یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 شهریور 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 2 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 3 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 4 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 5 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 6 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 7 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 8 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 9 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 10 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 11 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 12 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 13 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 14 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 15 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 16 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 17 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 18 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 19 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 20 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 21 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 22 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 23 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 24 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 25 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 26 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 27 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 28 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 29 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۳    
در اغلب موارد نیش زدن زنبور باعث تورم، درد و ایجاد کهیر و قرمزی در محل نیش زدگی و یا یک واکنش آلرژی مرگبار در افراد می شود که حتی ممکن است به سکته مغزی ختم شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۹    
با پایان یافتن ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد مهمترین سوال این بود که از این پس "اسفندیار رحیم مشایی" پر حاشیه ترین چهره دولت نهم و دهم چه خواهد کرد؟ خبری از او در دفتر کاری احمدی نژاد در ولنجک نبود و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان، به عنوان اولین سخنران اجلاس وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در ونزوئلا، ضمن تبریک به دولت و ملت ونزوئلا بمناسبت ریاست جدید این سازمان، از میزبانی گرم و خوب آن کشور تشکر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۰    
فرماندار گیلانغرب، از وقوع آتش سوزی وسیع و گسترده در جنگل ها و مراتع این شهرستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۴۷    
مرد فنی تیم مذاکرات هسته ای تحت ریاست ظریف می گوید ایران به برجام پایبند بوده ولی شاید بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا، برجام روزهای سخت تری را تجربه کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید امریکا به تعهدات خود در قبال برقراری آتش بس در سوریه پایبند نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه سفرش به اروپا، وارد لندن شد و با مقامات بریتانیا دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۰    
وزرای خارجه ایران و کره شمالی در جزیره مارگاریتا ی ونزوئلا با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۲    
اعضای تیم تراکتورسازی امیدوار هستند تا فردا پرسپولیس در دربی برنده نشود و خودشان در صدرجدول باقی بمانند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۳    
سرمربی تراکتورسازی گفت: همه باید از فوتبال لذت ببرند اما از برخی برخوردها ناراحتم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۴    
دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان و صنعت نفت در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۵    
عربستان سعودی اعلام کرد پنج سرباز این کشور طی درگیری با مبارزان حوثی در مناطق جنوبی عربستان کشته شده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۷    
در سه بازی همزمان از هفته ششم لیگ برتر فقط تیم تراکتورسازی برنده شد و دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۳    
محمدرضا زائری از چهره های فرهنگی و روحانیون مشهور تهران، در یادداشتی عملکرد هفته نامه یالثارات را مورد انتقاد شدید قرار داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۵    
مراسم ختم پدر و مادر بهادر عبدی برگزار شد و علی کریمی در این مراسم شرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۶    
رسول خطیبی و شاگردانش در خانه باختند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۳    
بر اساس تصمیم هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، شهاب الدین غندالی مدیر عامل و پنج عضو دیگر هیأت مدیره این صندوق برکنار شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۷    
نشست شورای مشورتی جوانان حزب ندای ایرانیان با حضور صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نمایندگان این حزب در استان های مختلف کشور در تبریز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن رد شایعه پراکنی برخی رسانه ها درخصوص حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس دراویش صوفیه، این حضور را به شدت تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۹    
سرمربی پرسپولیس نگران سانترهای خسرو حیدری است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۱    
مرحله نخست جشنواره عاطفه ها امروز با شعار "مهر در انتظار همدلی" در فرهنگسراها و مناطق 22 گانه، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد استان تهران همزمان با سراسر کشور آغاز و تا فردا نیز در محل های ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۵    
منابع نظامی در کره جنوبی تهدید کردند که در صورت درگیری هسته ای با کره شمالی، کیم جونگ اون رهبر این کشور را با موشک مورد هدف قرار خواهند داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۶    
عربستان سعودی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد مدعی انتقال سلاح از ایران به یمن شد و خواستار جلوگیری از آن شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۷    
در دیدار رییس سازمان انرژی اتمی ایران ومسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رونداجرای برجام ومشکلات موجود بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۰    
پیشکسوت روزنامه نگاری و عرصه رسانه، برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی را نمایانگر نگاه صحیح و استراتژیک معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه دانست و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۷:۱۰    
مقامات امریکایی می گویند یک نوجوان 13 سالۀ سیاه پوست که در حال فرار از دست نیروهای پلیس اوهایوی امریکا یک تفنگ جعلی را به سوی آن ها نشانه گرفته بود، به ضرب گلولۀ پلیس کشته شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر مشهد گفت: وزارت ارشاد در این شهر به نوعی کوتاه آمده و برای رعایت حرمت امام رضا(ع) از برگزاری کنسرت در این شهر خودداری می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۵    
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه نتایج آزمون دستیاری تا دو روز آینده اعلام می شود گفت: پذیرفته شدگان این آزمون حداکثر تا نیمه اول مهرماه در بخش های مختلف آموزشی شروع به کار می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۴۹    
هیات داوران پس از بررسی دقیق آثار، فهرست برگزیدگان نخستین جشنواره نشریات دانشجویی کشوری واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در 3 بخش نشریات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۴    
حزب اراده ملت ایران با انتشار نامه ای خطاب به بزرگان و دبیران کل احزاب اصلاح طلب به آسیب شناسی سازوکار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۱    
مدیر کل دفتر طب سنتی، ایرانی-اسلامی وزارت بهداشت حجامت را یکی از روش های درمانی طب سنتی عنوان کرد که مورد تایید منابع معتبر علمی این طب است و گفت: برخی از مدعیان حجامت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۱    
خسرو حیدری یک روز مانده به دربی هشتاد وسوم به همراه دیگر بازیکنان تیم استقلال با حضور در جمع کودکان پروانه ای EB پای درد ودل این بیماران نشست .
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور بیانیه ای به تلاش تفرقه افکنانه اخیر دشمنان پیرامون وی، واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۴    
نخستین پایگاه و سامانه اینترنتی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی واحد اراک در اختتامیه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی به میزبانی واحد تبریز رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۱    
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: نظر اکثریت اعضای حزب اسلامی کار درباره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابقای حسن روحانی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۵    
حسن طباطبایی گفت: در ورودی ورزشگاه از ساعت 12 باز می شود و فقط افرادی که بلیت در دست دارند می توانند داخل ورزشگاه شوند .
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۳    
در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت، آیت الله موحدی کرمانی به عنوان مسئول کمیته انتخابات این تشکل انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۳    
دوره اندازه گیری پارامترهای سینتیکی (نانو) مواد پایدار پودری به روش کاهش برنامه ریزی شده دمایی TPR به مدت 2 روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۳    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: واژگونی مینی بوس 2 کشته و 4 مجروح بر جا گذاشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۰    
فردی که با چک بلا محل، 21 هزار رأس دام به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال از دامداران خریداری و متواری شده بود با تلاش کاراگاهان استان در شهر اصفهان دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۱    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه در مردادماه امسال، هفت تن و 252 کیلوگرم زعفران از کشور صادر شده است، گفت: قیمت این محصول طی 12 روز اخیر، حدود 10 درصد ارزان شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با شناختی که از برانکو و تیمم دارم، فکر می کنم دربی بازی جذابی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۵    
بازیکن سابق استقلال گفت: در حال حاضر استقلال حال و روز خوبی ندارد و پرسپولیس هم درصدر جدول قرار دارد اما این شرایط در دربی تاثیرگذار نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۵    
نتایج آزمون دکتری تخصصی 95 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و داوطلبان می توانند از طریق پایگاه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت قبولی خود باخبر شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۵    
وزارت نفت اعلام کرد: نخستین عرضه میعانات گازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با گرید (S -500) در رینگ داخلی روز شنبه (27 شهریورماه) در بورس انرژی ایران عرضه می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۲    
عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که همه در رابطه با تحقق اقتصاد مقاومتی شعار می دهند، ستاد توانمندسازی بانوان شهرداری تهران به معنای واقعی کلمه گام های عملی در این زمینه برداشته و این شعار را محقق ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۶    
معاون آموزشی و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی شهرآورد پایتخت را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۶    
مربیان تیم فوتبال نفت تهران با بهادر عبدی بازیکن عزادار باشگاه پیکان دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۰    
وزیر بهداشت عنوان کرد: ایران در حوزه های مختلفی از جمله در حوزه بهداشت، درمان و آموزش گروه های پزشکی با قبرس همکاری دارد و تعدادی از دانشجویان ایرانی در این کشور تحصیل می کنند اما بنا داریم در قالب ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۴    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ارائه فعالیت های مکمل ساعت تربیت بدنی برای کاهش تمرین دانش آموزان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۱    
معاون وزیرخارجه ایران در سفر به روسیه در حالی که هرگونه راه حل نظامی در سوریه را رد کرد، گفت: ایران آینده ای برای همه پرسی جدایی کردستان عراق نمی بیند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۱    
ستاره کلمبیایی رئال مادرید پیشنهاد نجومی نراتزوری را رد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی هیچ تیمی نمی تواند بگوید از پیش برنده است و دربی ها معمولا بازی هایی است که ربطی به جایگاه تیم ها در جدول ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۸    
فیلم مستند مجتبی در خانه هنرمندان ایران به روی پرده رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد از پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این واحد دانشگاهی خبر داد .
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۹    
جدیدترین تیزر انیمیشن ناسور با بهره بردن از قطعه ای با صدای رضا صادقی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کسب مدال طلای مسابقات پارالمپیک ریو توسط دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۴    
آیین دیدار فیلم نوراستنی به کارگردانی امید توتونچی با حضور عوامل این فیلم سینمایی در موزه سینما برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۸    
مقامات شرکت فضایی اسپیس ایکس زمان جدیدی را برای پرتاب موشک خود به فضا اعلام کرده و قرار است طبق زمان بندی ها، این پرتاب در ماه نوامبر انجام شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۳    
پیشکسوت عرصه مطبوعات تاکید کرد که دانشجویان و نسل فعال در نشریات دانشجویی آینده رسانه ها را اداره خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۶    
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها در یکسال اخیر از نظر نوع بازی و ارائه فوتبال تاکتیکی بهتر از استقلالی ها کار کردند و نمونه آن را هم در دربی آخر بین دو تیم دیدیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۳    
رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه برای رایزنی با مقام های آنکارا درباره موضوعات منطقه ای و دوجانبه ازجمله موضوع سوریه راهی ترکیه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۳    
تیم ملی والیبال بانوان ایران در مسابقات AVC CUP در دومین دیدار مقابل چین تایپه شکست خورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح فردا -جمعه-برای حضور در هفدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها به ونزوئلا سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۰    
رهبر کلیسای کاتولیک جهان گفت اقدامات افرادی که به نام خدا و دین دست به کشتار می زنند محکوم و شیطانی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از آغاز فرآیند راه اندازی واحد نمکزدایی رگ سفید یک و دو برابر شدن ظرفیت فراورش نفت نمکی میدان های رگ سفید و رامشیر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۱    
محققان دانشگاه اصفهان با استخراج و استفاده از عصاره گیاه سرخدار خواص ضدسرطانی نانوذرات طلا را بهبود بخشیدند. از این نانوذرات آزمایشگاهی می توان جهت درمان و تشخیص سرطان استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۸    
جلسه ای با حضور دکتر کیوان صائب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و دکتر ابراهیم شیخ مدیر کل منابع انسانی سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران درباره همکاری های متقابل با سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۸    
معاملات هفته جاری با کاهش ارزش دلار و افزایش یورو و پوند به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۸    
یک مقام دولتی ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که در شش ماهه اول سال 2016، دو شبه نظامی دیگر که از پایگاه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در خلیج گوانتانامو در کوبا آزاد شده بودند به جنگ ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۰    
اعضای تیم فوتبال استقلال در فاصله یک روز به دربی 83 به دیدار کودکان دارای بیماری ای بی رفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۴    
مهاجم استقلال در تمرین روز گذشته این تیم مصدوم شد و به همین دلیل برای بازی با پرسپولیس از لیست این تیم خط خورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۴    
توفان در شرق چین کره ماه را که به مناسبت جشنواره پاییزی در این کشور ساخته شده بود، در خیابان به راه انداخت و مورد توجه شبکه های اجتماعی و رسانه ها قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۴    
پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس امروز در اردوی این تیم حاضر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۱    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از استقرار آمبولانس ها اورژانس در استادیوم آزادی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۲    
انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی ازساعت 14 امروز پنج شنبه 25 شهریور آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۲    
نمایش ادامه مطلب در تئاتر مولوی اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۲    
مدیر آکادمی استقلال گفت: با توجه به اینکه استقلال هم اکنون قعرنشین جدول است و انتظارات از این تیم کمتر شده است، بنابراین با انگیزه بالا می تواند برنده این دیدار باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۳    
5 فروند جنگنده عراقی برای نخستین بار بعد از 13 سال در پایگاه عین الاسد که مخصوص جنگنده های آمریکایی به شمار می آید مستقر شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۳    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از هواداران خود برای حمایت از تیم محبوب شان در دربی روز جمعه دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۰    
سناتور آمریکایی آژانس امنیت ملی این کشور را به عفو و یا امضای توافق نامه پذیرش خطای پیمانکار سابق این دفتر که اسناد مهمی را افشا کرده بود، فرا خواند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷    
آ یت الله مکارم شیرازی به ادعای یکی از مفتیان سعودی و وهابی مبنی بر این که ایرانی ها مسلمان نیستند واکنش نشان داد و تأکید کرد: اسلام محمدبن عبدالله(ص) غیر از اسلام محمدبن عبدالوهاب است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۴    
محاکمه روحانی برجسته بحرینی به 26 سپتامبر (5 مهر) موکول شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۴    
رئیس جمهوری پیشین برزیل به اتهام رشوه خواری و فساد مالی تحت پیگرد قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۶    
نمایشنامه بدخیم در خانه هنرمندان ایران روخوانی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۶    
در جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان از سوی فیفا اعلام شده تیم ملی ایران 2 پله در رده بندی جهانی صعود کرده و به رده سی و هفتم جهان رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه نشریات دانشجویی می تواند احیاگر کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه و پاسخگوی پرسش های بیشمار قشر جوان و دانشجو باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۵    
از ابتدای سال جاری تاکنون و با توجه به اینکه اغلب شرکت های مورد واگذاری به بخش خصوصی منتقل شده اند و شتاب خصوصی سازی در کشور در مقایسه با دولت قبل آرام تر و منطقی تر پیش می رود اما بالغ بر 5 هزار و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۴    
معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده سمای لنگرود با معرفی اجمالی مرکز فرهنگی و آموزشی سما لنگرود و بیان پیشینه همکاری با آموزش و پرورش گفت: رسالت سازمان سما آموزشی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۱    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، برنامه های این واحد دانشگاهی برای هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۱    
مردی که سال گذشته در سرقت از منزلش تمام مدارک شناسایی خود را از دست داده بود در مراجعه به بانک متوجه شد به نام او ده ها فقره چک بلا محل در بازار وجود دارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۲    
تندیس شهید صادق عدالت اکبری شهید مدافع حرم و دانشجوی واحد تبریز در مراسم اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۲    
به دنبال هک شدن ایمیل های وزیر امور خارجه اسبق آمریکا مواضع او نسبت به هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۲    
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) فدراسیون فوتبال گواتمالا را به خاطر دخالت دولت تعلیق کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۹    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس مانند فرزندم است و علاقه بسیار زیادی به این تیم دارم. امیدوارم در این دربی هم موفقیت این تیم را ببینیم. دوست دارم پرسپولیس همیشه پیروز میدان باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۳    
یک استارتاپ که مدتی است برای ساخت اتوبوس های الکتریکی تحقیق می کند موفق شد دومین نسل از اتوبوس های خود را که رکورد شارژ تسلا را نیز شکسته است، ارائه دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۰    
وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه بر سر تمدید آتش بس در سوریه به مدت 48 ساعت به توافق دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۷    
لحظه بازداشت سارق حرفه ای خودرو توسط پلیس استرالیا را در این ویدئو مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۷    
گرچه در حال حاضر رئیس سابق اسرائیل از وضعیت با ثباتی برخوردار است ولی پزشکان معتقدند که خطرات ناشی از سکته مغزی به دلیل کهولت سن وی، همچنان باقی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۱    
دبیر نخستین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 117 اثر شامل 22 رتبه نخست ،29 رتبه دوم ، 34 رتبه سوم ...
  • ۱