دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
شب گذشته حمید رضا اردلان رییس یونیمای ایران و شومینگ جو دبیر یونیمای تایوان و مشاور هنری یونیمای چین به تماشای نمایش موش تا موش به کارگردانی رامین کهن نشستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۳    
گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان پیش بینی درآمد هر سهم 12 ماهه سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت ماه 97 را با سرمایه 20 هزار میلیارد ریال به صورت حسابرسی شده اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
در پی یک اتفاق عجیب، 150 قطعه فلزی از شکم یک بیمار توسط گروه جراحی بیمارستان امام رضا(ع) خارج شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
تیزر نمایش توفان که قرار است به کارگردانی مازیار سیدی در تماشاخانه هنر روی صحنه رود، باصدای محمدحسن معجونی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
فصل هندوانه های شیرین و آبدار رسیده و هم اکنون که در بازار این میوه جالیزی به عنوان نوبرانه به فروش می رسد، انتخاب یک هندوانه شیرین کار بسیار دشواری است و نیاز به تجربه و آگاهی دارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
دروازه بان سابق پرسپولیس از تیپ جدید خود رونمایی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
دو دهه اخیر طلاق در جامعه ایرانی به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ در دوره ای، جدایی به قدری موضوع مذمومی بود که بزرگترهای خانواده برای توصیف ناپسند بودن طلاق می گفتند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس کل دادگستری گلستان از ارسال گزارش حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر به دفتر ریاست قوه قضاییه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران ترکیب تیمش برای دیدار برابر الوحده امارات را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۹    
یک موتورسوار ژاپنی توانست رکورد طولانی ترین تک چرخ را بشکند. ویدیوی بیشترین ترین تک چرخ تا به امروز را در ادامه مشاهده می کنید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۴    
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز تاکید کرد جشنواره ملی حرکت گامی برای ارتباط دانشگاه با صنعت است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۱    
فیلم سینمایی خرگیوش به کارگردانی مانی باغبانی پس از دریافت پروانه نمایش و با پایان مراحل فنی در نوبت اکران عمومی قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۲    
بدیهی است صادرات و واردات کشور مانند همه جای جهان، دو بال تجارت خارجی و مکمل یکدیگرند. واردات سالم، قانونی و دارای راهبرد و هدایت شده موجب افزایش تولید و توسعه صادرات و ارتقای سطح زندگی مردم است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
مراسم افتتاح دفتر مرکز داوری اتاق تهران با حضور معاون قوه قضاییه، رئیس اتاق تهران، مسئولان مرکز داوری اتاق ایران و تهران و جمعی از مسئولان دادگستری استان تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۱    
با راه اندازی کامل 12 طرح نیروگاهی ، هریک 500 مگاوات و 24 نیروگاه کوچک مقیاس که در مجموع بیش از سه میلیارد و 130میلیون دلار تسهیلات ارزی توسط بانک صنعت و معدن به آن ها اختصاص یافته است افزون به ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۱    
دومین نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی در زمینه های تولید مواد و تجهیزات پزشکی با حضور 120 شرکت داخلی و 19 شرکت خارجی از تاریخ 25 لغایت 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۰    
نخستین جرثقیل حمل شناور داخلی با ظرفیت 300 تن رونمایی شد تا گامی دیگر در جهت خودکفایی صنایع دریایی برداشته شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از انعقاد یک قرارداد سرمایه گذاری 1002میلیاردریالی در حوزه صادرات مواد نفتی با یک شرکت داخلی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
نرخ جدید سود انواع حساب های سپرده ارزی بانک توسعه صادرات ایران اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۹    
وب سایت کارانه که از سوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف راه اندازی شده است از سوی مقام قضایی فیلتر شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۵۴    
نمایندگان نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان سمنان با هدف تبیین و معرفی دیدگاه ها و برنامه های تبلیغاتی خود در نشستی مشترک و فرصتی برابر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان حضور می ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۰    
نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در پستی اینستاگرامی به دلیل همزمانی با پخش دیدار پرسپولیس - الوحده خواستار تغییر ساعت پخش گفت وگوی انتخاباتی اش شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۶    
المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: این کودک چهارساله رو میشناسید؟؛ به نظرتون دهه شصت دخترها جوراب مردونه میپوشیدن؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در تشریح دستاوردهای سفر وزیر امور خارجه به افغانستان از تهیه پیش نویس هایی برای تدوین اصول حاکم بر موضوعات مورد علاقه دو طرف برای همکاری های درازمدت و راهبردی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۶    
هومن حاج عبدالهی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: و بالاخره آغاز تصویربرداری پایتخت پنج از فردا دیگه میارم ناپلئوونی ره، تیپ جدید رحمت در پایتخت پنج ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۶    
خداحافظی فرانچسکو توتی 40 ساله با فوتبال که اسطوره ای بزرگ برای فوتبال ایتالیاست، هنوز هم سرخط اصلی اخبار فوتبالی به شمار می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
مجید صالحی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: برگزیدگان جشن بازیگر خانه تاتر معرفی شدند، تبریک میگم به آقایان افشین هاشمی عزیز، کاظم سیاحی نازنین و خانم پناهی ها بزرگوار و... ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۸    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، با اختصاص مبلغ 553 میلیارد و 376 میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
سه فرزند شهید مطهری در دیدار امروز فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۲    
دفتر آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در اطلاعیه ای اعلام کرد: آیت الله جوادی آملی در خصوص هیچ یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی اظهار نظری نداشته و ندارند لذا هر گونه صدور مطلبی مبنی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
در این نامه آمده است: در روز جاری مصاحبه ای با جناب آقای محسنی اژه ای سخنگوی محترم قوه قضائیه در بخش های مختلف خبری پخش شده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با تاکید بر اینکه آذربایجان سر و دریاچه ارومیه چشم زیبای ایران است، گفت: اقدامات دولت یازدهم موجب تثبیت آب این دریاچه و احیای این نگین آبی شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۸    
مدیرغرفه سفارت کشور ژاپن در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: کتابهای این غرفه به فروش نمی رسند و تمامی آنها پس از اتمام این فستیوال فرهنگی به دانشگاه ها و مراکز علمی همچون هنر، فنی مهندسی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: گرگ های گرسنه، بزها و گوسفندان یک دامدار در روستای اژدهاتو زنجان را دریدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
توییت زهرا احمدی پور در پی اعتراض معدنچیان داغدیده معدن زمستان یورت گلستان به روحانی.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید در فوتبال ایران چیزی به نام قرارداد داخلی وجود ندارد و در استخدام بازیکنان و مربیان در تیم های مختلف تنها دو روند عقد قرارداد و ثبت قرارداد وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
مربی استقلال ادعا می کند که اصلا بازیکنان این تیم نباید تحت تاثیر صعود زودهنگام قرار بگیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
فاطیما بهارمست که در کودکی تجربه اجرا را داشته است، این روزها در حوزه بازیگری فعالیت می کند. وی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تلورانس: یک اپرای صابونی. نوشته و کارگردانی: پویا سعیدی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
با شکست اینتر و برد پرگل لاتزیو، هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا ادامه یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۴    
کارگردان فیلم سینمایی ابد و یک روز در واکنش به صحبت های یکی از نامزدهای ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
مقام وزارتی کویت با تاکید بر تلاش جهت گسترش و توسعه همکاری های منظقه ای این کشور، از راهبرد خود برای تقویت مناسبات با روسیه و انجام گفت وگوهای مشترک با ایران خبر داد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
کره شمالی امروز (یکشنبه) از دستگیر کردن یک شهروند آمریکایی دیگر در این کشور به اتهام اقدام علیه دولت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ضرورت اجرای مدیریت سبز در دانشگاه های کشور تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، گفت: سالانه حدود 20 درصد خون های اهدایی در کشور به درمان بیماران تالاسمی اختصاص پیدا می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
تیم ملی والیبال امیدهای ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با انتشار پستی در توئیتر از مخالفت خود و استاندار گلستان از سفر رئیس جمهور به معدن زمستان یورت و پاسخ رئیس جمهور به مخالفت آنها گفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل الوحده امارات امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با حضور کلیه بازیکنان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۶    
مرتضی پورعلی گنجی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از رامین رضاییان حمایت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
فردوس کاویانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون دیشب در مراسم جشن بازیگر تقدیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
مدیر امور مالی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ یک از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه پرونده های مالیاتی از دوران حضور در پرسپولیس دچار مشکل نیستند و با توجه به استعلام اخذ شده هیچ یک ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش با بیان اینکه در اسکله های ایران ترافیک کشتی ها برای خرید فرآورده وجود دارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
لیلا اوتادی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: " فیلم #آشوب رااز چهارشنبه 20اردیبهشت درسینماها میتوانید تماشا کنید،یک نقداجتماعی بینظیرومفرح،حتماببینیدولذت ببرید"
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
نفرات برتر رشته های اسپرینت و تعقیبی انفرادی مرحله اول لیگ دوچرخه سواری بانوان مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
بلیت فروشی بازی پرسپولیس – الوحده فردا دوشنبه از ساعت 12 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۹    
با دعوت از 20 بازیکن اردوی تیم ملی واترپلوی جوانان کشور از (19 الی 21 اردیبهشت 1396) برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
با توجه به اینکه مجوز حضور بانوان بسکتبالیست با پوشش اسلامی از سوی فیفا از اول مهرماه صادر شده است اما فدراسیون در حال زایزنی است تا تاریخ مسابقات غرب آسیا که خردادماه در اردن برگزار می شود را تغییر ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
نشست هماهنگی بازی پرسپولیس – الوحده به ریاست نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و در غیاب نمایندگان تیم اماراتی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
کارگاه آموزشی با عنوان رویکرد جامعه شناختی بر آیین مملکت داری در اسطوره جمشید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه ارزیابی و تعیین جایگاه دانشگاه ها برمبنای شاخص های علمی و پژوهشی انجام می شود گفت: کیفی سازی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
برنامه تریبون منطقه آزاد دانشجویی در فضای باز و با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان از سوی بسیج دانشجویی شهید فرهمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
سرمربی پرسپولیس بابت تمدید قرارداد کرانچار با سپاهان به او تلفنی تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره گفت: به نسبت قدرالسهم ایران از میدان مشترک فروزان از عربستان عقب نیستیم و به میزان سهم خود برداشت داریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با شرکت دانشجویان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
در راستای معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز، بیش از 100 دانش آموز رشته های مختلف فنی و حرفه ای شهرستان بندرگز از فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی این دانشگاه دیدن کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
دکتر محمدرضا یوسفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با صدور پیامی، انتصاب دکتر علی محمد نوریان به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
ستاد انتخاباتی نامزد حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به اطلاعیه نهادهای دولتی، بیانیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
دانشمندان موفق شده اند با استفاده از یک فرستنده وای فای هولوگرام سه بعدی از محیط اطراف آن بسازند. می توان از این فناوری برای یافتن قربانیانی استفاده کرد که زیر آوار مانده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
سالن بدنسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور دکتر ناصر سراج خرمی رئیس این واحد افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از حدود 1700 پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 10 تا 80درصد که اکثراً از دولت قبل باقی مانده بود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
جنبش فتح و جهاد اسلامی از انتخاب اسماعیل هنیه به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس استقبال کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: به مناسبت برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
مدیرعامل دفتر پخش نورتابان گفت: اکران فیلم سینمایی زرد اولین ساخته بلند سینمایی مصطفی تقی زاده در گروه ماندانا به نمایش درمی آید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
بهمن کامیار تهیه کننده سد معبر از اکران این فیلم در عید فطر و از آخرین وضعیت دریافت پروانه نمایش مرداد به کارگردانی خودش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در دوره شانزدهم به اتمام رسید و آخرین کاروان دانشگاهی از استان فارس به میهن اسلامی وارد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با توجه به چند اختراع مهم استادان این دانشگاه عنوان کرد که این اختراعات در آینده نزدیک معرفی خواهند شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
جلسه دادگاه بحرین برای اعلام حکم علیه رهبر معنوی شیعیان بحرین به تعویق افتاد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ناهنجاری های عضلانی دانش آموزان گفت: کانون های اصلاحی برای جلوگیری از بیماری و بهبود آن در نظر گرفته شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: طبق قانون برخی از مسئولان دولتی باید دفترچه مربوط به لیست اموال خود را پر کنند و امروز تمام وزرای دولت یازدهم لیست اموال خود را اعلام کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
استادیار و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب درمراسمی که به منظور ارج نهادن از تلاش ها و زحمات افراد همکار در حوزه اجرای طرح نیاز محوراز سوی معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
یک شرکت ایتالیایی طرح اولیه از کشتی با ظاهر فضاپیما ارائه کرده است که از طریق پنل های خورشیدی، باد و توربین های آبی انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان، مراسم بزرگداشت مقام معلم در این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
مدیر بخش پیشگیری از جرم مرکز تحقیقات قوه قضائیه گفت: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر راهکارهای عملی و فعال است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای خدمات آموزشی تا پایان شهریور ماه سال گذشته پرداخت شده است، اگر اعتبارات تامین شود مابقی اعتبارات پرداخت می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
به مناسبت هفته کار و کارگر یک دوره مسابقه فوتسال زمین چمن مصنوعی با حضور هشت تیم کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی لردگان، شهرداری، بیمارستان، آموزش و پرورش، بانک ملی، بانک سپه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
حمید ابوطالبی درباره بازخورد مستند انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در حساب توئیتری خود نوشت: از زمانی که مستند تاثیرگذار رئیس جمهوری روحانی پخش شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد از کاهش رتبه فساد اداری و مالی جمهوری اسلامی ایران در آخرین رتبه بندی های سالانه مراجع بین المللی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
اعضای ائتلاف مخالفان سوریه ریاض سیف را به عنوان رئیس این ائتلاف انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
دبیر علمی سی و سومین کنگره رادیولوژی ایران با بیان اینکه میانگین سن ابتلا به سرطان در ایران 10 سال پایین تر از میانگین جهانی است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از توجه به ظرفیت های معدنی استقبال می کند گفت: باید سرمایه گذاری در بخش معادن کشور تسهیل شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه اطلاعی از نحوه لو رفتن جزئیات پرونده ها و انتشار خبر آنها در برخی رسانه ها در دست ندارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:با توجه به افزایش جمعیت جهان در دهه های آینده و پیش بینی کاهش عرضه پنبه، تولید این محصول در کشور باید افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
فیلم سینمایی سرو زیر آب جدیدترین ساخته محمدعلی باشه آهنگر به تهیه کنندگی سیدحامد حسینی با موضوع شهدای گمنام به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درباره مشارکت در انتخابات گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۹    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز 17 اردیبهشت ماه برای ابراز همدردی و گره گشایی از مشکلات کارکنان معدن زمستان یورت به استان گلستان سفر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال 96 از 24 اردیبهشت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
برنامه زمان بندی رقابت های فوتسال زیر 20 سال آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
دانشمندان معتقدند که در آینده ای نزدیک همه ابزارها از طریق امواج رادیویی به هم متصل خواهند شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
اختراع سه عضو هیات علمی واحد تهران غرب در ششمین جشنواره مخترعین دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین جشنواره رویش بنیاد نخبگان پهنه دماوند که با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد ملی نخبگان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
رئیس ستاد زنان حامی حسن روحانی از برگزاری یک گردهمایی با حضور حسن روحانی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه به 800 ستاد و نامزد انتخاباتی در سراسر کشور تذکرات پیشگیرانه داده شد، گفت: از این میان 100 تذکر مربوط به مدیران کانال های تلگرامی بود.