جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۰    
تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان که قرار بود از ساعت 21 روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم بروند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۵    
مهندس حرفه ای خشمگین با اسلحه 12 تن از کارمندان شهرداری را در ویرجینیا به قتل رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۷:۲۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی قطار تهران آنکارا از اول تیر 98 خبر داد و گفت: قطار تهران وان تهران نیز اوایل تیر امسال راه اندازی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۷:۰۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه و مصوبه کمیته مشترک مجلس و دولت درباره بررسی افزایش حقوق کارمندان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۰    
چندین انتصاب جدید در بخشهای مختلف مدیریتی آستان قدس رضوی انجام شد که مهمترین آن انتصاب قائم مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فردا -سه شنبه 14 خرداد 1398- مصادف با ارتحال امام خمینی (ره)، فرودگاه های استان تهران به مدت پنج ساعت تعطیل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۵    
شرکت سایپا در قالب اطلاعیه ای اعلام کرد: در فروش اعتباری می بایست چک ها صرفا به نام شخص متقاضی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۵    
آینه عبرت...! آقای سرافراز باید بیش از پیش خدا را شکر کند، ایضاً میرقلی خان. رسولی برای این توییت هشتگ نجفی و استاد را انتخاب کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۵    
نتایج مطالعات نشان می دهد مصرف طولانی مدت داروهای سوزش و ریفلاکس معده منجر به بروز بیماری های قلبی، کلیوی و سرطان معده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۵    
مراسم تشییع و خاک سپاری قاسم غریفی فردا برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و در پی آن مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر استعفا و جشنواره فجر را با چالشی جدید رو به رو کردند؛ چالش کمبود وقت!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
دیروز در آخرین روز از هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2019 در چین، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم آلمان رفت که توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را هم شکست دهد تا با به دست آوردن سه برد متوالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۰    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همه تلاش هایی که در روزهای قبل از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل انجام می شود باید به گونه ای باشد که در شأن پذیرایی از میهمان بوده و تکریم زوار باید در راس امور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۰    
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: هزینه نگهداری هر معتاد متجاهر 26 هزار تومان در روز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۵    
مراجع تقلید شیعیان در آستانه عید سعید فطر با صدور اطلاعیه های جداگانه ای نظر خود را درباره میزان زکات فطره و کفاره روزه برای ماه رمضان امسال اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۰    
وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با آیت الله سید حسن خمینی اظهار نظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۰    
روز یکشنبه موج نزولی، دلار را به آستانه مرز 13 هزار تومانی برد. دیروز، دلار تا ساعت 15:30، 200 تومان افت قیمت را تجربه کرد و به محدوده 13 هزار و 450 تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۵    
درخواست اخیر رضا پهلوی از آمریکا برای خدمات دادن شرکت های ارتباطاتی و اینترنتی به مخالفان جمهوری اسلامی، واکنش تند پائولو کوئیلو نویسنده مطرح برزیلی را در پی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهوری تصریح کرد: اگر راه دیگری جز مقاومت وجود داشت، صراحتاً آن را اعلام می کردم، اما امروز غیر از ایستادگی راه دیگری نداریم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۰    
یک مقام مسئول گفت: امسال، نوسانات نرخ ارز تاثیری بر بازار باتری نداشته اما درسال گذشته این نوسان را در این بازار تجربه کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۰    
اصلا هم کار سختی نبود،اینکه جای 300 هوادار داماشی را در ورزشگاه فولاد آره نا خالی بگذارید.این کمترین حق گیلانی هایی بود که هزاران کیلومتر را تا اهواز آمده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۵    
مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر در خصوص لغو یا برگزاری فینال جام حذفی صحبت هایی انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۵    
مسئولان سازمان لیگ به تیم پرسپولیس اعلام کردند برای برگزاری بازی با داماش در ورزشگاه باقی بمانند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۰    
روزهای گذشته روزهای بسیار پرکاری برای سیاستمداران آمریکایی بوده است. بررسیها نشان می دهد 12 کشور دنیا طی جمعه گذشته در معرض اتمام مهلت اولتیماتوم های آمریکا قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۵    
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به ماجرای قتل همسر شهردار پیشین تهران، گفت: اقدام شهردار اسبق تهران قابل دفاع نیست، اما عملکرد صداوسیما و برخی رسانه ها نیز ناجوانمردانه و ضداخلاق است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۰    
درخواست علیرضا بیرانوند از هواداران پرسپولیس برای خالی کردن بخشی از سکوهای ورزشگاه بی فایده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات پامپئو گفت: برای جمهوری اسلامی بازی با کلمات و بیان اهداف پنهانی در قالب کلمات جدید ملاک عمل نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۴۰    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد نشان داد جنم مربی گری دارد؛ سه، چهار بازی آخر این را نشان داد. او نشان داد می تواند مربی بزرگی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۰    
فرمانده کل سپاه نهراسیدن از قدرت ها را راز حیات و سر بقای یک جامعه و ملت توصیف کرد و گفت: اگر با اقتدار ایستاده ایم به واسطه پیکرهای مطهری است که به عنوان حجت های خدا پیش روی ما قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۵    
با تصویب هیأت وزیران، مصوبه موضوع اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۰    
به دلیل بی نظمی های پیش از دیدار تیم های فوتبال داماش گیلانیان و پرسپولیس، برگزاری بازی دو تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۰    
کاپیتان استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر مطلبی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۰    
زهره رستگاری، همسر مهدی حاجتی با انتشار توئیتی مدعی شد که همسرش بعد از ظهر امروز بازداشت و به زندان منتقل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۰    
فلیپ لویس اسکولاری سرمربی نام آشنایی برزیلی که در برخی سایت به عنوان سرمربی جدید تراکتور اعلام شده نمی تواند هدایت قرمزپوشان تبریزی را به عهده گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۵    
در حالی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده که رایزنی های اخیر پمپئو و مرکل "بر سر موضوعات موشکی و منطقه ای ایران" بوده که اساساً در این باره، مذاکره ای میان طرفین صورت نگرفته است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۵    
معاون تحقیقات وزیر بهداشت پرخطرترین استان های کشور در 10 سرطان شایع را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۰    
پرسپولیس تا ساعتی دیگر در فینال جام حذفی به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در شرایط کنونی مذاکره ای بین ایران و آمریکا صورت نمی گیرد گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای مذاکره میان تهران و واشنگتن را چندان محتمل ندانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۵    
استاندار تهران گفت: در تابستان 98 قطعا با قطعی و کاهش برق در استان روبرو خواهیم بود و میزان مصرف در استان تهران 4500 مگاوات است که 40 درصد آن به وسایل سرمایشی در ادارات مرتبط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۵    
امروز قیمت انواع سکه و ارز با روند کاهشی همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵    
سرژ بورلی مشاور مارک ویلموتس امروز در محل برگزاری تمرین تیم ملی حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۵    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اولین تیری که در خلیج فارس شلیک شود قیمت نفت را به بالای 100 دلار خواهد رساند و نفت 100 دلاری برای آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۵    
فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی و کارمند دادگستری سر مردم کلاه می گذاشت، دستگیر شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۰    
از بهمن ماه سال گذشته که لایحه حیات شبانه پایتخت از سوی شورای شهر به شهرداری ابلاغ شد، چهارماه می گذرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان خواستار مجازاتی متناسب برای وعده های دروغین در نظام انتخاباتی کشور شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۵    
مرتضی کلانتریان، حقوق دان و مترجم صاحب نام و صاحب آثار برجسته ای؛ چون سیمای زنی در میان جمع، ظرافت های جوجه تیغی و دیدار به قیامت، امروز (یکشنبه) به زندگی خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۰    
نماینده ارشد دولت اوباما در مذاکرات هسته ای به تازه ترین اظهار وزیر امور خارجه آمریکا درباره مذاکره با ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۵    
معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتشار خبری از جانب رییس شورا توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل ساپکو با بیان این که محصول 301 پروژه ای ملی است، اظهار کرد: این نخستین بار است که خودرویی با عمق خودکفایی بالا در کشور راه اندازی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر گفت: روزی خریدار صنعت بودیم و امروز باید صنعت را به دنیا بفروشیم و این توان را داریم که به مرحله پیشرفت و فناوری نوین علمی در صنعت و معدن برسیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۰    
ممکن است ترامپ بر سر برکناری بولتون از کاخ سفید، با جمهوریخواهان سنتی و برخی سران این حزب وارد معامله شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۵    
یادگار امام با تأکید بر مسئولیت یکایک افراد جامعه در بالا بردن کارآمدی نظام، گفت: از دید من بزرگترین انتظار امام، شهدا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا که برای شرکت در یک نشست غیر رسمی و محرمانه به سوییس سفر کرده، اعلام کرد که کشورش حاضر است بدون پیش شرط با ایران مذاکره کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۰    
مرتضی کلانتریان (متولد 1311، تنکابن) پس از پایان تحصیلات متوسطه، در رشته حقوق مشغول به تحصیل شد. دکترای حقوق را از دانشگاه پاریس گرفت و بعد از بازگشت به ایران به عنوان قاضی دادگستری مشغول کار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۷    
تهمینه میلانی در واکنش به قتل میترا استاد با انتشار پستی نوشت: هیچکس خانواده میترا و پسرش را دلداری نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۰    
8 تا 11 میلیون تومان یا حدود یک میلیون تومان به ازای هر دقیقه! این ها مبالغی است که برخی پزشکان برای شرکت در برنامه های تلویزیونی پرداخت می کنند تا به عنوان کارشناس در این برنامه ها حضور یابند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۱    
برای یک شرکت بین المللی چیزی بهتر از داشتن شرکایی نیست که در همه حال به تعهدات خود عمل می کنند و ثبات را هم برای خود و هم برای شریک خود به ارمغان می آورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۷    
کرایه بیش از 500هزار تومانی حمل جسد در این روزهای اخیر جنجالی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۲    
"پیشنهاد می کنم در این دادگاه از آقایان موسوی، کروبی و احمدی نژاد به عنوان مطلع دعوت شود تا حقیقت ماجرا روشن شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۲    
"پیش از تحریم های تازه امریکا علیه ایران، چین میلیون ها دلار در حوزه انرژی ایران سرمایه گذاری کرده بود و ایران به عنوان منبع تامین کننده مهم انرژی در کمربند اقتصادی جاده ابریشم باقی مانده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۷    
یک شبکه آمریکایی علت حضور قطر در نشست های مکه را فشارهای آمریکا دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۵    
امکان به تعویق افتادن آزمون سراسری وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۳    
با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری و دفاتر مراجع عظام تقلید مبلغ زکات فطره و کفاره روزه سال 98 را اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل سابق فرودگاه همدان به اتهام تدلیس در معاملات به 10 سال حبس محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۴    
محققان در جریان یک مطالعه متوجه شدند، یک نوع باکتری که در خاک زندگی می کند، نوعی اسید چرب ضد التهاب تولید می کند که موجب پیشگیری از استرس در انسان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۹    
به اعتقاد زنان دوره ی قاجار و پهلوی بین نماز ظهر و عصر روز 27 ماه رمضان، زمانِ حاجت روایی زنانی است که آئین دستمال سفید بختی و پیراهن مراد را انجام داده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۶    
سلول های سوخت هیدروژنی از طریق مخلوط کردن اکسیژن و هیدروژن و با استفاده از یک باتری برق تولید می کنند. انرژی اضافی می تواند در باتری ذخیره شود. تنها محصول فرعی تولیدشده توسط این پهپاد آب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۳    
رییس شورای اسلامی شهر تهران به مزاح گفت: این موضوع مردانه است؛ وقتی جمع خبرنگاران مردانه شد پاسخگوی شما هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۲    
حدود یک سال پیش به دنبال کشف جسد زن جوانی به نام رویا در آپارتمان خواهر شوهرش در کرج تحقیقات جنایی برای دستگیری قاتل وی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۳    
رشد 5/ 12 درصدی قیمت مسکن در اردیبهشت ماه سبب شده معاملات در روز های سپری شده از خرداد ماه پرتعداد نباشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۹    
ساعت 01:30 بامداد جمعه 10 خرداد مأموران کلانتری 179 خلیج فارس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از درگیری مرگباری در پارک کودک خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۸    
شهرداری تهران مقامی همتراز با وزیر است و پیچیدگی کار آن نه تنها کمتر از اداره یک وزارتخانه نیست بلکه شاید هم بیشتر باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۶    
مسئولان بارها در مقاطع مختلف به لزوم ایجاد امید در جامعه در راستای اتحاد و انسجام در مقابل دشمن تاکید داشته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۱    
در بازار مسکن چه خبر است؟ قیمت مسکن و اجاره بها پیش از فصل نقل و انتقالات، افزایش قابل ملاحظه ای داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۷    
یکی از نیازهای اساسی در مجموعه نیازهای بهداشتی و درمانی، بهداشت روان است اما قبول اینکه 80 درصد بیماری های ما ریشه در روان مان دارد، همچنان در میان مردم پذیرفته شده نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۵    
امیرعلی اکبری که این روزها برای حضور در مسابقات UFC حاضر می شود، تمریناتش را با یکی از معروف ترین رپرهای ایران پیگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۰    
محمدهاشمی رفسنجانی رییس اسبق سازمان صدا وسیما می گوید: آمریکایی ها به دنبال آن هستند که با فشار حداکثری به مردم ایران به دولتمردان فشار وارد کرده تا آنها تن به خواست طرف آمریکایی که همانا مذاکره باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۷    
آفتاب ظهر روزهای آخر ماه رمضان سایه خود را روی کوچه محله ستارخان انداخته است، اهل محل در خانه هایشان هستند و رفت وآمدی نیست، به دنبال یافتن یک سؤال به این کوچه آمده ام: میترا استاد که بود؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره تاثیر افزایش قیمت کاغذ و به دنبال آن افزایش قیمت کتب درسی در سال تحصیلی آینده بر تصمیم "تغییر قطع کتب درسی" (تغییر اندازه کتب درسی) گفت: این امر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۲    
سه اثر تاریخی شهر باستانی دامغان عرصه و حریم خود را فدای آشپزخانه و غذاخوری می کنند که هیات امنای این امامزاده بدون مجوز میراث فرهنگی در حال ساخت آن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۸    
مترو، اتوبوس ها و بی آرتی های شبانه و روزانه پر است از صورت های خسته ای که غبار غم بر آنها نشسته و نگاه شان پر از ناامیدی است. گویا رهایی از این رفت وآمدهای ملال آور و زمانی که کش می آید دشوار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۴    
در اولین روز هفته، سکه و دلار روند آرامی را پشت سرگذاشتند و هیچ کدام نه تنها از دایره های مقاومتی خارج نشدند، بلکه رویه کاهشی را در پیش گرفتند. افت سکه در روز گذشته بیش از دلار عجیب بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۸    
وزیر دفاع چین ضمن هشدار با آمریکا گفت هرگونه جنگ بین دو کشور پیامدهای ناگواری به همراه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۰    
شیخ الازهر با مباح شمردن کتک زدن همسر توسط مرد جنجال برانگیز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۹    
اگرچه با لو رفتن پیج اصلی این مربی و همسرش، ده ها پست خوش آمد به این خانواده ارسال شد تا اینکه شب گذشته خبر رسید ترس مربی ایتالیایی و همسرش از کار در ایران ریخته و آنها با شرایط کلی استقلال موافقت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۷    
رهبر ایران به صراحت در 14 مه در دیدار با مقام های ارشد ایران گفتند که جنگ با آمریکا را نمی خواهند. ایران همچنین باید اروپایی ها را متقاعد سازد که روابط اقتصادی خود با تهران را حفظ کنند چرا که به دلیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۶    
مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل متهم به تجاوز جنسی به زنی در پاریس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۵    
دادستان اصفهان گفت: یک خانم و آقا با هم اختلافاتی داشتند که برای پیگیری پرونده شان به دادگستری مراجعه کرده بودند و بعد هنگام خروج درگیری میانشان ایجاد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۳    
آفتاب نیوز : وقتی بی اخلاقی و حاشیه برای فوتبال این نسل عادی می شود شرح کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبرورزشی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۱    
معاون عمرانی استانداری تهران از آغاز مقابله با ملخ ها در شش شهرستان درگیر استان تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۰    
باشگاه العین امارات که در لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال استقلال هم گروه بود با یک مربی جوان کروات قرارداد امضا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۹    
بیماری فشارخون که از آن به عنوان قاتل بی صدا یاد می شود، عوارض ناگواری به دنبال دارد که در صورت عدم تشخیص و کنترل آن، می تواند سلامت افراد را تهدید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۶    
ماجرا از تصویر یک صورت حساب شروع شد؛ صورت حسابی از یک بیمارستان که در آن هزینه استهلاک دستگاه محاسبه و از بیمار دریافت شده بود؛ تخلفی که البته از سوی وزارت بهداشت پاسخ داده شد...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۴    
ترامپ روز جمعه هم از بوریس جانسون، وزیرخارجه سابق بریتانیا و از مدافعان سرسخت برگزیت به عنوان بهترین گزینه برای رهبری حزب محافظه کار نام برده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۳    
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: واژگونی 2 خودروی رانا و وانت پیکان در جاده های شهرستان یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۱    
یک روزنامه ژاپنی اعلام کرد: نخست وزیر ژاپن 22 خرداد ماه به ایران سفر خواهد کرد و هدف این سفر میانجی گری میان آمریکا و ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۵    
زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۰    
باشگاه پاری سن ژرمن جذب کریستیانو رونالدو را در اولویت خود قرار داده و حاضر است که رقم بسیار بالایی را به این بازیکن پرداخت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۱    
وقوع یک انفجار انتحاری در استان رقه سوریه دست کم 10 کشته برجای گذاشت.
  • ۱