دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۱    
متهمی که مرد افغانستانی را به قتل رسانده و سر او را بریده بود شناسایی شده و سر مقتول نزد برادر متهم کشف شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۴    
امروز (یکشنبه) قیمت پژو 405 SLX صفر در بازار آزاد تهران به 520 میلیون تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۴:۲۱    
تکرار حضور مداوم و روزمره بی حجاب ها در جامعه و جنبه روانی این مساله که اگر هرروز دیده شود، عادی می شود، یکی از روش های دشمن برای تحقق عرفی سازی بی حجابی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۲:۰۷    
تصویری از شبنم مقدمی بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۷    
شاید هر بار که نام جعلی خلیج یا خلیج عربی خوانده و یا شنیده می شود، کشور های عربی حاشیه خلیج فارس در ذهن متبادر می شود، اما ابعاد تازه تری از این تحریف روشن شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
استقلال قبل از تقابل حساس مقابل تراکتور یک پوستر منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه صدور شناسه یکتا برای فعالیت های اقتصادی از جمله اهداف اصلی قانون تسهیل صدور مجوز کسب وکارهاست ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۸    
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار کاهش داشت و ارزش هر اونس به 2,283 (دو هزار و دویست و هشتاد و سه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 0.65 درصدی داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۴    
مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی پوشان در تمرینات پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۲    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این که کنسرسیوم توسعه ریلی مجوز قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه را نداشت از آمادگی برای حمل بارهای ترانزیتی این مسیر خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۱    
معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در تلاشیم کاربری مدرسه را از اینکه صرفا مدرسه باشد، به کانون تربیت و توسعه محله تغییر دهیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
اسحاق جهانگیری با تشریح شماری از ملاقات هایش با رهبر انقلاب ، یادآور شد که پس از درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو جزئیات آیین نامه توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی را بیان کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
وزیر کشور گفت: استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: در مذاکرات حاشیۀ اجلاس بانک توسعۀ اسلامی، اتفاقات خوبی در خصوص آزادسازی منابع مسدودشدۀ ما در برخی کشورها رخ داد که در آینده خبررسانی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۱    
سامانه خودنویس به صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی شده و فقط مشاورین املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر تورم به شدت معیشت بازنشستگان را تحت تاثیر قرار داده است و سفره شان را کوچک کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
امیر سرتیپ الهامی گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان شجاع ایران، با توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۴    
قیمت خودرو دناپلاس امروز بین هفت میلیون تا 32 میلیون تومان ارزان شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
این جمله تاریخی پرمعنی و عمیقا استراتژیک رهبر معظم انقلاب که در اولین واکنش به عملیات وعده صادق فرمودند موضوع اصلی ظهور و اثبات قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین المللی است، نه تعداد موشک های شلیک شده
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۶    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت:اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع ارزی مسدودشده ما در برخی کشور ها صورت پذیرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
زوج های تازه ازدواج کرده برای دریافت یارانه معیشتی می بایست پرونده خود را در پلیس 10+، تکمیل کرده و اطلاعات خود را در سامانه مربوطه وارد کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
حواسمان هست چقدر دنیای بدی شده؟ چهارتا دانشجو در چهارتا دانشگاه آمریکا صدای فریادشان از فجایع غزه بلند شده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۵    
به احتمال زیاد رامین رضاییان جزو اولین خریدهای پرسپولیس خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۱    
دو سال از درگذشت نادر طالب زاده گذشت. چهره سرشناس دنیای رسانه ای قرن بیست ویکم که موفق شد هسته مرکزی مبارزه با امپریالیسم فرهنگی را در کانون های آزادی خواه جهان مستقر کرده و این شجاعت را به منتقدان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۱    
علی اکبر رائفی پور در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس نوشت: ما پرسپولیسی ها تمام قد پشت سر استقلال خواهیم بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۶:۱۱    
بازار بورس تهران همچون روز قبل نیمه اول مثبتی را برای خود ایجاد کرد اما نیمه دوم رخ نقشه بازار با عرضه در نمادهای مختلف قرمز شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۶:۰۱    
باشگاه تراکتور برای بازی روز چهارشنبه مقابل استقلال، پوستری طراحی کرده که ارسلان مطهری را در حال گیتار زدن نشان می دهد که با واکنش هواداران استقلال روبرو شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۵۱    
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی، دستگیری ها در آلمان و انگلیس به ظن جاسوسی برای چین را نمونه ای از افزایش نفوذ دستگاه های اطلاعاتی پکن در اروپا دانسته و نسبت به همکاری آن با روسیه هشدار داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۴۱    
به تازگی در فضای مجازی ادعا شده است که انجماد نان در واقع آن را سالم تر می کند و در برخی موارد به تحقیقاتی اشاره می شود که این ادعاها را تأیید می کند. اکنون یک متخصص پاسخی روشن به این موضوع داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۳۱    
محمد محبی و محمد قربانی پیش از جدال امروز تیم هایشان، با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۲۶    
با گسترش دامنه تظاهرات ضدصهیونیستی علیه تل آویو در سراسر جهان مقامات صهیونیست نسبت به احتمال حمله به نمایندگی های این رژیم هشدار دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۱۶    
امین منوچهری مهاجم سابق استقلال مورد حمله سارقین موتورسوار قرار گرفت!
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۱۱    
وقتی ماشین بعد از یک ضربه یا عبور از دست انداز خیلی شدید خاموش می شود چه کار باید کرد؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
امروز نمایندگان مجلس بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 را در دستور کار داشتند که اختلال در سامانه های داخلی قوه مقننه، بررسی جداول بودجه را با اختلال مواجه کرد. در این گزارش، جزئیات را می خوانید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
سلنا گومز، خواننده و بازیگر 31 ساله آمریکایی که بالاترین تعداد دنبال کننده را با 429 میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز دوشنبه، تلاش عربستان سعودی برای حمایت از امنیت اسرائیل را به سخره گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: یک مربی اهل کشور کرواسی که سال ها قبل در ایران بوده و طلب داشته، فوت کرده و یکی از وارثان او از باشگاه ایرانی شکایت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
مروری بر حواشی ورزشی و جشن در تمرین سپاهان را در این فیلم ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
یک رسانه برجسته عربی با اشاره به بیداری جهان بعد از مشاهده جنایات اسرائیل تحت حمایت کامل آمریکا و غرب در نوار غزه تأکید کرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
رییس اسبق شاباک با اشاره به گستردگی جبهه های خارجی و شکاف و بی ثباتی داخلی رژیم صهیونیستی، اوضاع تل آویو را سخت و دردناک توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
روز گذشته بانک شهر پوستری برای پرسپولیس منتشر کرد که در آن یک اشتباه عجیب دیده می شد. این بانک به جای استفاده از شیرهای هخامنشی که در لوگوی پرسپولیس قرار دارند، 2 گاو را قرار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۴:۱۲    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۵۱    
پایگاه خبری الجزیره نوشت که انتفاضه دانشجویی در آمریکا و اروپا نقاب پوشالی ادعای انسانیت و دموکراسی و آزادی خواهی غرب را کنار زده و چهره واقعی دوگانگی های رفتاری غربی ها را نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۴۱    
رئیس شورای روستا در اینستاگرامش قصه لک لک جدید را منتشر می کند و از سراسر ایران، دوستداران محیط زیست چند نفری هزینه ساخت خانه جدید را برعهده می گیرند و برایش به اندازه نیاز خرید مواداولیه پول می ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از کندی سرویس دهی در خط 5 مترو تهران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروزه دشمنان می دانند اگر نفتکشی از ما ببرند جبران خواهیم کرد، نفتکش ما را بردند به جایش نفتکش آنها را گرفتیم و مجبور شدند آن نفتکش را آزاد کنند که این یعنی اقتدار ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در کشور عربستان گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
فرمانده کل سپاه از مجاهدت های رسانه ملی در تبیین، تحلیل و بازخوانی عملیات وعده صادق و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه قدردانی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
تیم فوتبال استقلال برای رویارویی با تراکتور در هفته بیست وپنجم لیگ برتر چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
شاوردیان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی شروع شده و این روز خیلی دور نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
ادرسون، دروازه بان منچسترسیتی، با مصدومیتی جدی مواجه شده است که به هیچ وجه خبر خوبی برای این تیم نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند، دو سال از جمله برای 1403 از پرداخت مالیات معاف شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
با توجه به گرایش کشورهای جهان در تولید برق از انرژی های پایدار و پاک و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید 20 هزار مگاوات برق هسته ای ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
با کناررفتن لیورپول از کورس قهرمانی، آرسنال و منچسترسیتی دو تیمی اند که شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
قیام دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، سردمداران آمریکا را بر آن داشت تا بار دیگر برای سرکوب آزادگان به دروغی به اسم یهود ستیزی متوسل شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
یحیی گل محمدی برای پذیرش پیشنهاد باشگاه تراکتور تبریز هیچ شرط قبلی در خصوص لیست بازیکنان فعلی این تیم نداشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
فرقی ندارد که ناخن های طبیعی را دوست داشته باشید یا بخواهید آنها را به بهترین شکل طراحی کنید، در هر دو صورت مراقبت از ناخن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
روپاگاندای رسانه ای صهیونیست ها با سانسور روایت های صحیح و وارونه جلوه دادن این حقایق، مانع از ترویج آنها شده بود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
در کنار سایر رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن، جویدن ناخن در DSM-IV تحت عنوان سایر اختلالات وسواسی اجباری طبقه بندی می شود و مطالعات نشان می دهد که اونیکوفاژی با چندین اختلال روانپزشکی مرتبط است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
در این گزارش وضعیت بازار ارز و فروکش کردن التهابات این بازار را پس از گوشمالی اسرائیل بررسی کرده ایم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
سرمربی تیم ملی افغانستان پس از تاریخ سازی به همراه این تیم، فوتسال افغانستان را فرزند فوتسال ایران دانست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۱    
اکران مردمی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی را در ادامه مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۲    
در آستانه دیدار بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان، از هر تیم کدام بازیکنان برای بازی فردا شب غایب یا محروم هستند؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۵    
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد نتانیاهو دیگر نمی تواند تصمیم گیری در مورد مسایل پیش روی خود را به تعویق انداخته و برای ادامه بقای سیاسی خود وقت بخرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۰    
تعطیلی شنبه 15 اردیبهشت 1403 به دلیل شهادت امام صادق(ع) است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۶    
نعیمه نظام دوست در برنامه اسکار گفت: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و هشت تیم باقیمانده رقیب خود را شناختند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال توسط مالک جدید این باشگاه واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۷    
آن طور ک از شواهد پیداست یحیی گل محمدی نمی تواند به تبریز برود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه اندازی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۲    
انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی با داشتن بیش از 4800 عضو و شبکه 18000 نفری از کارشناسان و متخصصین تجهیزات پزشکی یکی از نقش آفرینان صنعت پزشکی کشور با 16 شعبه در کشور است که نقش کمک به تامین نیروی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۹    
شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج 1403 را برای هر زائر 500 یورو اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۹    
مسئول برگزاری جام حذفی در مورد نحوه راهیابی قهرمان جام حذفی به رقابتهای آسیایی توضیح داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۹    
پخش اولین قسمت سریال قطب شمال با واکنش های متفاوتی مواجه شده است
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۹    
ورق های فولادی، یکی از مهمترین مواد ساختمانی در صنعت مدرن است که با دو روش کلی نورد سرد و گرم تولید می شوند. ورق های تولیدشده با این دو روش، اساس تولید بسیاری از ورق های فولادی دیگر را تشکیل می دهند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، تاکید کرد:این عملیات خواسته مردم ایران بود و همچنین سوخت موشک ها و پیشران پهپاد های ما، حاصل از خواست و اراده ملت بزرگ ایران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیاتی از الجزایر دیدار و گفت وگو کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
با پیدا شدن پیکر بی جان دو جوان که در جریان دو حادثه جداگانه جانشان را از دست داده اند، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ اسرار آمیز آنها آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اینکه بسیاری از فدراسیون ها در گذشته با سرپرست اداره می شد و یا برگزاری مجامع با تاخیر همراه بود به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
محمد علی گرایی سرانجام پس از کش و قوس فراوان به تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
بعد از گمانه زنی در خصوص احتمال محرومیت رامین رضاییان از جدال با پرسپولیس، این باشگاه در این خصوص استعلام گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۹    
2 ستاره کلیدی سپاهان اصفهان با رفع مصدومیت، مشکلی برای همراهی طلایی پوشان برابر پرسپولیس ندارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه ای به خانواده های عزیز، هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می کنند را نخورند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
احسان محمدحسنی، مدیر سازمان هنری رسانه ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز 2، صفحه 194 به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت 5 و سکانس های مربوط به داعش اشاره دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
محمدحسین لطیفی که به تازگی سریال تلویزیونی سنجرخان از سیما پخش شده قرار است فیلم عشق آباد تا عشق آباد را درباره امام رضا (ع) بسازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
بردیا سعادت ستاره تیم ملی والیبال اعلام کرد با شرایطی که بعد از تصادف برای او وجود آمده قادر به همراهی تیم ملی نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
مدافع چپ سپاهان در روز تولد خود از مصدومیت توسط هم تیمی هایش فرار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۱    
باشگاه استقلال همچنان به طور ویژه پیگیر برگزاری دیدار هفته پایانی خود با حضور تماشاگران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۴    
جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس امروز (دوشنبه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
وزیر امورخارجه گفت: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین خواهد شد و در این راستا استثنا و تجاهل نسبت به هیچ کدام از کشورها پذیرفته نیست
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
اقتدار پلیس از جمله مولفه های بسیار مهم در حفظ امنیت جامعه به شمار می رود. اما متاسفانه این اقتدار توسط برخی سلبریتی ها و افراد در فضای مجازی مورد خدشه قرار می گیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۱    
قهرمان جوانان جهان یکی از سرشناس ترین غایبان اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران به شمار می رود، اما دلیل دعوت نشدن علیرضا یوسفی به اردو چیست؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
بارش باران از ساعاتی پیش در نجف اشرف آغاز شده و حال و هوای این شهر را تغییر داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان مخالفت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۳    
ماده 63 قانون و مقررات کار می گوید؛ علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر نیز جز تعطیلات رسمی کارگران به حساب می آید.