به آن معنا نیست که خصومت ها و دشمنی ها برداشته شده است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۲    
بازیگر مصری که در ماه مبارک رمضان با بازی در نقش اصلی مجموعه القیصر میهمان خانه های شهروندان این کشور و سایر کشورهای جهان عرب است توصیه جالبی به مردم کشورش برای توجه به نماز کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۷    
یک نظامی آمریکایی قسمت هایی از گوشت خوک را در ورودی مسجدی در "کارولینای شمالی" قرار داد. وی علاوه بر این اقدام قبیح، به تهدید مسلمانان با اسلحه گرم مبادرت کرد و سعی در زیر گرفتن تعدادی از آنان داشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۸    
مردم ترکیه از حضور در تجمع ها از جمله مراسم ویژه مربوط به ماه رمضان، به علت هراس از وقوع انفجار خودداری می کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۳    
پیراهن امضا شده سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال به خانواده شهید مدافع حرم "محرم ترک"، تقدیم شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۳    
پخش یک فیلم در سایت های اجتماعی درباره روحیه وطن دوستی فلسطینی ها و مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل در طول 11 ساعت بیش از نیم میلیون بازدید کننده داشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۳    
در پی کمک های اسلامی و انسان دوستانه دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی به جنگ زدگان استان "الانبار"، یکی از آموزگاران اهل سنت در این استان با تقدیر از ایشان ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۸    
عضو عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به فضای آماده آمریکا جهت تبلیغ دین اسلام گفت: متأسفانه گروههای تکفیری به راحتی در پاکستان دست به کشتار شیعیان می زنند و دولت پاکستان نیز سکوت کامل اختیار کرده ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۳    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "امروز روحانیت باید مبین خواست مردم و پاسخگوی نیازهای جامعه و بویژه نسل جوان ما از لحاظ فرهنگی باشد" ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۸    
برای نخستین بار در تاریخ استقلال "ازبکستان"، سرو افطار در مساجد و رستوران های این کشور ممنوع اعلام شد و رستوران های از فروش غذا در ساعات غروب که همزمان با لحظات افطار است، منع شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در سی و یکمین روز اعتصاب غذای علامه راجه ناصر عباس جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان و جمعی از شیعیان این کشور در اسلام آباد گروهی از ذاکرین اهل بیت(ع) با حضور ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۸    
نمایندگان مجلس ضمن تأیید اخبار مطروحه درباره زنده بودن چهار دیپلمات ایرانی در زندان های رژیم صهیونیستی، بر لزوم پیگیری این مسئله از سوی وزارت امور خارجه و نهاد های بین المللی تأکید کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۸    
دستکم 15 عضو گروه تکفیری بوکوحرام جمعه شب وارد روستای مایراری در 80 کیلومتری مایدوگوری مرکز ایالت بورنو در شمال شرق نیجریه شدند و چهار زن را از خانه هایش شان خارج کردند و سر آنان را بریدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۳    
نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از 22 تا 28 خرداد با حضور 149 مشارکت کننده، میزبان علاقمندان به قرآن خواهد بود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۳    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: تمام مجموعه های فرهنگی که از طریق سایت ها و نرم افزارهای قرآنی فعالیت می کنند، به نمایشگاه آمده اند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۸    
در حکم جنتی آمده است: نظر به سوابق علمی وتجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه های سیاسی و فرهنگی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب می شوید.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۸    
نیروهای امنیتی "رژیم آل خلیفه"، محمد العلویة بازیکن باشگاه "سیترا" را، روز پنجشنبه و به اتهام تمسخر پادشاه این کشور دستگیر و روانه زندان کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۳    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل اظهار داشت: در پی رد لایحه احکام دائمی شدن برنامه های توسعه کشور از سوی شورای نگهبان، طرح کاهش زمان جانبازی ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۸    
وزیر خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس "اسلو فروم" در نروژ با همتای آمریکایی خود دیدار می کند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۳    
زینب الخواجه فعال برجسته حقوق بشری، که اخیرا از زندان "آل خلیفه آزاد" شده است، به "دانمارک" تبعید شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۵    
ایالات متحده آمریکا که خود را اولین مدافع حقوق بشر و در خط مقدم مبارزه با تروریست می داند، در واقع با حمایت های پیدا و پنهان از رژیم منحوس آل سعود ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۰:۲۴    
از منظر سیاسی نیز این اقدام مغایر با ادعای دولت جدید کانادا مبنی بر تمایل به عادی سازی روابط دو کشور و جبران سیاست های افراطی دولت پیشین کانادا است.