سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۲۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۴ ساعت پیش    
براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت قطعی خودروهای (Honda (Vezel 2023)، Toyota(Levin 1200 cc 2024)، Toyota(Levin 1800 cc Hybrid NISSAN (Sylphy)، Skoda(SuperB) مشخص شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۱    
قیمت آجیل و خشکبار امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۱    
ادامه رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که نمایندگان با پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه ها مخالفت و با تعطیلی شنبه ها موافقت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
در این خبر به پیش بینی بورس فردا شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403، پرداخته شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۱    
فیلمی از زمین فوتبال زیبا در ترکیه که مورد توجه کاربران قرار گرفته است را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۱    
راحتی ثبت نام وام کمک ودیعه فقط یک طرف ماجراست؛ سختی کار، فراخوان شدن به بانک، تشکیل پرونده و عبور از هزارتوی بانکی برای تخصیص منابع و دریافت وام است که بخش عمده متقاضیان یا به این مرحله نرسیده اند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۱    
ماشین کشتار صهیونیست ها بدون وقفه در حال حرکت به رفح است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۱    
محمدرضا فرزین ضمن تأکید بر افزایش قدرت مدیریت بیشتر بر منابع ارزی خارج از کشور از تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی خبر داد و گفت: ابزار ریال برون مرزی با روسیه بزودی عملیاتی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۶:۲۱    
هدیه متفاوت شهید قاسم سلیمانی به شهید پورجعفری و همسرش چه ماجرایی داشت؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۲:۴۱    
زیاده روی در مصرف پنیر به واسطه چربی زیاد و واکنش التهابی به چربی های اشباع شده در ترکیب هورمونی محصولات لبنی و خطر آلودگی باکتریایی ممکن است عوارض جانبی بسیاری برای بدن داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۱:۵۱    
همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان شخصیت جنجالی خود را در رسانه های این رژیم حفظ کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۱:۲۶    
در تحلیلی که در یک رسانه عبری زبان با استناد به سند تهیه شده از سوی دو کارشناس برجسته صهیونیست منتشر کرد، نوشته است: با این شرایط اسرائیل هرگز صد سالگی خود را نخواهد دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۱    
مصرف بیش از 5 فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند که مهم ترین آن، ایجاد کم خونی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۱    
سرهنگ علی محمدی درباره آن دسته از پلاک هایی که دارای تیرگی شده و اصطلاحا سوخته اند، گفت: در سال 1393 تعدادی پلاک صادر شد که بخشی از آن ها دارای مشکلاتی در جنس بودند که این پلاک ها به مرور دچار سوختگی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
فرآیند ثبت نام از چرخی های فعال بازار و بهره مندی آنها از خدمات بیمه و استفاده از چرخ های نو به جای کهنه در راستای ساماندهی چرخ دستی ها از 29 اردیبهشت شروع می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
هشدار نارنجی هواشناسی به تهرانی ها رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
شرکت EX Robots چینی یکی از چندین کمپانی است که به طور تخصصی در حوزه ربات های انسان نما فعالیت می کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
دبیرکل جامعه صرافان ایران روند کاهش قیمت دلار را ادامه دار می داند و می گوید: بدون شک ما در آینده نزدیک و در ماه پیش رو با کاهش بیشتر قیمت ارز مواجه خواهیم بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه 60 ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت با کارمزد 4 درصد خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی: بانک ها و مجموعه های امدادی شامل تعطیلی شنبه ها نمی شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
همسان سازی مستمری در سال اول به نسبت 40 درصد، و در سال های دوم و سوم هرکدام به نسبت 30 درصد تا رسیدن به 90 درصد از نسبت اولیه مستمری بازنشستگی به حداقل دستمزد سال، صورت خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
فدراسیون فوتبال سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری برای لیگ بیست وچهارم را مشخص کرد و رقم تعیین شده باید به تأیید هیئت رئیسه فدراسیون برسد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
رافا موخیکا، مهاجم 19 ساله اسپانیایی که سابقه بازی در بارسا را دارد به السد قطر پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
سقوط 600، 700 میلیونی قیمت مدل های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت 100 تا 120 میلیونی ارزش برخی از خودرو های داخلی هستیم
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۰    
جنگ غزه که اینک می توان آن را طولانی ترین و شدیدترین جنگ رژیم غاصب اسرائیل در طول دوران حیات ننگین آن دانست، به میدان بزرگ پیروزی یک ملت در مصافی نابرابر تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۶    
عضو شورای شهر می گوید: افزایش نزدیک 300 درصدی نرخ رزرو طبقه های دوم و سوم قبرهای روزدفن بهشت زهرا، ناشی از نگاه درآمدزایی موجود در شهرداری تهران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم جلسات کاندیداهای کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس با منتخبان راه یافته به مجلس پررنگ تر شده است و گمانه زنی ها در مورد اینکه کرسی ریاست به چه کسی می رسد ادامه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
سیاستمداران حیله گر انگلیسی در معامله با محمدرضا شاه او را به خروج از بحرین ترغیب کردند و شاهِ ایران هم با استقبال تمام امیرعباس هویدا نخست وزیر رژیم را مسوول تهیه طرح جدایی بحرین از ایران کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
فرار مالیاتی از مهم ترین معضلات اقتصاد ایران در نظام مالیاتی سنتی بود که دولت سیزدهم اقداماتی را در راستای سیستمی کردن مالیات و جلوگیری از فرار های مالیاتی آغاز کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
همانند چهارراه استانبول تهران، بازار فروش اسکناس های نو در فروشگاه اینترنتی آمازون داغ است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۵۱    
نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با بیان این که مشکل مذاکرات آتش بس در غزه طرز تفکر اسرائیلی ها است؛ گفت: هدف اصلی ما راه حل سیاسی است، منفعت مردم ما در اولویت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۱    
دو صحنه مشکوک بازی استقلال فولاد ، قضاوت موعود بنیادی فر را تحت تاثیر قرار داده است.کارشناسی دو صحنه مشکوک استقلال - فولاد
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۱    
جواد نکونام بلافاصله بعد از سوت بنیادی فر شادی جالب توجهی از خود نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۲۶    
تجهیزات گسترده ای که طی بیش از 7 ماه گذشته در نسل کشی غزه به کار گرفته شده، با حمایت بی دریغ برخی کشورهای جهان از جمله آمریکا به دست رژیم صهیونیستی رسیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۱۲    
مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به تقاضای ایثارگران و جانبازان آیین نامه واردات خودرو جانبازان اصلاح شد و با درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران از دولت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۲    
با پیروزی استقلال برابر فولاد، آبی پوشان نیز توانستند مجوز حضور در لیگ نخبگان آسیا را کسب کنند.رسمی: استقلال و پرسپولیس چشم در چشم الهلال و النصر
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۰    
تیم فوتبال الوحده با گل های احمد نوراللهی صدرنشین جدول لیگ برتر امارات را شکست داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۰    
یکی از موضوعات مورد بحث مقامات تهران با رافائل گروسی مربوط به برجام می شود که به گفته رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی، برجام دیگر کار نمی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۰    
برترینهای این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که هفت تیم در این جمع دارای نماینده هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۰    
آیفون14رجیستر نشد، چه کار کنیم؟ رجیستری آیفون های14و 15تضمینی! اینها و تبلیغاتی از این دست در فضای مجازی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۰    
حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت سید مصطفی بدرالدین معروف به ذوالفقار مقاومت به منزل این شهید در بیروت رفت و گفت: شهادت او مصیبتی برای همه امت اسلامی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۴:۵۱    
کاپیتان تیم فولاد خوزستان قول داد که این تیم تا دو هفته دیگر بقای خود در لیگ برتر را قطعی خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۴:۵۱    
آمریکا و انگلیس تحرکات پیشدستانه ای را برای مقابله با تشدید تنش توسط ارتش یمن انجام دادند. منابع مطلع می گویند سفر ژنرال آمریکایی به ریاض برای جلب حمایت مالی عربستان از عملیات نظامی آتی آمریکا در یمن ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۴:۴۱    
وزیر صمت گفت: ما به دنبال این هستیم که به زودی خودروهایی با تراز هوشمندی را در بازار ببینیم. من قول می دهم که امسال خودروهای ایرانی برقی با کیفیت در بازار کشور ببینم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۴:۱۱    
نمک و شکر را قاتلان سفید سلامت می دانند و در بسیاری از متون علمی و بهداشتی بسیاری از متخصصان از مضرات این دو برای سلامت عمومی نوشته و به ترک مصرف این دو ماده توصیه کرده اند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۴:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال در استان کرمان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۳:۳۱    
ژست غمگین منوچهر هادی در عکس جدیدش مورد توجه قرار گرفت. منوچهر هادی این عکس را با یک متن معنادار منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۳:۲۷    
کارشناس مسائل آمریکا معتقد است که جرائم دونالد ترامپ باعث حذف او از گردونه انتخابات نخواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۳:۱۰    
مسافرانی که به پاریس می روند تصویری متفاوت با آنچه قبلا خیال می کردند می بینند. این شهر را در فرهنگ گردشگری شهر نور می نامند که نشانه شب های زیبای آن است؛ اما روزها شهر چهره دیگری پیدا می کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۵۱    
یک رسانه عبری با اشاره به سلسله شکست های دردناک نتانیاهو از زمان بازگشت به قدرت تاکید کرد که نتانیاهو قول داده بود اسرائیل را به صدسالگی برساند اما کاملا برخلاف این وعده خود عمل کرد و نتایج خطاها و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۴۱    
ویتامین E حاوی آنتی اکسیدان، مرطوب کننده و خواص درمانی است که فواید سلامتی مختلفی را برای پوست ارائه می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۱۱    
وزارت کشور عربستان از اجرای مجازات 10 هزار ریالی(بیش از 112 میلیون تومان) برای ورود به هفت منطقه بدون مجوز خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۱    
از سازمان لیگ خبر می رسد که سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان از سمتش استعفا کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۵۱    
تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای اتمام حجت با رژیم اسرائیل درباره توقف انتقال برخی تسلیحات به این رژیم در صورت آغاز حمله بزرگ به شهر رفح ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۴۱    
زوج جهانگرد استرالیایی که با خودروی تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۱۱    
یک سازمان غیر انتفاعی در آمریکا در حال جمع آوری موهای انسان و ساخت تشک هایی مخصوص از آنها به منظور بهره گیری از خاصیت جذب آنها برای جذب آلودگی های نفتی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۵۱    
پزشک عمانی که در غزه داوطلبانه حضور دارد، فاش کرد که کودکان در نوار غزه از شدت گرسنگی مجبور به خوردن اشیای عجیبی هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۴۱    
برخلاف اعلام گزارشگر مسابقه، امید حامدی فر بازی بعدی تیمش را از دست نداده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۴۱    
نیروی زمینی در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال، توانست با نتیجه 6 بر صفر مقابل شهرداری بم به پیروزی برسد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۴۱    
علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی استقلال پیامی را برای پرسپولیسی ها منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۴۱    
کمبود خواب در دوران کودکی با روان پریشی بزرگسالی مرتبط است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۳۱    
عثمان اندونگ از زمین مسابقه اخراج شد و بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس را از دست داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: با اینکه روی این قضیه تمرین و کار کرده بودیم اما طبق روالی که استقلال گل می زد، گل خوردیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۰    
فولاد خوزستان در روزی که شهاب گردان با تجربه را در چارچوب دروازه اش داشت، در یک بازی نفسگیر و سخت از استقلال در ورزشگاه آزادی با یک گل شکست خورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۵    
بازیکن سابق استقلال با اشاره به حواشی اخیر گفت: متاسفانه حرف هایی مطرح می شود که خنده دار است. کسانی از نکونام خرده می گیرند که حتی خودشان و اجدادشان هم بلیت ورزشگاه بارسلونا را هم نگرفتید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: برخی همه جوره برای ما حاشیه درست می کنند و می خواهند نتیجه نگیریم، اما شرایط برای تیم رقیب، متفاوت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۸    
سرپرست باشگاه استقلال مدعی شد، می توانند درباره اشتباهات داوری که در بازی های پرسپولیس صورت گرفته است، 800 دقیقه فیلم بسازند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۵    
استقلال توانست از تک گل ایمان سلیمی به خوبی دفاع کرده و با پیروزی برابر فولاد، مجددا صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۷    
در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز سه دیدار در تهران، اصفهان و اهواز برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۴    
جدول تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت 1403 منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۸    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 اعلام کرد که متناسب سازی حقوق بازنشستگان در بودجه پیش بینی شده است و این اقدام از اول فروردین ماه اجرایی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
میان نیروهای مرزی طالبان و پاکستان امروز درگیری شدیدی رخ داده و هم اکنون نیز ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعاهای ضد ایرانی در نشست شورای امنیت، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم به ارسال سلاح به انصارالله یمن کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان توضیاختی در خصوص برجام و حواشی آن ارایه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
با توجه به اخبار ضد و نقیض درباره تعطیلی فردا، برای دانش آموزان این سوال مطرح شده است که آیا مدارس فردا سه شنبه 25 اردیبهشت تعطیل است؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
کارشناسان داوری فوتبال ایران معتقدند کرنر منجر به تک گل استقلال در بازی حساس با فولاد، اشتباه بوده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
دکتر روحانی در نامه خود نوشته است: آنچه در نامه ی دبیر شورای نگهبان به عنوان ادله ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
فیلمی در فضای مجازی از تمرین شاد هادی چوپان با پسر کوچکش منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
فیلمی در فضای مجازی از صحبت های پدر مهدی طارمی منتشر شده که درباره علت جدایی او از پورتو صحبت می کند
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۱    
مواد شیمیایی مختلفی در آزمایشگاه های دارویی استفاده می شوند. این مواد شیمیایی را می توان به طور کلی به هشت گروه حلال ها، مواد نگهدارنده، عوامل معلق کننده، عوامل غلیظ کننده، شیرین کننده ها ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۱    
جدول لیگ برتر بعد از پیروزی استقلال مقابل فولاد در هفته 27 را مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۲    
رویداد همتایابی در اقتصاد دریامحور از روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه تا روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه در جزیره قشم برگزار می شود .
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۰۵    
گزارش دیدنی از بازی آخر مهدی طارمی در پورتو و بدرقه با شکوه مهدی طارمی را در ادامه می بینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
استقلال گل اول به فولاد را به ثمر رساند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
سفر به شمال کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و بهره مندی از آب وهوایی معتدل، همواره محبوبیت خاص خود را دارد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تصمیم گیری درباره ایراد شرع تعطیلی شنبه را به فقهای شورای نگهبان واگذار کنیم، گفت: 36 تشکل اقتصادی برای تعطیلی شنبه به مجلس نامه نوشته اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۶    
تصمیم موعود بنیادی فر در تغییر رنگ پیراهن تیم فولاد مقابل استقلال، خبرساز شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۶    
آرمین قشقایی، فوتسالیست با استعداد و آینده دار ورامینی که در لیگ دو کشور توپ می زد، به علت ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۹    
پس از اینکه اعلام شد داور با پوشیدن لباس مشکی فولاد مخالفت کرده و این تیم باید با لباس قرمز به میدان بیاید ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی بار دیگر اهداف متوهمانه خود برای نابودی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تکرار کرد و از بررسی گزینه تبعید رهبران این جنبش توسط تل آویو خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۹    
جانشین رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه جنبش دانشجویی آمریکا از نتایج عملیات وعده صادق است، گفت: زمانی اگر کسی در آمریکا درباره هولوکاست سوال می پرسید، مجازات می شد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
اعتراضات شدید شهروندان اروپایی سبب شد تا نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقه آواز یوروویژن تحت تدابیر شدید امنیتی در این فستیوال شرکت کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۷    
استقلال توانست از تک گل ایمان سلیمی به خوبی دفاع کرده و با پیروزی برابر فولاد، مجددا صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی گردانهای قسام از قطع ارتباط با گروهی از مبارزان مقاومت خبر داد که مسئول حراست از چهار اسیر صهیونیست بودند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۴    
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به شکست توطئه کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت که اسم فلسطین و غزه بر روی زبان همه مردم دنیاست و همه جهان از مظلومیت این ملت سخن می گویند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۴    
حجت الاسلام محمدی عراقی اعلام کرد: آنچه سبب شده است تقاضای کناره گیری کنم چیزی جز احساس مسئولیت نبود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۲    
به نظر می رسد که نکونام برای بازی حساس برابر فولاد، تیمش را با سیستم چهار دفاعه روانه میدان کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۶    
همه بازیکنانی که از ترکیب فعلی استقلال سابقه گلزنی به فولاد را دارند، بازی امروز را از دست داده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۰    
با تصمیم موعود بنیادی فر، فولاد نمی تواند در بازی امروز با لباس مشکی به میدان برود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۵    
رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، تسبیح خود را به خانم معصومه سپهری نویسنده دفاع مقدس هدیه دادند.