شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 خرداد 1398 آفتاب نیوز 2 خرداد 1398 آفتاب نیوز 3 خرداد 1398 آفتاب نیوز 4 خرداد 1398 آفتاب نیوز 5 خرداد 1398 آفتاب نیوز 6 خرداد 1398 آفتاب نیوز 7 خرداد 1398 آفتاب نیوز 8 خرداد 1398 آفتاب نیوز 9 خرداد 1398 آفتاب نیوز 10 خرداد 1398 آفتاب نیوز 11 خرداد 1398 آفتاب نیوز 12 خرداد 1398 آفتاب نیوز 13 خرداد 1398 آفتاب نیوز 14 خرداد 1398 آفتاب نیوز 15 خرداد 1398 آفتاب نیوز 16 خرداد 1398 آفتاب نیوز 17 خرداد 1398 آفتاب نیوز 18 خرداد 1398 آفتاب نیوز 19 خرداد 1398 آفتاب نیوز 20 خرداد 1398 آفتاب نیوز 21 خرداد 1398 آفتاب نیوز 22 خرداد 1398 آفتاب نیوز 23 خرداد 1398 آفتاب نیوز 24 خرداد 1398 آفتاب نیوز 25 خرداد 1398 آفتاب نیوز 26 خرداد 1398 آفتاب نیوز 27 خرداد 1398 آفتاب نیوز 28 خرداد 1398 آفتاب نیوز 29 خرداد 1398 آفتاب نیوز 30 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۲    
"مارتا راداتز" خبرنگار شبکه خبری "ای.بی.سی نیوز" درگزارشی اختصاصی از ایران اعلام کرد:به گفته مقامات در تهران، این کشور با تروریسم اقتصادی و نه جنگ اقتصادی آمریکا مواجه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۵    
بررسی های باستان شناسان نشان می دهد که تابوت دان کشف شده متعلق به قرن یازدهم میلادی است. آن ها حدس می زنند که بقایای جسدی که در این تابوت موجود است از آن ارکان بالد، اسقف اعظم ماینتس باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۰۰:۰۵    
آفتاب نیوز : در یورش نیروهای امنیتی سودان به اجتماع معترضان تا کنون بیش از 100 تن کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۵    
عدم فعالیت بدنی به عنوان چهارمین عامل خطر برای مرگ و میر در جهان شناخته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۰    
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از مردم خواست تا مراقب اگهی های جعلی استخدامی در برخی ادارات و شرکت ها بوده و فریب سودجویان را نخورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۰    
ساعت 6:30 صبح روز سه شنبه 14 خرداد ماه سال جاری سناریوی تلخی در خیابان مرزداران رقم خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۵    
خبرنگار روزنامه لو گزت دلو اسپورت ایتالیا در حساب کاربری توییتر خود با اعلام مدت قرارداد آندره آ استراماچونی با استقلال، از نهایی شدن قریب الوقوع آن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۸:۰۵    
آندریا نالس نخستین زنی بود که به رهبری حزب سوسیال دموکرات آلمان رسید. این حزب که سال 1890 میلادی تأسیس شد، پرسابقه ترین حزب مردمی آلمان است که با چهره های نامداری چون ویلی برانت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۵    
منابع خبری روز سه شنبه گزارش دادند که کره شمالی در بیانیه ای به آمریکا هشدار داده است تا سیاست خود در قبال پیونگ را تغییر دهد؛ در غیر این صورت توافق میان دو طرف به خطر خواهد افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۰:۱۰    
چابهار، یکی از شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان و تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه دریای مکران و آب های گرم اقیانوس هند قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۰    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی به تیم" لوبه ایتالیا" پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
آفتاب نیوز : گادوین منشا دوشنبه شب ایران را ترک کرد و دیگر قرار نیست فوتبالش را در کشورمان ادامه دهد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: وازگونی یک دستگاه خودرو ام وی ام در محور شهرکرد - فرخشهر - بروجن یک نفر کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از احتمال ورود بین 10 تا 20 توده ملخ صحرایی به کشور خبر داد و یادآور شد که جمعیت هر توده ملخ حدود 50 میلیون برآورد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۱۵    
بعضی از افراد در زندگی روزمره معمولاً در مترو، تاکسی، اتوبوس یا هر فضایی که کنار یک غریبه قرار می گیرند با این پیش فرض ذهنی که من را نمی شناسد پس نمی تواند به من صدمه بزند اعتماد می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مجلۀ فوربز ثروتمندترین زن جهان در عرصه موسیقی را معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۵    
با دستور وزیر نفت و با رسیدگی دقیق اداره کل بازرسی وزارتخانه، سوءاستفاده انجام شده توسط افراد دخیل در یک شرکت وابسته به وزارت نفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن خواهان مذاکره بر سر مسائل گوناگونی با ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۵    
سازمان هواشناسی استرالیا اعلام کرد: سرمای شدید و یخبندانِ کم سابقه مناطق شرقی این کشور را فراگرفته و برف در نواحی دور استوایی نظیر کوئینزلند در شمال نیز باریده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۵    
برخی منابع خبری روسیه از گلوله باران یک مسجد در شهر دونتسک در شرق اوکراین در زمان برگزاری نماز عید فطر خبر داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۰    
مدیر مرکز مدیریت راه های کشور با تایید تصادف دو خودرو سواری در محور تهران-قم، گفت: این تصادف منجر به آتش سوزی شده بود که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و چند نفر مجروح شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۰:۲۸    
دفتر آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق روز چهارشنبه را روز عید فطر اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۵    
تارنمای خبری بلومبرگ طی تحلیلی نوشت که کشورهای غربی در حالی از گرمی روابط عربستان و اسرائیل خشنود هستند که این روابط بیشتر برای سرکوب مخالفان عربستان توسط تسلیحات سایبری اسرائیل ایجاد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتایان مسلمان خود فرارسیدن عید سعید فطر را به آنان تبریک گفت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۴۰    
فرشید هوادار پرسپولیس برای درمان چشم خود از اصفهان به تهران آمد؛ او تاکید کرد پزشکان گفته اند که بعد از کاهش تورم و خون و عکس برداری می شود درباره احتمال بینایی یا نابینایی صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۳۵    
متاسفانه 5 نفر از اعضای یک خانواده که شامل پدر و مادر و سه فرزند کمتر از 6 سال آنها بودند، جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۵    
آفتاب نیوز : مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۰    
فروش تسلیحات این کشور به عربستان سعودی در سال 2018 به میزان 50 درصد افزایش داشته است، این در حالی است که دولت فرانسه مدعی است که پاریس خواستار پایان جنگ در یمن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۵    
مراسم سی امین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عصر 14 خرداد با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و با حضور مقامات لشکری و کشوری مسئولین و میهمانان ویژه و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۵    
تلاش های ما برای حل و فصل بحران یمن از طریق سیاسی بارها [از سوی غربی ها] رد شده است. این چرخه شیطانی باید متوقف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۰    
دفتر رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد فردا چهارشنبه 15 خرداد ماه 1398 روز اول شوّال المکرّم و عید سعید فطر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۵    
سیدجلال حسینی تصویری از بشار رسن را در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۰    
مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ وجه قصد تعیین سقف برای اجاره بها در دستور کار این وزارتخانه نیست گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۰    
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فردا(چهارشنبه) را عید فطر اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۰    
جواد نکونام نسبت به خرابکاری در ورزشگاه اختصاصی تیم جدیدش واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۵    
معاون وزیر امور خارجه ایران ابراز امیدواری کرد که سفر هفته آینده نخست وزیر ژاپن به تهران به کاهش تنش ها در منطقه منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۰    
دستیار امور بین الملل رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که ادعای دونالد ترامپ مبنی بر اینکه کارشناسان نظامی روس از ونزوئلا خارج شده اند احتمالاً بر تخیلات مربوط به همکاریهای دوجانبه استوار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهوری در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی ضمن تبریک عید سعید فطر؛ ابراز امیدواری کرد که به برکت معنویات حاصله از این عید بزرگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۰    
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فردا(چهارشنبه) را عید فطر اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۰۵    
بر اساس اعلام ستاد استهلال، فردا عید فطر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۰۰    
آمریکا و انگلیس مصمم هستند که اطمینان حاصل کنند ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد و حمایت و دست داشتن در تروریسم را متوقف کند و من مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۵    
رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با تبیین اجزای منطق مقاومت و انتخاب آن از سوی امام خمینی(ره) فرمودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۵    
آمریکا و انگلیس مصمم هستند که اطمینان حاصل کنند ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد و حمایت و دست داشتن در تروریسم را متوقف کند و من مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۵    
وزیر امور خارجه روسیه در مقاله ای که در نشریه حیات بین المللی وابسته به وزارت خارجه روسیه منتشر شده است آمریکا را کشوری خواند که تلاش دارد نظام جهانی از قوانین جنگل تبعیت کند به شکلی که حق با طرفی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۵    
وزارت خارجه لبنان اعلام کرد که از طریق سفارت ایران در بیروت به آنها اطلاع داده شده است که جمهوری اسلامی ایران با آزادی نزار زاکا موافقت کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۵    
گل مسی به لیورپول به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا 2019 انتخاب شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۵    
جمیلی گفت: برای ساخت داخل کردن قطعات مورد نیاز در بخش های مختلف تولیدی کشور نیاز است تا یک استراتژی تدوین شود و دولت نیز پای این استراتژی بایستد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۰    
یک وکیل دادگستری گفت: معیار و ملاک ضرورت حمل سلاح توسط مقامات و مسئولین طبق مصوبۀ شورای امنیت ملی است که شامل مقامات نظامی و کشوری مانند نمایندگان مجلس یا قضات و غیره می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۵    
مهاجم کروات پرسپولیس با دوستانش در ایران خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۵    
مارکو رویس به عنوان بهترین بازیکن این فصل رقابت های بوندسلیگا انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۰    
نخست وزیر انگلیس در دیدار با دونالد ترامپ و مذاکره درباره برخی مسائل مربوط به ایران در کنفرانسی خبری ضمن اعلام حمایت از توافق هسته ای گفت که ایران باید به تعهدات خود پایبند باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۵    
رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با تبیین اجزای منطق مقاومت و انتخاب آن از سوی امام خمینی(ره) فرمودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۵    
در حال حاضر قیمت هر شیشه روغن زیتون بالای 90 هزار تومان است و فروش روغن زیتون با نرخ 15 هزار تومان سمی خطرناک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۵    
تیم تحقیقاتی دانشگاه کالیفرنیا پس از آزمایش نمونه خون شرکت کنندگان در مطالعه، دریافتنند که خطر ابتلا به آلزایمر در افرادی که میزان کلسترول در آنها بالاست، افزایش یافته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۰    
در چارچوب سفر دونالد ترامپ به انگلیس، روزنامه تایمز می نویسد، ترزا می نخست وزیر انگلیس در مورد کاهش نقش هوآوی در شبکه اینترنتی نسل پنجم انگلیس با ترامپ مخالفت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۰    
نخست وزیر لبنان نماز عید فطر امسال خود را در کنار شاه سعودی و ولی عهد این کشور در مسجدالحرام اقامه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۰    
افزایش تعرفه های گمرکی توسط ترامپ نه تنها هزینه تولید خودرو ها را در مکزیک افزایش می دهد بلکه به طور کلی باعث افزایش قیمت خودرو درامریکا، جهان و در بین تمامی کشور ها می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۵    
نرخ تورم ترکیه به 18.71 درصد کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۰    
روزنامه مصری الاهرام تاکید کرد قدرت موشکی و همچنین نیروی دریایی و پهپادی ایران کافی است تا آمریکا را پای میز مذاکره با ایران نشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۰    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به کانادا 40 نفره خواهد بود که 23 نفر آن را بازیکنان تشکیل خواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۵    
وزارت دفاع روسیه از موفقیت در آزمایش موشک رهگیر جدیدی خبر داد که از سایتی در قزاقستان پرتاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۵    
کاخ ریاست جمهوری روسیه ادعای ترامپ مبنی بر کاهش شمار نیروهای روس مستقر در ونزوئلا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۰    
جدیدترین تصویر از ساره بیات، بازیگر سینما را کنار خواهرش و رضا قوچان نژاد، ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۵    
آفتاب نیوز : هواپیما و خودروی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سفر به بریتانیا تجهیزات امنیتی بالایی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۵    
طبق اعلام سایت کلاب ورد رنکینگ پرسپولیس به عنوان بهترین تیم باشگاهی ایران در جایگاه 175 جهان ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۰    
خروج آمریکا از برجام، وضع تحریم علیه تهران، ایجاد یک ناتوی عربی، برگزاری کنفرانس ضد ایرانی در لهستان و قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی مدنظر امریکا همگی بخشی از تلاش های یک شیخ نشین کوچک در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۰    
دست کم 5 نفر در تیراندازی شهر داروین استرالیا کشته شدند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۵    
ژاپن تودی از رسانه های مهم این کشور نوشته است که تشویق به گفت و گو برای کاستن از تنش های منطقه ای از اهداف سفر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۵    
وزیر بهداشت طی حکمی محمد رضا شانه ساز را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو و مدیر اجرایی قرارگاه تأمین واردات مواد اولیه صنعت داخلی و داروهای ساخته شده، و تجهیزات پزشکی منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۰    
کنگره فوق العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) میزبانی هجدهمین دوره جام ملت های آسیا در سال 2023 را به چین سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم پرسپولیس خواهان جذب بازیکن پیشین این تیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۰    
جورج نادر یکی از اعضای تیم فشار حداکثری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر ایران به اتهام انتشار تصاویر تعرض جنسی به کودکان در شهر نیویورک بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۰    
پمپئو در پاسخ به این سوال که آیا شما به برن شماره تلفنی داده اید که ایرانی ها مستقیما بتوانند با دونالد ترامپ تماس بگیرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۵    
بعد از دستور شهردار تهران، بالاخره خانه نیما یوشیج توسط شهرداری از مالک آن خریداری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۵    
سی امین سالگرد سرکوب مرگبار تیانانمن در چین با سکوت و تدابیر شدید امنیتی و جنگ لفظی با آمریکا بر سر گزارش حقوق بشری چین همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۵    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی سلول های گورخرماهی دریافتند که برخی از سلول ها می توانند هویت خود را تغییر دهند و به سلول دیگری تبدیل شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۰    
انتشار یک ویدئو کلیپ کوتاه از حضور عمران خان، نخست وزیر پاکستان در کنار پادشاه عربستان در شهر مکه با خشم مقامات سعودی روبرو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۵    
شهرداری تهران در راستای پوشش هر چه بهتر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در حوره حمل و نقلی تمهیداتی را در نظر گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۵    
"علی" پسر محسن رضایی از سمت خود در دبیرخانه مجمع تشخیص استعفا داده تا در انتخابات مجلس، کاندیدا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۰    
شیلا خداداد هم با انتشار این ویدئو در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشته است: پای راه رفتن شکلات و لباس نیست که بشه به خاطر تحریم ها یه جوری باهاش کنار اومد؛ گوشت و مرغ نیست که بشه نخورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۵    
تاکید شورای نظامی سودان بر رسیدگی به حوادث خونین اخیر، لغو توافق های پیشین شورای نظامی با معترضان، وعده شورای نظامی به برگزاری انتخابات در 9 ماه آینده و مخالفت معترضان با این جدول زمانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۵    
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه میهمانان فولاد نمک خوردند و نمکدان شکستند ، گفت: چه کسی پاسخگوی خسارت های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی فولاد و تخریب بالغ بر 2 هزار صندلی هواداران این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۵    
تقریبا در هیچ کجای دنیا نمی توان این مدل از درمان کودکان با اختلال طیف اتیسم را دید که آنان را در بیمارستان های اعصاب و روان درمان کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۰    
رییس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی سنگین تا 3 ساعت از آمل به تهران مسدود شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۵    
غلامرضا جنت خواه دوست کارگردان پیشکسوت سینمای انقلاب و دفاع مقدس بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۵    
رییس جمهور آمریکا به مناسبت عید فطر و پایان ماه رمضان "گرم ترین تبریکات" خود را به مسلمانان سراسر جهان ابراز داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اکنون آمریکا دنبال یک دیوانه در ایران می گردد که با او گفتگو کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۰    
شاخص کل بورس از ابتدای امسال تاکنون، با 48 هزار و 324واحد افزایش، معادل 27 درصد رشد را به ثبت رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شناسایی 400 ویژه خوار از هتل های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد و گفت: بیش از 400 ویژه خوار، اسکان و حتی غذای نوروز را مهمان جیب بازنشستگان بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه با تاکید مجدد به پایبندی این کشور به قرارداد خرید سامانه پدافند موشکی روسی، گفت که آنکارا حتی یک گام هم از این قرارداد عقب نمی نشیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه رفتار مسئولان این باشگاه در زمان خداحافظی دردآور بود، گفت: برخلاف میل باطنی ام مجبورم به خاطر عدم دریافت مطالباتم از استقلال شکایت کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۵    
پالایشگاه های چینی عجله ای برای نهایی کردن قراردادهای خرید محموله های نفت از غرب آفریقا برای ماه اوت ندارند و انتظار دارند قیمت گریدهای نفتی آنگولا به دلیل ارزان شدن شاخص قیمت جهانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۰    
مدیران باشگاه با همکاری اعضای کمیته فنی با چند بازیکن مذاکره کرده اند و تلاش دارند تا آن ها را جذب کنند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۵    
وزنه بردار ایران طلای یک ضرب دسته 89 کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۰    
کاهش شدید بازدهی اوراق قرضه دلاری، اسکناس سبز را به عقب راند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۵    
ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن که به گفته مقامات آمریکایی برای مقابله با ایران به خاورمیانه فرستاده شده بود همزمان با پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط و تلاش ها برای تنش زدایی در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۰    
حداقل میزان زکات فطریه را رهبر انقلاب 8 هزار تومان، برخی مراجع دیگر 9 هزار تومان و دیگر مراجع نیز معادل یک صاع (3 کیلوگرم) گندم طبق قیمت محل خود مکلف اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۵    
مربی سابق آبی پوشان از خاطراتش با شفر و کار کردن با فرهاد مجیدی گفت و تاکید کرد برای شفر و فرهاد یک دستیار تمام عیار بودم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۰    
رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک همچنان در محور هراز سنگین است گفت: مسافرین در صورت امکان محور فیروزکوه را جایگزین هراز کنند.
  • ۱