چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 25 اسفند 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 1 اسفند 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 3 اسفند 1395 افکار نیوز 4 اسفند 1395 افکار نیوز 5 اسفند 1395 افکار نیوز 6 اسفند 1395 افکار نیوز 7 اسفند 1395 افکار نیوز 8 اسفند 1395 افکار نیوز 9 اسفند 1395 افکار نیوز 10 اسفند 1395 افکار نیوز 11 اسفند 1395 افکار نیوز 12 اسفند 1395 افکار نیوز 13 اسفند 1395 افکار نیوز 14 اسفند 1395 افکار نیوز 15 اسفند 1395 افکار نیوز 16 اسفند 1395 افکار نیوز 17 اسفند 1395 افکار نیوز 18 اسفند 1395 افکار نیوز 19 اسفند 1395 افکار نیوز 20 اسفند 1395 افکار نیوز 21 اسفند 1395 افکار نیوز 22 اسفند 1395 افکار نیوز 23 اسفند 1395 افکار نیوز 24 اسفند 1395 افکار نیوز 25 اسفند 1395 افکار نیوز 26 اسفند 1395 افکار نیوز 27 اسفند 1395 افکار نیوز 28 اسفند 1395 افکار نیوز 29 اسفند 1395 افکار نیوز 30 اسفند 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۴    
سریال طنز سیاسی نعلبکی که قرار است به صورت اینترنتی عرضه شود، کلید خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۴    
با فرارسیدن ایام نوروز خانم های زیادی قصد تهیه گل و گیاه می کنند و حتی بسیاری از مردم ترجیح می دهند در دید و بازدیدها چنین هدایایی به یکدیگر بدهند که در این بین توجه به نکاتی خاص ضروری بنظر می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۴:۴۶    
عدم رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز شیوع بیماری های گوارشی را به دنبال دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۵    
محمد بن سلمان در دیدار با وزیر دفاع آمریکا در واشنگتن با ادعای اینکه عربستان با چالشی بسیار خطرناک در منطقه و جهان خواه از سوی ایران و خواه از سوی گروه های تروریستی روبرواست مدعی شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۵    
محمد علیزاده خواننده پاپ ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود یاد افشین یداللهی را گرامی داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۵    
این داستان را بسیاری شنیده ایم که هویدا نخست وزیر رژیم پهلوی پس از پیروزی انقلاب و در دادگاه خودکار بیکی را از جیب خود بیرون آورده و در پاسخ به قاضی که در مدت 13 سال صدارت خود چه کرده ای گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۷:۱۶    
نیروهای ارتش عراق روز پنج شنبه وارد جنگ خیابانی با عناصر گروه تروریستی داعش در بافت قدیمی موصل شدند. سرلشکر جودت گفت: اداره گذرنامه در منطقه الباب الجدید در مرکز موصل را آزاد کردیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۶:۱۶    
عربستان به اوپک اعلام کرد که فوریه همزمان با نوسازی مخازن ذخیره نفت تولید خود را افزایش داده است و بیشتر از 10 میلیون بشکه در روز استخراج کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۰    
طبق هماهنگی های صورت گرفته و وساطت وزیر ورزش و جوانان بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
شبکه دو در نوروز 96 با تدارک عیدانه هایی ویژه از جمله سریال های ایرانی مسابقات و سرگرمی و ویژه برنامه های مختلف و گلگشت های ایرانگردی و مخاطبان خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
تعداد 12 نفر زندانی که بدلیل بدهی های مالی در ندامتگاه شهر حاجی آباد استان هرمزگان زندانی بودند با همت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری آزاد شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۶    
بخشی از دعاهای مورد تاکید در فرهنگ دینی ما مربوط به دعاهای آغاز سال جدید است که در این میان عالمان دینی نیز دعاهایی را به هنگام تحویل سال و آغاز سال جدید می خوانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۱    
در پی درگذشت افشین یداللهی، ترانه سرا و شاعر نام آشنای کشورمان، رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی، فقدان این چهره محبوب را تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۹    
همکار سابق نشریات اصلاح طلب از دکتر ظریف خواست تاریخ را مستقل از تحریفات صهیونیست ها بازخوانی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هم اکنون قیمت سکه تمام بهار آزادی به دلیل افزایش تقاضا با حباب 100 تا 120 هزار تومانی همراه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
کاپیتان ملی پوش سابق استقلال گفت: طاهری در سال اول حضورش خیلی صحبت می کرد اما بعد دید اشتباه می کند و حالا یاد گرفته که چه زمانی صحبت کند و چه زمانی سکوت کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
رئیس بانک مرکزی دیروز پس از جلسه دولت به خبرنگاران گفت به هیچ وجه هیچ گونه تردید و تشکیکی نسبت به آمار رشد اقتصادی ارائه شده توسط بانک مرکزی وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۱    
فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) نرخ بهره را در پایان نشست دو روزه خود، به میزان 25 صدم درصد افزایش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۶    
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش از برگزاری تمرین مشترک دریایی این نیرو با نیروی دریایی پاکستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی طی 24 ساعت آینده دربخشهایی از جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۹    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: 80 هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید از امروز در سراسر کشور توزیع می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۵    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید این تیم می تواند شکست مقابل الریان را در بازی برگشت جبران کند. استیلی در پایان تصریح کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۵    
سیاری از مواد مغذی موجود در کرفس به محافظت از سلامت چشم ها در برابر انحطاط ماکولا کمک می کنند. مصرف کرفس به واسطه فتالات ها به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۷    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی برای پخش در هفته پایانی سال 95 از تلویزیون در نظر گرفته شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات انتحاری روز چهارشنبه تروریست ها در دمشق را محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۰    
وزارت برق عراق در بیانیه ای اعلام کرد، ایران از روز سه شنبه، صادرات برق به این کشور را از سر گرفته است. صادرات برق ایران به عراق به دلیل بدهی های معوق طرف عراقی به مدت دو ماه متوقف شده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۶    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: استان های تهران، البرز و قزوین دارای بیشترین رشد اهدای خون در این مدت بوده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۵    
آمریکایی ها پس از انتخابات ریاست جمهوری خود فضای سایبر کشورشان را تکمیل کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۵    
نستور هین، مدیر امور حقوقی باشگاه گرمیو گفت: باشگاه بارسلونا پیش از این هم این کار را بارها انجام داده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۵    
وزیر ارتباطات و امور اطلاعات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی اساس، ایران را تهدیدی برای کل منطقه غرب آسیا خواند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۵    
دو بند باقیمانده برنامه پنج ساله نخست جمعیت که سه فصل آن در جلسه قبلی شورای عالی جمعیت هلال احمر، بررسی شده بود در این جلسه بررسی شده و به تصویب رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۵    
از سالیان دور دمنوش های مختلف در بین خانواده های ایرانی جای داشته، و هر کدام یک خاصیت درمانی داشت. اما امروزه شاهد هستیم که همان دمنوش های مادربزرگ ها درانواع مختلف و در بسته بندی های کیسه ای در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۶    
نشریه عرب ویکلی نوشت: با کنار کشیدن محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق ایران برای شرکت در انتخابات سال 1396،حسن روحانی موفقیت بزرگی نصیبش شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۶    
حکومت ترکیه به ریاست رجب طیب اردوغان با تشکیل باند مسلح جدید علیه دولت سوریه نشان داد که بر ادامه سیاست های ماجراجویانه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۴۵    
استاندار تهران گفت: اعضای شوراهای شهر که به دلیل تخلفات از این سمت سلب عضویت شده اند دیگر امکان حضور در انتخابات را ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۴۵    
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان گفت: طرح کشیک نوروزی تا 14 فروردین سال 96 ادامه دارد و تعزیرات بدون تعطیلات با واحدهای متخلف برخورد می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۴۵    
در بیانیه ای که باشگاه تاتنهام درباره مصدومیت هری کین منتشر کرده آمده است: بعد از انجام تست های پزشکی، مشخص شد که هری کین دچار مصدومیت از ناحیه لیگامنت پای راستش شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۶    
در دیدار دوستانه میان تیم مارادونا و آیمار مارادونا سعی داشت دوباره گل مشهور خود "دست خدا" را تکرار کند اما این بار موفق نبود و ضربه اش به بیرون رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۶    
یک ژنرال نیروی دریایی آمریکا به پذیرفتن هدایای جنسی در مقابل ارائه اطلاعات به یک پیمانکار مالزیایی متهم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۶    
فرزاد فرزین در واکنش به خبر در گذشت افشین یداللهی عکس زیر را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۵    
گاهی قوز در اثر مشکلات مادرزادی است که باید تشخیص داده و درمان شود تا از پیشرفت آن در بزرگسالی جلوگیری شود. قوز پشت از نوجوانی شروع شده و زمینه خانوادگی نیز دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۵    
وقتی آندو در لیست تیم ملی برای دیدار با سوریه جایی نداشت، کی روش اعلام کرد او خط نخورده و در ادامه با تلاش زیادی دوباره برمی گردد اما دعوت نشده دوباره اش شرایط را سخت کرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۵    
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه امسال در حوزه توسعه مترو 6 هزار میلیارد تومان هزینه کرده ایم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۵    
رحمانی به رانندگان توصیه کرد قبل از شروع سفر ضمن تماس با شماره های 120 و 141 از وضعیت ترافیکی جاده ها مطلع شوند و با زمان بندی مناسب سفر خود را شروع کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۵    
معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا معتقد است که ترامپ و مشاورانش می دانند این دیوانگی است که آمریکا را مسئول برهم خوردن برجام معرفی کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۱۶    
با درگذشت ناگهانی افشین یداللهی، شاید بیش از همه اشعار و ترانه های بی شماری که او برای سریال های تلویزیونی سروده به خاطرمان آمد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۱۶    
پائولو دیبالا ترجیح می دهد که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی با آبی واناری های کاتالونیا مواجه شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۴۵    
گروه تروریستی بوکو حرام با انتشار یک ویدئوی، اعدام 3 نیجریه ای را به اتهام جاسوسی، به نمایش گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۴۵    
با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد مردی با رفتن بر روی پشت بام یک ساختمان در چهارراه کالج قصد اقدام به خودکشی را دارد که بلافاصله آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و تشک نجات بر روی سطح زمین پهن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۴۵    
در جزیره کیش به یکی از کاخ های مربوط به فرزندان شاه ملعون رفتیم. ابتدای ورودی به محوطه کاخ ها تابلوئی نصب شده بود که نوشته بود: فاعتبروا یا اولی الالباب.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۴۵    
دروازه بان پرسپولیس گفت: بارسلونا به قلب من نزدیک تر است و آن را بیشتر از رئال درک می کنم، هرچند رئال مادرید باشگاه خیلی بزرگی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۱۵    
جمهوری خواهان امریکا چندی است که با آمدن ترامپ، تصمیم به کنارگذاشتن طرح بیمه سلامت درمانی موسوم به باراک اوباما دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۱۵    
ایوان پریسیچ، بازیکن کروات اینتر در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد، نرآتزوری قصد دارد برناردسکی را جانشین او کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۱۵    
حمید فرخ نژاد عکس یادگاری از گروه فیلمبرداری اثر تازه عبدالرضا کاهانی که این روزها در تایلند مقابل دوربین می رود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۴۵    
ایالت گجرات هند در نظر دارد مجازات کشتن گاو یا مصرف گوشت آن را از جریمه نقدی به حبس ابد تغییر دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۴۵    
امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان گفت: شاید در نگاه اول گروه ما آسان به نظر برسد ولی اگر بصورت دقیق بخواهیم بررسی کنیم، می بینیم که اتفاقاً کار بسیار مشکلی را پیش روی خود داریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۱۶    
آمریکا با ادعای دست داشتن اولین زن عضو گردان های عزالدین قسام در یک عملیات استشهادی از دولت اردن خواست وی را به این کشور تحویل دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۱۶    
در یکی از اسناد ساواک درباره سفر آیت الله خامنه ای به کرمان، ایشان را روحانی افراطی و ناراحت خراسان لقب داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۱۶    
بارسا نسبت به جذب دی ماریا علاقه مند است، اما نمی خواهد تا مقاطع پایانی فصل پیشنهاد رسمی اش را ارائه بدهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۱۶    
مدت ها است که در فضای مجازی شاهد رواج سطحی نگری در برخورد با موضوعات مختلف از جمله مقوله ای به نام نقد شده ایم که معمولاً مربوط به افرادی می شود که متعصبانه از یک هنرمند جانب داری می کنند و اگر کسی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۲:۴۵    
آبی پوشان پایتخت با دو گلی که در بازی گذشته خود در آسیا مقابل لوکوموتیو ازبکستان به ثمر رساندند، تعداد گل های زده شان در این بازی ها به عدد 6 رسید و با این تعداد گل برترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۲:۴۵    
بدین وسیله انجمن ابراز مخالفت سازمان نظام پزشکی با هر گونه تغییر سریع و ناگهانی در تعرفه های گروه های مختلف پزشکی و سایر صاحبان حرف پزشکی اعلام می دارد اهمیت کیفیت ارائه خدمات پزشکی و درمانی هیچ گاه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۲:۴۵    
مرکز آمار ایران اقدام به سنجش رفتار غذایی ایرانیان کرده است، بر این اساس و در حوزه شهری در سال 1394 حدود 50.8 درصد افراد 18 ساله و بیشتر شهری در هفته نوشابه مصرف کرده اند. از این تعداد حدود 19 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۲:۱۶    
فروزان گفت: استقلال را خیلی دوست دارم و همه تلاشم این است که دوباره به این تیم برگردم. دوست دارم آن قدر خوب و آماده باشم که دوباره پیراهن استقلال را بر تن کنم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۲:۱۶    
سیدرحیم میریان، از محافظین و همراهان احمدآقا، در مصاحبه ای درباره فوت ایشان می گوید: یک روز صبح حاج احمد آقا آیفون زد که خودت را به من برسان. یک ماه قبل از فوتش بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۲:۱۶    
ماجرای نیمروز، خوب بد جلف، گشت 2، یک روز بخصوص و آباجان نام فیلم هایی است که اکران نوروزی سال 96 را در اختیار دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۵    
وزارت کشور تونس اعلام کرد که یک گروه تروریستی- تکفیری را شناسایی کرده است که متشکل از 6 زن 21 تا 23 ساله است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۵    
طبق برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزان یک ماه مستمری به مددجویان دستگاه های حمایتی، عیدی پرداخت شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۵    
مهاجم ذوب آهن گفت: پرسپولیس از هر نظر شایسته قهرمانی است و بازیکنان این تیم برای اینکه این عنوان را به دست بیاورند حتی یک بازی هم از تلاش و جنگندگی خود کم نکرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۵    
فندق گرد 2/5-1/5 سانتی متر است. دارای پوششی سبز رنگ بوده که پس از خشک شدن تدریجا از آن جدا می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۱۶    
اشگاه بارسلونا خود را آماده بازگرداندن تیاکو آلکانتارا به نوکمپ می کند، از این رو در نظر دارد در تابستان پیش رو پیشنهادی به وی بدهد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۱۶    
افشین یداللهی، شاعر و ترانه سرای شناخته شده کشورمان در دی ماه سال 1347 در اصفهان متولد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۵    
توکلی گفت: اهدای گل و گلدان و گلاب به زائران قبور مطهر شهدا در لحظه تحویل سال جدید و همچنین تهیه بروشور راهنمای قطعات و نصب 15 بالن راهنما از جمله اقدامات مهم سازمان بهشت زهرا(س) است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۵    
ایکر کاسیاس با حضور در این بازی، رکورد پائولو مالدینی، کاپیتان پیشین تیم میلان را برای بازی در تورنمنت های اروپایی را شکست و یکصد و هفتاد و پنجمین بازی اش را در این رقابت ها انجام داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۵    
مدیران سیما به این نتیجه رسیدند که امیرحسین مدرس مجری این برنامه باشد، ما قبلا هم در برنامه روزگار مادری سابقه همکاری داشته ایم که نتیجه آن رضایت بخش بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۱    
آیت الله کاشانی چند روز پیش از رحلت در جواب یکی از دوستدارانش که از ایشان پرسیده بود آقا اگر خدای نکرده پیشامدی برای شما روی داد ما به دنبال کدام روحانی برویم پاسخ جالبی دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۱    
مقامات باشگاه پاری سن ژرمن مدعی هستند آیتکین دو پنالتی واضح را برای تیمشان نگرفته و پنالتی گرفته شده برای بارسلونا به طور مطلق اشتباه بوده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۱    
یک نظرسنجی جدید انجام شده در کشورهای عربی نشان می دهد اکثر جمعیت جهان عرب، رژیم صهیونیستی را یک تهدید بزرگ برای خاورمیانه می دانند و این در حالی است که برخی دولت ها برای نزدیک شدن به این رژیم خیز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
رونالدو با انتشار پیامی با کودکان جنگ زده سوریه ابراز همدردی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۸    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از حذف دفترچه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خبر داد. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: حذف دفترچه بیمه اقدام بزرگ تأمین اجتماعی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۹    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد ویتامین های گروه B می توانند در برابر تاثیرات آلودگی هوا بر بدن نقش حفاظتی داشته باشند. یکی از آلاینده هایی که بیشترین خطر را دارند ذرات معلق کمتر از 2 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۱    
سردار اشتری گفت: بیش از سیصد هزار نفر از ماموران پلیس در طرح نوروز وظیفه خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند و امیدواریم تا با همکاری میان مردم و پلیس از نظر ایمنی در سطح خوبی قرار بگیریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۶    
وزیر سابق نفت با بیان اینکه برخی خزانه کشور را با خزینه اشتباه گرفتند، گفت: اینکه بانک مرکزی رشد اقتصادی در سه ماه گذشته را 11 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۹    
معاون فنی سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور حمایت از حادثه دیدگان پلاسکو، این سازمان به شاغلان بدون بیمه این ساختمان ماهیانه 10میلیون ریال از محل کمک دولت پرداخت می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۴    
یکی از اعضای کادر فنی تیم عثمانلی اسپور ترکیه با ستایش کریم انصاری فرد اعلام کرد که المپیاکوس توانایی صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا در بازی برابر بشیکتاش را دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۹    
زلزله ای به قدرت 3/6 ریشتر دقایقی قبل قم را لرزاند.زلزله ای به قدرت 3/6 ریشتر دقایقی قبل قم را لرزاند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۲    
وزارت خارجه سوریه در نامه هایی جداگانه به سازمان ملل و شورای امنیت، اقدامات برخی کشورهای حامی تروریسم در توجیه جنایت های تروریست ها را محکوم کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در جمع مردم دیترویت گفت که دوران تسلیم اقتصادی آمریکا به سر آمده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۹    
برادر مرحوم افشین یداللهی گفت: این اتفاق تنها یک تصادف بوده و هیچ موضوع دیگری مطرح نیست. از همه دوستداران دکتر یداللهی خواهش می کنم به مطالبی که در فضای مجازی مطرح می شود به هیچ وجه توجهی نکنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۷    
مجلس سنای آمریکا با 88 رأی موافق و 11 رأی مخالف صلاحیت دن کوتس برای تصدی سمت مدیر اطلاعات ملی این کشور را تأیید کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۵    
استقلال در میان تیم هایی قرار گرفت که بیشترین گل را در لیگ قهرمانان زده اند. اوراو ردز با 11 گل،گوآنژو با 10 گل،شانگهای 9 گل و ججو یونایتد با 7 گل در رده های اول تا چهارم قرار دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۸    
ترکیه محاکمه یکی از قضات دادگاه لاهه را به اتهام مشارکت در طراحی کودتای نافرجام این کشور، آغاز کرد. آنکارا این قاضی ارشد سازمان ملل را به طراحی کودتای نافرجام تابستان گذشته و ارتباط با فتح الله گولن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۵    
آلمان درباره امکان خروج آنکارا از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در پی افزایش تنش های این کشور با اروپا هشدار داده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
آخرین جلسه روزهای چهارشنبه هیئت دولت در سال 95 با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری عصر امروز در پاستور برگزار شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۵    
ارزش معاملات بورس در هفته جاری 219 درصد رشد کرد. همچنین در این مدت تعداد یک میلیون برگه اوراق بدهی به ارزش 1420 میلیارد ریال معامله شد که از نظر حجم 15 درصد کاهش را نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۱    
هافبک تیم پرسپولیس برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد. سروش رفیعی از هواداران پرسپولیس بابت شکست مقابل الریان عذر خواهی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۳    
چهار سناتور آمریکایی روز چهارشنبه با معرفی قطعنامه ای آنچه به گفته آنها اقدامات روسیه و ایران در سوریه است را محکوم کرده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۷    
دادستان تهران گفت: پرونده سارقان مسلح در 80 روز مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از طرح پرونده در دادگاه برای متهمان حکم اعدام صادر شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که هیچ مدرکی که ادعای ترامپ در مورد شنود مکالماتش توسط اوباما را اثبات کند، در اختیار ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۷    
علی قربانی در هر سه جام برای تیم استقلال موفق به گلزنی شده است. قربانی در لیگ، 6 گل برای استقلال زده و در جام حذفی هم موفق شده بود دروازه ملوان نوین را باز کند.