سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۱    
تراکتوری ها در مسابقه امروز به یاری تیم شان شتافتند و با پیراهن و پرچم قرمز به تشویق آبی پوشان گسترش پرداختند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۲    
شنبه شب "کلونی" بازیگر 53 ساله هالیوودی به همراه همسر 37 ساله اش دست در دست همدیگر دیده شدند. آن دو برنامه کاری فشرده ای دارند و این از جمله معدود زمان هایی بوده که توانسته اند شبی رمانتیک را در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۴    
الن ایر سخنگوی فارسی زبان ایالات متحده در یک پیام فیس بوکی با بازنشر عکس اقای روحانی در حال درختکاری؛ این شعر را منتشر کرده است. درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۱    
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران از تثبیت نرخ اجاره بها در سال آینده همزمان با تثبیت نرخ خرید و فروش مسکن خبر داد و اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۸    
آفتاب : نتانیاهو میهمان ناخوانده کنگره آمریکا جان بینر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، بدون هماهنگی با اوباما و کاخ سفید نتانیاهو را به سخنرانی دعوت کرد. نتانیاهو میهمان ناخوانده کنگره آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۸    
یک زیست شناس روس تصاویری از چترهای دریایی مختلف که در اعماق اقیانوس زندگی می کنند، منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
استاندار تهران در عین حال خاطرنشان کرد: البته تا رسیدن به نمایشگاه های فصلی در تراز پایتخت فاصله داریم که باید این فاصله پر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۲    
تولید انواع خودرو در 11 ماهه منتهی به بهمن امسال با رشد 58.2 درصدی نسبت به 11 ماهه سال گذشته به مرز یک میلیون و 39 هزارو 943دستگاه رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۹    
انتشار تصاویری از رزمایش مدافعان ولایت، واکنش انتقادی کاربران اصولگرای شبکه اجتماعی گوگل پلاس را به دنبال داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۹    
فرد عادی بالغ به ازای هر کیلوگرم وزنش روزانه به 20 تا 30 کالری نیاز دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۷    
سانحه رانندگی عصر یکشنبه در جنوب تبریز، 6 کشته و یک زخمی برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۹    
اگر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل قصد پیروزی در انتخابات را دارد باید بیش از آن که موضوع برنامه هسته ای ایران را مطرح می کند به مسائل داخلی و امور معیشتی اسرائیلی ها بپردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۴    
معاون صدراعظم آلمان که برای دیدار با مقامات عربستانی به ریاض رفته از حکم دستگاه قضایی این کشور علیه یک وبلاگ نویس انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۸    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند زورگیران 18 ساله خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
هیأت دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهوری تشکیل جلسه داد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل جاری کشور پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
مذاکرات هیات های ایران و آمریکا در سطح وزیران خارجه، معاونان و مقامات عالی فنی- هسته ای دو کشور 24 تا 29 اسفند در لوزان سوییس برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
خانم مرضیه افخم سخنگوی وزارت امورخارجه روز یکشنبه به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک اصله نهال در محوطه این وزارتخانه غرس کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
گرانترین ماشین پلاک سیاسی در ایران
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
نماینده مردم بروجن در مجلس با بیان اینکه تاکنون 2 هزار میلیارد از دارایی های بابک زنجانی به وزارت نفت تحویل داده شده است، گفت: حدود 80 درصد از اموال وی در بانک های کشورهای خارجی چون ترکیه، مالزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۷    
جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری سارق حرفه ای غرفه های نمایشگاه ولیعصر (عج) مشهد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۸    
خواب یکی از مهمترین و ضروری ترین موارد برای تجدید قوا شناخته شده است. هنگامی که هر شب به اندازه کافی بخوابیم، جهان روشن تر به نظر می رسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۹    
برخورد سه دستگاه اتوبوس بین شهری با یکدیگر در بزرگراه آزادگان 12 نفر را راهی بیمارستان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و گفت: بازیکنانم خسته بودند و نتوانستند بازی با کیفیتی را به نمایش بگذارند. ضمن اینکه یک اشتباه فردی عامل شکست ما شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۶    
در 10 ماهه امسال 102 مورد فوت ناشی از سلاح سرد در استان تهران رخ داده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوت ناشی از سلاح سرد 104 مود اعلام شده بود 1.9 درصد کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۳    
وی افزود: دو گلوگاه برای مشاوره لازم است که یکی مشاوره قبل از ازدواج و دیگری مشاوره پیش از انتخاب همسر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۳    
فریدون عزیزی در همایش ملی و دو روزه پژوهش در بیماریهای زمینه ای دانشگاه علوم پزشکی سمنان حضور یافت و مورد تقدیر قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
رییس جمهوری همچنین به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ کرد تا اقدام لازم و هماهنگ برای مقابله با معابر ورودی و اسکله های غیر مجاز را فراهم کرده و از دخالت دستگاههای غیر مسئول در امر واردات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
اما نکته ای که در این میان به ذهن خطور می کند، این است که چرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به جای برگزاری هفته فرهنگی، به برگزاری روزهای فرهنگی قناعت کرده است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۲    
گروه داعش روز شنبه محوطه باستانی هترا در نزدیکی استان نینوای عراق را نابود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۶    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت : امیدواریم مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 به سرانجام برد- برد برسد و البته راه پرپیچ و خمی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۴    
یک پیام صوتی از جان محمد اموازی معروف به جلاد داعش بر روی اینترنت منتشر شده که در آن اموازی تاکید می کند او تندرو نیست .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۸    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۹    
سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای دومین بار جشنواره پلاک بهاری را با هدف زیباسازی بالکن ها و نمای ساختمان شهروندان با اختصاص 600 میلیون ریال جایزه به بهترین تغییرات برگزار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در صورت تامین اعتبار، خدمات دندانپزشکی در طرح نظام جامع سلامت مورد توجه قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۶    
نفت تهران با برتری دو بر یک مقابل گسترش فولاد تبریز بر صدرنشینی 48 ساعته استقلالی ها پایان داد و مجددا بر رتبه نخست لیگ برتر ( جام خلیج فارس) تکیه زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: سخنرانی من در کنگره مانع از تعجیل قدرت های جهانی برای حصول یک توافق هسته ای با ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت که اگر به توافق قابل قبول با ایران نرسیم واشنگتن مذاکرات را ترک خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
تراکتورسازی تبریز به روند بردهای پرسپولیس پایان داد و سرخپوشان تهران را با شکست بدرقه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۴    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصاویر مردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در دادسرا کرده بود؛ از آنان خواست وی را شناسایی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۴    
معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: از نظر رعایت نکات استاندارد شرایط خوبی در موضوع گودبرداری مشاهده نمی شود و به دلیل فقدان توجه کافی خطرات جانی و مالی در این بخش وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۱    
معاون امنیتی وزیر کشور گفت که اخبار در اطلاعات ما حاکی از این است که گروهبان دانایی فر به شهادت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۱    
رییس جمهور کشورمان بعد از ظهر سه شنبه جهت انجام سفری رسمی و دو روزه به ترکمنستان سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس قوه قضاییه از صدور دستور اکید به روسای کل دادگستری ها و دادستان های سراسر کشور در برخورد قاطع با متجاوزان به اراضی ملی، منابع طبیعی و جنگل ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
صبح امروز مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و مسئولان این شرکت با حضور در پایانه فتح آباد درخت غرس کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
شهیندخت مولاوری، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن (پکن 20+) به نیویورک سفر کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۰    
ستاره آرژانتینی بارسلونا با هت تریک در دیدار مقابل رایووایکانو 30 گله شد و به رونالدو رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۰    
محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه نشست مشترک معاونین سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران با بیان "از اواخر اردیبهشت ماه سال آینده با برگزاری گردهمایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه رفع تبعیض های دانشگاهی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است، گفت:اگر این تبعیض ها از بین برود، دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در رسیدن به اهداف عالی کشور تأثیرگذار باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
وی ادامه داد: حق و حقوق دستگاه ها باید داده شود و دستگاه های اجرایی اگر بدهی به شهرداری، امور مالیاتی، برق، آب و غیره دارند باید پرداخت کنند و در این زمینه اقدام لازم را مبذول دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
وی افزود: سربازان هر کشوری برای دفاع از آن کشور باید انجام وظیفه کنند و حقوق خود را به دست آورند، از این رو سربازان عراقی موظف به دفاع از کشور خود هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در جلسه شورای آزاداندیشی دینی با توجه به تأکید اسلام بر ضرورت تحقیق در امور اعتقادی و آزادی فکر و بیان در قرآن گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه شماره 8، از مسافران نوروزی تقاضا کرد که از خانه های مسافر دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
مرد جوان وقتی متوجه شد زن مورد علاقه اش فریبش داده، او را به قتل رساند و خود نیز با حکم پنج قاضی جنایی پای چوبه دار رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور با اشاره به تلاش داعش در سال جاری گفت: داعش با ایجاد چند باند در شهرهای مرزی به دنبال ناامنی بودند که همگی آنها سرکوب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
این روزها اگر برای خرید بلیت هواپیما سری به برخی آژانس های فروش بلیت بزنید با قیمت های سرسام آوری مواجه می شوید که برای روزهای پیک سفر از مسافران دریافت می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۷    
رئیس انجمن نفرولوژی ایران با بیان عوامل خطر در ابتلا به بیماری نارسایی کلیه، گفت: بیماری کلیه بسیار شایع است به طوری که از هر 10 ایرانی یک نفر بیماری کلیه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا به منظور مذاکره درباره ادامه همکاری های ایران و آژانس وارد تهران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۹    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با اسقف مارونی های لبنان گفت: باراک اوباما نسبت به توافق هسته ای با ایران و موفقیت آن اصرار می ورزد و آن را در راستای منافع آمریکا و خاورمیانه می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
یکی از بخش های برنامه سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به قرائت پیام رهبر انقلاب که برای وقف منزل شهید مطلب شفیعی به نهاد کتابخانه ها صادر شده بود، اختصاص داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
به دنبال سفر هیات ایرانی به ریاست معاون اول محترم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر جهانگیری به کشور عراق و امضای تفاهم نامه های همکاری فیمابین دو کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور از خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
پدیده کلاهبرداری شرکت های لیزینگ خودرو به داستانی سریالی و کش دار تبدیل شده است. در جدیدترین مورد یک شرکت لیزینگ دیگر نیز به جمع کلاهبرداران پیوسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با ریزش تونل خط 2 قطار شهری مشهد 15 کارگر در تونل محبوس شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
اکبر عبدی در تدارک اجرای برنامه ای کمدی و گفت و گو محور در کشورهای آمریکا و کاناداست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
اتابک نادری به عنوان مدیر هماهنگی تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
طراحی و ساخت این موشک کروز جدید که از فناوری های پیچیده و نوین در حوزه های ناوبری، پیش رانش و سازه برخوردار است، گامی بلند در ارتقاء توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
هوای تهران در روز دوم هفته برای گروههای حساس جامعه ناسالم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
گران ترین دستبند متصل به گوشی هوشمند از طلای 18 عیار ساخته شده و قیمت آن 149 هزار دلار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور، شب گذشته در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به اصلاح دستورالعمل تاسیس و انحلال و اداره موسسات غیردولتی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی گفت: هزینه تولید هر برگ اسکناس به طور متوسط 880 ریال و هزینه امحاء آن در سال جاری 300 ریال بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
این مطالعه همچنین نشان می دهد، نوجوانانی که یک ساعت کمتر می خوابیدند 6 گرم چربی بیشتر مصرف می کردند که با یک قاشق چایخوری کره و مصرف 32 گرم کربوهیدرات بیشتر در روز بعد ارتباط داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
همچنین در دادگاه امروز به پرونده خبرگزاری ناطقان که با شکایت شاکی خصوصی تشکیل شده بود، رسیدگی شد و شاکی رضایت خود را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
سیاستمدارانی که پس از انتخابات ریاست جمهوری 1392 ایران بر سرکار آمدند برخلاف قبل، به تندروهای تل آویو به رهبری نتانیاهو کمک غیرمستقیم نکردند آنها با نتانیاهو پاسکاری نکردند بلکه سعی کردند برخلاف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
شاخص کل بورس در آخرین روزهای سال 93 همچنان روندی کاهشی را در پیش گرفته است و امروز هم 104 واحد دیگر افت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۱    
مردی در حال عبور از کنار خیابان بود که ناگهان خودرویی با سرعت بالا و به شدت با او برخورد می کند و به طور معجزه آسایی از این تصادف جان سالم به در می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۸    
پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir از مخاطبان خواسته مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ی رهبر معظم انقلاب در سال 93 را انتخاب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۸    
رییس هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی ایران گفت گزارش ها به این انجمن حاکی از این است که عده ای از طریق کردستان به خارج از کشور برای فروش کلیه خود اعزام می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹    
دسته دیگر از مخالفین دغدغه ایدئولوژی یا ندارند یا کمتر دارند. آنها توافق هسته ای را برابر با نابودی سیاسی خود در سپهر سیاسی داخلی ارزیابی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
روزنامه انگلیسی گاردین، طی گزارشی به مناسبت روز جهانی زن نام 10 نفر از افرادی که مصرانه بر روی خواست های خود پافشاری کردند و اراده و مصصم بودنشان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۷    
رگوشه کنار شهر خودرو وانت سایپا 151 کم کم جای خود را باز کرده و علاقمندان به تجهیز کردن خودروها روی این وانت کارهای ویژه ای انجام داده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
حل مشکل آلودگی هوا و ریزگردها بیشتر از تبلیغات کار و پیگیری جدی می خواهد/ مسئولان قاطعانه با تعدی به جنگل ها مقابله کنند/ زمین خواری جرم است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
پاتریک استوارت که خود طعم خشونت های خانگی را چشیده، پس از خرید از سوپرمارکت، در مقابل عکاسان همراه با پلاکارد "خشونت علیه زنان را متوقف کنید" برای دقایقی ظاهر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۹    
ده ها هزار تن از مردم اسرائیل علیه نخست وزیر خود در تل آویو دست به راهپیمایی اعتراضی زده و 10 روز پیش از انتخابات پارلمانی در اسرائیل خواستار تغییر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران از کاهش قیمت مرغ خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 7400 و در مراکز عمده فروشی به 7000 تومان رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
جف یکی از همان ها را کشته بود، با چهار گلوله اسلحه کالیبر سنگین نیمه اتوماتیک این کودک مسلح را نشانه گرفته بود و هنگامی که پسرک در خون خویش می غلتید و میان مرگ و حیات دست و پا می زد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۷    
آفتاب : جدول قیمت برنج ، خرما ، قند وشکر و حبوبات در میادین میوه و تره بار در این گزارش ارائه می گردد . ردیف نام محصول قیمت هر کیلوگرم محصول(ریال) درجه یک درجه دو 1 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۴    
گرچه ادعا می شود دستگاه های اطلاعاتی غربی افراد هوشمندی را به استخدام خود درآورده اند با این حال، واقعیت آن است که این دستگاه ها حتی در گزارش های خود دستور زبان و قواعد ویرایشی را نیز به خوبی رعایت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
محمد رضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) دچار عارضه مغزی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی خونین یکدستگاه اتوبوس مسافر بری در مازندران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه گفت: چهل و نهمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند (دو روز زودتر) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
یک جامعه شناس در گفت وگو با آفتاب به پرهیز از سلیقه گرایی دولتی به پدیده مد پرداخت و گفت: باید توجه داشت پدیده ای مثل مد و ازدواج و فرزندآوری و غیره هرگز دولتی نخواهد شد اما دولت ها می توانند با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
جدول قیمت میوه جات و سبزی جات در میادین میوه و تره بار در این گزارش ارائه می گردد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم به برکناری سخنگوی این باشگاه گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
قیمت خودروهای وارداتی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۷    
دکتر محمدرضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به استان یزد سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
وی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ طرح نوروزی در 25 اسفند ماه گفت: 41 درصد تصادفات بویژه در ایام نوروز، واژگونی است و این مورد در ایام تعطیلات نوروز افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
اصولگرایان در هشت ساله دولت های نهم و دهم، تمامی ارکان قدرت را قبضه کردند. دولت، مجلس...، رسانه ها به صورت عام از جمله صدا و سیما، تریبون های نماز جمعه و ... ...
  • ۱