چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 8 اسفند 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 1 اسفند 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 3 اسفند 1395 افکار نیوز 4 اسفند 1395 افکار نیوز 5 اسفند 1395 افکار نیوز 6 اسفند 1395 افکار نیوز 7 اسفند 1395 افکار نیوز 8 اسفند 1395 افکار نیوز 9 اسفند 1395 افکار نیوز 10 اسفند 1395 افکار نیوز 11 اسفند 1395 افکار نیوز 12 اسفند 1395 افکار نیوز 13 اسفند 1395 افکار نیوز 14 اسفند 1395 افکار نیوز 15 اسفند 1395 افکار نیوز 16 اسفند 1395 افکار نیوز 17 اسفند 1395 افکار نیوز 18 اسفند 1395 افکار نیوز 19 اسفند 1395 افکار نیوز 20 اسفند 1395 افکار نیوز 21 اسفند 1395 افکار نیوز 22 اسفند 1395 افکار نیوز 23 اسفند 1395 افکار نیوز 24 اسفند 1395 افکار نیوز 25 اسفند 1395 افکار نیوز 26 اسفند 1395 افکار نیوز 27 اسفند 1395 افکار نیوز 28 اسفند 1395 افکار نیوز 29 اسفند 1395 افکار نیوز 30 اسفند 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
شعر زیبای سید حمیدرضا برقعی برای حضرت فاطمه سلام الله علیها.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در 4 حوزه انتخابیه میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تا کنون 88 نفر ثبت نام کردند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین درباره هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم به رژیم آل خلیفه هشدار داد. الدیهی تاکید کرد که شیخ عیسی قاسم خط قرمز است و هرگونه تعدی به وی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۱    
سعید رضایت آهنگساز، رهبر گروه کر و مدرس دانشگاه ، خبر از انتشار اولین تک آهنگ از آلبوم در دست تهیه خود به نام عشق رویایی را داد .
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
اصولا از دیدگاه قرآن بزرگ ترین خطری که انسان را تهدید می کند، نفس اماره است، تا آن جا که ممکن است انسان آن را معبود و خدای خود قرار دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
برای خلاص شدن از اضافه وزن، ما به شما مصرف گیاه های زیر را توصیه می کنیم تا شاید با بالا بردن سوخت وساز بدنتان، از چربی هایی که دور شکم و پهلویتان خانه کرده ، خلاص شوید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۵    
نیکدل تصریح کرد: 19 درصد از پتروشیمی خراسان و 40 درصد از پتروشیمی کیان متعلق به فرهنگیان است، بنابراین اموال فرهنگیان عمدتاً به زمین چسبیده است و در هوا نیست که کسی آن را ببرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
"هنری فورد" یک کارآفرین، مخترع، نویسنده و نظریه پرداز آمریکایی بود که شرکت خودروسازی فورد را در سال 1903 پایه گذاری کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۷:۱۶    
نشریه آتلانتیک اخیراً در مقاله ای به سیاست دولت ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی پرداخته و با تایید مواضع خشن کاخ سفید علیه تهران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۴۵    
ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مجسمه مراسم اسکار چقدر آب می خورد و هر یک از مجسمه های اسکار، جدای ارزش معنوی و اعتبار فراوان که برای برنده آن می آورد، از نظر مادی چقدر می ارزد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۱۵    
علی رغم مسئولیت هایی که در حزب برعهده داشتم و تقریبا تمام وقت مرا می گرفت، تصمیم گرفتم درسم را ادامه بدهم هر چند که در پی اشغال گسترده و هجوم سراسری اسرائیل ناچار شدم درسم را موقتاً کنار بگذارم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۴۵    
یک روزنامه اصلاح طلب نسبت به ناکارآمدی دولت و معطل ماندن در برجام اظهار نگرانی و ناخرسندی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۴۵    
بانک مرکزی آلمان اعلام کرد: بانک هایی که بعد از برگزیت فرانکفورت را به جای لندن به عنوان قطب بانکداری خود انتخاب می کنند باید به طور کامل به این شهر نقل مکان کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۱:۲۰    
پرسپولیس در شرایط جوی برابر الوحده امارات قرار می گیرد که مشابه آن را در بازی با الهلال تجربه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۱:۲۰    
مشخص شدن نوع موشک های مورد استفاده در سامانه اس 300 سفارش داده شده توسط ایران، مسئله ای است که از همان زمان تحویل، ذهن بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به این حوزه را به خود مشغول کرده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
سیاست ترکیه در این زمینه از یک سو، نفوذ فرهنگی در ایران و صدور فرهنگ منحط غربی به داخل کشور و از سوی دیگر استفاده از ظرفیت های اقتصادی ایران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۴    
فاطمه گودرزی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، با نگاهی مثبت به برگزاری جشنواره سالانه فیلم 100 نسل جوان را بهترین نسل برای فیلم سازی آثار کوتاه عنوان کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی دولت درباره میزان منابع درآمدی سازمان هدفمندی یارانه ها گزارش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه امام گفتند که اسرائیل باید نابود شود ولی نه لیبرال ها و نه متحجرها این را باور می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
شاد بودن یکی از ضروریات زندگی انسان است که نه تنها بر روی سلامت روانی و طول عمر انسان تاثیر دارد بلکه عملکرد فرد را نیز بهبود می بخشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
نوار غزه به علت کاهش سریع ذخایر آب زیرزمینی با آلودگی شدید آب مواجه است و میزان آلودگی آب به 97 درصد رسیده است که شیوع بیماری های خطرناک را در پی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۵    
رهبر حزب همبستگی افغانستان گفت که نیروهای داعش در افغانستان از جانب کشورهای عربی حمایت مالی می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۲    
بر اساس آمار گمرک صدور پروانه ورود موقت برای اتومبیل های وارده به کشور صرفاً برای آن دسته از افراد انجام می شود که مقیم خارج از کشور بوده و شرط شش ماه اقامت متوالی را در کشور مربوطه داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
همه امراض و بیماری ها به راحتی قابل پیشگیری نیستند، با این وجود شما می توانید بیش از آنکه تصور می کنید بر سلامتی خودتان کنترل داشته باشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۴    
محققان می گویند مصرف این خوراکی ها می تواند حال شما را در روزهایی که دمغ و اندوهگین هستید بهتر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۰    
شهردار مسلمان لندن به اصغر فرهادی، به خاطر دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
تمام منابع یخ این هتل از رودخانه تورن تأمین می شود و سازندگان هتل اوایل فصل سرما، هنگامی که تابستان را پشت سر گذاشته اند و قسمت هایی از هتل ذوب شده است، دو ماه را صرف بازسازی و تعمیر می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
نکته جالب توجه درباره رضاییان این است که وی در کمتر از دو ماه دومین اخراج خودش و بازگشت به وطن را تجربه می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
جمعی از اعضای انجمن علمی اقتصاد شهری ایران از بنیاد امور خیریه مهرانه قلب سفید که در زمینه کودکان کار فعالیت می کند بازدید کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
مشاور انجمن خودرو سازان ایران با اعلام اینکه الان مهمترین شرکت های خودروساز که برای حضور در ایران برنامه ریزی کرده اند همان فرانسوی ها هستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۴    
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران از بررسی پیشنهاد شورایاری در خصوص احداث درمانگاه و دبیرستان در محله شریف خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۸    
مطبوعات آمریکا با انتقاد شدید از منع ورود برخی خبرنگاران به نشست خبری روز جمعه کاخ سفید، این اقدام را مستبدانه و ناقض متمم اول قانون اساسی آمریکا توصیف کردند و به کاخ سفید هشدار دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
حسن نوروزی تصریح کرد: در نشست دیروز کمیسیون، بندهای این ماده واحده بررسی شد که در این بندها به شرایط تعیین مجازات اعدام برای مجرمان مواد مخدر پرداخته شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۸    
منصوریان گفت: التعاون خط دفاعی آسیب پذیری دارد که ما بر روی خط دفاعی این تیم کار کرده ایم به همین علت به استقلال بسیار امیدوارم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۵    
عربستان به خوبی می داند که گفتگو با ایران تنها حلقه نجات برای خروج از باتلاق یمن است و عراق می تواند در این زمینه میانجی خوبی برای این دو کشور باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۵    
در پایان اظهارات اعضای شورای شهر موضوع افزایش قیمت بلیط مترو به رای گذاشته شده که اعضا با اکثریت آرا با افزایش 14 درصدی قیمت بلیت مترو موافقت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۵    
ستاره اسپانیایی منچستریونایتد بار دیگر تاکید کرد قصد ماندن در این تیم را دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۵    
همزمان با آغاز سال نو و فرارسیدن بهاری دیگر، رسانه ملی همواره پا به پای مردم در تدارک چیدمان هفت سین نوروزی خود است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
معاون وزیر نفت گفت: رکود اقتصادی و احتمال کاهش تقاضای جهانی از جمله فرصت های این صنعت است که البته در صورتی که به درستی مدیریت شوند می توانند با ارتقاء بهره وری و فناوری تبدیل به فرصت شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از غلامرضا جهانی دعوت کرد تا به عنوان مدرس در دوره آمادگی جسمانی مربیان حضور داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی پرده از اشتراکات این رژیم با کشورهای عربی در دشمنی با ایران برداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
احمدی بافنده تصریح کرد: خط 4 باید هم از سمت غرب و هم از شرق گسترش یابد تا بتواند سهم بیشتری را در کاهش ترافیک شهری ایفا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۰    
حمید لولایی بازیگر کمدی کشورمان در دوران سربازی چهره ای متفاوت وجدی داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۴۵    
این بار سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهدید کرده است که درباره کمیته انضباطی دست به افشاگری می زند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۴۵    
حیدر سلطان خواه متخصص چشم پزشکی؛ با بیان اینکه ضایعات حدقه چشم گاهی بدخیم است، عنوان کرد: این ضایعات از طریق اشک، عصب، پوست، سینوس ها و یا مغز وارد حدقه چشم می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۱۶    
تقلب در بازار ساعت و فروش محصولات درجه 2 و 3 در قالب ساعت های برند و اورجینال از مشکلاتی است که از سوی برخی مراکز فروش غیر مجاز مشاهده و احساس می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۱۶    
آتیلا حجازی گفت: مشکلات فنی که استقلال در ابتدای فصل با آنها روبرو بود، بسیار کمتر شده و بازیکنان جوانی که به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کرد ه اند، توانسته اند بسیاری از این نقاط ضعف را پوشش دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۱۶    
یکی از رهبران عالی رتبه مخالفان بشار اسد در سوریه گفت می خواهد کابینه پرزیدنت ترامپ در آمریکا را متقاعد کند که جنبش آنها در مواردی چون مبارزه با داعش و مهار ایران، اولویت های یکسانی با واشنگتن دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۱۶    
توانایی جمهوری اسلامی ایران در استفاده عملیاتی از پرنده های موسوم به جایروکوپتر نگرانی آمریکایی ها را برانگیخته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۵    
به نوشته سی بی اس نیوز، پهپادهای داعش عملیات آزاد سازی موصل را با کندی روبرو کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۵    
دانش آشتیانی گفت: درخصوص مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: عده ای اتفاقات بانک سرمایه را به صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت می دهند بنابراین لازم است میان صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه تفکیک قائل ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۵    
آب زنجبیل یکی از بهترین دستورالعمل های خانگی است که به بهبود سلامت کلی و همچنین چربی سوزی کمک می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۵    
ستاره فوتبال ژاپن در سن 50 سالگی هم خیال بازنشستگی ندارد و به فوتبال ادامه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۱۶    
استقلال، پرسپولیس و 4 باشگاه ایرانی از طرف AFC مجوز حرفه ای گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۱۶    
در واقع پشت پرده سناریوی آشتی ملی نوعی پوست اندازی از قالب قدیمی و ناکارآمد و قرار دادن نظام و جامعه در پازل بازی جدید است؛ حمایت های خارجی از عاملان فتنه به حداقل ممکن رسیده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۱۶    
با همه گیر شدن استفاده از اینترنت، کار خرید و فروش اینترنتی هم رونق گرفته است. امروز سایت های زیادی را در دنیای مجازی می توان دید که انواع و اقسام محصولات موجود در بازار را می فروشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۴۵    
وزیر کشور گفت: گفته ام در آینده نزدیک موضوع حاشیه نشینی در خوزستان به ویژه اهواز را در دستور جلسه شورای اجتماعی قرار دهند به استاندار نیز اعلام کردیم که برنامه هایشان را ارائه دهد و در آنجا اگر تصویب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۴۵    
بررسی آگهی مزایده املاک یک نهاد دولتی نشان دهنده حداقل قیمت زمین و آپارتمان در مناطق مختلف تهران است که به عنوان پایه قیمت این مزایده اعلام شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۴۵    
دونالد ترامپ پیش از رسیدن به ریاست جمهوری توافق هسته ای را فاجعه آمیز خوانده و خواهان مذاکره دوباره برای بازنویسی آن شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۴۵    
مهدی برهانی علائم معده سودایی را خشکی گلو و اشتهای زیاد، دانست و گفت: این افراد با وجود خشکی دهان نمی توانند آب زیادی بخورند؛ همچنین از یبوست رنج می برند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۴۵    
پائولو مالدینی چند سالی است که از دنیای فوتبال کناره گیری کرده است، در این مدت بارها گمانه زنی هایی در مورد بازگشت این بازیکن به باشگاه میلان منتشر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۱۵    
گروه تروریستی داعش این بار به شیوه جدیدی برای انجام عملیات انتحاری روی آورده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۱۵    
غله زاری خاطرات فراوانی از زندگی نواب نقل کرد و رنگ شیفتگی را در جان شیفته سیدعلی [خامنه ای] پر رنگ تر نمود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۱۵    
مهاجم ایرانی الشحانیه علاوه بر اینکه نتوانست دربازی تیمش مقابل الخریطیات برای تیمش گلزنی کند مصدوم هم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۴۵    
فرامرز صدیقی، هائده حائری، پوریا پورسرخ و... در پشت صحنه فیلم داستانی مسافر منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۴۵    
تراکتورسازی در کنار استقلال بهترین خط حمله را دارا است اما در این بین مهاجم تیم تبریزی آماری متوسط از خود برجای گذاشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان قصر قند بیان دشت : ماموران پس از بازرسی بدنی سارق مقدار 360گرم طلا به ارزش ریالی 414میلیون ریال ، سه دستگاه گوشی تلفن همراه و یک عدد ساعت مچی کشف و به مالباخته تحویل داده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۴۵    
آخرین گزارش بانک مرکزی از بررسی بودجه خانوار نشان می دهد در سال 94 درآمد پولی و غیرپولی ناخالص خانوار نسبت به سال قبل، 12.4 درصد افزایش داشته است. از طرف دیگر، هزینه ها نیز نسبت به سال 93، 7 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۱۵    
ملکی از مرگ پیرمردی 80 ساله در آتش سوزی خبر داد و خاطر نشان کرد: زمانی که آتش نشانها به نقطه شروع آتش رسیدند با جسد مردی 80 ساله مواجه شده که جان خود را از دست داده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۱۵    
مجله اکونومیست در گزارشی تحت عنوان دولت ترامپ در پی تشدید فشارها به ایران: اقدامی صحیح اما خطرناک نوشت که دولت جدید آمریکا ایده لغو توافق هسته ای را کنار می گذارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۱۵    
سرمربی بایرمونیخ بعداز برد پرگل مقابل هامبورگ گفت: سرتر از حریف بودیم و با شایستگی به این سه امتیاز دست یافتیم، انتظار نداشتم با این نتیجه پیروز بازی شویم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۵    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاران خارجی در حوزه سلامت کشور بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که از طریق فاینانس و سرمایه گذار خارجی مقدمات بهبود زیرساخت های سلامت در کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۵    
فلسطینی ها در اعتراض به سیاست های نژادپرستانه و حمایت همه جانبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به سمت تصویر او در شهر الخلیل در کرانه باختری کفش پرتاب کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۵    
یک مجری تلویزیونی معتقد است که مجری محبوب کسی است که نه با توسل به لباس بلکه با تکیه بر مهارت سواد، گفتار و بیان بتواند مخاطب را جذب کند اما متاسفانه امروزه معیارهای حرفه ای در رسانه عوض شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۵    
محمد قاضی مهاجم تیم نفت تهران گفت: اینکه بخواهیم در مسابقات شرکت نکنیم، درست نیست و قطعا لیگ را با قدرت ادامه می دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۱۶    
مهدی ترابی که حدود دو ماه قبل دچار آسیب دیدگی شد از امروز در تمرینات گروهی سایپا حضور پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۱۶    
معاون گردشگری تهران گفت: از فعالیت اقامتگاه های غیرمجاز گردشگران چینی جلوگیری شده اما تا کنون خانه ای پلمپ نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۵    
احمد اسدیان مدیر کل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه طی ارائه گزارشی از روند الکترونیکی شدن اسناد قوه قضاییه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۵    
بیل پاکستون، بازیگر فیلم تایتانیک، امروز در سن 61 سالگی درگذشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۵    
خامس از ابتدای سال 2016، زمانی که زیدان جانشین رافائل بنیتس شد، از ترکیب اصلی کهکشانی ها خارج شده و به همین دلیل شایعات فراوانی درباره آینده اش منتشر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۶    
ویتامین D نوعی چربی است و مواد غذایی غنی از ویتامین D شامل شیر، پنیر، کره، خامه و ماهی های چرب مثل سالمون، ساردین و ماهی تن هستند. گوشت و تخم مرغ نیز دارای ویتامین D هستند، ولی چندان غنی نیستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۶    
بازی برابر اتلتیکومادرید برای مسی بازی حساسی است، او تا به حال 26 گل وارد دروازه کارگران جنوب مادرید کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۶    
کار بنایی و ساختمانی می کرد. 26مردادماه حوالی ساعت 11:30 دقیقه برایش مشکل پیش می آید و می برندش اورژانس بیمارستان. دو ساعت بعد، یکی از بیمارستان زنگ می زند به برادرم که بیایید مریض بدحال دارید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۶    
مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل ونقل همگانی کشور، اظهار کرد: 10درصد جریمه ها به دلیل خطای سیستمی بوده که دلیل آن هم عدم اتصال مراکز در برخی شهرها به سامانه سیمفا است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بنای ساخت تهران از 400 سال قبل گذاشته شده است، عنوان کرد: نکته جالب در این زمینه این است که یک خانم - سه بنای اولیه تهران که تکیه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۵    
سی و هفتمین دوره جوایز تمشک طلایی که به نوعی به معنی اسکار بدترین فیلم های سال محسوب می شود با اهدای چهار جایزه به فیلم ابرقهرمانی بتمن در برابر سوپرمن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره مورینیو اظهار داشت: مورینیو شروع خوبی در منچستریونایتد نداشت، اما رفته رفته موفق شد مسیر درست را پیدا کند و فکر می کنم فصل بعد، فصل منچستریونایتد باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۴    
بازیگر سرشناس هالیوودی کارل لاگرفلد طراح مشهور لباس را متهم کرد که مراسم اسکارش را خراب کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۴    
نا امیدی از تضعیف شدن مقاومت و گرفتن پاسخ عکس در این راستا و همچنین تلاش برای فروش ابزار آلات نظامی و گسترش بازار مصرفی این گونه سلاح ها می تواند از عمده ترین دلایل گسترش ایران هراسی در ماههای اخیر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۴    
بیماری های بشر از گذشته تا کنون با توجه به سبک زندگی، منطقه جغرافیایی و دلایل ژنتیکی از تنوع بالایی برخوردار است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۴    
تیم فوتبال استقلال خوزستان باید در دومین دیدار آسیایی خود به مصاف الجزیره امارات برود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۵    
تیم ملی اسکی کشورمان در حالی در مسابقات صحرانوردی قهرمانی جهان در فنلاند شرکت کرد که یکی از ورزشکاران ناپدید شده و سایر اعضا خبری از او ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۹    
مسابقات جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر در لهستان با عنوان هشتمی ایران به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۱    
پانیونیوس در نبود مهاجم ایرانی اش توانست المپیاکوس صدرنشین را که در ترکیب خود از کریم انصاری فرد بهره می برد، شکست دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۷    
در آستانه دیدار حساس پرسپولیس برابر الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا یک هوادار این تیم اماراتی تصمیم گرفت که همه بلیت های این دیدار را خریداری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۲    
بازیکنان منچستر یونایتد پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون و کسب عنوان قهرمانی جام اتحادیه فوتبال انگلیس جام قهرمانی را در ورزشگاه ومبلی بالا بردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۵    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با پیروزی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید به رکورد جدیدی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
مهدی خانبان دلیل بازگشت خود به تهران و نرفتن به مسقط عمان را توضیح داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
دیدار دو تیم منچستر یونایتد و ساوتهمپتون با نتیجه 3 بر 2 پایان یافت و منچستر با حضور زلاتان قهرمان جام اتحادیه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
در حملات خمپاره ای تروریست ها به دمشق یک شهروند زن سوری کشته و 14 نفر دیگر مجروح شدند.