دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 40 درصد از اقتصاد ایران معاف از پرداخت مالیات است و از 60 درصد باقیمانده نیز 25 درصد فرار مالیاتی داریم و در نهایت فقط 35 درصد از اقتصاد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
دومین جشنواره ملی بانوی کرامت از سوی کمیته دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه کرامت و با میزبانی دانشگاه الزهرا(س) شهریور امسال برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
خرید آنلاین بلیط هواپیما، در عصر حاضر و با پیشرفت های تکنولوژی که سرعت حرف اول را می زند، اولین انتخاب همه ماست ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
سازمان گسترش و نوسازی ایران و کنفدراسیون صنعت فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۶    
سالار غلامی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی آلمان، امروز به مصاف بوکسور تیم ملی ازبکستان خواهد رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۴    
حادثه پلاسکو هنوز از خاطر مردم نرفته است و به این زودی ها هم مردم فراموش نخواهند کرد که در اثر سهل انگاری در رسیدگی به مسایل ایمنی ساختمان پلاسکو و چگونگی مدیریت بحران در این حادثه دلخراش جان تعدادی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۴    
همایش حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی و احد گنبدکاووس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
تراز تجارت خارجی ایران که در دو سال گذشته به نفع صادرات مثبت بوده است، در نخستین ماه از سال جاری به 375 میلون دلار رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۰    
مدیر کل دفتر توسعه صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان گفت: یکی از مشکلات کشور، عدم وجود سامانۀ مشخص برای ثبت آمار جامع و دقیق از صادرات محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) است که یافتن راهکار ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
معاون فنی و زیر بنایی در سمینار معرفی فعالیت ها و پروژه های بخش ریل سیستم اتحادیه یین المللی UIC با بیان اینکه جهانی شدن علم و فناوری و تبادل آن بین کشورهای منطقه یک ضرورت است گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۵    
مجمع عالی نخبگان مدیریت ایران، لوح تقدیر و تندیس مدیریت برگزیده جهادی کشور با رویکرد نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی را به مدیرعامل بنیاد برکت اعطا کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور گفت : قیمت اراضی در 80 درصد شهرک های صنعتی کشور افزایش نخواهد یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۴    
شبکه نسیم در شب های ماه مبارک رمضان برنامه هزاردستان را تدارک دیده و سعی می کند با تولید و پخش این برنامه پاسخگوی نیازهای مخاطبان در این ایام باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق سامانه "استعلام تعداد خطوط مشترکین ارتباطات سیار" یا پیامک از تعداد سیم کارتهائی که به نام آنها ثبت شده است، مطلع شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 2 قلاده سگ جست وجو به معدن زغال سنگ یورت خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری،مستند انتهای خیابان پاستور در گروه هنر و تجربه اکران می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی، گفت: روز شنبه 16 اردیبهشت ماه امسال اولین مرحله نام نویسی طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی در سال 96 آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با اشاره به تکمیل ساخت سکوی سرچاهی F18 میدان فروزان و نصب آن طی ماه های آینده، گفت: برداشت نفت از این میدان مشترک حداقل 12 هزار بشکه در روز افزایش می یابد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
گالری ها، مراکز هنری و فرهنگسراهای تهران با برپایی نمایشگاه هایی از هنرهای تجسمی، در دومین ماه بهار میزبان هنردوستان هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۹    
مدیردرمان اداره تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: تا کنون 12 نفر از مصدومان حادثه انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس منتقل شده اند که وضعیت دو نفر از آنان وخیم است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۴    
در سی امین نمایشگاه کتاب تهران پست خدمات ویژه ارائه می دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۱    
بزرگترین رویداد صنعت نفت ایران صبح شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز به کار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۱:۵۶    
قهرمان المپیک 2016 بعد از افتخارآفرینی روی تخته وزنه برداری مسابقات ریو، نتوانست به دلیل اختلافاتی که با فدراسیون و کادرفنی داشت، به کارش ادامه دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۷    
مهناز افشار بازیگر سینمای ایران در سفر به مشهد مقدس بازدیدی هم از مرکز نگهداری دختران مجموعه گلستان علی (ع) داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۴    
مدیر کل بحران استان گلستان با تایید فوت 21 معدنچی نسبت به نجات سایر محبوس شدگان ابراز امیدواری کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۸    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در زمینه فرهنگی باید زمینه را برای همه گروه ها باز بگذاریم آنجا که آزادی بیشتر است شکوفایی بیشتر است باید فضا را در زمینه های مختلف بیشتر باز ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
استاندار گلستان با بیان اینکه بر اثر انفجار 32 نفر در تونل به دام افتادند، افزود: بیش از یک هزار و 200 متر تا یک هزار و 300 متر عمق این تونل است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات ستیزه جویانه جانشین ولیعهد عربستان در مصاحبه با یکی از رسانه های کشورش ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۴    
روابط عمومی بانک گردشگری در پاسخ به انتشار شایعاتی پیرامون این بانک، اطلاعیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۸    
سخنگوی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: احمدی نژاد تاکنون هیچ جا اعلام نکرده یک اصولگرا است و هیچ مدرک مکتوب یا غیر مکتوبی که این موضوع را ثابت کند نیز وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۲    
یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری، اظهارات جواد کریمی قدوسی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره یکی از وزرای دولت، نهاد ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی را 'خلاف واقع ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
حمید لولایی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۶    
مصطفی میرسلیم در جمع مردم ایلام گفت: من هرچه برای خودم جمع کردم بعد از مسئولیت های دولتی ام بوده است
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح یکشنبه گذشته (1396 / 2 / 10) در ابتدای درس خارج فقه خود در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) به بیان شرح حدیثی تربیتی از حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در موضوع شکر نعمت و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۸    
مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مدیر سامانه کنسرت آنلاین حام هرکدام توضیحات خود را درباره دلیل پخش نشدن آنلاین کنسرتی که از قبل خبر آن اعلام شده بود، ارائه دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
هزینه تبلیغات ریاست جمهوری در ستادهای انتخاباتی همیشه یکی از موضوعات بحث برانگیز بوده. نگاهی به این هزینه ها در چند کشور خارجی انداختیم تا ببینیم آنها برای این مبارزه سیاسی چقدر خرج می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
یک میلیاردر نروژی بخش اعظم ثروت خود را برای پاکسازی اقیانوس ها از پلاستیک اختصاص داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۶    
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس گفت: گردشگران آلمانی صدمه دیده در حادثه واژگونی اتوبوس در محور سعادت شهر – مرودشت، روند ارائه خدمات درمانی را مطلوب توصیف کردند و از آن رضایت کامل دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
رامین ناصرنصیر با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: در مسجد سلیمان ... میان قوم شریف بختیاری.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۷    
یک فرد ناشناس با نام مدافع تراکتورسازی در تلگرام به دیگران پیام می دهد!
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه علی رغم بیشترین نرخ درآمدهای ارزی در دولت دهم، پایین ترین متوسط نرخ رشد اقتصادی به ثبت رسید ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۸    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: طبیعی است که ما فردا به دنبال گرفتن بهترین نتیجه هستیم و این موضوع روش همیشگی ماست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۵    
معمولا مفهوم کار با زحمت و عرق ریختن و خستگی عجین است اما کارها و شغل هایی هم هستند که از این قاعده مستثنا هستند؛ این کارها بسیار ساده هستند و از آن مهمتر در مقایسه با حداقل زحمتی که دارند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۵    
نفیسه روشن با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تولد یعنی اغاز امروز برای من اغازی دوباره است زندگی نعمت خداونده مرسی از دوستای نازنینم تو اصفهان که سورپرایزم کردن.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۹    
سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: تماشاگران فردا از ما حمایت کنند و حتی اگر مشهدیِ استقلالی یا پرسپولیسی هستند، فردا فقط ما را حمایت کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
دیوید بکام، اسطوره رئال مادرید شب گذشته در اینستاگرامش به تعریف و تمجید از رونالدو پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
مهناز افشار به دیدن خانواده رقیه کودک مشهدی رفت که به دلیل کودک آزاری، جانش را از دست داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۴    
مهاجم سابق استقلال پیشنهاد این باشگاه را رد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۱    
معاون اول رییس جمهور بر ضرورت رسیدگی فوری به مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
پس از پایان بازی های لیگ دسته اول، شکایت گل گهر سیرجان را می توان مهمترین نکته ای دانست که این روزها در فوتبال ایران حاشیه به وجود آورده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۷    
سجاد شهباززاده فردا تقابل جالبی با تیم سرمربی سابق خود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
شبکه نخبگان و فعالان مهارتی امروز از سوی مشاور رئیس سازمان فنی و حرفه ای به طور رسمی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
نایب رئیس شورای مرکزی با اشاره به وعده ایجاد 5 میلیون شغل گفت: ممکن است بتوانیم این کار را انجام دهیم اما اینکه چقدر طول می کشد مهم است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۳    
مصطفی سالاری با اشاره به وجود ذخایر و منابع طبیعی غنی استان بوشهر، گفت: با وجود با اهمیت بودن این منابع، هرگز آنان سبب توسعه پایدار نخواهند بود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
سیدحسن خمینی شب گذشته در قم، به دیدار آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی، نماینده 94 ساله مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز معلم گفت: هر پیشرفتی که حاصل می شود در گرو توجه به مقام معلم است و اگر می خواهیم به جایگاه مطلوب برسیم باید توجه ویژه به تعلیم و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: آرامش، آسایش و امنیت شغلی برای کارکنان و استادان و زمینه مناسب برای کسب علم ودانش توسط دانشجویان را دنبال می کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
وزیر کار از آغاز به کار طرح کارانه اشتغال جوانان (کاج) از امروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۱    
هواپیمای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۸    
معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر عنوان کرد: شمار مصدومان حادثه معدن به 27 نفر رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه رشد و بالندگی این مرز و بوم زمانی است که از آموزه های قرآنی و برکات انقلاب اسلامی در همه مراحل تعلیم و تربیت و آموزش بهره گرفته شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
محققان انگلیسی یک دستگاه مسدود کننده سیگنال موبایل ساخته اند که از حواس پرتی کاربران هنگام رانندگی جلوگیری می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
علیرضا قزوه از چهره های باسابقه شعر آیینی و مذهبی و انقلاب اسلامی، رمان برادر انگلستان را توسط حوزه هنری منتشر و در نمایشگاه کتاب شهر آفتاب امسال عرضه خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۲    
امام جمعه بوشهر با تأکید بر لزوم رشد در حوزه پژوهش علاوه بر تولید منابع انسانی در دانشگاه ها بیان کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با جانباز 70 درصد و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی این واحد دانشگاهی دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین، حضرت عباس و امام سجاد (ع) زمینه آزادی 7 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه استان مرکزی فراهم شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
مدارس سما مرودشت در اولین دوره جشنواره آیین های سرزمین من در استان فارس اول شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
برخی منابع امنیتی از زخمی شدن رهبر گروه تروریستی بوکوحرام در حمله هوایی در شمال شرقی نیجریه خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
ساعاتی پیش خبری مبنی بر عدم توقیف مجموعه عاشقانه توسط مدیر اجرایی این سرایل منتشر شد اما دقایقی پیش روابط عمومی صنف VOD و IPTV این خبر را با قاطعیت تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با توجه به سخنان علامه طباطبائی درباره معلم، اظهار کرد : از وظایفی که برای معلم تأکید شده این است که همیشه باید در خیر و برکات و چه در اوج و چه در پایین در ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
دانشمندان برآورد می کنند که رسیدن به درخشان ترین ستاره، در سریع ترین زمان ممکن 69 سال زمان می برد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رجل سیاسی یک مساله است که باید به آن پاسخ داده شود و با پاک کردن صورت مساله نباید گمان شود که این مساله حل شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
آیین پایانی نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت با حضور معاون و مدیر فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد با گرامیداشت این روز بزرگ ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد، توجه جدی به مدارس کارآفرین و مهارت محور را یکی از استراتژی های مهم سما مشهد عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
گادوین منشأ با رسیدن به مرز 15 گل در تاریخ لیگ فوتبال در ایران عملاً وارد فهرست 10 نفره بهترین گلزنان خارجی در تاریخ لیگ برتر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه های متنوع مراسم روز معلم و مقام استاد شهید مرتضی مطهری را پاس داشتند و از برترین ها تجلیل کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
در پی انفجار معدن در گرگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عازم این شهر شد
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
جدول تخلفات رسانه های مشمول ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری در دو روز 10 و 11 اردیبهشت ماه منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور ویژه برای پیگیری حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر صادر کرد و معاون معدنی و مدیرکل دفتر امور بهداشت، ایمنی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
دانشجویان دانشگاه بینگمتون در اقدامی بی سابقه با کمک سلول های بنیادی انسان موفق به تولید لوزالمعده مصنوعی با استفاده از چاپگرهای سه بعدی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
وزارت امور خارجه قزاقستان از ادامه حضور مخالفان سوری در مذاکرات آستانه 4 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳    
دبیر شورای نگهبان گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
محققان دانشگاهی نوعی کاغذ ساخته اند که پلاسما تولید می کند. با استفاده از این کاغذ به عنوان پوشش روی لباس و تجهیزات می توان باکتری های خطرناک را از بین برد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
آقا مهدی مالک یک بی ام دبلیوی کروک است؛ مدل 325. از همان ماشین های انگشت شمار خیابان های شهر. همان ها که با عبورشان رد نگاه خیلی ها را می دزدند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
در حالی که کمتر از یک هفته از قبول سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکترعلی محمد نوریان سپری نشده، بیش از 300هزار دانشجو، اساتید، روسا و معاونان واحد های مختلف دانشگاهی با استقبال از این انتخاب ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجتمع های پتروشیمی واقع در مسیر خط لوله اتیلن غرب، امسال همزمان با افزایش خوراک دریافتی رشد تولید را رقم خواهند زد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهایش در نشست آستانه با رئیس هیات ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات با 300 هزار نیرو خبر داد و گفت: پلیس پیشگیری و کلانتری ها باید با آمادگی کامل برای اجرای این ماموریت مهم حضور پیدا کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: رشد و اعتلای فرهنگی و علمی کشور در گرو تلاش و ایثارگری معلمان و استادانی است که در پرتو شمع وجود خود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۴    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اهتمام به مسئله فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۴    
مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هشتیمن جشنواره رویش بنیادهای نخبگان پهنه دماوند (تهران، البرز، سمنان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه ای توسعه یافته، پویا ، شاداب و علمی داشته باشیم و نسل های باایمان و نخبه داشته باشیم باید به مقام معلم اهمیت بدهیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۸    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری با ایجاد شهرک صنعتی شماره (4) خرم آباد در استان لرستان موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران گفت: به دنبال ایجاد بانک توسعه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط طبق اساسنامه بانک صنعت و معدن هستیم تا تحول مثبتی در فعالیت بنگاه ها شکل بگیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۸    
فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به عنوان عضو برتر فدراسیون بین المللی اختراعات در سال 2017 شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
اولین نشست هم اندیشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با موضوع انتخابات و اولویت های انتخاب، امروز با مسئولیت تشکل سیاسی فرهیختگان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
نشست بصیرتی و روشنگری کانون بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
ناسا موفق به کشف یک سامانه سیاره ای مشابه منظومه شمسی شده است که در حدود 10/5 سال نوری از زمین فاصله دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اعلام کرد از آن جایی که اقتصاد امروز بیش از هرچیز نیازمند دانش، خلاقیت و نوآوری است، دانشگاه ها می توانند سرآغاز پیوند اثرگذار میان دانش و اقتصاد باشند.