چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 26 اسفند 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 1 اسفند 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 3 اسفند 1395 افکار نیوز 4 اسفند 1395 افکار نیوز 5 اسفند 1395 افکار نیوز 6 اسفند 1395 افکار نیوز 7 اسفند 1395 افکار نیوز 8 اسفند 1395 افکار نیوز 9 اسفند 1395 افکار نیوز 10 اسفند 1395 افکار نیوز 11 اسفند 1395 افکار نیوز 12 اسفند 1395 افکار نیوز 13 اسفند 1395 افکار نیوز 14 اسفند 1395 افکار نیوز 15 اسفند 1395 افکار نیوز 16 اسفند 1395 افکار نیوز 17 اسفند 1395 افکار نیوز 18 اسفند 1395 افکار نیوز 19 اسفند 1395 افکار نیوز 20 اسفند 1395 افکار نیوز 21 اسفند 1395 افکار نیوز 22 اسفند 1395 افکار نیوز 23 اسفند 1395 افکار نیوز 24 اسفند 1395 افکار نیوز 25 اسفند 1395 افکار نیوز 26 اسفند 1395 افکار نیوز 27 اسفند 1395 افکار نیوز 28 اسفند 1395 افکار نیوز 29 اسفند 1395 افکار نیوز 30 اسفند 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۰    
گمان نیک به خداوند آن است که جز به او امیدوار نباشی و جز از گناه خودت نهراسی.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۶    
این اثر نگاهی دارد به رویدادهایی که از آغاز تاکنون تاریخ فوتبال ملی ایران را شامل گردیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۳    
یک متخصص مغز و اعصاب عنوان کرد: بیماران مبتلا به میگرن باید در ایام نوروز به برنامه خواب، تغذیه و فعالیت خود توجه داشته باشند، زیرا در غیر این صورت دچار سردردهای میگرنی می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۸    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی را برای روزهای پایانی سال 95 به کشاورزان سراسر کشور ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۵    
فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد و در آن یک علامت سوال بزرگ وجود دارد و آن دعوت نشدن رفیعی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
مصرف ماهی، مقدار قابل ملاحظه ای انرژی- پروتئین، ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری و املاح را فراهم می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۹    
شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و الهام امین زاده دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به دعوت گروهی از خبرنگاران حامی خانواده زندانیان میهمان یک خانواده زندانی بودند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۹    
یکی از بخش های مهمی که به عنوان یکی از نشانگرهای سلامت بدن عمل می کند ناخن ها هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۶:۱۶    
میزان پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید نفت، در ماه فوریه 91 درصد بوده است و اگر اعضای این سازمان تا ماه ژوئن امسال عرضه خود را محدود نگه دارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۵    
طی روزهای گذشته پیامی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن اعلام می شود که در صورت فعال بودن سرویس تماس بان برای مشترکان همراه اول، هر بار هزینه ای معادل 400 تومان به حساب مشترک منظور می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
تولید وانت آریسان دوگانه سوز ایران خودرو تبریز متوقف شده و از 2734 دستگاه در بهمن ماه 1394 به صفر کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۶    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج رضا فلاوند پدر بزرگوار شهیدان والامقام فرج الله، فضل الله و ناصر فلاوند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۶    
یک نماینده مجلس از ارائه طرحی با امضای 153 نفر از نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه پارلمان به منظور ساماندهی وضعیت کولبران و مرزنشینان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
گروهی از سارقان کارت های عابر در حفره هایی روی دستگاه ها دوربین کار گذاشته اند و با دیدن رمزی که مشتری در دستگاه وارد می کند، بعدا برای سرقت کارت های همان مشتری ها اقدام می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تست در پی درگذشت ناگهانی افشین یداللهی نوشت: آثار به جا مانده از این هنرمند مردمی، زمزمه بسیاری از زنان و مردان هم روزگار ما و بیانگر تلخی ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
کولیوند با بیان اینکه به صورت مستمر بر شیوه عملکرد و اقدامات مراکز بهداشتی و درمانی و نیروهای اورژانسی در سراسر کشور نظارت می شود، افزود: از 25 اسفند تا 14 فروردین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۵    
شبکه نمایش روز 30 اسفند 95 مصادف با روز سال تحویل ، 9 فیلم سینمایی پخش خواهد کرد که 5 فیلم آن ها مارسی ، بازی اسرار آمیز 2 حلال و حرام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۵    
تصویری قدیمی از رهبر انقلاب را در کنار شهید باکری و سردار قاسم سلیمانی مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۵    
یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با تشریح تب بعد از زایمان به توضیحاتی درباره تعریف و دلیل تب شیر پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۶:۴۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: سفرهای نوروزی از امروز آغاز شده است. حجم سفرها نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۶:۴۵    
ویشکا آسایش تازه ترین پست صفحه شخصی خود را به یک حرکت عجیب اختصاص داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۶:۱۶    
دادگاه فدرالی مریلند، فرمان اخیر مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا را به صورت جزئی متوقف کرد. وزیر خارجه آمریکا پیشتر به خبرنگاران گفته بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۵:۴۵    
آیه ها و دعاهای مختلفی در قرآن کریم و منابع مختلف دینی برای رونق کسب و کار و به دست آوردن روزی حلال مورد سفارش قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۵:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تعطیلات یک هفته ای را برای شاگردانش در نظر گرفت. پدیده در هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ در تاریخ 11 فروردین به مصاف صبای قم خواهد رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۵:۱۶    
لیست کی روش با اعتراض اعضای تیم استقلال خوزستان رو به رو شد. تیم استقلال خوزستان که در حال حاضر در رده ششم لیگ برتر و در صدرگروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد بهترین خط دفاعی در آسیا را تا کنون به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۵:۱۶    
آنجلینا جولی اعتقاد دارد سازمان ملل کامل نیست و در عین حال نیاز به اصلاح و پشتیبانی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۴:۴۵    
راهیان نور فرصتی تکرار نشدنی برای آشنایی با فرهنگ شهادت،شهدا مهمانانشان را سوا می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
رئیس کمیسیون اروپا ضمن تبریک به نخست وزیر هلند حمایت اروپا از رای مردم این کشور در انتخابات پارلمانی را ابراز داشت. یونکر در ادامه خطاب به اروپایی ها تاکید کرد که باید در کنار هم قرار بگیریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
عضو هیات مدیره انجمن اورولوژی ایران به نقش مهم آلودگی هوا، عوامل شیمیایی و مواد دخانی از جمله سیگار در ابتلا به سرطان کلیه اشاره کرد و گفت: سیگار 2 تا 3 برابر خطر ابتلا به سرطان کلیه را افزایش می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۳:۴۵    
خمیربازی اسلایم به تازگی در میان کودکان بسیاری از کشورها (از جمله در کشور خودمان) نیز رواج یافته و بعضی از گل های رُس مخصوص بازی کودکان، حاوی اسید بوریک هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۳:۴۵    
این رواق در روزمیلاد حضرت زهرا افتتاح و کلیه خدمات اعم از کفشداری، نظافت و ...توسط نیروهای افتخاری خواهر به زائران ارائه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۳:۱۶    
سرمربی نفت تمرینات تیمش را تعطیل کرد. قرار است دور جدید تمرینات نفت از روز سوم فرودین ماه سال آینده آغاز شود اما چنانچه در آن زمان هم نفتی ها پولی دریافت نکنند بعید نیست به اعتصاب خود ادامه دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۴۵    
عابدینی گفت: با کی روش دقایقی صحبت کردم و متوجه شدم که چقدر نگران تیم ملی و برنامه های آتی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۱۵    
تیراندازی افراد مسلح روز پنج شنبه در مدرسه ای در جنوب شرق فرانسه چندین مجروح بر جا گذاشت. پلیس فرانسه توانسته است که عامل تیراندازی در مدرسه شهر گراس را دستگیر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۲    
سرپرست پیشین باشگاه استقلال تهران در مورد تصادف شدیدش توضیحاتی ارائه داد. اافشارزاده گفت: خوشبختانه در این تصادف مشکلی برای من پیش نیامد و در حال حاضر در سلامت کامل هستم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۲    
یک گروه مطرح حقوق بشر از آمریکا خواسته است قرارداد پیش فروش سلاح به عربستان سعودی و بحرین را تأیید نکند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۴    
روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی با اشاره به رونمایی از تانک جدید ایران به نام کرار و مقایسه با تانک های آبرامز ساخت آمریکا و چلنجر-22 ساخت انگلیس نوشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۴    
رئیس جمهور مصر طی فرمانی با ایجاد هیأت نمایندگی دائم در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، (ناتو) موافقت کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۳    
باراک اوباما در سفری یک ماهه به پُلی نِزی فرانسه، وارد جزایر تتیاروا شد. پلی نزی نام مجموعه ای از 1000 جزیره در اقیانوس آرام است. این جزایر بخشی از قاره اقیانوسیه به شمار می آیند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
حجت الاسلام منتظری گفت: یک فردی که به صراحتِ نامه وزارت آمده، دارای تابعیت مضاعف بوده. این فرد چطور در مرکزی که اسرار کشور است نماینده مسئول می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
مقام های فرانسوی می گویند حادثه تیراندازی که روز پنجشنبه در مدرسه ای واقع در جنوب آن کشور رخ داد، حمله تروریستی نبوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۵    
بهنوش بختیاری به خاطر قضاوتی که نسبت به خانواده شهدا در گذشته داشته است، از آن ها حلالیت طلبید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۵    
تیم فوتبال بشیکتاش با پیروزی پرگل مقابل المپیاکوس یونان به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ اروپا صعود کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به وضعیت جاده ها و محورهای مواصلاتی این استان گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته موج نخست سفرهای نوروزی آغاز شده و ترافیک در محور مواصلاتی قزوین - کرج نیمه سنگین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی کاخ سفید با نادرست خواندن حکم دادگاه هاوایی علیه فرمان ترامپ، گفت دولت درخواست تجدید نظر خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۵    
الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه و در آستانه عید نوروز فرمان عفو جمعی از زندانیان از جمله 13 زندانی ایرانی در این کشور را صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران: براساس آخرین آمارهای سرشماری امسال ، 13 میلیون و 260 هزار نفر در تهران ساکن هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۲    
اعضای کمیته منتخب اطلاعاتی مجلس سنا روز پنجشنبه رسماً با صدور بیانیه ای ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه مکالمات وی در جریان رقابت های انتخاباتی توسط دولت ما قبل شنود شده است را رد کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۶    
وزیر دفاع سوئد به دنبال تهدید به بمبگذاری در یک هواپیمای مسافربری در دقایق آخر مجبور به ترک آن شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: کنسرت محسن یگانه مجوز نداشته و شرکت برگزارکننده مراسم قبل از صدور مجوز اقدام به بلیت فروشی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
مهاجم ایرانی تیم روستوف در بازی امشب ورزشگاه اولدترافورد برابر منچستر یونایتد از ابتدا به میدان می رود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
احسان پهلوان به دلیل برگزاری جشن عروسی خود اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان را ترک کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر ریزش داربست در بلوار فرحزادی یک خانم جوان مصدوم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال از مخالفت وزیر ورزش و جوانان با استعفای شهاب جهانیان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۱    
دستیاران ایرانی کارلوس کی روش پس از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال به شدت از او و سرمربی تیم ملی ناراحت شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جلسه تمرینی امروز با 2 ساعت تاخیر در جمع ملی پوشان حاضر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۹    
وزیر خارجه ایران در گفت و گو با شبکه المیادین با توصیه به عربستان سعودی برای عدم مقابله با ایران و اینکه این مقابله به نفع سعودی ها نیست از ائتلاف عربستان و اسرائیل علیه ایران ابراز تأسف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه پس از پیروزی برابر ایران گفت: برای جبران شکستی که در شیراز از ایران متحمل شده بودیم به میدان رفتیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۰    
نخست وزیر انگلیس با رد درخواست وزیر اول اسکاتلند برای برگزاری همه پرسی استقلال از بریتانیا تأکید کرد: الان زمان آن نیست .
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز پیش از فرا رسیدن عید نوروز شارژ مالی شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: علت شکست مقابل روسیه را باید از داوران بپرسید و با وجود اینکه ما میزبان بودیم به راحتی حق ما را خوردند؛ انگار ما میهمان روس ها بودیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
مسکو از سفر صدر اعظم آلمان به روسیه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دیداری که حکم تعیین فینالیست جام جهانی را داشت مقابل روسیه شکست خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
سرپرست تیم فوتبال استقلال از ورود وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل بی پولی بازیکنان این تیم خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به نتایج انتخابات هلند اظهار داشت: به زودی شاهد وقوع جنگ های مذهبی در اروپا خواهیم بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۲    
وزارت خارجه روسیه اتهام آمریکا مبنی بر دست داشتن سازمان امنیت فدرال روسیه در حمله سایبری به یاهو را مضحک دانست .
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم منچستریونایتد در تمرین با کارلوس لالین، مربی بدنساز درگیری لفظی پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهوری اوکراین تحریم های جدیدی را علیه 5 بانک روسی که در اوکراین فعالیت دارند وضع کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۵    
گروه تروریستی داعش پس از اینکه رقه را منطقه نظامی اعلام کرده بود، امروز ممنوعیت آمد و شد را در این شهر اعمال کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۵    
بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان اردوی آماده سازی پیش از دیدارهای دور برگشت مقدماتی جام جهانی را آغاز کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۵    
بنا بر تصمیم کادرفنی تمرینات تیم نفت تا سوم فروردین تعطیل شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
رییس تیم پناهجویان سازمان ملل متحد در ایران با تاکید بر دستور مهم آیت الله خامنه ای در زمینه ارائه امکانات سوادآموزی به نوجوانان مهاجر افغانستانی، از تلاش های ایران ستایش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۸    
امیر آتشانی، بازیگر تئاتر وسینما بستری شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۸    
در جریان نبرد آزادسازی موصل، بسیاری از سرکردگان ارشد داعش به هلاکت رسیدند و تعداد قابل ملاحظه ای از آنان نیز پا به فرار گذاشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۸    
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز به کار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۸    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت :حتما دستان پشت پرده ای وجود دارد که اینطور باعث ناراحتی بازیکنان شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۸    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محور کرج - چالوس از عصر امروز خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۸    
همگام با تدارک فرماندهی پلیس راهور برای هرچه بهتر برگزار شدن سفرهای نوروزی هموطنان، به رسم همه ساله گروه هنرمندان جمعه ایرانی لوح فشرده ای شاد و نمایشی با محوریت پیام های ترافیکی و ارتقای سلامت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۸    
مهدی طارمی در تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۸    
امروز در بازارهای جهانی هر اونس طلا با 3.9 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 1223 دلار و 60 سنت معامله شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
منابع خبری از وقوع یک انفجار در شهر پاریس پایتخت فرانسه خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی الحشد ترکمانی وابسته به الحشد الشعبی عراق تاکید کرد: ابوبکر البغدادی دست پروده آمریکا است و تکاپو و تحرکات او زیر نظر سرویس اطلاعاتی این کشور انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
یک نشریه قطری مدعی شد رحیم زهیوی مهاجم تیم الشحانیه با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۱    
بنیامین نتانیاهو روز پنج شنبه ادعای تکذیب شده رسانه های صهیونیستی مبنی بر تلاش ایران برای احداث پایگاه نظامی دریایی در سوریه را تکرار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۱    
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: منتقد روحانی و عملکرد فردی و دولت او هستم و وی را رقیب اصلی خود می دانم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۳    
چراغی پور با اشاره به اینکه فصل دوم "لیسانسه ها" در حال تصویربرداری است، گفت: امیدوارم فیلم "تابستان داغ" در اکران با استقبال خوبی رو به رو شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از شعار بازیکنان علیه رئیس هیئت مدیره باشگاه اطلاعی ندارد. سرپرست تیم استقلال در خصوص دادن پک های شامپو به بازیکنان گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
ریاض گفت: دولت در رابطه با ایجاد شغل در سال های گذشته آمار و ارقام متعددی را ارائه کرده ولی آن چیزی که در صحنه عمل با آن روبرو هستیم خیل عظیم جوانان بیکار فارغ التحصیل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
خزانه جواهرات ملی روز شنبه 28 اسفند ماه سال جاری تعطیل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۳    
کرملین هرگونه ارتباط روسیه را با حمله سایبری به یاهو که مقامات آمریکایی آن را به دو عضو سرویس مخفی روسیه نسبت داده بودند، تکذیب کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
عباس آخوندی با بیان این مطلب، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده تمام امکانات موجود برای سفرهای نوروزی مردم را فراهم کند و برای بهبود شرایط ناوگان هوایی و استفاده از هواپیماهای جدید نیز جزیی از ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
انفجار در محل صندوق بین المللی پول در پاریس به زخمی شدن یک تن منجر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
وزیر نیرو با بیان اینکه از سرعت پیشرفت انرژی های تجدید پذیر راضی نیستم، گفت: در سال آینده چندین نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی 30 مگاواتی به بهره برداری می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
ویژه برنامه ی تحویل سال نو برای اولین بار از قاب آی فیلم پخش می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۷    
تلویزیون یک برنامه ای را دیروزپریروزها پخش میکرد از بعضی از شهدا که بنده تصادفاً چند دقیقه ای دیدم؛ آنچه درباره ی آن شهیدان گفته میشد، یا در وصیّت نامه ی آن شهیدان درج شده بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از آماده باش مأموران این پلیس در نوروز 96 به منظور برقراری نظم و امنیت شهرها، مسافران نوروزی و جلوگیری از بروز هرگونه جرم در این ایام خبر داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
در حالی که 4 روز تا پایان سال نو باقی مانده، خرید و فروش سکه و ارز در چهارراه استانبول به اوج رسیده؛ اما صرافان به دلیل بالا بودن قیمت و افزایش تقاضا، فعلا دلار نمی فروشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بهترین بازیکن این هفته را انتخاب کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
تیم فوتبال صبا قم در دیداری دوستانه سایپا را شکست داد. عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش سایپا نیز از تماشاگران این مسابقه بود که در ورزشگاه اختصاصی سایپا برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
محمد مسلمی کارگردان برنامه گل اومد بهار اومد ، گفت: مدتی است به همراه عموهای فیتیله ای مشغول تولید برنامه ای نوروزی به نام گل اومد بهار اومد برای شبکه یک سیما هستیم و تا پایان نوروز ضبط ادامه دارد.
  • ۱