دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۳۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۱    
شاخص کل بورس تهران برای پنجمین روز متوالی ریزش کرد تا وضعیت جزری بازار سهام تداوم یابد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۱    
قیمت گوشت قرمز، امروز 16 اردیبهشت 1403 شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۱    
- سید تیمور حسینی در سی و پنجمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شد گفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۶:۵۱    
ماجرای پیام بی بی سی در نیمه شب کودتای 28 مرداد از جمله روایت های متواتر و تصدیق شده ای است که نشان می دهد مجموعه بنگاه سخن پراکنی آن تنها یک رسانه نیست!
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۳:۰۱    
تلاش کشور های عربی برای توسعه روابط با ایران از زمان آغاز جنگ غزه بیشتر شده، درحالی که تلاش ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی متوقف شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: این دور از انتخابات مجلس در روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۹    
گزارش بی بی سی در مورد جزئیات مرگ نیکا شاکرمی، دختر 16 ساله ای که 29 شهریور ماه 1401 جان باخت، ادعاهای جدیدی مطرح می کند و به دنبال طرح موضوع هایی است که در همان دوران التهابات نیز جامعه ایرانی را ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و سپاهان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
شبکه های تلویزیونی برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در کنار چند نوستالژی فیلم های جدید و مناسبتی را درنظر گرفته اند که روی آنتن می روند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
داود میرباقری در جریان بازدید پیمان جبلی و مسئولین صداوسیما از پشت صحنه سریال سلمان فارسی به این نکته اشاره کرد که تدوین سریال در حال انجام است و تلاش مان را می کنیم سریال را سال 1405 به پخش برسانیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
جواد نکونام پس از بازگشت کاروان استقلال از تبریز حرف های جالبی زد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
سرمربی سپاهان می گوید تماشاگران امروز جو به خصوصی در ورزشگاه آزادی ایجاد کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۲    
اولین و بزرگ ترین معلم، ذات پروردگار است. الرحمن علم القرآن خلق الانسان علمه البیان ؛ خدای متعال، تعلیم قرآن و بیان را به خودش اختصاص داده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس از مخالفت با افزایش 10 درصدی تعرفه تاکسی های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از 30 نماینده و ارجاع آن به هیات رییسه مجلس ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
در شرایطی که حمایت های همه جانبه غرب به اوکراین در جنگ با روسیه ادامه دارد، یک نمایشگاه در مسکو درباره تسلیحات اهدایی ناتو آغاز به کار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
مصدومیت یکی از نیروهای یگان ویژه بعد پرتاب نارنجک از سوی هواداران سپاهان را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
نتایج یک مطالعه حاکی است مشارکت سیاسی که یکی از ارکان توسعه سیاسی در ایران و سایر جوامع است، نیازمند شناسایی چالش های این مسیر و رفع آنهاست که کمبود اطلاعات و آگاهی های سیاسی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به فینال جام حذفی عربستان صعود کرد تا حریف الهلال شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
در این گزارش چند خبر علمی کوتاه را مشاهده می کنید که در راستای سلامت کمک بزرگی به شما می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۰۱    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز چیزی تمام نشده است و این اختلاف یک امتیازی چیزی نیست که به خاطرش از الان خودمان را کنار بکشیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۶:۲۶    
وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه گوشه دیگری از جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در این منطقه را تشریح کرد و از جنایت مثله کردن پیکر شهدا و دفن آنها در میان زباله ها خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۶:۱۱    
حمل تلفن همراه به توالت به دلیل قرار گرفتن در معرض میکروب ها و باکتری ها در توالت خطرات آلودگی را به همراه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۵۱    
در حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان، امید عالیشاه به دلیل درگیری با دابو در دقیقه 82 اخراج شد و پرسپولیس 10 نفره شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۵۱    
کچل شدن و ریزش موهای سر، شاید از دید افرادی که دچار آن می شوند اتفاق خوشایندی نباشد، اما در عین حال دارای فوایدی است که تنها افراد کچل مشمول آن هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۵۱    
گسترش اعتراضات دانشجویی علیه نسل کشی در غزه در کشورهای مختلف بویژه آمریکا، هراس وزرای اسرائیلی را برانگیخته است و خواستار اقدام فوری برای مهار آن هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۵۱    
تصویری از انفجار نارنجک دودزا در میان هواداران پرسپولیس در جریان دیدار با سپاهان منتشر شده است که می بینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۵۱    
مرد جوانی که بدون اطلاع از موضوع وکالتنامه ای آن را امضا کرده بود، پس از اطلاع از محتوای آن دست به خودکشی زد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۵۱    
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه چه قهرمان شویم چه نشویم به تیم مان افتخار می کنیم گفت: داور مسابقه در صحنه خطا روی مرادمند صددرصد اشتباه کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۵۱    
روایت عجیب و غریب بی بی سی جهانی در خصوص درگذشت نیکا شاکرمی که تاکنون به عناوین مختلف دستمایه سیاسی کاری و جعل نویسی رسانه های معاند قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۴:۱۷    
آشپزخانه یکی از پراستفاده ترین مکان های هر خانه است که به سرعت می تواند به هم ریخته و شلوغ شود. وجود مجموعه ای از کابینت ها، کشوها ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۵۱    
تحلیل رونوشت سخنرانی های رییس جمهور مسن آمریکا نشان می دهد که او به اندازه ای گاف داده است که مشاورانش تنها امسال بیش از یک صد بار مجبور به تصحیح وی شدند!
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۴۰    
محققان می گویند هر شکل حیاتی که در آن زمان (پس از 250 میلیون سال) بر روی زمین زنده بماند، باید با دما های بین 104 تا 158 درجه فارنهایت (40 تا 70 درجه سانتی گراد) کنار بیاید که این امر بعید به نظر می ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۳۱    
علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۱    
سلامت آشپزخانه همیشه حائز اهمیت بوده است اما وجود برخی وسایل ناسالم که از خطرات آنها بی اطلاع هستید، مشکلات جدی را برای شما به وجود خواهند آورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۲:۵۱    
مرکز اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه با اشاره به اینکه نرخ فقر در نوار غزه به بیش از90درصد رسیده و 95درصد فعالیت های اقتصادی متوقف شده، خسارت اولیه جنگ را در نوار غزه 33میلیارد دلار تخمین زد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۲:۳۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کاپیتان ما و یک بازیکن باتجربه مثل امید عالیشاه نباید در آن شرایط حساس، چنین کاری مقابل پرسپولیس می کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۵۱    
اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه های آمریکا که با برخورد خشونت آمیز پلیس همراه شده، در مسیر تبدیل شدن به جنبشی فراگیر و پُر سَر و صدا در بسیاری از کشورها قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۲۱    
محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می گوید: بسیاری از شرکت های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان و کویت و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۲۱    
در طول کمتر از دو سال گذشته رسانه های فارسی زبان ضد ایران و حتی غربی، بار ها و بار ها در گفتگو با افراد مختلف ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی با شانس به دست نمی آید. هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می جنگیم تا به آنچه حق مان است برسیم. پرس در زمین حریف نشان داد تا چه حد میل به پیروزی داشتیم
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۰    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۱    
مدافع پرسپولیس پس از تساوی با سپاهان، شدیدا از سبک بازی تیم اصفهانی انتقاد کرد و مدعی شد که دکتر تیم بیشتر از هر کسی در این مسابقه دوید!
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۷    
کارشناس داوری فوتبال کشورمان، گفت: بیژن حیدری قضاوت خوبی نداشت و نه تنها یک پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت بلکه از سوی بازیکن سپاهان فریب خورد و به اشتباه عالیشاه را اخراج کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۷    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم پرستاره و مدعی نمایشی ضعیف و دور از انتظار ارایه کردند و سرخپوشان نتوانستند به صدر جدول صعود کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۳    
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور تبریز به تساوی رسید و دو امتیاز حساس از دست داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
در حالی که نیمه دوم بازی پرسپولیس و سپاهان در جریان بود، انفجار یک نارنجک بین هواداران پرسپولیس باعث مجروح شدن چند هوادار این باشگاه تهرانی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
جدول لیگ برتر هفته 25 بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان و تساوی استقلال و تراکتور مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
لحظه اخراج امید عالیشاه در بازی امشب پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
کارشناس داوری در خصوص قضاوت بیژن حیدری و همکارانش در بازی پرسپولیس و سپاهان توضیح داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم سپاهان و پرسپولیس به عملکرد داور اعتراض داشتند اما کیفیت فنی آنها ضعیف و دور از انتظار بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی که از تساوی زردپوشان و پرسپولیس سود برد استقلال بود که صدرنشینی اش را حفظ کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
کارشناس داوری، درخصوص صحنه مشکوک خطا بر روی بازیکن استقلال گفت:دو بازیکن تراکتور بر روی شماره 3 استقلال خطای واضح کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مقر فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی را در خط پشتیبانی محور نتساریم هدف قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
بدون شک یکی از ضروری ترین کارهایی که قبل از شروع سفرتان باید به فکر انجام آن باشید، خرید بیمه مسافرتی است. درحقیقت با این کار خیال تان بابت هزینه های پیش بینی نشده راحت خواهد بود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
نوع بازداشت یک دانشجو درحالی که مطالبه زیادی ندارد و تمام حرفش این است: اسرائیل بچه نکشد..
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
با ورود به جهان یونان با تاریخچه ای که هزاران سال قبل از میلاد شروع شده، ما به دنیایی از افسانه ها، هنر، و زندگی روزمره پی خواهیم برد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۴    
کارشناس داوری کشورمان، گفت: به داور دیدار تراکتور و استقلال نمره متوسط رو به بالا می دهم، چراکه معتقدم مهرداد محمدی باید از زمین اخراج می شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
مهدی هاشمی نسب بعد از بازی با تراکتور گفت از عملکرد استقلال راضی ولی از نتیجه ناراضی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
دیدار تیم های تراکتور و استقلال از ساعت 17 امروز در تبریز در حال برگزاری است و در لحظات پایانی هنوز نتیجه صفر بر صفر مساوی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
کمدین آلمانی می گوید در مقابل تن های پاره پاره فلسطینیان از خود می پرسم می شود این نسل کشی نباشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
آخرین دیدار هفته بیست و پنجم بین پرسپولیس و سپاهان برگزار شد و نتیجه ای جز تساوی در بر نداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
لیسانس حسابداریِ پیام نور از شاهرود با معدل 15.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۶    
استقلال با هدف حفظ صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی و تراکتور با امید به کسب سهمیه لیگ قهرمانان، به مصاف هم رفته اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
بازی حسین پورکریمی و فرزادحسنی در تئاتر کمدی گمنام مورد توجه قرار گرفته است. این تئاتر به کارگردانی علی اصغری و با صداپیشگی رضا کیانیان به روی صحنه رفته است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر سپاهان مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
مدیریت بحران استان تهران به شهروندان تهرانی توصیه کرد از تردد غیرضروری در جاده ها و اسکان در حاشیه رودها و مسیل ها خودداری کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۵    
برخی از فعالان رسانه ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی بی سی، با همراهی گروه های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۳    
باشگاه آلومینیوم اراک اطلاعیه ای را پیرامون شایعات اخیر منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
وزیر امور خارجه ارمنستان ضمن محکوم کردن حمله به غیرنظامیان نوار غزه، اعلام کرد که ایروان به شدت آماده کمک به پایان خصومت ها در این باریکه است
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۲    
با توجه به آنکه چین در توسعه منطقه گسترده غربی خود که بیش از 70 درصد خشکی کشور را در بر می گیرد، چرخش ایجاد کرده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۹    
باشگاه رم ایتالیا هنوز تکلیف 6 بازیکن خود از جمله سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم را برای فصل آینده مشخص نکرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
استقلال با هدف حفظ صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی و تراکتور با امید به کسب سهمیه لیگ قهرمانان، به مصاف هم رفته اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۴    
زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه حال جسمی اش خوب است، اعلام کرد: ویدئویی که به تازگی از بیماری ام بازنشر شده جدید نیست و برای سه ماه قبل است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
جواد نکونام 11 بازیکن اصلی استقلال برای دیدار با تراکتور را مشخص کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
کره شمالی به شدت به اعمال تازه ترین دور تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه تهران انتقاد و اعلام کرد که رفتار بی پروای واشنگتن یک اقدام غیرقانونی و غیرانسانی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
باشگاه پرسپولیس، درگذشت پیشکسوت رسانه، زنده یاد مسعود اسکویی را تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در محدوده بافت های فرسوده دو میلیون و 700 هزار بنای ناکارآمد و فرسوده وجود دارد، این بناها جان مردم را در 690 شهر به خطر انداخته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۸    
معاون اشتغال وزارت کار خبر داد: برنامه ویژه امسال این است که بتوانیم کد ملی بیکاران را شناسایی کنیم و سپس آنها را طبقه بندی و به دستگاهی که متولی به کارگماری آنهاست معرفی کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
یکی از مسئولان حماس با تکذیب ادعاهای وزیر خارجه آمریکا علیه این جنبش درباره مذاکرات آتش بس اعلام کرد که ما همچنان درحال بررسی آخرین پیشنهاد مربوط به آتش بس هستیم و این نتانیاهو است که مانع توافق می ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
تصاویری از تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر بادرود در استان اصفهان منتشر شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: این عملیات موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه افزایش 2 برابری حق الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است گفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۶    
در ادامه درگیری های سریالی با کادر درمان در مناطق مختلف خوزستان، سرنشینان یک خودروی بدون پلاک، با سلاح گرم و سرد به ماشین یک پزشک طرحی در کرخه حمله کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ نیکا شاکرمی یادآورشد که دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
از زمان آغاز تظاهرات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه های آمریکا، بیش از هزار نفر توسط نیرو های پلیس دستگیر شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
بازار لوازم خانگی ایران، حوزه ای گسترده و متنوع است که متأسفانه در کنار محصولات باکیفیت و اصلی، شاهد حضور کالاهای تقلبی و غیراصل نیز هستیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۷    
سرمربی برزیلی پرسپولیس بهترین دوران مربیگری خود را در این تیم سپری می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
سایپا اعلام کرد: ساینا S دوگانه سوز به متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن ها زمستان 1402 بوده، تحویل داده می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۶    
هادی چوپان قهرمانی مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک عکسی جدید از خودش منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۱    
این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی سرمربی پیشین پرسپولیس از ابتدای فصل آینده هدایت تراکتور را در دست بگیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۶    
سرپرست اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: با تساهل و مدارا های اخیر، برخی شرکت ها و نشان های تجاری در چشم قوانین زل می زنند و آشکارا و مستقیم مخاطب را به مصرف محصولات آسیب ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۱    
پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهور پیشین آمریکا ضمن ابراز خرسندی نسبت به دستگیری دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا، گفت که این اقدام باید زودتر انجام می شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی بر خواسته واشنگتن برای توافق با حماس تاکید کرد.
  • ۱