جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 25 دی 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 29 اسفند 1397 امین 1 دی 1397 امین 2 دی 1397 امین 3 دی 1397 امین 4 دی 1397 امین 5 دی 1397 امین 6 دی 1397 امین 7 دی 1397 امین 8 دی 1397 امین 9 دی 1397 امین 10 دی 1397 امین 11 دی 1397 امین 12 دی 1397 امین 13 دی 1397 امین 14 دی 1397 امین 15 دی 1397 امین 16 دی 1397 امین 17 دی 1397 امین 18 دی 1397 امین 19 دی 1397 امین 20 دی 1397 امین 21 دی 1397 امین 22 دی 1397 امین 23 دی 1397 امین 24 دی 1397 امین 25 دی 1397 امین 26 دی 1397 امین 27 دی 1397 امین 28 دی 1397 امین 29 دی 1397 امین 30 دی 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۸    
لاغر کردن و کوچک کردن شکم کار بسیار سختی نیست . سفره غذای خود را با این غذاهای کاهش دهنده وزن پر کنید تا به کنترل هورمون گرسنگی و داشتن شکمی تخت کمک کنند
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۸    
معافیت های موقت از اقدامات تحریم ها علیه ایران برای برخی کشورها پس از انقضای ان در ماه مه سال جاری تمدید نخواهد شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی قوه قضاییه درباره رییس بعدی دستگاه قضا گفت: هنوز تا جایی که خبر دارم به صورت قطعی کسی مشخص نشده است و طبیعتا وقتی رییس قوه قضاییه تعیین شد همه در جریان قرار می گیرند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۳    
طبق کیفرخواست صادره برای متهمان پرونده بانک سرمایه، حسین هدایتی به یاسر ضیایی معاون وقت بانک، 25 میلیارد ریال رشوه پرداخت کرده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۸    
در سال های گذشته صدها مورد خودکشی و مرگ به بازی "نهنگ آبی" که به بازی خودکشی معروف شده، ربط داده شده اما تحقیقات دقیق تر نکته جالبی را فاش می کند: این بازی، حداقل به این شکلی که گزارش شده ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۸    
شهرداری تبریز به عنوان غرفه برتر نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری انتخاب و از سوی وزیر راه و شهرسازی تقدیر شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۳    
برای قرنها، وانیل به عنوان یک عنصر در عطر های چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل توسط پزشکان به عنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک می کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۳    
عادل فردوسی پور در این مدت مشغولیت های دیگری داشته اند که بهتر است خود ایشان در این زمینه توضیح بدهند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۸    
رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز از فعالیت مجدد این پردیس دانشگاهی در 84 رشته کارشناسی ارشد و 46 رشته دکترا از بهمن ماه امسال خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۳    
پرونده اصلی که ظریف با خود به بغداد آورده، همان تضمین موضع عراق در مورد تحریمهای آمریکا علیه ایران است و این موضعگیری عراق، در سایه فشارهای واشنگتن برای پایبندی بغداد به تحریمها علیه تهران ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۳    
احمد حسین زادگان با صدور پیامی؛ سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۵۷    
فاطمه حسینی و برادران میر محمدعلی تاکنون توضیحی درباره ادعا های ویدئو منتشر شده و توضیح شهرداری لواسان نداده اند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۵۲    
در اوایل سال 2017، زمانی که مک مستر به عنوان مشاور امنیت ملی، انتخاب شد، به پنتاگون دستور داد یک طرح کلی برای جنگ با ایران تهیه کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۷    
پارلمان انگلیس با 432 رأی مخالف و 202 رأی موافق، طرح دولت این کشور برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را رد کرد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۶    
نود و پنجمین مرحله پرداخت یارانه نقدی 45500 تومانی، چهارشنبه 26 دی ماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۱    
اردوغان پس از تماس تلفنی با ترامپ اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا بر خروج نیروهایش از سوریه تاکید کرده و همچنین قرار است یک منطقه امن 32 کیلومتری در سوریه توسط ترکیه ایجاد شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اصحاب فرهنگ و هنر نمایندگان اقتدار، عزت و کرامت یک ملت عنوان کرد و گفت: این بزرگان افکار و اندیشه ها را از نسلی به نسلی دیگر منتقل می کنند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۱    
کانگوروها در لحظات پایانی با گلزنی روجیچ موفق به برتری مقابل سوریه شدند تا صعودشان به جمع 16 تیم برتر جام ملت ها را قطعی کنند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۱    
تیم ملی اردن با ادامه روند شکست ناپذیری، برای سومین بازی پیاپی کلین شیت کرد و به تساوی بدون گل مقابل فلسطین رسید.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۵    
در جریان دادگاه امروز رسیدگی به اتهامات سه متهم بانک سرمایه، نماینده دادستان گفت که قائم مقام پیشین این بانک که 130 میلیارد تومان تسهیلات بدون تودیع وثیقه به حسین هدایتی پرداخته ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۵    
علیرضا زاکانی نماینده مجلس در دوره نهم عصر امروز با مصطفی تاجزاده درباره حوادث سال های 78 و 88 به مناظره پرداخت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برند سازی در 13 شهر و روستای دارای قابلیت صنایع دستی در استان خبر داد
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ،ضمن استناد به آخرین آمار سامانه سناد، گفت: آموزش و پرورش مازندران با جذب 90درصدی نوآموزان پیش دبستانی موفق شد رتبه دوم کشور را در این بخش به خود اختصاص دهد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۱    
گمرک ایران با ابلاغ بخشنامه ای برای جلوگیری از تفاسیر مختلف از موضوع تخصیص ارز تاکید کرد که "موضوع استعلام در رابطه با چگونگی تخصیص ارز استفاده شده بابت تولید کالای صادراتی در زمان واردات کالای ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۶    
مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی معتقد است بر اساس آنچه در واقعیت جریان دارد، مهریه را هم می دهند و هم می گیرند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۶    
اینکه آقای هاشمی در دلش چه بوده من نمی دانم. من چیزی ندیدم. ولی این را هم لازم است بگویم که بهترین کار همان بود که آن روز اتفاق افتاد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۱    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: هرچه مسئولان و دولتمردان به قم توجه کنند باز هم پاسخگوی این حجم از خدمت نخواهد بود؛ بنابراین قم از دولت طلبکار است نه بدهکار.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۱    
گوگل به زودی تمامی برنامه هایی را که در هنگام نصب شدن، از کاربران می خواهند اجازه دسترسی به پیامها یا تماسها را داشته باشند، حذف می کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۶    
در جلسه ای با حضور مدیرکل و کارکنان ستادی اداره کل،مرضیه فلاح کردآبادی که رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر بود ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
این روز ها که حال و روز بنگاه های اقتصادی زیاد تعریفی ندارد، احتمال از دست دادن اجباری شغل هم بیشتر شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۱    
به نظرم وضعیت فعلی نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهور موضوعی است که آقای جهانگیری را کلافه کرده است ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۶    
اگر زنده ماندیم در اواخر دولت به مردم خواهم کرد که خدمت این دولت به مردم چه بوده است، شاید اگر دولت دیگر و شرایط دیگری بود شاید ما آغازکننده بودیم ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۶    
هنگامه شهیدی که پیشتر از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به 12 سال و 9 ماه حبس محکوم شده بود، امروز (سه شنبه 25 دی) در شعبه 36 تجدیدنظر محاکمه می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۶    
مدیر کل دامپزشکی آذبایجان شرقی تاکید کرد: دامداران از خرید و مصرف بی رویه دارو برای دام های خود بدون مشورت با کارشناسان دامپزشکی خودداری کرده و درهنگام دریافت دارو به تاریخ تولید و انقضاء و نحوه مصرف ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۶    
راننده غیور تبریزی جان مسافرش را در یک اقدام آدم ربایی نجات داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۶    
رئیس بنیاد مستضعفان از پیاده شدن الگوی طرح توسعه شهرستان قلعه گنج در ده شهرستان محروم دیگر کشور خبر داد و گفت ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۱    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره این بانک و وزیر رفاه دولت نهم و محمدرضا توسلی عضو سابق هیات مدیره بانک سرمایه برگزار شد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی وزارت کشور از تقدیم لایحه تقسیمات کشوری به دولت خبر داد و گفت: 20 پیشنهاد برای تاسیس شهر، بخش و شهرستان جدید به هیات دولت ارائه شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در سال جاری با اهدف ارتقاء ایمنی بیش از 15 کیلومتر نیوجرسی در جاده های مازندران نصب شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۶    
دادستان تهران با بیان اینکه تعداد متهمان ارز واردات کاغذ به 14 نفر رسیده است، از فرار 3 متهم این پرونده به خارج از کشور خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۲    
امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی، الزامات اولیه سفر نیز به صورت آنلاین به فروش می رسد. دیگر خرید بلیط هواپیما ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۷    
یک دادگاه تجدیدنظر در چین یک تبعه کانادا را که به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بود، به اعدام محکوم کرد. نخست وزیر کانادا از این حکم به شدت انتقاد و چین را به سوءاستفاده از سیستم قضایی متهم کرده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۲    
آنچه آقای موسوی خوئینی ها می گویند قبل از آقای هاشمی رفسنجانی، این صحبت ها شامل حال خود آقای موسوی خوئینی ها می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۲    
به من می گویند ضدانقلاب و منحرف و ... هرچه میخواهید بگویید به خدا این سیاستها غلط است!
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۷    
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: برای یک واحد عرضه کننده متخلف مرغ در شهرستان بابل پرونده 525 میلیون ریالی تشکیل شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۷    
ماهواره پیام به علت برخی مشکلات فنی در مدار قرار نگرفت.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه چهل سالگی نظام محصول این بوده است که مردم نظام را از خود می دانستند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۷    
زنگ خطر بی آبی چند سالی است که در ایران به صدا درآمده است.بیشتر دریاچه ها و تالاب های معروف و پرآب در گوشه و کنار ایران به ویژه در بغل گوشمان(دریاچه ارومیه)کم آب و یا خشک شده اند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۷    
فرماندار شهرستان قصرشیرین از شهادت دو سرباز "ارتش" به دلیل انجار مین در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در حال گشت زنی در مناطق مرزی بودند که به دلیل انفجار مین به شهادت رسیدند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۲    
در آگوست 2018، عمران خان بعنوان رئیس جمهور پاکستان انتخاب شد. پیروزی دور از انتظار خان در انتخابات، دربردارنده هشدارهایی برای مسئولان سعودی و اماراتی بود ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۷    
کاش اندازه مادر آن کودک گل فروش شرافت و اخلاق در بن مایه رفتاری برخی از ما بود! آن وقت نه چنین حکمی صادر میشد و نه از صحنه اجرای حکم فیلم تهیه میشد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: 445نفر در تصادفات رانندگی 9ماهه سال جاری این استان جان خود را از دست دادند.
امین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۷    
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش مازندران در سال 98-97 انتخاب شد ...