چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 23 تیر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 تیر 1397 الف 2 تیر 1397 الف 3 تیر 1397 الف 4 تیر 1397 الف 5 تیر 1397 الف 6 تیر 1397 الف 7 تیر 1397 الف 8 تیر 1397 الف 9 تیر 1397 الف 10 تیر 1397 الف 11 تیر 1397 الف 12 تیر 1397 الف 13 تیر 1397 الف 14 تیر 1397 الف 15 تیر 1397 الف 16 تیر 1397 الف 17 تیر 1397 الف 18 تیر 1397 الف 19 تیر 1397 الف 20 تیر 1397 الف 21 تیر 1397 الف 22 تیر 1397 الف 23 تیر 1397 الف 24 تیر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۲    
وزیر بهداشت با تاکید بر جدی بودن موضوع تحریم ها و با بیان اینکه آنچه نگران کننده است بعد از آبان ماه است و روز مبادا همین روزها است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۸    
نایب رئیس شورای اداری فرودگاه نجف از پاکسازی کامل این فرودگاه از سوی نیروهای امنیتی و بازگشایی آن و برقراری مجدد پروازها خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۸    
شبکه نمایش این هفته در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم هایی از خسرو شکیبایی را پخش می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی از دعوت وزیر اطلاعات در خصوص اظهارات اخیرش مبنی بر عدم برخورد قهرآمیز با مفسدان اقتصادی به کمیسیون متبوع خود خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۳    
نشست خبری کنسرت اینترنوار با حضور لوریس چکناواریان و دارا مورگان برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۹    
قیمت سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران با 37 هزار تومان افزایش به کانال 2 میلیون و 700 هزار تومان بازگشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: حدود 60 درصد فارسی زبانان ضدانقلاب در عربستان سعودی حضور دارند که احتمالا منافقین هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۱    
دکتر مگردیچ تومانیان، پیشکسوت علم ریاضیات و عضو فرهنگستان علوم امشب مهمان برنامه چرخ می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۷    
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال بر ضرورت برگزاری سوپرجام تاکید و اعلام کرد: در صورت انصراف از حضور در این مسابقه جریمه ای چند میلیارد تومانی در انتظار آن باشگاه است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۷    
شبکه آی فیلم از امروز مجموعه کودک و نوجوان کلاه قرمزی را به نمایش می گذارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۳    
عضو سابق حزب کارگزاران گفت: من هیچ وقت اصلاح طلبان را رصد نمی کنم و هیچ تحلیل و عقیده ای هم درباره آن ها ندارم.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۳    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که این موضوع می تواند ظرفیت های اقتصادی بین دو کشور را قریب به 50 میلیارد دلار در حوزه انرژی توسعه دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۴    
با گذشت حدود چهار ماه از سال و تداوم تنش در بازار ارز که تبعات تورمی و رکودی آن به تدریج در حال آشکار شدن است، تصور می رفت که دولت در کنار تصمیماتی که گرفته یا باید بگیرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۹    
شب کوری یک بیماری بینایی است که موجب اختلال بینایی فرد در شب می شود. ضمن اینکه این افراد هنگام رفتن از محیطی روشن به محیطی تاریک نیاز به زمان بیشتری برای تطابق دید دارند و قدرت تبیین و تقابل ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۵    
صبح امروز بخشی از خط 7 مترو پس از ایمن سازی با حضور شهردار تهران بازگشایی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۱    
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم مخالف جدایی دروازه بان تیم شان هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۷    
حدود نیمی از فیلمبرداری جان دار انجام شده و جواد عزتی هم در روزهای گذشته کار خود را آغاز کرده و تا امروز همه بازیگران اصلی مقابل دوربین رفته اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۷    
وزارت بهداشت مصر در بیانیه ای از زخمی شدن دست کم 58 نفر در پی خارج شدن یک قطار مسافربری از ریل در جنوب قاهره، پایتخت این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمادگی وزارت را در بازسازی این اثر که بیش از 10 قرن مسجد مسلمانان و سجده گاه مومنان بوده و ثبت تاریخی است اعلام می دارم.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۶    
فاز اول خط هفت مترو در بخش میانی با پنج ایستگاه و به طول شش کیلومتر شنبه 23 تیر ماه توسط محمد علی افشانی، شهردار تهران، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران ، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران افتتاح شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۶    
برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی صبح امروز معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۶    
با دستور فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد، انجام تشریفات زائد و هدیه به مسئولان این دانشگاه ممنوع اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۲    
یکی از الزامات زیست محیطی گاومیش ها، زندگی در کنار آب است. از این رو کودکان منطقه حمیدیه، روزانه زمان بسیار زیادی را همراه گاومیش ها در کرخه به شنا و بازی می گذرانند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۲    
یک رسانه ورزشی یونان از پیشنهادهای خارجی ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن در فصل نقل وانتقالات تابستانی رونمایی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط امروز فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی است، گفت: دولت قول می دهد که در زمینه انرژی، حمل و نقل، کالاهای اساسی و تولید مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۵    
تهیه کننده و کارگردان مستند سریک با انتشار نامه ای گلایه آمیز نسبت به بازتاب های رسانه ای اهدای بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری تهران به فیلمش، از قبول این هدیه انصراف داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۵    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران از امروز خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، اجاره مراتع کشور و ورود و چرای شترهای قطری در این عرصه ها را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشکر از هواداران فوتبال ایران بابت حمایت از وی پس از خط خوردن از جام جهانی گفت: شرایط پرسپولیس با توجه به محرومیتی که داریم وحشتناک است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه مهلت دو ماهه اروپایی ها در خصوص آینده برجام تمام شده است، تاکید کرد: دولت باید قانون اقدام متقابل را اجرا کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۹    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه مشکل امروز کشور نه تحریم بلکه عدم تکیه بر منابع و توان داخلی است گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۵    
بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چندسطحی نوعی شیوه فروش است که در آن کمپانی ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می رسانند و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می توانند محصولات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
پنج مدل از گوشی های هوشمند شیائومی در حال ورود به کشورهای اروپایی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تهیه نامه و جمع آوری امضاء در مجلس برای خارج کردن اف ای تی اف از دستور کار مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان مخالف تصویب این لایحه در مجلس هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
از سرگرفته شدن حرکت هواپیماها در فرودگاه بین المللی نجف و لغو منع آمد و شد در این شهر در کنار کشته و مجروح شدن دهها تن در جریان اعتراضات عراق از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۶    
چند هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از اعتراضات مقابل وزارت ورزش توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه 20 تیرماه 1397 لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مورد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۸    
گسترش دامنه اعترا ض های مردمی در استان های مختلف عراق به وضعیت بد خدمات رسانی و فساد، علاوه بر تخریب اموال عمومی در بسیاری از مناطق، به مجروحیت و کشته شدن و تعطیلی چندین ساعته فرودگاه نجف منجر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۰    
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حزب الله لبنان مانع تحقق رویای نیل تا فرات صهیونیست ها شد؛ گفت: همه آرمان های دشمنان ما فرویخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۲    
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته میهمان برنامه خندوانه در شبکه نسیم بود. جناب خان در این برنامه یکدست لباس محلی لری به بیرانوند هدیه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۲    
وزیر اقتصاد وعده داد، فهرست کامل واردکنندگانی که ارز دولتی گرفتند، را منتشر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۳    
رسانه جنگ حزب الله لبنان تصاویری از رهبران این حزب قبل از اجرای عملیات اسیر کردن سربازان اسرائیلی در سال 2006 منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۵    
فیلم سینمایی دانتون ابی بر اساس سریال معروف ساخته جولین فلوز با بازیگران اصلی امسال تابستان مقابل دوربین می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۵    
طبق اعلام کاخ کرملین بیش از 10 رییس جمهور از کشورهای مختلف در استادیوم محل برگزاری فینال جام جهانی 2018 روسیه حضور خواهند داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۵    
پس از تهدید سرپرست سفارت ایران در هندوستان مبنی بر اینکه اگر هند خرید نفت از ایران را قطع کند، امتیازات ویژه را از هند پس می گیریم سخنگوی وزارت خارجه هند رسما اعلام کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: در پی درخواست وزارت ورزش مبنی بر معافیت ستارگان فوتبال کشورمان این موضوع را پیگیری می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز پذیرش مسافر در خط 7 متروی تهران بلافاصله پس از افتتاح آن توسط شهردار تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۳    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در صدر یک هیئت عالیرتبه نظامی به زودی به پاکستان سفر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۸    
هواداران تیم استقلال بنری خطاب به رئیس جمهور مقابل وزارت ورزش و جوانان در دست داشتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۸    
امام جمعه خرمشهر گفت: اعتقاد بنده از پیام مقام معظم رهبری این است که اگر امام جمعه در هنگام مشکلات در کنار مردم و مسوولان حضور داشته باشد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۰    
وزیران دولت آمریکا در نامه ای به همتایان خود از تروئیکای اروپایی نوشته اند واشنگتن بعد از خروج از توافق هسته ای ایران به دنبال اعمال فشار اقتصادی بی سابقه علیه این کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۶    
معاون قضایی دادستان کل امور در فضای مجازی گفت: بر اساس آماری که مرکز ملی فضای مجازی در تاریخ نوزدهم تیر ماه 1397 اعلام کرده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۲    
شهردار تهران در خصوص اهدای کادوی 6 میلیاردی شهرداری به یکی از سلبریتی ها گفت: اینطور نخواهد بود. این کار در اختیار رئیس سازمان ورزش نیست و سازمان زیباسازی باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۲    
همسر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه برگزاری همایش دختران انقلاب در میان مخالفت ها و دشمنی ها باعث پیچیده شدن صدای دختران انقلاب در ایران و جهان شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : در کشور هزار روستای کانونی پیشرو و پیشتاز در حوزه اشتغال را شناسایی کردیم و کار پایلوت در 500 روستا شروع شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۴    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: حدود 300 میلیون دلاری اختلاف حساب درآمد صندوق و فروش نفت وجود دارد که درخواست حسابرسی ویژه کردیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۳    
نیروهای مقاومت یمن در جدیدترین حملات خود با شلیک موشک مواضع نظامیان سعودی را در منطقه عسیر هدف قرار داده و تانکهای آنها را در پایگاه السدیس منهدم کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۳    
با ضبط سکانس های پایانی فیلم زندانی ها در منطقه کن و سپس مسجد جمکران، فیلمبرداری جدیدترین ساخته ده نمکی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از ایجاد اختلال در خط 5 مترو خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۱    
پس از اجرای اقدام پاکسازی حساب های کاربری قفل شده در توئیتر، از تعداد فالوئرهای حساب رسمی توئیتر 8 میلیون حساب کاربری پاک شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۱    
بعد از دستور رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر ارائه راه حل های پیشنهادی برای مقابله با دور جدید تحریم ها ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۱    
نایب رئیس مجلس، آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه درباره موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد و گفت: مطالبات بالای 200 میلیون 6 هزار نفر پرداخت شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور فرانسه با تبریک روز ملی این کشور اظهار امیدواری کرد از ظرفیت های دو کشور در مقابله با یکجانبه گرایی توسط برخی کشورها استفاده شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۲    
به گزارش الف، احمد توکلی درباره وضعیت امروز اقتصادی کشور گفت: قانون را با این فرض می نویسند که دولتی ها عاقل و خیرخواه هستند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۴    
راننده پراید که متهم است زنی را آزار و اذیت کرده، وقتی در جلسه رسیدگی به پرونده اش حاضر شد، نه تنها اتهام آزار زن را رد کرد، بلکه مدعی شد زن جوان به او پیشنهاد برقراری رابطه داده بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۰    
خبر قتل مرد جوانی در شهرستان تایباد به پلیس گزارش شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۶    
دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد. در این جدوب قیمت آپارتمانهای لوکس را در مناطق گران تهران از جمله نیاوران،قیطریه، فرمانیه ،پسیان،محمودیه، دربند و کاشانک می بینید.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۶    
وریا غفوری قرار است در این فصل یک خط جلوتر بازی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۲    
دنیای اقتصاد جدول قیمت خودروهای داخلی را منتشر کردد. سراتو اتوماتیک گرانترین خودرو داخلی است و پراید که از سوی سایپا تولید و عرضه می گیرد کم قیمت ترین انهاست.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۸    
طبق اطلاعیه امروز شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساعات پیک مصرف (12 تا 17 و 20 تا 23) مشترکان تهرانی می بایست نسبت به صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق توجه لازم را داشته باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۴    
ایران نوشت: شامگاه پنجشنبه دو خواهر میانسال برای تفریح و بازی بچه هایشان را به یکی از بوستان های شهر بیدستان در قزوین بردند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۰    
باشگاه رئال مادرید رقم فروش ستاره برزیلی خود را برای پیوستن به یوونتوس اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۲    
در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شرق نوار غزه، نیروهای مقاومت نیز با شلیک موشک به سوی شهرک های صهیونیستی به این حملات پاسخ دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۲    
رئیس اتحادیه پوشاک استان البرز گفت: فروشگاه هایی در سطح شهر وجود دارند که دست به فروش پوشاک نامناسب و غیر اخلاقی می زنند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۸    
تصویربرداری سریال نفوذ که این روزها در شهرستان ساوه انجام می شود قرار است در چند شهر دیگر ادامه پیدا کند و بخش هایی از آن هم در ترکیه ضبط می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۰    
در پی ماجرای آتش سوزی هورالعظیم عراق در شبکه های اجتماعی عکس های چند راس گاو میش منتشر شده که پوست بدن شان به شدت سوخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۲    
آیا وقتی فلان روزنامه نگار متعهد یا بهمان خبرنگار منتقد روانه دادسرا و دادگاه می شود، احیانا هیچ غارتگر بیت المالی نیست که محاکمه اش در اولویت باشد؟!
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۳    
کارشناسان حوزه سلامت ، بر این عقیده اند که مافیای سیگار مخرب تر از دلالان ارز است. چون ضمن سودآوری برای آنها، سلامت مردم را هم تهدید می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۳    
یکی از مشاوران کاخ کرملین زمان و مکان دقیق برگزاری نشست محرمانه روسای جمهور روسیه و آمریکا را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد گزارش پاداش پایان خدمت کارکنان دولت گفت: 1352 نفر بالای 300 میلیون تومان پاداش دریافت کرده اند و بالاترین پاداش هم حدود یک میلیارد تومان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران تایید کرد که از چند تیم اروپایی پیشنهاداتی دریافت کرده است. وی تاکید کرد تا دو روز آینده تکلیفش با سرخپوشان مشخص خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۹    
همزمانی سفر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب به مسکو با گزارش نشریه آمریکایی نیویورکر درخصوص پیشنهاد محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و عربستان و اسرائیل درخصوص عقد قراردادی بزرگ تحت عنوان اوکراین ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۷:۲۶    
انتشار تصویری از رئیس جمهوری آمریکا که در آن وی بر روی صندلی وینستون چرچیل نخست وزیر مشهور دوران جنگ انگلیس تکیه زده، با انتقاد مردم انگلیس و برخی سیاستمداران این کشور روبرو شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۷:۱۴    
در آستانه انقلاب اسلامی در سال 1357، بازار تهران مرکزی برای نشان دادن اعتراض ها و مخالفت ها بود. امروز مکمل نظام و قطبی محافظه کار است و اگر اعتراضی از بازاری ها به گوش می رسد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۶:۵۸    
به گزارش الف؛ زمانی که فرد قصد خرید یا اجاره مسکن (آپارتمان) را دارد بلافاصله به آمارها (خرید و فروش) و قیمت های ملک در مناطق مختلف مراجعه می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۶:۵۴    
بلومبرگ گزارش داد: مایک پمپئو و استیو منوچین وزرای خارجه و خزانه داری آمریکا در نامه به همتایان انگلیسی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۵:۵۲    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه دیدار مشاور رهبر انقلاب با رئیس جمهور روسیه امری کاملاً پذیرفته شده است، گفت: نمی توان جهت گیری های غربی را معیار قضاوت در این خصوص دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۵:۳۱    
مشاور امور خارجی رئیس جمهور روسیه گفت که موضوع حضور ایران در سوریه در دستور جلسه ترامپ و پوتین قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۵:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت که پرونده 30 متهم ارزی که اخیراً دادستان تهران از صدور کیفرخواست شان خبر داده، در شعب ویژه سکه و ارز رسیدگی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۴:۵۰    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش گفت: استدلال افرادی که به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور معترضند اگرچه درست است اما قانون مصوب مجلس گفته که باید تلفیقی از کنکور و سوابق تحصیلی را در پذیرش ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۴:۱۷    
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا کنون تعداد درگیری ها و حملات در مرز، معادل پنج سال گذشته بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۳:۵۳    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تشکیل ستاد بازسازی مسجد جامع ساری بعد از مهار کامل آتش و با نظارت استاندار خبر داد تا قدم های بعدی برای نجات این مسجد تاریخی انجام و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۳:۲۸    
برخی از افراد با سو استفاده از نبود نظارت دقیق بر فضای مجازی، با انتشار تصاویر برهنه از مشتریان به دنبال جذب مشتری و رونق کسب و کارشان هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۳:۲۴    
رقابت های لیگ دسته اول فوتبال در فصل 98-97 در حالی روز دوشنبه قرعه کشی می شود که 5 تیم حاضر در این رقابت ها شرایط مناسبی ندارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۲:۱۱    
واردات غذای دام و طیور با ارقام وحشتناک چند میلیارد دلاری در حالی به صورت انحصاری انجام می شود که توانایی تولید آن در کشور وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۱:۵۱    
ستاره کروات بارسلونا در صحبت هایی مدعی شد که مودریچ عاشق بارسلونا است و این تیم را دوست دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۱:۴۳    
آقای رئیس از حالا کمر همت بسته تا نام سیدعباسی را برای مسابقات قهرمانی جهان به اعضای کادر فنی اضافه کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۱:۱۸    
اهالی استان درعا در جنوب سوریه بعد از آزادسازی و پاکسازی مناطق خود از گروه های مسلح و تروریستی در قالب راه اندازی راهپیمایی با وسیله های نقلیه خود از ارتش سوریه حمایت و استقبال کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۴۵    
رهبران ائتلاف های انتخباتی الفتح و الحکمت عراق در بغداد دیدار کردند و در مورد تشکیل دولت آتی به بحث و تبادل آرا پرداختند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۹    
دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه بعدازظهر امروز (شنبه) به قضاوت تیم داوری از ایران برگزار می شود.
  • ۱