سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۳:۳۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۰    
از چهارشنبه 9 خرداد تا شنبه 12 خردادماه، محدودیت های ترافیکی در برخی از جاده های کشور اجرا می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۱    
روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای پنجمین روز متوالی منفی شد و 363 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۵:۴۱    
زمانی که درباره افراد خودشیفته صحبت می شود، ذهنمان به سمت افراد خودمحور و وحشتناکی می رود که از احساس همدلی با دیگران بویی نبرده اند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۷    
به هر کجا که سر بزنید، آگهی وام فوری یک روزه به چشم تان می خورد. وام فوری یک روزه چیست و چه شرایطی دارد؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۷:۱۱    
آنچه باید درباره قله تاریخی قیمت ربع سکه، میزان بازدهی سرمایه گذاران، حجم حباب قیمت ربع سکه، کمترین، بیشترین و عادلانه ترین قیمت ربع سکه و میزان سود خرید ربع سکه از حراج مرکز مبادله بدانید
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۱    
زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در اسفند 1402 مشخص شد که 8 شرکت در مهلت مقرر نسبت به محاسبه عملکرد مالی سال 1401 و واریز سود سهام خود اقدام نکرده اند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۱    
به گفته دبیر کل خانه پرستار، پرستاران تجهیزات حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی را با مجوز نیروی انتظامی دریافت می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۱    
امروز (یکشنبه) یارانه 300 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه، در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای، کلیه مراجع قضایی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۱    
در جلسه کمیسیون ملی صنف طلای کشور با مسئولان وزارت صمت، در مورد پنجره واحد ثبت اطلاعات در سامانه ها، رفع الزام ثبت موجودی اولیه طلا به جز واردات ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۲    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مصوبه مجلس درباره تعطیلی شنبه ها گفت: بانک ها به اضافه دستگاه هایی که بخش های عملیاتی دارند استثنا هستند و شنبه ها تعطیل نمی شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۲:۴۱    
عکس یادگاری از عزت الله انتظامی، داود رشیدی و بهروز وثوقی که در روزنامه اطلاعات منتشر شده بود را ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۱    
رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص اینکه از مسواک معمولی استفاده کنیم یا برقی، نکاتی را متذکر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۳۱    
اجرای عملیات وعده صادق و پیامدهای آن گزاره کارآمدی تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی را با تردید و سوال جدی مواجه کرده به طوریکه ناظران معتقدند آنچه در این عملیات رخ داده باعث تردید جدی کشورها در تداوم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۲۱    
پیشکسوتان باشگاه استقلال برابر هم نسلان پرسپولیسی خود به پیروزی رسیدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۱    
مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار از پیشنهاد کاهش مدت زمان استفاده از بیمه بیکاری و امکان سهیم شدن کارگران در پرداخت حق بیمه بیکاری در لایحه اصلاح قانون بیمه بیکاری خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از برخورد با متهمان تخلفات مالی فوتبال که پرونده شان در دادگاه کرمان رسیدگی می شود، خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۱    
کاپیتان اسبق پرسپولیس با انتشار متنی پایان همکاری اش با شهرداری آستارا را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۱    
استقلالی در حالی مصاف با فولاد را با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان برد که بسیاری از بازیکنان اصلی اش را در اختیار نداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۱    
اولین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور، روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه به همت منطقه آزاد قشم، شورای عالی صنایع دریایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۱    
با عدم قرار گرفتن نام محمد محبی در لیست نهایی بهترین بازیکن و بهترین مهاجم لیگ برتر روسیه جذب این بازیکن برای استقلال ارزان تر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 3 کیلوگرم شیشه در داخل 3 تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
امید است نمایندگان بصیر و انقلابی این مجلس با درک حساسیت موضوع و ضرورت جهاد کبیر در مقابل نرمالیزاسیون تحمیلی دشمن، از هرگونه اقدامی که به ترویج سنت های غلط و وارداتی صهیونیسم می انجامد، پرهیز کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
همزمان با سالگرد خروج دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) در اردیبهشت 1397 دولتمردان سابق ایران دوباره گرد جنازه برجام جمع شدند تا ضمن سوگواری برای آن عزیز از دست ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
سریال آقای قاضی بنابر اعلام شبکه دو که به رسانه ها آمد دو هفته قبل روی آنتن برود که قرار است از امشب این اتفاق بیفتد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۰    
در روزهای پایانی آخرین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید که سفر وزیر خارجه آمریکا به کی یف، نشانه ای است مبنی بر اینکه واشنگتن سخت نگران شرایط خط مقدم نبرد است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۱    
سرانجام یک خواسته پرطرفدار اما پرچالشِ سالهای اخیر در مجلس به تصویب رسید؛ مجلسی ها امروز در حالی که تنها 2 هفته به پایان این دوره از پارلمان باقی مانده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۱    
فرزاد بادپا از کرامات حضرت شاهچراغ (ع) و عنایتش به زائران تا آرزوی دیدار با رهبر انقلاب که با وجود وعده مسؤولان، هنوز محقق نشده است، می گوید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۵:۰۱    
رگ های سیستم حقوقی، پلیسی و قضایی آمریکا مملو از خون مسموم نژادپرستی و تبعیض نژادی است و همین امر برخورد های مرگ بار و خشونت آمیز پلیس این کشور با سیاه پوستان را رقم می زند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۵:۰۱    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرت شدن از ارتفاع دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
سرمربی فولاد خوزستان در گفتگوی تلوزیونی خشم بیشتری نسبت به کنفرانس مطبوعاتی از خودش نشان داد!
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
برای تازه نگه داشتن غذا در تابستان، معمولا همه مواد خوراکی را در یخچال نگهداری می کنیم. دمای پایین از فساد آن جلوگیری می کند و ماندگاری بسیاری از غذاها را افزایش می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
پایگاه شبکه سی.ان.ان با استناد به نتایج نظرسنجی ها تحلیل کرد اقبال رای دهندگان آمریکایی نسبت به جو بایدن کاهش و متقابلا نسبت به رقیب جمهوریخواه او، دونالد ترامپ ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
امروزه با توجه به افزایش روزافزون قیمت ها، مخصوصا در حوزه لوازم الکترونیک، خرید نقدی موبایل و لپ تاپ برای بسیاری از افراد به امری دشوار تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
حزب الله طی هفته های گذشته با ورود به فاز پیشرفته ای از عملیات ها ضد اشغالگران، قدرت خود را در سطح اطلاعاتی نیز به رخ دشمن کشیده و معادله ای که سید حسن نصرالله با تاکید بر حمایت مداوم از غزه ترسیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
بعد از ماه ها اخبار و شایعه درباره حضور نیما اندرز در پرسپولیس گفته می شود این انتقال به احتمال زیاد منتفی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
کارهایی هست که ما هر روز آنها را انجام می دهیم بدون اینکه بدانیم ممکن است برای سلامتی مان مضر باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
بررسی آمار های جهانی نشان می دهد فاجعه واردات 665 میلیون دلاری چای در سال 1401 ایران را در رتبه اول جهان به بزرگ ترین واردکننده چای تبدیل کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۳۱    
خرید قسطی از هایپرهای بزرگ در ایران، درحالی که مزایایی مانند دسترسی آسان به کالا و امکان خرید بدون نیاز به پرداخت تمام مبلغ به صورت نقدی دارد، معضلات و چالش هایی را نیز به همراه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۳۱    
گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (چهارشنبه) تصاویری را از عملیات های متعدد 24 ساعت گذشته خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه و جبالیا در شمال این ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
به احتمال قوی محرم نوید کیا از تیم مس رفسنجان جدا می شود و در فصل آتی هدایت تیم جدیدی را بر عهده خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بازی های نخست وزیر این رژیم باید پایان پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
باشگاه الهلال برای اضافه کردن نیمار به فهرست بازیکنان خارجی خود مجبور است دو بازیکن را از فهرست کنار گذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
متخصص پوست و مو عوارض استفاده از دئودورانت های صابونی و اسپری های ضدتعریق برای کاهش تعریق در فصل تابستان را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
در این گزارش شکست ائتلاف غربی با همگرایی منطقه ای ایران بررسی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
شاهین خیری پیشکسوت استقلال گفت: دیدار با نساجی دشوار است اما استقلال تیمی است که می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۱    
تحلیلگران صهیونیست درباره واقعیت جدیدی صحبت کردند که رژیم اشغالگر به دنبال جنگ هفت اکتبر با آن روبرو شده است و ثبات این رژیم و جایگاه آن در سطح منطقه ای و بین المللی را به چالش می کشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
رئیس جمهور روسیه در نامه ای به همتای اسلواک خود سوءقصد به جان نخست وزیر اسلواکی را محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
منابع رسانه ای از سقوط بالن جاسوسی ارتش آمریکا در سوریه خبر می دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
امید ابراهیمی یکسال دیگر قرارداد خود را با تیم فوتبال الشمال تمدید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
یکی از خواننده های موسیقی پاپ استوری جالبی برای مهدی طارمی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
کامنت عجیب زیر پست سردار آزمون در فضای مجازی پربازدید شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال امید امارات، تصویری جدیدی از خود در دبی در کنار یک درخت نخل منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
آخرین خبرها از سیل و آب گرفتگی در کلانشهر مشهد نشان می دهد شهر همچنان با ترافیک شدید روبه روست که کار خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
با توجه به درخشش ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس، یک باشگاه خارجی برای خرید این بازیکن پیغام ارسال کرده که اگر باشگاه با این انتقال موافقت کند، 10 برابر سود نصیب باشگاه پرسپولیس می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
عملیات غواصی در میدان امام انقلاب اسلامی مشهد ادامه دارد و پیش بینی می شود عملیات تخلیه و پاکسازی این منطقه احتمالا تا بامداد فردا ادامه داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
چه کسی در دنیا به جز حضرت رهبر انقلاب جرأت دارد تصمیم انجام عملیات علیه اسرائیل را بگیرد؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از افزایش 35 درصدی مستمری ها ناراضی هستند و آن را در تضاد با ماده 96 قانون تامین اجتماعی می دانند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
زین الدین زیدان شب گذشته در یک دیدار خیریه شرکت کرد و همانند روزهای بازیگری خود، بار دیگر حرکات هنرمندانه خود در مستطیل سبز را به رخ همگان کشید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
سیل مشهد که از عصر امروز به وقوع پیوست خسارات مالی و جانی غیرمنتظره ای داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی، مسائل پیرامون وقوع سیل در مشهد را پیگیری و دستورات لازمه را صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت : بارش امروز شهر مشهد در طی 20سال اخیر بی سابقه بوده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش سوزی در یک انبار کالا در خیابان شهید رجایی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مذاکرات با آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در چارچوب فنی و پادمانی باشد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از افزایش تعداد جانباختگان سیلاب عصر امروز (26 اردیبهشت 1403) مشهد خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
هیئتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین با یکدیگر دیدار کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
سرمربی استقلال تمرین این تیم را هم تعطیل کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
باشگاه های لیگ برتری به زودی درباره حذف فناوری VAR در فصل آینده این لیگ در رای گیری شرکت خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس، پس از دو روز استراحت، تمرینات خود برای سه بازی باقی مانده از لیگ برتر را امروز(چهارشنبه) از سر گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
در پی وضع تحریم های جدید استرالیا علیه تعدادی از مسئولین و مقامات ارشد و نهادهای جمهوری اسلامی ایران، کاردار سفارت استرالیا در تهران روز چهارشنبه به وزارت امور خارجه احضار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
طرح درمان سعید صادقی بعد از رسیدن جواب تصویربرداری انجام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
شاهین بیانی اعتقاد دارد که استقلال بدون توجه به نتایج پرسپولیس می تواند قهرمان شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
پیگیری احوال و زندگی شخصی هنرمندان و افراد مشهور یکی از عادت های مرسوم طرفداران آن ها در سرتاسر جهان است که یکی از پرهیاهوترین نمونه های معاصر آن به کشمکش های زناشویی جانی دپ و امبر هرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه ای رودخانه ها، نقاط پایین دست، مسیل ها، بوستان های شهرهای دارای بارش باران و آب گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
در ادامه سخنان آیت الله جاودان را درباره آیت الله بهجت (ره) می شنوید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب نفیاً و اثباتاً هیچ نظری درباره تعطیلی شنبه ها نداده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات وعده صادق گفت: ناتو برای وعده صادق همه امکانات خودش را آورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال به یک دلیل مهم در مورد پرونده موسوم به فساد بزرگ موضع گیری نکرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
تیم فوتبال پرسپولیس، پس از دو روز استراحت، تمرینات خود برای سه بازی باقی مانده از لیگ برتر را امروز از سر گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن مشهد گفت: بارش شدید مشهد، خللی در حرکت قطارها به وجود نیاورده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
ویدیویی از سیل در بلوار نماز مشهد را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: آمار فوتی های سیل مشهد به 4 نفر رسید و 14 نفر هم مصدوم هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
مردم لس آنجلس آمریکا دستمال توالت با پرچم اسرائیل طراحی کردند و به طور علنی در خیابون ها می فروشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
نخست وزیر اسلواکی که همواره مخالف حمایت های غرب از اوکراین بوده است، امروز (چهارشنبه) پس از یک نشست دولتی هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
سردار قاآنی هشدار داد: فرانسه و آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند فکر نکنند همه چیز تمام شد رفت؛ حساب آنها سرجای خودش است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
مایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه مربوط به کاهش ساعات کاری هفتگی، با پیشنهاد نماینده تبریز مبنی بر تعطیلی روز پنجشنبه مخالفت و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با اکثریت آرا با ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
بازیکن سابق آبی ها گفت: استقلال با تمام حواشی ای که این فصل پشت سرگذاشته، عملکرد خیلی خوبی را به ثبت رسانده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مسئله فلسطین، به مسئله نخست و مشترک همه ملت های مسلمان و آزاده جهان تبدیل شده است، گفت: مقاومت ملت های بیدار و آزاده در برابر ظلم تاریخی به مردم مظلوم غزه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی ثبت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
محمدباقر قالیباف در جلسات علنی هفته جاری مجلس به علت بیماری غایب بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
امروز شاخص بورس در دقایق ابتدایی و پایانی بازار روند رو به بالا داشت اما نتوانست بالاتر از سطح روز قبل بایستد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
پخش زنده فوتبال آتالانتا - یوونتوس 26 اردیبهشت 1403 را تماشا نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
مهاجم اسبق استقلال تصویر جالبی به همراه بازیگر مشهور سینما منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
دو روز بعد از فرمان امیر کویت برای تشکیل دولت جدید، صبح امروز دولت جدید سوگند یاد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
مستمری فروردین ماه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش 30 درصدی به حساب آنها واریز شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
باشگاه استقلال منتظر مشخص شدن تکلیف آتیلا حجازی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
یک منبع در پارلمان عراق از جمع آوری امضا از بیش از 60 عضو این پارلمان برای اخراج یا جایگزینی سفیر آمریکا در این کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
علی لطیفی اعتقاد دارد که باید مجسمه طلای محمدرضا زنوزی را در استان آذربایجان قرار دهند.
  • ۱